Jump to content
icy20

Polo 9n3 Gti Tuning

Recommended Posts

Λοιπον ας ξεκινησουμε εδω ενα thread οσοι εχουμε και οσοι προκειται να παρουν το συγκεκριμενο αμαξι να δουμε τι ακρες θα βγαλουμε...

Ξεκιναω εγω...Λοιπον κατα το μαρτη που απολυομαι και τελειως λεω να του βαλω ενα προγραμμα αρχικα και μετα βλεπουμε...Οι επιλογες ειναι πολλες και η αποφαση δυσκολη.

Επιλογες:

1)ΜΤΜ γυρω στα 1200 ευρω αλλα με 2ετη εγγυηση και σε μοτερ και συστημα μεταδοσης.Αποδοση γυρω στα 195 αλογα και 29 κιλα ροπης...

2)Giac δεν το εχω ψαξει αρκετα ακομα καποιος μου ειχε πει κανενα 700αρι αλλα μου προτειναν και κοντρολερ αν βαλω το συγκεκριμενο και παει 1000 περιπου.(Με επιφυλαξη τα τελευταια)

3)Unitronic 600 ευρω το απλο και 700 το plus με πιο επιθετικο προγραμμα.Τα ιδια αλογα και ροπες με ΜΤΜ αλλα με 1 χρονο εγγυηση μονο το προγραμμα...Προσωπικα δεν το ξερω το θεμα του συγκεκριμενο περιμενω αποψεις απο γνωστες...

4)Revo πολυ επιθετικο απο οτι ξερω και δινει υποτιθεται τρελες τιμες.Εγω με την οδηγηση που κανω που δεν το παω τεζα συχνα δεν νομιζω οτι θα εχω προβλημα αλλα το βλεπω πολυ οριακο...Τιμη ειναι γυρω στο 1100 και αυτο ψιλοακριβο...Και δεν νομιζω οτι βαζουν ολοι σε vw...

Επισης μου προτεινει ενας φιλος τα powerchips (www.powerchips.eu) τα οποια ειναι ελβετικα και δινουν 195 αλογα αλλα πιο μικρη ροπη (26κιλα) αλλα αυτοι το μονο που μπορω να κανω ειναι να μου το στειλουν και να το βαλω εδω...Η τιμη ειναι μικρη.Κατω απο 500 ευρω.Το καλο με αυτο ειναι οτι εχει 5!!! χρονια εγγυηση!

Προσθεστε και εσεις οτι εχετε και καντε προτασεις.Εγω πανω απο ολα θελω ενα αμαξι γρηγορο αλλα οχι να ειναι οριακο και να εχω προβληματα...Προτιμαω σιγουρια παρα τερμα οτι μπορει να δωσει...Περιμενω αποψεις...

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οχι ρε τι μπιχτη?σοβαρα μιλαω ο στρατης βαζει προγραμματα κ μαλιστα κανει παρα πολυ καλη δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Α οκ σοβαρολογουσες εγω νομιζα οτι ειχατε μεινει στο αλλο το παιδι που και καλα εκανε διαφημιση και λεω ακομα με αυτο ασχολουμαστε?

Σοβαρα τωρα δεν ξερω επειδη ειμαι λιγο χεστης και δεν ξερω τι λενε οι βελτιωτες οι τοπικοι ελεγα να παω σε πιο fixed λυση.Αλλα αν νομιζετε οτι ειναι καλυτερα ετσι και οτι δεν θα υπαρξει προβλημα να το ψαξω και για τετοιους...

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Τωρα αυτο το λες σοβαρα η ειναι μπιχτη? tongue.gif Αφηστε το δουλεμα plz :D

Γιατι δουλεμα?

Αμα εσυ το συνδυαζεις με καποια προηγουμενα τοπικ που εγιναν στα Golf,εισαι λαθος <_<

Ο Λαμπρος ειναι απο τους καλυτερους της αγορας. ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14207 ισως να ναι κ το μοναδικο ξεχωριστο ποστ για προγραμματα γενικα...απλα μπαινεις στα σιτε τους κ κοιτας τι δινουν για το δικο σου.

to θεμα ειναι σε τι εχουν εγγυηση...στο προγραμα ή μηχανη?

