GOLF R32 Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 GOLF V GTI EDITION 30 0-50 2,7 0-100 7,1 0-130 11,2 0-160-16,0 0-200 28,4 0-402.34m 15,47 60-100 4h 4,6 80-120 5h 6,3 80-120 6h 8,2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 γιατι τέτοιες επιδόσεις????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 Φαντάζομαι έχει να κάνει με αυτό που είπα παλιότερα περι CR και Κ04... Περισσότερη δύναμη, αλλά και άλλη κατανομή. Maybe.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 γιατι τέτοιες επιδόσεις????? Απογοήτευση... Σε όλα δυστυχώς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 ναι.... ξενέρωσα μόλις τα ειδα.. μαρίνο μπορείς να βρεις του s3 και του leon cupra για να συγκρίνουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 GOLF V GTI EDITION 30 0-50 2,7 0-100 7,1 0-130 11,2 0-160-16,0 0-200 28,4 0-402.34m 15,47 60-100 4h 4,6 80-120 5h 6,3 80-120 6h 8,2 Οι επιδοσεις που γραφεις απεχουν λιγο απο την πραγματικοτητα. Παρε τους 4Τ Απριλιου να δεις μετρησεις εναντιον LEON CUPRA,HONDA CIVIC TYPE-R. Επισης το μοτερ του Edition ειναι ιδιο με του S3 και δεν εχει σχεση με το απλο GTI,με οτι συνεπαγεται αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 EPIDI EIMAI STO EKSOTERIKO MPOREIS NA BALEIS TOUS XRONOUS APO TO SYGRITIKO?? GIA NA DOUME THN PRAGMATIKOTITA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) Μερικές photos (πρόχειρες από το κιν.) από τους 4Τ Απριλίου: Επιδόσεις: Χρόνος στα Μέγαρα (φυσικά στο περιοδικό τα λέει πιο αναλυτικά...): Το άρθρο κλείνει ως εξής: <<Αν θέλαμε να επιλέξουμε την καλύτερη βάση για το επόμενο αγωνιστικό μας, δεν θα υφίστατο καν θέμα. Το Type-R θα ήταν ήδη "γυμνό"... Δεδομένου, όμως, πως το συγκριτικό που διαβάζετε οφείλει να αποφανθεί για το, εφ' όλης της ύλης, καλύτερο GTI, η επετειακή έκδοση του Golf έχει το πάνω χέρι. Τα αστείρευτα αποθέματα ροπής στις χαμηλές στροφές, η χωρίς συμβιβασμούς, σε άνεση ή έλεγχο του αμαξώματος, ανάρτηση, και η λίγο καλύτερη θέση οδήγησης, αποτελούν τα τρία σημεία που θα κάνουν την καθημερινή συμβίωση με το VW απολαυστική, χωρίς παράλληλα να ζημιώνεται η πραγματική απόλαυση της οδήγησης. Το Golf κάνει ό,τι και τα άλλα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας, αλλά λίγο καλύτερα...>> Edited April 10, 2007 by Spy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 κυριακο ποτε πας παζαροπουλο/Ε.Τ.Ε.Α./ μανδυλα ειπες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Noμίζω ότι έκλεισαν οι παραγγελίες για τα επετειακά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 προλαβες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 προλαβες? Δεν ξέρω τι λες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 μπα... σημερα πάλι μίλησα στο τηλέφωνο.. οι αντιπροσωπείες εχουν προπαραγγείλει edition 30 και όποιος το θέλει αλλάζει η αντιπροσωπεία την παραγγελια.. βρηκα ενα κόκκινο με ότι θέλω αλλα γμτ ειναι με χειροκίνητο... και θα ερθει και σε 2,5 μηνες... στο ψάξιμο ειμαι ακόμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Volkswagen Golf GTI Edition 30 Σβήνει κεράκια και ανάβει φωτιές… Γιορτάζοντας 30 χρόνια από την έκδοση GTI, η Volkswagen λανσάρει την κορυφαία έκδοσή του με την ονομασία "Εdition 30", η οποία έχει έναν ίππο επιπλέον για κάθε ένα χρόνο από το απλό GTI. Επετειακό GTI Αν το "απλό" Golf GTI το θεωρείτε αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό του, (αν και υπολείπεται ελαφρώς μόνο στον τομέα των επιδόσεων από εκείνα), η VW με αφορμή τον εορτασμό 30 ετών από την πρωτοεμφάνιση του λογότυπου, λανσάρει την έκδοση "Edition 30" με 230 ίππους. Εκείνη είναι πιο γρήγορη από όλα τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού μέχρι 240 ίππους… Στην πράξη Ο κινητήρας του Golf GTI Edition 30 είναι ο ίδιος 2,0 λίτρων TFSI των 200 ίππων, ωστόσο με τις κατάλληλες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο αποδίδει για την περίσταση 230 ίππους. Αυτοί οι επιπλέον ίπποι φαίνονται σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και ειδικά όταν οι στροφές είναι ψηλά, ενώ επηρεάζουν και την οδική συμπεριφορά του GTI Edition 30. Έτσι, σε σχέση με το πιο αργό (0,7 δλ. στο 0-100, 1,0 δλ. στο 60-100 με 4η και 1,1 δλ. με 5η, καθώς και 1,7 δλ. στο 80-120 με 5η και 1,8 δλ.