nasos_ea Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Δεν κατεβαίνεις σε πυκνότητα αφού στις θερμοκρασίες φυσιολογικής λειτουργίας και άνω του κινητήρα όλα αυτά είναι 40ρια (δηλ. έχουν ρευστότητα 40 στους 100C).Το W αφορά τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες έως τις θερμοκρασίες εκκίνησης. Θεωρητικά λοιπόν το 15W σου αρκεί, το 10W σε καλύπτει άνετα για Χειμώνα και έτσι το 5W φαντάζει περιττό. Στην πράξη όμως δεν θα δεις απλώς ακόμη καλύτερες κρύες εκκινήσεις ειδικά τον χειμώνα με το 5W αλλά καλύτερη συμπεριφορά και στις υψηλές θερμοκρασίες όπως και αντοχή στο χρόνο-χρήση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα 5W40 παρασκευάζονται από καλύτερα υλικά από ό,τι τα 10W40 και τα 15W40 (υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά εδώ αναφερόμαστε στον κανόνα). Σχεδόν όλα τα 5W40 της αγοράς είναι το λιγότερο Group III ενώ τα περισσότερα 10W40 είναι μίγμα GrI/II/III ή II/III και πολλά έως τα περισσότερα 15W40 δεν περιέχουν καθόλου GrIII. Ζήτημα ποιότητας λοιπόν και όχι απλώς ιξώδους. Θα δοκιμασω το πενταρι αν κι επεμεναν στην αντιπροσωπεια για το 15αρι.Βεβαια το 5αρι προτιμαται κυριως στους τουρμπο κινητηρες.Βλεπω οτι οι περισσοτεροι με ατμοσφαιρικους καταληγουν στο 10αρι.Ελπιζω μονο να μη δω καμια μεγαλη καταναλωση λαδιου και τα παιξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 (edited) Θα δοκιμασω το πενταρι αν κι επεμεναν στην αντιπροσωπεια για το 15αρι.Βεβαια το 5αρι προτιμαται κυριως στους τουρμπο κινητηρες.Βλεπω οτι οι περισσοτεροι με ατμοσφαιρικους καταληγουν στο 10αρι.Ελπιζω μονο να μη δω καμια μεγαλη καταναλωση λαδιου και τα παιξω. Εάν μου δώσεις την μάρκα-τύπο του λιπαντικού που δεν σου καταναλώνεται -και εφόσον ο παρασκευαστής αυτού ανακοινώνει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά- μπορώ να σου συστήσω κάποια πολύ καλύτερη ποιότητα με παρόμοιο ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες και με καλό Σημείο Ανάφλεξης (>220C) έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα έχεις απόκλιση στην κατανάλωση (αν δεν καλυτερέψει κι άλλο). Όπως και να έχει όμως ο κινητήρας σου δεν θα πάθει τίποτα αν δοκιμάσεις ένα-δύο καινούρια λιπαντικά σε 5W40 αντί για 15W40 πόσο μάλλον που θα είναι και σαφώς καλύτερης ποιότητας. Όλοι μας έχουμε δοκιμάσει κάποια ποιοτικά λιπαντικά πριν καταλήξουμε σε κάποιο που μας ταίριαξε. Έτσι θα δεις και στην πράξη όλα αυτά που λέμε αλλά και την ομίχλη που βρίσκονται περί λίπανσης (και μας έχει πάρει κι εμάς μαζί) πολλά εξουσιοδοτημένα και μη. Και να θυμάσαι ότι η χαμηλή κατανάλωση λιπαντικού είναι απλώς ένας μόνο λόγος επιλογής του λιπαντικού μας. Αν επιμένεις σε 10W40 υπάρχουν τρία κορυφαία 10W40 που μπορείς να δοκιμάσεις, αλλά επιμένω ότι το νούμερο που σε ενδιαφέρει στο θέμα της κατανάλωσης είναι το δεύτερο (το 40), το κινηματικό ιξώδες (για περισσότερη ακρίβεια) στις υψηλές θερμοκρασίες (100C ή και 130C) και το Σημείο Ανάφλεξης (αυτά τα δύο αντικατοπτρίζονται ταυτόχρονα και με τον δείκτη NOACK Volatility που δείχνει τον ρυθμό εξάτμισης του λιπαντικού - αλλά ελάχιστοι