για το προγραμμα ναι κ τα επωνυμα προγραμματα 29-32κιλα lene.

αν κ δεν καταλαβαινω πως ας πουμε η μτμ λεει α σταδιο σε 150αρη 1.8τ π.χ golf 185hp k se sena xekinaei apo 195 k ta 2 xwris exatmish.

κ μετα αν βαλεις φουλ εξατιμση πρεπει να ξαναπληρωσεις για να στο ξαναρυθμισουν?

καλα κ μετα αν βαλεις θα σ λενε δυναμομετρηση κ μετα ααα καλα σε δυναμομετρο οσο θες βγαζειςtongue.gif

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Ναι το παρακολουθω και εκεινο το τοπικ απλα επειδη ειναι αλλος κινητηρας και αλλο το αμαξι ειπα να γραψουμε εδω...Και γενικα με τι απο ολα συμφωνειτε οι περισσοτεροι.Custom προγραμματα η fixed?Τα custom μαλλον θα ειναι πιο αποδοτικα αλλα οπως ειπα με ενδιαφερει η σταθεροτητα και η μη υπαρξη προβληματων...

Πηρα σημερα και ενα τηλεφωνο στην BSR και μου ειπαν τα εξης.Οτι σειριακα δεν εχουν κατι να περασουν.Μονο για ibiza λεει και αν δεν το δινουν οι σουηδοι τοτε προτιμουν να μην βαλουν κατι για το οποιο δεν ειναι σιγουροι...Αλλα υπαρχει τσιπ ετοιμο λεει που με ολα μαζι εγκατασταση και δυναμομετρηση παει στα 550 ευρω.Βεβαια δινει καλες τιμες και αυτο.195 και γυρω στα 31 κιλα!!Φτηνο και αυτο. Μου φανηκε καλο μεν το BSR αλλα θελει ακομα ψαξιμο...

Απαντωντας στον kage εγγυηση σε μηχανικα μερη δινει μονο η ΜΤΜ οι αλλες ολες απο οτι βλεπω και ρωταω οχι...Το θεμα ειναι αξιζει τα διπλα λεφτα γιαυτο το θεμα εφοσον εγω δεν θα το λιωνω συνεχεια το αμαξι...

Σαν συμπερασμα ωραια ολα αυτα αλλα θα προτιμουσα σειριακο προγραμματισμο.Ποια απο ολα που συζηταμε ειναι σειριακα ξερετε?Θα προτιμουσα να μην βαλω αλλο τσιπ γιατι με εχουν φοβισει κατι φιλοι που μου λενε οτι μπορει να μου κανει προβλημα το τσιπ.Συνηθως κιολας ποτε ειναι καλυτερο να μπει καποιο προγραμμα?Μετα τα 10.000 χλμ η και πριν δεν υπαρχει θεμα?Ρωταω για να εχει ανοιξει το μοτερ πρωτα...

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι...Με την επεκταση...Για πειτε μου ρε παιδια επειδη με εχουνε τρελανει ο ενας λεει ετσι ο αλλος αλλιως...Ποιο θα προτιμουσατε για πιο ασφαλεια γενικα?Σειριακο προγραμμα η αλλαγη τσιπ?????

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι...Με την επεκταση...Για πειτε μου ρε παιδια επειδη με εχουνε τρελανει ο ενας λεει ετσι ο αλλος αλλιως...Ποιο θα προτιμουσατε για πιο ασφαλεια γενικα?Σειριακο προγραμμα η αλλαγη τσιπ?????

Πιο ασφαλες χωρις συζητηση,ειναι το σειριακο.Δεν ειναι και ευκολα ανιχνευσιμο,μην σου πω και καθολου. :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα αυτο ηξερα και εγω.Απλα ενας συναδελφος μου λεει σιγα μη βαλεις σειριακο μπορει να σου βγαλει προβλημα κτλ κτλ.Το μονο θεμα ειναι οτι αν χρειαστει θα δεχτουν να μου ξαναβαλουν το μαμα η δεν θα χρειαστει καν επειδη δεν ανιχνευεται ευκολα αν υπαρξει καποιο προβλημα στο αμαξι για να μην βγω εκτος εγγυησης?

