greekparot Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Σε polo 6n2 (1,4cc/75hp) με 56000χλμ δεν εχουν αλλαχτει ποτε τακακια, δισκοι, ταμπουρα πισω κλπ. Το αμαξι οντως πλεον δεν σταματα οπως παλαιοτερα. Μπορειτε να μου πειτε οποιος τυχον εχει αλλαξει σε αντ/πεια VW ποσο παει το κουστουμι για μπρος - πισω; Και φυσικα οποιος εχει κανει την συγκεκριμενη δουλεια σε μη VW συνεργειο ας μου πει παλι να παρω μια εικονα. Ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Καλυτερα να δεις εκτος αντιπροσωπειας για φθηνοτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Πανος_grc Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 φιλαρακι κατ αρχάς τα πίσω ξέχνα το.. ταμπούρα είναι δεν θέλουν αλλαγή ακόμα... για το αν εχουν αλλαχθεί ποτέ τακάκια με κουφαίνεις.. 56.000κμ χωρίς να αλλαξεις τακάκια.?? τι στο καλό.. με αλεξίπτωτο το σταματας ?? λοιπόν. το κόστος για μια τετράδα τακάκια είναι περίπου στα 25-35 ευρώ αναλόγως μάρκας. από κει και πέρα ότι πληρώσεις εργατικά που συνήθως χρεώνουν μία ώρα.. εγώ θα σου πρότεινα να τα πάρεις στο χέρι και να πας κάπου να στα περάσουν αν δεν μπορείς μόνος σου. ( δεν χρειάζεται και επιστημονικές γνώσεις όποτε όλοι οι συνεργιατζήδες ξέρουν..) για τα πίσω είπαμε.. οι φθορές στα θερμουϊτ επιβάλλουν αλλαγή συχνα πολύ μετα τα 100.000 κμ και αν εσυ έχεις βγάλει όπως λες 56 με τα μπροστινα τακακια τότε τα πίσω θα είναι σχεδόν καινούρια.. το μόνο που πρέπει να προσέξεις έιναι αν το τακάκι που φοράς ήταν πολύ σκληρό μήπως έχει πατήσει πολύ το δίσκο και έχει κάνει δόντι. αν το δόντι είναι μεγάλο τότε ίσως χρήζει αντικατάστασης ο δίσκος με κόστος αν δεν κάνω λάθος κάπου στο 100 το ζευγάρι. (αν και νομίζω πως και για αυτό είναι πολύ νωρίς ακόμα) προσωπικά έβγαζα 15-20.000 κμ με τα ίδια τακάκια ενώ τα πίσω όταν άλλαξα άξονα και έβαλα δίσκους (μετά από 220.000κμ) απλά είχαν φτάσει οριακά για αντικατάσταση.. οι εμπρός δίσκοι δεν αλλάχθηκαν ποτέ μέχρι τα 300.000κμ+.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 3, 2006 Author Report Share Posted November 3, 2006 Σε υπέρ-ευχαριστώ. Με κάλυψες πλήρως. Το polo έκανε service στην αντ/πεια (VW) και κάθε φορά οι τεχνικοί έλεγαν πως δεν χρειάζονται ακόμη αλλαγή. Αλλα τώρα πλέον.. έχουν φάει τα ψωμιά τους και με το παραπάνω πιστεύω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Να ρωτησω και γω κατι..... Εχω το 6Ν2 και γω...... Εγω εχω μια απορια οσον αφορα το χειροφρενο......... Στην κατηφορα οταν παρκαρω και τραβιξω χειροφρενακι 1ον πιανει ψηλα και 2ον τσουλαει λιγο και μετα κοκαλωνει..... αμα δε το αφησω μια σκαλα πριν το αμαξι παει περιπατο..... λετε να εχω ξεσκισει το χειροφρενο ???? Ειμαι ηρεμος ρε παιδια..... Τι παιζει ???? Καθε φορα που παρκαρω τραβα τραβα τα μου μεινει στο χερι καμια ωρα ...... (για τους υποψηφιους υπολοιπους μην ανησυχητε ...... βαζω ταχυτητα στην κατηφορα,,,,,, Και στην αναγκη θα μπει και πετρουλα ) Αυτα..... (οποτε αμα δειτε κανα πολο στο τερα πετρα να το εχετε απο μακρια για κανα 2 βδομαδουλες ακομα μεχρι να παει για σερβισ) Καμια ιδεα ??? Με εκτιμηση, Θανος !