τον αναφέρουν οπότε δεν έχει χρηστική σημασία). Edited August 7, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Αν επιμένεις σε 10W40 υπάρχουν τρία κορυφαία 10W40 που μπορείς να δοκιμάσεις Μπορεις να τα αναφερεις πια ειναι αυτα... Στις 5.000 χιλ εκανα την πρωτη αλλαγη και εβαλα τα FUCHS 10W-40. Ειναι καλη λυση για τον TSI ή δεν κανουν για τουρμπο?? Η αληθεια ειναι οτι με αυτα τα λαδια η διαφορα που εχω δει ειναι οτι εχει αυξηθει το τρεμουλο του TSI οταν δουλευει στο ρελαντι. Οσοι εχουν TSI καταλαβαινουν τι εννοω οταν λεω τρεμουλο. Λες να φταιει το λαδι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Μπορεις να τα αναφερεις πια ειναι αυτα...Στις 5.000 χιλ εκανα την πρωτη αλλαγη και εβαλα τα FUCHS 10W-40. Ειναι καλη λυση για τον TSI ή δεν κανουν για τουρμπο?? Η αληθεια ειναι οτι με αυτα τα λαδια η διαφορα που εχω δει ειναι οτι εχει αυξηθει το τρεμουλο του TSI οταν δουλευει στο ρελαντι. Οσοι εχουν TSI καταλαβαινουν τι εννοω οταν λεω τρεμουλο. Λες να φταιει το λαδι?? Δε σου αρεσε το 5-30 castrol?Εγω αυτο εχω απο τοτε που πηρα το αμαξι και μεχρι τωρα (σχεδον 6000 χλμ) ουτε καταναλωση εχω αλλα κυριως καθολου τρεμουλο.Οπως εχω ξαναναφερει,νομιζει κανεις οτι το αμαξι ειναι σβηστο.Πληρης απουσια τρεμουλου.Κ δεν υπερβαλλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Εάν μου δώσεις την μάρκα-τύπο του λιπαντικού που δεν σου καταναλώνεται -και εφόσον ο παρασκευαστής αυτού ανακοινώνει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά- μπορώ να σου συστήσω κάποια πολύ καλύτερη ποιότητα με παρόμοιο ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες και με καλό Σημείο Ανάφλεξης (>220C) έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα έχεις απόκλιση στην κατανάλωση (αν δεν καλυτερέψει κι άλλο). Όπως και να έχει όμως ο κινητήρας σου δεν θα πάθει τίποτα αν δοκιμάσεις ένα-δύο καινούρια λιπαντικά σε 5W40 αντί για 15W40 πόσο μάλλον που θα είναι και σαφώς καλύτερης ποιότητας. Όλοι μας έχουμε δοκιμάσει κάποια ποιοτικά λιπαντικά πριν καταλήξουμε σε κάποιο που μας ταίριαξε. Έτσι θα δεις και στην πράξη όλα αυτά που λέμε αλλά και την ομίχλη που βρίσκονται περί λίπανσης (και μας έχει πάρει κι εμάς μαζί) πολλά εξουσιοδοτημένα και μη.Και να θυμάσαι ότι η χαμηλή κατανάλωση λιπαντικού είναι απλώς ένας μόνο λόγος επιλογής του λιπαντικού μας. Αν επιμένεις σε 10W40 υπάρχουν τρία κορυφαία 10W40 που μπορείς να δοκιμάσεις, αλλά επιμένω ότι το νούμερο που σε ενδιαφέρει στο θέμα της κατανάλωσης είναι το δεύτερο (το 40), το κινηματικό ιξώδες (για περισσότερη ακρίβεια) στις υψηλές θερμοκρασίες (100C ή και 130C) και το Σημείο Ανάφλεξης (αυτά τα δύο αντικατοπτρίζονται ταυτόχρονα και με τον δείκτη NOACK Volatility που δείχνει τον ρυθμό εξάτμισης του λιπαντικού - αλλά ελάχιστοι τον αναφέρουν οπότε δεν έχει χρηστική σημασία). Θα δοκιμασω 5-40 λαδακι και θα σου πω εντυπωσεις.Δε θα αργησει να μπει.Μεσα στο μηνα θα το αλλαξω.Ειμαι περιεργος να ακουσω τον κινητηρα με αυτο το λαδι.Ακου 15-40..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Δε σου αρεσε το 5-30 castrol?