Link to comment
Share on other sites

Πιο ασφαλες χωρις συζητηση,ειναι το σειριακο.Δεν ειναι και ευκολα ανιχνευσιμο,μην σου πω και καθολου. :D

Εντάξει, αυτό δέν ισχύει.

Ανιχνεύσιμα είναι τα ΠΑΝΤΑ...Αρκεί να ξέρει κανείς που να ψάξει...

Link to comment
Share on other sites

Βρε ναι συμφωνω γιαυτο ρωταω αν υπαρχει περιπτωση να γυρισω εξ ολοκληρου στη εργοστασιακο προγραμμα αν χρειαστει...Σκεφτομαι το giac μαλλον γιατι εμαθα οτι ειναι σειριακο και βρηκα και το κοντρολερακι που μπορεις να γυρνας απο μαμα σε προγραμμα και απο προγραμμα σε μαμα...

Link to comment
Share on other sites

Ανιχνεύσιμα είναι τα ΠΑΝΤΑ...Αρκεί να ξέρει κανείς που να ψάξει...

γνωριζεις εαν μετα απο καθε service που κανουν ενα check-up στο αυτοκινητο βλεπουν και για τυχον επαναπρογραμματισμο του αυτοκινητου....?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, αυτό δέν ισχύει.

Ανιχνεύσιμα είναι τα ΠΑΝΤΑ...Αρκεί να ξέρει κανείς που να ψάξει...

Δηλαδη υποστηριζεις οτι ειναι το ιδιο ενα σειριακο προγραμμα με ενα τσιπακι?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το ποσο ευκολα μπορει ο αλλος να σε βγαλει εκτος εγγυησης.Ειχε κανεις εχοντας προγραμμα προβλημα με τετοια θεματα?Δεν περιμενουν ολοι να τελειωσει η εγγυηση για να βαλουν προγραμμα γιαυτο ρωταω...

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το ποσο ευκολα μπορει ο αλλος να σε βγαλει εκτος εγγυησης.Ειχε κανεις εχοντας προγραμμα προβλημα με τετοια θεματα?Δεν περιμενουν ολοι να τελειωσει η εγγυηση για να βαλουν προγραμμα γιαυτο ρωταω...

Μην ανοιξουμε τωρα το θεμα ΕΓΓΥΗΣΗ επειδη δεν θα βγαλουμε ακρη.

Υπαρχουν κανονες και νομοι απο την ΕΕ και ας λεει ο καθενας με συνεργειο ο,τι θελει.

Εσυ αποφασιζεις τι θα κανεις με το αμαξι σου.

Απλα στην ερωτηση σου που ηταν σειριακο ή τσιπακι (για να μην φευγουμε και απο το θεμα μας) σου απαντησα σειριακο.Αυτη βεβαια ειναι η αποψη μου και ο καθενας υποστηριζει την δικια του. B)

Link to comment
Share on other sites

Και εγω συμφωνα με αυτα που ξερω αυτο προτιμαω απλα περιμενω απαντησεις και απο αλλους...Αυτο με τους κανονες της ΕΕ τι εννοεις?Οτι ευνοει εμας η τις αντιπροσωπειες?

Link to comment
Share on other sites

Τον καταναλωτη.

Γενικα αυτα τα ''φταρνιστηκες στραβα μεσα στο αμαξι αρα χανεις την εγγυηση'' δεν ισχυουν.

Παντως θα σου ελεγα να βαλεις το προγραμματακι σου και να το χαρεις.Μην περιμενεις να βγεις απο εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη υποστηριζεις οτι ειναι το ιδιο ενα σειριακο προγραμμα με ενα τσιπακι?

Δέν το υποστηρίζω...Έτσι είναι.

Το πρόγραμμα που περνάει είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο.

Απλά στην πρώτη περίπτωση είναι οπωσδήποτε λιγότερο "επεμβατική" μέθοδος, ενώ στην δέυτερη, απαιτεί και άνοιγμα του εγκεφάλου.

Ορισμένα αμάξια (ειδικά παλιότερα) δέν παίρνουν σειριακό προγραμματισμό.

Επείσης, μέσω OBD υπάρχει η πιθανότητα εύκολης αλλαγής των χαρτών για την χρήση καλύτερης βενζίνης κ.λ.π.