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soilac Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Για το 6n δεν ξέρω αλλά για το 9n που πειρματιζόμουνα για τεμπέλη αμα βγάλεις το πίσω μέρος από το χειρόφρενο που έχει και τις ποτηροθήκες απλά καταλαβαίνεις τι παίζει... είναι αρκετά εύκολο... Φαντάζομαι κάπως έτσι θα γίνεται και σε σένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Ευχαριστω φιλε μου !! Θα του ριξω μια ματια ! μηπως παιζει καμια πεταλουδα για να σφιξει... Δεν νομιζω να χρειαζονται αλλαγη οι σιαγωνες αφου δεν εχει πολλα χμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Να ρωτησω και γω κατι..... Εχω το 6Ν2 και γω...... Εγω εχω μια απορια οσον αφορα το χειροφρενο......... Στην κατηφορα οταν παρκαρω και τραβιξω χειροφρενακι 1ον πιανει ψηλα και 2ον τσουλαει λιγο και μετα κοκαλωνει..... αμα δε το αφησω μια σκαλα πριν το αμαξι παει περιπατο..... λετε να εχω ξεσκισει το χειροφρενο ???? Ειμαι ηρεμος ρε παιδια..... Τι παιζει ???? Καθε φορα που παρκαρω τραβα τραβα τα μου μεινει στο χερι καμια ωρα ...... (για τους υποψηφιους υπολοιπους μην ανησυχητε ...... βαζω ταχυτητα στην κατηφορα,,,,,, Και στην αναγκη θα μπει και πετρουλα ) Αυτα..... (οποτε αμα δειτε κανα πολο στο τερα πετρα να το εχετε απο μακρια για κανα 2 βδομαδουλες ακομα μεχρι να παει για σερβισ) Καμια ιδεα ??? Με εκτιμηση, Θανος !!! ρυθμισούλα στο χειρόφρενο, έχει μια βίδα στα πίσω ταμπούρα, δε χρειάζεται να βγεί ο τροχός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 ρυθμισούλα στο χειρόφρενο, έχει μια βίδα στα πίσω ταμπούρα, δε χρειάζεται να βγεί ο τροχός. Βιδα ??? Μια ??? Βασικα θελω να κατεβει και λιγο η διαδρομη που κανει το χειροφρενο γιατι τωρα φτανει μην πω που....... στο τελος θα το περνω μαζι μου Ευχαριστω !! ΘΑΝΟΣ !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_s Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Το χειροφρενο απο το polaki το εχει σφιξει ετσι ο μηχανικος μου που το σηκωνω μεχρι την τριτη σκαλα, δεν παει παραπανω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soilac Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Και στο punto ενός φίλου έτσι όπως σου είπα το σφίξαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 16, 2006 Report Share Posted December 16, 2006 (edited) Σε polo 6n2 (1,4cc/75hp) με 56000χλμ δεν εχουν αλλαχτει ποτε τακακια, δισκοι, ταμπουρα πισω κλπ.Το αμαξι οντως πλεον δεν σταματα οπως παλαιοτερα. Μπορειτε να μου πειτε οποιος τυχον εχει αλλαξει σε αντ/πεια VW ποσο παει το κουστουμι για μπρος - πισω; Και φυσικα οποιος εχει κανει την συγκεκριμενη δουλεια σε μη VW συνεργειο ας μου πει παλι να παρω μια εικονα. Ευχαριστω.. 95 ευρώ μαζί με εργασία σετ γερμανικές LEMFORDER όχι σε αντιπροσωπεία μην βάλεις Zimmerman, έκαναν ρωγμές , μπορεί να έγινε βέβαια και από τη σκληρή χρήση .Αυτά Edited December 16, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted May 4, 2007 Author Report Share Posted May 4, 2007 Το αμαξι εχει πουληθει (σε φιλο) και οταν πηγε να κανει αλλαγη λαδιων του ειπαν οτι δεν χρειαζεται να κανει αλλαγη. Τωρα μου λεει ομως οτι πρεπει να παταει το πενταλ του φρενου παρα πολυ για να σταματησει το αμαξι (60000χλμ). Ενημερωνω και παλι οτι δεν εχει γινει ποτε αλλαγη σε τακακια, δισκους, ταμπουρα κλπ. Λογικα αφου μου περιγραφει αυτο ο φιλος μου σιγουρα θα πρεπει να κανει "επιτακτικη" αλλαγη. giannispolo τα 95 ευρώ μαζί με εργασία σετ γερμανικές LEMFORDER που λες τι περιλαμβανει; Τακακια και δισκο μαζι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...