Εγω αυτο εχω απο τοτε που πηρα το αμαξι και μεχρι τωρα (σχεδον 6000 χλμ) ουτε καταναλωση εχω αλλα κυριως καθολου τρεμουλο.Οπως εχω ξαναναφερει,νομιζει κανεις οτι το αμαξι ειναι σβηστο.Πληρης απουσια τρεμουλου.Κ δεν υπερβαλλω. Καταναλωση δεν εχω ουτε εγω. Τουλαχιστον μεχρι τωρα. Αλλα το γνωστο τρεμουλο το εχω αρκετα συχνα και μου φαινεται και λιγο πιο εντονα, απο οτι πριν που ειχα τα 0-30 (μαμα λαδια) Να φταιει αυτο?? Παντως εαν συνεχιστει στην επομενη αλλαγη θα παιξω σε 5-30 μηπως και δω διαφορα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Καταναλωση δεν εχω ουτε εγω. Τουλαχιστον μεχρι τωρα.Αλλα το γνωστο τρεμουλο το εχω αρκετα συχνα και μου φαινεται και λιγο πιο εντονα, απο οτι πριν που ειχα τα 0-30 (μαμα λαδια) Να φταιει αυτο?? Παντως εαν συνεχιστει στην επομενη αλλαγη θα παιξω σε 5-30 μηπως και δω διαφορα... Εισαι σιγουρος οτι απο το εργοστασιο ειχε τα 0-30?Αυτα εχουν εγκαταλειφθει απο τη Vw πλεον.Συστηνει 5-30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Εάν μου δώσεις την μάρκα-τύπο του λιπαντικού που δεν σου καταναλώνεται -και εφόσον ο παρασκευαστής αυτού ανακοινώνει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά- μπορώ να σου συστήσω κάποια πολύ καλύτερη ποιότητα με παρόμοιο ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες και με καλό Σημείο Ανάφλεξης (>220C) έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα έχεις απόκλιση στην κατανάλωση (αν δεν καλυτερέψει κι άλλο). Θα το ψαξω και θα σου πω οταν θα το παω για αλλαγη λαδιων.Θα ζητησω να δω το λαδι που εβαζαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 (edited) Εισαι σιγουρος οτι απο το εργοστασιο ειχε τα 0-30?Αυτα εχουν εγκαταλειφθει απο τη Vw πλεον.Συστηνει 5-30 Εάν το 0W30 είναι προσεγμένο και από καλή πρώτη ύλη, τότε το μειονέκτημα του ανοιχτού ξώδους εκμηδενίζεται και μπορεί να αποδίδει το ίδιο καλά με ένα 5W30. Γενικά η VAG είναι πολύ ιδιότροπη στις προτάσεις της περί λίπανσης, έχει αλλάξει ή πισωγυρίσει πολλές φορές και να είστε σίγουροι ότι το αίτιο που κυριαρχεί πίσω από αυτήν την τακτική λέγεται μάρκετινγκ, ειδικά όταν τη μία προτείνει 0W30 και την άλλη 5W30. Οι παρασκευαστές ποιοτικών λιπαντικών (αν όχι όλοι) βλέπουν αυτά τα καμώματα και γελάνε καθώς αυξάνουν μαζί με τους κατασκευαστές τα κέρδη τους ("ειδικά" λιπανττικά ίσον ακριβά λιπαντικά), αλλά δυστυχώς εμείς οι καταναλωτές χάνουμε τη μπάλλα, και αυτό είναι πάρα πολύ καλό προκειμένου να μας έχουν δέσμιους στην ουρά της αντιπροσωπείας (που επίσης έχει χαμένη τη μπάλλα αλλά αυτό οι εμείς καταναλωτές δεν το ξέρουμε και συνήθως -δυστυχώς- δεν θέλουμε να το ξέρουμε ακόμη κι όταν το ομολογούν οι ίδιοι). Edited August 9, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Εάν το 0W30 είναι προσεγμένο και από καλή πρώτη ύλη, τότε το μειονέκτημα του ανοιχτού ξώδους εκμηδενίζεται και μπορεί να αποδίδει το ίδιο καλά με ένα 5W30. Γενικά η VAG είναι πολύ ιδιότροπη στις προτάσεις της περί λίπανσης, έχει αλλάξει ή πισωγυρίσει πολλές φορές και να είστε σίγουροι ότι το αίτιο που κυριαρχεί πίσω από αυτήν την τακτική λέγεται μάρκετινγκ, ειδικά όταν τη μία