με 6η) αλλά ουδέτερο και παιχνιδιάρικο -στις περισσότερες περιπτώσεις- Golf GTI, το Εdition 30 εμφανίζει ευκολότερα υποστροφικά φαινόμενα και ειδικά σε κακής ποιότητας δρόμο χρειάζεται προσοχή, εφ' όσον το ESP είναι απενεργοποιημένο. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός πάντως δεν υπολείπεται από του απλού GTI και χαρακτηρίζεται κορυφαία. Εκ των έσω Στο εσωτερικό του Edition 30, τα καθίσματα συνδυάζουν δερμάτινη και υφασμάτινη επένδυση και διαθέτουν και ρύθμιση για τη στήριξη της μέσης, ενώ ο επιλογέας σε σχήμα μπάλας του Golf, οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, στον επιλογέα και στο τιμόνι, καθώς και το λογότυπο στο ταμπλό εμπρός από το συνοδηγό αρκούν για να το διαφοροποιήσουν από τα υπόλοιπα GTI. Τι έχει αυτή η έκδοση; Η εμφάνιση του Golf GTI έγινε περισσότερο "κακιά" μέσω των 18ιντσων μαύρου ματ χρώματος ζαντών (17ιντσων στα απλά GTI), καθώς και από τα πιο σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας στο πίσω μέρος βάφτηκε εξ ολοκλήρου στο χρώμα του αμαξώματος (απουσιάζει το μαύρο κάτω μέρος των απλών GTI). Ένα λογότυπο απέναντι από το GTI στο πίσω μέρος, που αναγράφει το "Edition 30", συμπληρώνει τις διαφορές με τα απλά GΤΙ εξωτερικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 μπα... σημερα πάλι μίλησα στο τηλέφωνο..οι αντιπροσωπείες εχουν προπαραγγείλει edition 30 και όποιος το θέλει αλλάζει η αντιπροσωπεία την παραγγελια.. βρηκα ενα κόκκινο με ότι θέλω αλλα γμτ ειναι με χειροκίνητο... και θα ερθει και σε 2,5 μηνες... στο ψάξιμο ειμαι ακόμη Aπό ότι ξέρω, οι παραγγελίες πρέπει να είναι σίγουρες ( υπογραφή πωλητή και διευθυντή πωλήσεων ) για να μην τους μείνουν αμανάτι. Και ο χρόνος παράδοσης είναι καλός. Όσο για το χειροκίνητο, είναι μια χαρά. Σκέψου τι βελτίωση σηκώνει ο κινητήρας και ότι με το DSG π μπορεί να αντιμετωπίσεις εμπόδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 κυριακο παρτο αν και κοκκινο.... 21 εισαι ρε οχι 50 και βαρεθηκες το μανιουαλ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 KYRIAKO MHN KSEXASEIS ME AUTA TA KATHISMATA NA TO PARAGEILEIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Έχετε ξεφύγει μου φαίνεται... Πάτε να αλλάξετε και να ΞΑΝΑπάρετε το ίδιο αυτοκίνητο ;; Δηλαδή ΜΙΑ τουρμπίνα και κάτι κόκκινες ραφές είναι ικανές να σας κοστίσουν τόσο ;; Και καλά που πάει 300 με ένα πρόγραμμα, και καλά που (υποτείθεται ότι) είναι ενισχυμένος ο κινητήρας, αυτό απο μόνο του αξίζει τα 5 με 7 χιλιάρικα διαφορά;; Αφήστε που με ένα αντίστοιχο κίτ απο επώνυμη εταιρία φτάνεις και ξεπερνάς τα άλογα αυτά,χάνεις και το πλεονέκτημα της υψηλής συμπίεσης που έχει το πρώτο μοτέρ.... Μακάρι να μήν πέσετε σε κανένα φτιαγμένο Gti γιατί θα ξανασκεφτείτε την επιλογή αυτή.... Τώρα βέβαια...όποιος δέν έχει τί να κάνει τα λεφτά του...... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 και ενα video http://www.youtube.com/watch?v=elLlNzHGKyA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 και ενα videohttp://www.youtube.com/watch?v=elLlNzHGKyA Πάρε και ένα που έκανα χτές με το δικό μου με 4η απο 100 μέχρι 180......... 4η_100-180 Και μήν ξεχνάς ότι είμαι και....μαμά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Πάρε και ένα που έκανα χτές με το δικό μου με 4η απο 100 μέχρι 180.........4η_100-180 Και μήν ξεχνάς ότι είμαι και....μαμά.... Φιλε RS πολυ θορυβο κανει ρε το εργαλειο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Φιλε RS πολυ θορυβο κανει ρε το εργαλειο!! Εννοείται...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 καλα παει μωρε για μαμα...σ ανοιγω μια δευτερα οποτε θες να σε κανω ρομπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Πάρε και ένα που έκανα χτές με το δικό μου με 4η απο 100 μέχρι 180......... Αυτο θελει δυο μερες να παει απο 100-180 Δε παει αλλο...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 (edited) Αυτο θελει δυο μερες να παει απο 100-180 Δε παει αλλο...? Δέν κατάλαβα το σχόλιο σου..... Σου φάνηκε αργό;;;;Μμμμμ ;;; Όσο για το 2ο σου σχόλιο...δυστυχώς έχω το μόνο Gti παραγωγής που πάει μονο μέχρι τα 180.... Edited April 11, 2007 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...