georgeIII Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 (edited) ευχαριστω πολυ!!!! το βρηκα και το κοιταγα το πρωι αλλα δεν εβγαλα ακρη!!! γινεται χαμος απο καλωδια!!!!! δεν εχει και χωρο εχω ενα ακομα σχεδιο που δειχνει ποια καλωδια και που καταληγουν στον εγκεφαλο αλλα δεν μπορω να το ανεβασω τελοσπαντων..... το θεμα ειναι οτι μονο ενα καλωδιο απο τα δυο πανε στον εγκεφαλο αν θυμαμαι καλα το K-Line δηλαδη το γκριζο-ασπρο. το αλλο το L-Line δεν βρηκα που παει. ολα αυτα μονο απο το σχεδιο βεβαια γτ με τα ματια μου δεν καταφερα να δω τιποτα στο αυτοκινητο. g3vagcom.pdf Edited May 3, 2009 by georgeIII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 τι λετε να κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 (edited) Καλησπερα φιλε ... το ιδιο προβλημα εχω και εγω , μονο που εμενα μπενει παντα στον controler του ABS 03. Mια φορα καταφερα να μπω στον controler της μηχανης 01 ( με το vw tool ) μπορεσα και εκανα ανιχνευση βλαβων μου εβγαλε μονο κατι περιστασιακα σφαλματα τα οποια και εσβησα ,απο εκει και μετα εχω κανει απειρες προσπαθειες να ξανασυνδεθω χωρις επιτυχια. Εχω φαει αμετρητες ωρες με το laptop στο αυτοκινητο και στο ιντερνετ σε ξενα site. Στο site της ross-tech με τιτλο 'VW Issues & Problems' λεει τα παρακατω . 1990-1992 2.0L 16V Engines Works fine with the HEX-COM. If you're using a "dumb" interface, you must set the Start Baud on the Options Screen to 4800 to get these to work. If you have anything else in Starting Baud Rate, the ECU will "choke" and you'll need to turn the ignition OFF and back ON again before you can communicate. http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html δηλαδη το καλωδιο μας kkl δεν κανει ... θελουμε καλωδιο hex com . Στην Ελλαδα δεν εχω βρει να πουλανε .Υπαρχει σε usb hex που πιστευω πως ειναι το ιδιο πραγμα . Δεν πιστευω οτι εχει προβλημα ο εγκεφαλος σου και η πλεξουδα σου παντος... θα σου στειλω με pm και το τηλ μου αν θες να μιλησουμε ... εχω δοκιμασει και με το elm327 αν και λεει οτι υποστηριζει ολα τα πρωτοκολα αλλα ουτε με αυτο επικοινωνει.... το πρωτοκολο μας ειναι το kw1281 Εγω εχω το εγκεφαλο της boch . Καταφερα να συνδεθω μια φορα με τον κοντρολερ engine 01 οπως ειπα παραπανω αλλα οχι με το vagcom αλλα με το vw tool ,ενω στον κοντρολερ abs 03 μπαινω και με τα 2 προγραματα παντα. Αν δεν πειραξω τις ρυθμισεις στο serial port ,μου βγαζει σφαλμα... Too Many Communication Errors . Aν εχεις vista εχουν αναφερθει προβληματα.. εγω εχω xp σαν λυση ως το λογισμικο ισως να βοη8ησει αυτο http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=22371184 θα θυμιθω και αλλα και 8α προσθετω στο ποστ. Edited May 12, 2009 by mk2 KR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 μετρα στην 16πινη μεταξυ κοκκινο και καφε οτι εχεις 12v και σιγουρεψε οτι εχει 2 καφε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 μετρα στην 16πινη μεταξυ κοκκινο και καφε οτι εχεις 12v και σιγουρεψε οτι εχει 2 καφε Ναι το εχω δει αυτο ..12v εχω . για τα δυο καφε ενοεις να τα εχει στο πιν 4 και 5 γειωση δηλ ειναι αυτες οι επαφες. το ενα ειναι γειωση και το αλλο γειωση σηματων .Αλλα εχω ανοιξει το καλωδιο kkl και οι επαφες 4-5 ειναι γεφυρωμενες μεταξυ τους οποτε ειναι το ιδιο πραγμα. οπως επισις αυτο που ισχυει ειναι οτι στις επαφες 4 με 7 πρεπει να εχεις λιγοτερο απο 12v κοντα περιπου στα 10v . thanks .......... παντος ισχυει αυτο που λες σε αλλα καλωδια που δεν εχουν το 4-5 γεφυρωμενο εσωτερικα. Εγω εχω το kkl (blue cable). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted August 12, 2010 Author Report Share Posted August 12, 2010 μετα απο 3 χρονια εφτιαξα τελικα την καλωδιωση του εγκεφαλου!!!! και επιτελους θα χρησιμοποιησω αυτο το καλωδιο OBD II που μαραζι το ειχα .... το θεμα ειναι οτι εχει αλλαξει πολυ το software εγω ειχα το 409.1 και τωρα ειδα ειναι το VCDS 10.6 και το VCDS lite. επειδη εχασα λιγο την μπαλα με αυτα για το καλωδιο που εχω και το αμαξι που εχω πιο ειναι καλυτερα να χρησιμοποιησω? το αυτοκινητο ειναι GOLF III 2.0L 16V ABF Ευχαριστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted August 13, 2010 Author Report Share Posted August 13, 2010 (edited) μετα απο 3 χρονια εφτιαξα τελικα την καλωδιωση του εγκεφαλου!!!! και επιτελους θα χρησιμοποιησω αυτο το καλωδιο OBD II που μαραζι το ειχα .... το θεμα ειναι οτι εχει αλλαξει πολυ το software εγω ειχα το 409.1 και τωρα ειδα ειναι το VCDS 10.6 και το VCDS lite. επειδη εχασα λιγο την μπαλα με αυτα για το καλωδιο που εχω και το αμαξι που εχω πιο ειναι καλυτερα να χρησιμοποιησω? το αυτοκινητο ειναι GOLF III 2.0L 16V ABF Ευχαριστω!!! Κανείς ??? Edited August 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 μετα απο 3 χρονια εφτιαξα τελικα την καλωδιωση του εγκεφαλου!!!! και επιτελους θα χρησιμοποιησω αυτο το καλωδιο OBD II που μαραζι το ειχα γεια σου φιλε... τελικα τι εγινε ? καταφερες να συνδεθεις κανονικα...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...