προτείνει 0W30 και την άλλη 5W30. Οι παρασκευαστές ποιοτικών λιπαντικών (αν όχι όλοι) βλέπουν αυτά τα καμώματα και γελάνε καθώς αυξάνουν μαζί με τους κατασκευαστές τα κέρδη τους ("ειδικά" λιπανττικά ίσον ακριβά λιπαντικά), αλλά δυστυχώς εμείς οι καταναλωτές χάνουμε τη μπάλλα, και αυτό είναι πάρα πολύ καλό προκειμένου να μας έχουν δέσμιους στην ουρά της αντιπροσωπείας (που επίσης έχει χαμένη τη μπάλλα αλλά αυτό οι εμείς καταναλωτές δεν το ξέρουμε και συνήθως -δυστυχώς- δεν θέλουμε να το ξέρουμε ακόμη κι όταν το ομολογούν οι ίδιοι). Καλα τι 0-30 τι 5-30;Αφου αν καποιος προσεχει το αμαξι δηλ. εχει την υπομονη να αφηνει το αμαξι να δουλεψει λιγο στο ρελαντι και το παει χαλαρα τα πρωτα λεπτα αφου ξεκινησει μετα δεν εχει νοημα αφου μολις ζεσταθει ειναι πλεον το ιδιο (30ρια ειναι).Απλα μου εκανε εντυπωση μιας κ απ'οτι ηξερα η Vw το εχει εγκαταλειψει το 0-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Καλα τι 0-30 τι 5-30;Αφου αν καποιος προσεχει το αμαξι δηλ. εχει την υπομονη να αφηνει το αμαξι να δουλεψει λιγο στο ρελαντι και το παει χαλαρα τα πρωτα λεπτα αφου ξεκινησει μετα δεν εχει νοημα αφου μολις ζεσταθει ειναι πλεον το ιδιο (30ρια ειναι).Απλα μου εκανε εντυπωση μιας κ απ'οτι ηξερα η Vw το εχει εγκαταλειψει το 0-30. Έτσι ακριβώς. Από κει και πέρα όταν έχεις να επιλέξεις από δύο ισότιμα ποιοτικώς 30ρια (0W30 ή 5W30) είναι καλύτερα να επιλέξεις το 5W30 γιατί κατά κανόνα το 5W30 έχει πιο "κλειστό" ιξώδες άρα λιγότερα ενισχυτικά ιξώδους και έτσι το κύριο ιξώδες τους (το 30) αντέχει ακόμη περισσότερο στο χρόνο (αλλά αυτό πρακτικά δεν επηρεάζει καθόλου όσους επιλέγουν GrIV/V λάδια και τα αλλάζουν ανά 10000χλμ που είναι και το σωστότερο-ασφαλέστερο). Παρομοίως ισχύει και μεταξύ 5W30 και 10W30. Αλλά όπως είπαμε οι διαφορές είναι θεωρητικές καθότι πρακτικά δεν φαίνονται πάντα (χώρια που συχνά στα 0W30 τους οι παρασκευαστές φροντίζουν να είναι πιο επιμελείς με την ποιότητα από ό,τι με τα 5W30 και έτσι συναντάμε συχνά 0W30 που είναι ανθεκτικότερα από 5W30 - όπως συμβαίνει με τα 10W40 και 5W40 ή και 0W40). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Τα 10-40 ειναι ολα ημισυνθετικα ή υπαρχουν και full συνθετικα?? Ας απαντησει καποιος που ειναι 100% σιγουρος.... Με το 10-40 που εχω βαλει το τρεμουλο που κανουν οι TSi, στο δικο μου εχει αυξηθει...πολυ φοβαμε οτι φταιει το λαδι...αλλα σιγουρος ποιος μπορει να ειναι?? Να παω σε αλλαγη 5-30?? Miltella εσυ τι λες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 (edited) Τα 10-40 ειναι ολα ημισυνθετικα ή υπαρχουν και full συνθετικα??Ας απαντησει καποιος που ειναι 100% σιγουρος.... AMSOIL AMO 10W40 (Premium Protection) RED LINE 10W40 MOTUL 300V 10W40 Το AMO είναι το πιο longlife από τα τρία και εξίσου πανίσχυρο. Με το 10-40 που εχω βαλει το τρεμουλο που κανουν οι TSi, στο δικο μου εχει αυξηθει...πολυ φοβαμε οτι φταιει το λαδι...