Jump to content
soto

Λέμε ΑΝ....

Recommended Posts

Εκεί λοιπόν που καθόμουνα :thumbsup: ,άρχισαν να βασανίζουν το μυαλό μου (ναι έχω...) σκέψεις που με είχαν απασχολήσει και παλιότερα. :D

Λέω λοιπόν..... ΑΝ ήθελε κάποιος :D να τουρμπίσει ένα μοτέρ με 1000 κυβικά, τι πρέπει να κάνει εκτός από την προσευχή του? :D

Ενοώ τι μέγεθος τουρμπίνα χρειάζεται? Τι μέγεθος intercooler? Μιλάω για πιέσεις 0,4-0,5bar.

Με τα μπεκ τι γίνεται? θέλουμε πέμπτο ή βάζουμε μεγαλύτερα?

Και το κυριότερο για τι κόστος μιλάμε για το καθένα, αν όλα αυτά αγοραστούν μεταχειρισμένα?

Τι θα γινόταν ΑΝ..... :D

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ λεμε ΑΝ

εχεις να ρίξεις τόσο χρήμα τράβα πάρε έναν μεταχηρισμένο 1.4 16ν ετσι και αλλιώς και το 1000άρι με 0.5 bar πάνω απο 80 άλογα δεν πρόκειται να βγάλει ποτέ.

για τούρμπισμα θα χρειαστείς απο 2000€ αν ειναι όλα μεταχηρισμένα μαζί με την εργασία αν είναι κολλητός σου ο μάστορας μέχρι 6000€αν κάνεις μία αρκετά καλή δουλεία.

ο νέος κινητήρας μάλλων θα σου βγεί καλύτερα

popeye.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

πιθανολογω οτι γινεται καταρχας γιατι ειχα δει κ γιαρις τουρμπατο 1000αρι

θα ειναι καλη φαση αλλα πολλα λεφτα για καθολου καλη βαση

ψυγειο θα παρεις απο λιγο μεγαλυτερο μοντελο

Link to comment
Share on other sites

Nαι ρε γαμώτο ...Το ξέρω ότι δεν αξίζει και ότι μάλλον θα σπάσει,αλλά κάτι με τρώει....

Πάντως όποιος γνωρίζει κάτι συγκεκριμένο,ας το γράψει έτσι για να μου φύγει και η απορία.

Link to comment
Share on other sites

ισως παρεις το τουρμπο απο κανα σμαρτακι...?

παντως αν εχεις λεφτα και ορεξη κατι θα βρεις.ολα γινονται στην τελικη.

εδω εχουμε δει seicento biturbo!!!αλλιως ακολουθεις τα βηματα του προεδρου!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν τσιμπας κανα μοτερακι τροπετο 1.6 GTI 16V μαμα 125 αλογακια by λιοσιων. Και αμα το πηραξεις και λιγακι :D:D:D:D:D:D . Απο το να δινεις τοσα λεφτα για τουρμπο......

Ειχα ρωτησει και γω τα παιδια για αλλαγη μοτερ και καταληξαμε εκει + μερικες επιπλεον αλλαγες οπως πισω δισκοφρενα και τα σχετικα.

Σκεψου το παντος γιατι οπως προειπαν και τα παιδια ειναι πολλα τα λεφτα.

Με εκτιμηση, Θανος tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι θυμάμαι κάτι 3-κύλινδρα daihatsu charade gtti με 1000cc και turbo να βγάζουν 130 άλογα (αν θυμάμαι καλά)...

πραγματικά πολύ θα ήθελα να δω να το κάνεις φίλε soto και μακάρι να το κάνεις...

θα μου λείψει πολύ το 1000άρι μου το polo αν πετύχεις....

Link to comment
Share on other sites

Για να δείτε πως αλλάζουν τα πράγματα από την μια μέρα στην άλλη....

Όλα αυτά που συζητάμε πάνε περίπατο.Σήμερα απέκτησα ένα τρακαρισμένο polo GTi,μοντέλο 2000,οπότε πάμε για μετατροπή. :D

Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές/γνώμες σας αλλά θα σας χρειαστώ στο άλλο topic που θα ανοίξω σχετικά με την εν λόγω μετατροπή,γιατί κι εκεί έχω πολλές ερωτήσεις.

Αν όλα πάνε καλά θα αρχίσουμε να μιλάμε πάλι για τουρμπίνες,αλλά για 1600cc τώρα πια.....

Το παρόν topic μπορεί να διαγραφεί, εκτος κι αν θέλετε να μείνει ως θέμα συζήτησης γιατί υπάρχουν κι άλλοι 1000άρηδες στο club.

Φίλε atrias τι λές???

Link to comment
Share on other sites

ο ατριας πλεον εχει οτι μηχανη σκοπευεις να βαλεις σε αυτοκινητο tongue.gif

καλη επιτυχια στη μετατροπη σοτο και ευχομαι 0 προβληματα και απροβληματιστα χιλιομετρα!