Όσο για την ερώτηση τί και πότε ελεγχεται, θα πώ ότι εξαρτάται εξολοκλήρου απο τον αντιπρόσωπο.

¶ν π.χ. έχει κάποιος πρόγραμμα ΜΤΜ και το διαγνωστικό του βγάλει κωδικό αναβάθμισης, υπάρχει περίπτωση να τους περάσουν το μαμά

update και το ΜΤΜ να πάει περίπατο.Επείσης το να βρεί κανείς άν έχει ένα αμάξι πρόγραμμα (άν θέλει να αποφύγει κατι..βλέπε εγγύηση) τότε δέν έχει παρα να κάνει ένα logging στις πιέσεις και αυτό ήταν....

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφεροντα αυτα που λες RS...Ειδικα αυτο με την αναβαθμιση.Δεν το ειχα σκεφτει.Δηλαδη οποιοσδηποτε αν παει για σερβις και γινει αυτο σου διαγραφουν το προγραμμα χωρις καν να στο πουνε???

Επισης αυτο που ρωταω και δεν μου ειναι ακομα 100% clear ειναι , αν αφησουμε κατα μερος το ποσο θελει να το ψαξει ο αλλος για πιεσεις η για οτιδηποτε , το ποσο ευκολα γυρνας στο προγραμμα το εργοστασιακο (αν αυτο γινεται) απο ειτε σειριακο ειτε αλλαγη τσιπακιου...Φανταζομαι οτι το 2ο απλα βαζεις πανω το παλιο και τελος η κανω λαθος?Στην πρωτη περιπτωση του σειριακου μπορει ο βελτιωτης να σε επαναφερει στο εργοστασιακο η θελει αλλες διαδικασιες?

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφεροντα αυτα που λες RS...Ειδικα αυτο με την αναβαθμιση.Δεν το ειχα σκεφτει.Δηλαδη οποιοσδηποτε αν παει για σερβις και γινει αυτο σου διαγραφουν το προγραμμα χωρις καν να στο πουνε???

Επισης αυτο που ρωταω και δεν μου ειναι ακομα 100% clear ειναι , αν αφησουμε κατα μερος το ποσο θελει να το ψαξει ο αλλος για πιεσεις η για οτιδηποτε , το ποσο ευκολα γυρνας στο προγραμμα το εργοστασιακο (αν αυτο γινεται) απο ειτε σειριακο ειτε αλλαγη τσιπακιου...Φανταζομαι οτι το 2ο απλα βαζεις πανω το παλιο και τελος η κανω λαθος?Στην πρωτη περιπτωση του σειριακου μπορει ο βελτιωτης να σε επαναφερει στο εργοστασιακο η θελει αλλες διαδικασιες?

Η διαγραφη ή όχι εξαρτάται πάλι απο τον αντι πρόσωπο.

¶ν είναι "chip friendly" τότε δέν έχεις πρόβλημα, και λογικά σε ειδοποιεί.Αλλιώς, μπορεί κάν να μήν προλάβεις να τον ειδοποιήσεις και απλά να στο σβήσει.

Το κατα ποσο είναι εθκολο να γυρίσεις στο εργοστασιακό, εξαρτάται κατα μεγάλο ποσοστό απο το τί εταιριά έχεις διαλέξει.

Πολλές εταιρίες βάζουν σαν option την αλλαγή των προγραμμάτων μέσω σειριακής όπως πχ Revo, Giac ενώ άλλες όπως ΜΤΜ όχι.

Κάτι όμως που δέν είναι ευρέως γνωστό και για μένα ΑΡΚΕΤΑ σημαντικό είναι το γεγονός ότι το stock πρόγραμμα/επιλογή τών εταιριών

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ STOCK ΤΗΣ VW αλλά ένα πρόγραμμα απλό με απλά τις ΜΑΜΑ ΠΙΕΣΕΙΣ............

Αυτό σημαίνει ότι το μαμά προγραμμά σου χάνεται για πάντα και ότι όταν νομίζεις ότι είσαι μαμά είσαι απλά......κομμένος.

Όσοι γνωρίζουν την υπόθεση Trial Program θα καταλάβουν τί εννοώ.

Υπάρχει όμωε τρόπος να κρατήσεις το μαμά, και αυτος λέγεται BSR....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.