αλλα σιγουρος ποιος μπορει να ειναι?? Να παω σε αλλαγη 5-30?? Miltella εσυ τι λες?? Πιθανόν οι ανοχές του κινητήρα σου να είναι πολύ κλειστές για 40ρι και γι αυτό ζορίζεται (όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερα αυτοκίνητα θα απαιτούν σχεδόν αυστηρά 30ρι προκειμένου να λειτουργούν 100% σωστά). Ναι να δοκιμάσεις ένα δυνατό 30ρι (για να μην μασάει από γκάζια ή από καλοκαίρια). Την επόμενη φορά χρησιμοποίησε το Mobil 1 ESP Formula 5W30 που μοιάζει να μην έχει αντίπαλο ανάμεσα στα 5W30 που καλύπτουν επισήμως την VW 504.00. Edited August 13, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Πιθανόν οι ανοχές του κινητήρα σου να είναι πολύ κλειστές για 40ρι και γι αυτό ζορίζεται (όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερα αυτοκίνητα θα απαιτούν σχεδόν αυστηρά 30ρι προκειμένου να λειτουργούν 100% σωστά).Ναι να δοκιμάσεις ένα δυνατό 30ρι (για να μην μασάει από γκάζια ή από καλοκαίρια). Την επόμενη φορά χρησιμοποίησε το Mobil 1 ESP Formula 5W30 που μοιάζει να μην έχει αντίπαλο ανάμεσα στα 5W30 που καλύπτουν επισήμως την VW 504.00. Μπορεις να μου πεις εαν το FUCHS 10W-40 καλυπτει τις προδιαγραφες 504.00 της VW??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Μπορεις να μου πεις εαν το FUCHS 10W-40 καλυπτει τις προδιαγραφες 504.00 της VW??? Η VW 504.00 αναφέρεται μόνο σε πολύ συγκεκριμένο ιξώδες (5W30). Το FUCHS 10W40 είναι καλό λιπαντικό αλλά το FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40 είναι σαφώς ανώτερο. Αν θέλεις VW504.00 από την FUCHS θα επιλέξεις το TITAN GT1 LONGLIFE III 5W30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Εγω στο golf v gti που εχω , εχω βαλει το FUCHS TITAN GT1 LONGLIFE III 5W30 Καλυπτει τις προδιαγραφες VW 504 00 KAI 50700 και το βαζει η επισημη αντιπροσωπια της Πατρας. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και μετα απο 11.000 χιλιομετρα δεν εχει καψει ΣΤΑΓΟΝΑ!!!!! Δεν το σπαω το αυτοκινητο στους κοφτες, αλλα το τουρμπιζω συνεχεια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Εγω στο golf v gti που εχω , εχω βαλει το FUCHS TITAN GT1 LONGLIFE III 5W30Καλυπτει τις προδιαγραφες VW 504 00 KAI 50700 και το βαζει η επισημη αντιπροσωπια της Πατρας. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και μετα απο 11.000 χιλιομετρα δεν εχει καψει ΣΤΑΓΟΝΑ!!!!! Δεν το σπαω το αυτοκινητο στους κοφτες, αλλα το τουρμπιζω συνεχεια!! Βρε παιδια εχω χασει τη μπαλλα.Η καθε αντιπροσωπεια βαζει οτι μαρκα τη συμφερει?Εγω ηξερα οτι η Vw προτεινει castrol αρα και οι αντιπροσωπειες castrol θα βαζουν.Τωρα ακουω για fuchs και παλιοτερα εχω ακουσει κ αλλη μαρκα.Δεν υπαρχει κοινη γραμμη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Βρε παιδια εχω χασει τη μπαλλα.Η καθε αντιπροσωπεια βαζει οτι μαρκα τη συμφερει?Εγω ηξερα οτι η Vw προτεινει castrol αρα και οι αντιπροσωπειες castrol θα βαζουν.Τωρα ακουω για fuchs και παλιοτερα εχω ακουσει κ αλλη μαρκα.Δεν υπαρχει κοινη γραμμη? η vw εδω και χρονια προτεινει ARAL η DIVINOL τωρα αν δεν βαζουν τετοιο λαδι στην αντπροσωποια αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο εγω παντως για να μην μου βαζουν καθε φορα διαφορετικα λαδια τους παω ARAL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Η VW 504.00 αναφέρεται μόνο σε πολύ συγκεκριμένο ιξώδες (5W30).