παντως πας στα διπλασια αλογα οποτε για λιγο καιρο δε νομιζω να χεις προβλημα και με τα 125!

Link to comment
Share on other sites

Ο Μπουλεκος παντως ειχε τουρμπισει 1000αρακι καποτε...

Το ειχε βγαλει και στα περιοδικα.

Και μαλιστα ηταν και το παλιο μοτερ με τον μονο ψεκασμο και τα 1050 κυβικα.

Λογικα στο καινουργιο μοτερακι με τον πολλαπλο ψεκασμο τα πραγματα θα ειναι σαφως πιο ευκολα.

Οσο για αποδοση,το προαναφερθεν ειχε βγαλει σχεδον 100 αλογα με επιδοσεις παραπλησιες του 1400 16v με τα 100.

Αρα δεδομενου οτι το νεο 6Ν με τον πολλαλπο ψεκασμο εχει και πιο κοντο σασμαν απο οσο ξερω,τοτε θα πηγαινει και λιγο καλυτερα. B)

Link to comment
Share on other sites

Για να δείτε πως αλλάζουν τα πράγματα από την μια μέρα στην άλλη....

Όλα αυτά που συζητάμε πάνε περίπατο.Σήμερα απέκτησα ένα τρακαρισμένο polo GTi,μοντέλο 2000,οπότε πάμε για μετατροπή. B)

Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές/γνώμες σας αλλά θα σας χρειαστώ στο άλλο topic που θα ανοίξω σχετικά με την εν λόγω μετατροπή,γιατί κι εκεί έχω πολλές ερωτήσεις.

Αν όλα πάνε καλά θα αρχίσουμε να μιλάμε πάλι για τουρμπίνες,αλλά για 1600cc τώρα πια.....

Το παρόν topic μπορεί να διαγραφεί, εκτος κι αν θέλετε να μείνει ως θέμα συζήτησης γιατί υπάρχουν κι άλλοι 1000άρηδες στο club.

Φίλε atrias τι λές???

Μαστορα εισαι αρχηγος ! Μια που το πα μια που το βρηκες. new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif και αν επιτρεπεται ποσο πηγε ??? τροπετο ? Τα φρενακια σου να φτιαξεις και θα εισαι κομπλε και θα ηθελα να το δω απο κοντα το αμαξακι μετα την μετατροπη. Μεγειες και παλι !!!!!!!

Με εκτιμηση, Θανος.

Link to comment
Share on other sites

Ο Μπουλεκος παντως ειχε τουρμπισει 1000αρακι καποτε...

Το ειχε βγαλει και στα περιοδικα.

Και μαλιστα ηταν και το παλιο μοτερ με τον μονο ψεκασμο και τα 1050 κυβικα.

Λογικα στο καινουργιο μοτερακι με τον πολλαπλο ψεκασμο τα πραγματα θα ειναι σαφως πιο ευκολα.

Οσο για αποδοση,το προαναφερθεν ειχε βγαλει σχεδον 100 αλογα με επιδοσεις παραπλησιες του 1400 16v με τα 100.

Αρα δεδομενου οτι το νεο 6Ν με τον πολλαλπο ψεκασμο εχει και πιο κοντο σασμαν απο οσο ξερω,τοτε θα πηγαινει και λιγο καλυτερα. B)

Ναι έχω το τεύχος του POWER που έχει το συγκεκριμένο polάκι και είναι όπως τα λες.Γι'αυτό με έτρωγε κι εμένα να το κάνω.Τώρα όμως...

Μαστορα εισαι αρχηγος ! Μια που το πα μια που το βρηκες. new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif και αν επιτρεπεται ποσο πηγε ??? τροπετο ? Τα φρενακια σου να φτιαξεις και θα εισαι κομπλε και θα ηθελα να το δω απο κοντα το αμαξακι μετα την μετατροπη. Μεγειες και παλι !!!!!!!

Με εκτιμηση, Θανος.

Θάνο θα ανοίξω νέο topic σχετικά με την μετατροπή οπότε θα τα πούμε εκεί.

Ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι θυμάμαι κάτι 3-κύλινδρα daihatsu charade gtti με 1000cc και turbo να βγάζουν 130 άλογα (αν θυμάμαι καλά)...

πραγματικά πολύ θα ήθελα να δω να το κάνεις φίλε soto και μακάρι να το κάνεις...

θα μου λείψει πολύ το 1000άρι μου το polo αν πετύχεις....

ενα τετοιο ειχα και εγω πριν το πολο

το αμαξακι αυτο παιδια δεν παιζεται

θα παρει ακομα αρκετα χρονια για να βγουν οι επιδοσεις του απο αλλο χιλιαρακι

το δικο μου ηταν 110hp

και μονο που στροφαρει μεχρι τις 7700 μαμα ειναι κ@υλ@

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.