leoangel Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ TSI 1.4 ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΑΠΟ,ΟΤΙ ΤΟΥ 2.0ΛΙΤΡΟΥ FSI ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΣΚΟΠΗΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ VW ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ,ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΩΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ 2.0ΛΙΤΡΟΥ.ΒΑΣΙΚΟΣ ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ CΟ2 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ.ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ C02 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 αν θες επιδοσεις ,αλογα,ταχύτητα θα βαζεις και βενζίνη. συμφονο απολιτα τωρα ενα Τsi ειναι 1,4 και super tuned το μοτερ του! ενα 2,0 LT δεν ζοριζεται τοσο γιατι κινηται με τα κιβικα! βεβαια στην συγκεκριμενη ταχυτητα 150 χλμ μπορεις να πηγαινεις με την τουρμπίνα κλειστή (για το tsi) αλλα και παλι η κατανάλωση θα ειναι περισοτερη λογω κυβικών (1.4lt) απο ότι στο 2,0lt δεν συμφονο!!!! ολο το σκεπτικο ειναι λαθοσ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 βεβαια στην συγκεκριμενη ταχυτητα 150 χλμ μπορεις να πηγαινεις με την τουρμπίνα κλειστή (για το tsi) αλλα και παλι η κατανάλωση θα ειναι περισοτερη λογω κυβικών (1.4lt) απο ότι στο 2,0lt Σε αυτη την ταχυτητα το TSI ειναι πανω απο τις 3000 στρ, επομενως το turbo ειναι................ανοιχτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Σε αυτη την ταχυτητα το TSI ειναι πανω απο τις 3000 στρ, επομενως το turbo ειναι................ανοιχτο ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Σε αυτη την ταχυτητα το TSI ειναι πανω απο τις 3000 στρ, επομενως το turbo ειναι................ανοιχτο ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ Θελεις να το εξηγησεις? Δηλαδη κλεινει και ανοιγει, συμφωνα με τα χλμ που εχεις or something? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Η TΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150KM/H ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 180 ΚΑΙ ΣΤΑ 200,ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΜ/Η Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Η TΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150KM/H ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 180 ΚΑΙ ΣΤΑ 200,ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΜ/Η Well.........That's a first Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Η TΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150KM/H ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 180 ΚΑΙ ΣΤΑ 200,ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΜ/Η ι τουρμπινα τρεχει παντα μαζι!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Πάντως αυτό που έχω δει πρακτικά είναι το golf iv 1,4 75hp & golf v 1,4 tsi (140hp). Στη πόλη ίδια κατανάλωση ακριβώς ενώ σε ανοιχτούς δρόμους μεσαίες και υψηλές ταχύτητες το tsi έχει χαμηλότερη κατανάλωση !! Είδατε τι κάνει το μακρύ σασμάν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrose Melissia Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Σε αυτη την ταχυτητα το TSI ειναι πανω απο τις 3000 στρ, επομενως το turbo ειναι................ανοιχτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!!! Θελεις να το εξηγησεις? Δηλαδη κλεινει και ανοιγει, συμφωνα με τα χλμ που εχεις or something? Οπως εξηγήθηκε μπορεις με ομαλο πατημα να ανεβάσεις στροφές και να μην ανοιγεις το turbo! Δεν το ηξερα και εγω,αλλα το κανω και εγω στο δικό μου (Golf IV-μοτερ S3) σημειωση η τουρμπίνα μου ανοιγει στις 2200 σαλ. ι τουρμπινα τρεχει παντα μαζι!!! δοκιμασε το και θα δεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrose Melissia Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Πάντως αυτό που έχω δει πρακτικά είναι το golf iv 1,4 75hp & golf v 1,4 tsi (140hp). Στη πόλη ίδια κατανάλωση ακριβώς ενώ σε ανοιχτούς δρόμους μεσαίες και υψηλές ταχύτητες το tsi έχει χαμηλότερη κατανάλωση !! Είδατε τι κάνει το μακρύ σασμάν; οχι μονο το σασμάν! Εγω εχω και ενα Grande Punto 1.4 8v 77hp!