Αν θέλεις VW504.00 από την FUCHS θα επιλέξεις το TITAN GT1 LONGLIFE III 5W30. Λεω να δοκιμασω το 5-30 της Fuchs...πιστευω οτι ειναι μια καλη λυση... Μηπως και δω διαφορα στο τρεμουλο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Βρε παιδια εχω χασει τη μπαλλα.Η καθε αντιπροσωπεια βαζει οτι μαρκα τη συμφερει? Ακριβως. Εαν καλυπτει τις προδιαγραφες της μαμας VW δεν τους ενδιαφερει τι μαρκα θα ειναι. Για αυτο το λογο, μπορεις και εσυ να πας οποιοδηποτε λαδι γουσταρεις, αρκει να καλυπτει τις προδιαγραφες. Εγω διαλεξα το fuchs γιατι το ειχα συζητησει με τον φιλο Μηλτο απο εδω στο club και μου ειπε οτι ειναι απο τα καλυτερα λαδια. Εαν η αντιπροσωπια της Πατρας δεν ειχε κανενα λαδι απο αυτα που μου ειχε προτεινει ο Μηλτος, θα πηγαινα με τα δικα μου λαδια στα χερια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 (edited) Εαν καλυπτει τις προδιαγραφες της μαμας VW δεν τους ενδιαφερει τι μαρκα θα ειναι. Ακριβώς! Η VAG (το εργοστάσιο και όχι ο κάθε έλληνας αντιπρόσωπος) απαιτεί προδιαγραφές και όχι μάρκες. Η απαίτηση για μάρκα είναι ελληνική πατέντα. Το FUCHS 5W30 που προαναφέρθηκε είναι από τα καλύτερα 30ρια. Edited August 16, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 (edited) Για καθιστε βρε παιδια.Εχω αυτοκινητο 3 μηνων και μεχρι που εχει κολλημενο αυτοκολλητο στην κολωνα της πορτας που λεει οτι η Vw συστηνει λαδια castrol.Και στην ταπα του λαδιου catrol γραφει.Πως μου λετε οτι δε συστηνει συγκεκριμενη μαρκα.Δε διαφωνω, αν τους πας αλλα λαδια που καλυπτουν την προδιαγραφη θα τα βαλουν αλλα μιλαω καθαρα για το τι συστηνει η Vw. Edited August 16, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Σωστά το θέτεις, οπότε να διευκρινίσουμε. ¶λλο το τί συστήνει κι άλλο το τί απαιτεί η VAG. Αυτό που συστήνει επιτάσσεται κυρίως από το μάρκετινγκ (με απλούστερα λόγια η VAG -το εργοστάσιο και όχι οι αντιπροσωπείες- τα παίρνει από την Castrol αυτήν την περίοδο) και αυτό που απαιτεί επιτάσσεται αποκλειστικά από τις ίδιες απαιτήσεις των κινητήρων της. Και έχει τύχει να πέσει έξω στις απαιτήσεις των κινητήρων της αρκετές φορές ταλαιπωρώντας πελάτες της, οπότε ας μην σχολιάσουμε καν τις συστάσεις. Τα παραπάνω δεν ισχύουν μόνο για την VAG αλλά για όλους τους παρασκευαστές. Απλά, στην VAG είναι πιο κραυγαλέο καθότι μας πονοκεφαλιάζει περισσότερο από τους άλλους για τις "ιδιαίτερες" απαιτήσεις λίπανσης των κινητήρων της. Και πάλι εμείς εδώ που συζητάμε δεν έχουμε ξεφύγει ούτε στο ελάχιστο από τις απαιτήσεις της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 (edited) Σωστά το θέτεις, οπότε να διευκρινίσουμε.¶λλο το τί συστήνει κι άλλο το τί απαιτεί η VAG. Αυτό που συστήνει επιτάσσεται κυρίως από το μάρκετινγκ (με απλούστερα λόγια η VAG -το εργοστάσιο και όχι οι αντιπροσωπείες- τα παίρνει από την Castrol αυτήν την περίοδο) και αυτό που απαιτεί επιτάσσεται αποκλειστικά από τις ίδιες απαιτήσεις των κινητήρων της. Και έχει τύχει να πέσει έξω στις απαιτήσεις των κινητήρων της αρκετές φορές ταλαιπωρώντας πελάτες της, οπότε ας μην σχολιάσουμε καν τις συστάσεις. Τα παραπάνω δεν ισχύουν μόνο για την VAG αλλά για όλους τους παρασκευαστές. Απλά, στην VAG είναι πιο κραυγαλέο καθότι μας πονοκεφαλιάζει περισσότερο από τους άλλους για τις "ιδιαίτερες" απαιτήσεις λίπανσης των κινητήρων της. Και πάλι εμείς εδώ που συζητάμε δεν έχουμε ξεφύγει ούτε στο ελάχιστο από τις απαιτήσεις της. Σωστα αυτα, αλλα ειχα την εντυπωση οτι υπηρχε οδηγια απο τη Vw στη Γερμανια προς ολες της αντιπροσωπειες αλλων χωρων να χρησιμοποιουν castrol.