Η κατανάλωση ειναι 12-13 λιτρα/100 στην Εθνική τσιτες 170-180 και με το Golf 10.9l/100! Αρα τα κυβικά παίζουν ρολο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 (edited) ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ VW ΣΤΟΝ ΡΕΝΤΗ φιλε tsipower.... επιδι επροχθεσ δεν με πιστευεσ οτι ι τουρπινα δουλευει παντα μαζι παρακαλεσα εναν μιχανολογο μιχανικο φιλομου που δουλευει στα κεντρικα στιν κατασκευει τισ vw να μου στιλι καπια αποδικτικα που δεν κικλοφορουνε εξο....το προβλιμα ειναι οτι ειναι ομοσ στα γερμανικα. θα προσπαθισο να το μεταφρασο και αμα θελεισ πιστεψε αν δεν θελεισ τοτεσ αφισετο αλα σαν εργατισ στι vw θα επρεπε να το ξερεισ. στο επομενο σεμιναριο που θα γινι απο τι vw ροτισετο.... θα βαλο και μια φοτο μεσα ισοσ καπιοσ ξερει εδο μεσα και γερμανικα και μπορι να ιποστιριξι τιν απαντισιμου... το διαγραμμα με το μπλε και πρασινο διχνι οδι ι τουρμπινα δουλευει σινεχοσ. το ιδιο λεει και στο κιμενο και οτι δουλευει σινεχοσ μαζια απλα στισ πολι χαμιλεσ στορφεσ δεν ιπαρκι ι πιεσι που παραγι. ο εγκεφαλοσ αποφασιζι αν ο κομπρεσσορασ ι ι τουρμπινα στιλι αρκετι σιμπιεσι... Edited December 17, 2007 by Porschemultivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 (edited) φιλε porschemultivan από θεωρία καλά τα πας αλλα μήπως θα ήθελες να οδηγήσεις k ένα turbo αυτοκίνητο για να το δεις k στην πράξη?? αυτά που δείχνεις στις photo εμενα δεν μου δείχνουν απολύτως τίποτα!!!σου φτιάχνω διαγράμματα όσα θες!!!!στην πράξη τι γίνετε!!! αυτό με ενδιαφέρει k όπως θα διάβασες παραπάνω από ανθρωπους που έχουν turbo αυτοκίνητο k ξέρουν η τουρμπίνα δεν τρέχει μαζί!!!! δες μήνυμα του πέτρος μελίσσια Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum. Edited January 11, 2008 by konstantinos passat @Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 file porschemultivan apo thewria kala ta pas alla mipws tha itheles na odigiseis k ena turbo aytokinito gia na to deis k sthn praksi??ayta pou deixneis stis photo emena den mou deixnoun apolytws tipota!!!sou ftiaxnw diagrammata osa thes!!!!stin praksi ti ginete!!! ayto me endiaferei k opws tha diavases parapanw apo antrwpous pou exoun turbo autokinito k kseroun h tourbina den trexei mazi!!!! des minhma tou petros mellisia Περιμενουμε ανυπομονα τα διαγραμματα Συνεχως μας τη λες ρε φιλε. Ενταξει τι να κανουμε δεν εχουμε TSiPower εμεις. Να το χαιρεσε το TSiακι σου και ασε εμας με τα ταπεινα μας αμαξακια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Το δεν τρέχει, δεν υφίσταται. Αν πηγαίνεις με ένα τουρμπάτο με 140χλμ σταθερά, σε επίπεδο δρόμο και έχεις ένα μπαρόμετρο, μπορείς να δεις ότι δεν σηκώνει πίεση και δουλεύει υποπίεση. Εκεί απλά δεν σηκώνει πίεση και δεν καταναλώνει βενζίνη. Τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι καταναλώνει ο υπόλοιπος κινητήρας. Ας πούμε για παράδειγμα εγώ, όταν κινούμε μέσα στην πόλη, με νορμάλ οδήγηση, με 20€ που περίπου είναι 15-16 λίτρα 100άρας, κάνω από 100 μέχρι 120χλμ. Μέσα στην πόλη, περνάω από κέντρο όταν πάω στη σχολή, κίνηση και βραδινά ανοιγματάκια, τουρμπίσματα κτλ. Όταν είμαι στην κίνηση και παρακολουθώ το μπαρόμετρο να μην δείχνει πάνω από 0,3 υποπίεση, η κατανάλωση μου είναι γύρω στο 13lt/100. Βέβαια δεν είναι τόσο υψηλή, μιας και όταν είμαι μποτιλιαρισμένος, ή σε κόκκινο, η κατανάλωση μεγαλώνει χωρίς να καίει. Είναι και τα σταμάτα ξεκίνα, οπότε μπορεί κάποιος να καταλάβει. Σε ανοιχτό δρόμο, η κατανάλωση μου, αν πηγαίνω χαλαρά, δεν ξεπερνάει τα 9lt/100km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 κι εμενα σαν τον φιλο Geo, βαζω 20 ευρω 15,90 λιτρα και κανω 100-110 χιλιομετρα μεσα στην πολη και λιγο περιφερειακο...με την corolla 1.6 105ps και 200.000km+ πανω απο 10 δε καιω!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Φιλε tsipower εκτιθεσαι δυστηχως θα πρεπει να συμφωνησω με τον καφρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Φιλε tsipower εκτιθεσαι δυστηχως θα πρεπει να συμφωνησω με τον καφρο ελα μωρε οχι και εκτιθεται...δεν εχει αδικο στο κατω κατω το παλικαρι...αν εχεις τουρμπο και πιασεις μια ταχυτητα, μετα μπορεις να πηγαινεις σταθερα με την υποπιεση στο -4... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ. ελα μωρε οχι και εκτιθεται...δεν εχει αδικο στο κατω κατω το παλικαρι...αν εχεις τουρμπο και πιασεις μια ταχυτητα, μετα μπορεις να πηγαινεις σταθερα με την υποπιεση στο -4... Ε... εκτιθεται λιγακι Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Περιμενουμε ανυπομονα τα διαγραμματα Συνεχως μας τη λες ρε φιλε. Ενταξει τι να κανουμε δεν εχουμε TSiPower εμεις. Να το χαιρεσε το TSiακι σου και ασε εμας με τα ταπεινα μας αμαξακια. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ Μς ΦΙΛΟΥ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ TSIPOWER!!!!!S3 POWER ΘΑ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!! ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΔΗΓΑΣ ΕΝΑ GT K ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ. QUOTE (golfakias1983 @ 12/01/2008, 10:52 ) ελα μωρε οχι και εκτιθεται...δεν εχει αδικο στο κατω κατω το παλικαρι...αν εχεις τουρμπο και πιασεις μια ταχυτητα, μετα μπορεις να πηγαινεις σταθερα με την υποπιεση στο -4... Ε... εκτιθεται λιγακι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΩ ΚΟΦΤΗ ΜΕ ΟΜΑΛΟ ΠΑΤΗΜΑ Κ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕ!!!!!!!!! ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΡΑΒΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 (edited) Για τον TSIPOWER: TSi εχει και αυτος φιλε οποτε ακυρο αυτο που λες.. Edited January 12, 2008 by Shaddow20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 (edited) φιλε porschemultivan από θεωρία καλά τα πας αλλα μήπως θα ήθελες να οδηγήσεις k ένα turbo αυτοκίνητο για να το δεις k στην πράξη??αυτά που δείχνεις στις photo εμενα δεν μου δείχνουν απολύτως τίποτα!!!σου φτιάχνω διαγράμματα όσα θες!!!!στην πράξη τι γίνετε!!! αυτό με ενδιαφέρει k όπως θα διάβασες παραπάνω από ανθρωπους που έχουν turbo αυτοκίνητο k ξέρουν η τουρμπίνα δεν τρέχει μαζί!!!! δες μήνυμα του πέτρος μελίσσια Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum. oπος νομιζεις.... εγω το καθικον μου το εκανα απο εδω και περα δημοκρατια εχουμε, ο καθενας πιστευι οτι νομιζι... για το αν πρεπει να οδιγισο και κανενα τουρμπο... δεν νομιζο εχο οδιγισι πιστευο αρκετα τουρμπο.....απο 70ιππους turbodiesel VW, R5 turbo, diafora TDI (golf-Q7), 335i, alpina B10, 911 3,6τουρμπο εος 450 ιππους RS6 . Edited January 13, 2008 by Porschemultivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Περιμενουμε ανυπομονα τα διαγραμματα Συνεχως μας τη λες ρε φιλε. Ενταξει τι να κανουμε δεν εχουμε TSiPower εμεις. Να το χαιρεσε το TSiακι σου και ασε εμας με τα ταπεινα μας αμαξακια. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ Μς ΦΙΛΟΥ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ TSIPOWER!!!!!S3 POWER ΘΑ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!! ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΔΗΓΑΣ ΕΝΑ GT K ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χαιρομαι που εχεις S3 Και επειδη ειμαι "μαζοχας" ανοιγω μαζι σου, εσυ με το S3 και εγω με το ατμοσφαιρικο μου, οποτε θελεις. Θελεις και με λεφτα? No problem!!! Ας μαζευτει ολο το VWClub kai να ανοιξουμε. P.S. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανοιξω μαζι σου με G(Grand). T(Tourismo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoangel Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Χαιρομαι που εχεις S3 Και επειδη ειμαι "μαζοχας" ανοιγω μαζι σου, εσυ με το S3 και εγω με το ατμοσφαιρικο μου, οποτε θελεις. Θελεις και με λεφτα? No problem!!! Ας μαζευτει ολο το VWClub kai να ανοιξουμε. P.S. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανοιξω μαζι σου με G(Grand). T(Tourismo) pote thes k pou???k to club mazi Link to comment Share on other sites More sharing options...