Δεν περιμενα καθε αντιπροσωπος να κανει του κεφαλιου του.Γνωριζω οτι ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ κ οτι του χρονου μπορει να συστηνει αλλα λαδια.Απλα πιστευα οτι θα ειχε πετυχει κ καλη τιμη αγορας στα λαδια castrol οποτε θα συμφερε ολους τους αντιπροσωπους να παιρνουν castrol.Παντως απο αυτα που λες προκυπτει τουλαχιστον οτι αοπ το εργοστασιο μπαινουν τα castrol ετσι? Edited August 16, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Σωστα αυτα, αλλα ειχα την εντυπωση οτι υπηρχε οδηγια απο τη Vw στη Γερμανια προς ολες της αντιπροσωπειες αλλων χωρων να χρησιμοποιουν castrol. Οδηγία με την μορφή της προτροπής και όχι της απαίτησης. Νομικά δεν ευσταθεί η απαίτηση για συγκεκριμένη μάρκα-τύπο λπαντικού εκτός εάν τα δίνει δωρεάν η VAG στις αντιπροσωπείες κι αυτές σε εμάς τους καταναλωτές. Ή εκτός εάν μόνο η Castrol καλύπτει τις απαιτήσεις της VAG πράγμα που φυσικά δεν ισχύει. Δεν περιμενα καθε αντιπροσωπος να κανει του κεφαλιου του. Αυτός ο ίδιος σίγουρα ξέρει τί κάνει, εμείς απλώς υποθέτουμε κι ελπίζουμε ότι πράττει πάντα τα δέοντα χωρίς εξαιρέσεις. Γνωριζω οτι ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ κ οτι του χρονου μπορει να συστηνει αλλα λαδια.Απλα πιστευα οτι θα ειχε πετυχει κ καλη τιμη αγορας στα λαδια castrol οποτε θα συμφερε ολους τους αντιπροσωπους να παιρνουν castrol. Στην πραγματικότητα πρέπει να συμφέρει εσένα για να βάζεις το όποιο λιπαντικό σου προτείνει η αντιπροσωπεία. Παντως απο αυτα που λες προκυπτει τουλαχιστον οτι αοπ το εργοστασιο μπαινουν τα castrol ετσι? Προκύπτει ότι την τρέχουσα περίοδο υπάρχει εμπορική συμφωνία προώθησης συγκεκριμένης μάρκας λιπαντικού. Το τί λιπαντικό χρησιμοποιεί για πρώτο γέμισμα το ξέρει μόνο η VAG, ούτε η αντιπροσωπεία ούτε κι εμείς. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και ελαφριά λιπαντικά -που ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων τα χρησιμοποιούν για πρώτη τοποθέτηση- που βοηθούν στο ομαλέστερο ροντάρισμα του κινητήρα. Πχ τα γαλλικά αυτοκίνητα εισάγονται με "ελαφρύ" 30ρι (δηλ. όχι ACEA A3 - ενώ ταυτόχρονα μία ζωή η Renault προτείνει ELF και η PSA προτείνει εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια TOTAL-ESSO-FINA - αιώνιες γαλλικές εμπορικές συμμαχίες), αν θέλεις συνεχίζεις με αυτό το "ελαφρύ" για να κερδίσεις σε οικονομία καυσίμου, κι αν θέλεις συνεχίζεις με κάτι δυνατότερο (ACEA A3) γιατί το πλακώνεις και θέλεις αξιοπιστία. Και επειδή η συντριπτική πλειοψηφία δεν ξέρει τί θέλει, αποφασίζει ο αντιπρόσωπος γα το τί συμφέρει στον πελάτη του αλλά και σε αυτόν τον ίδιο φυσικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...