Jump to content
FSI V

Fsi

Recommended Posts

ΠΑΙΔΙΑ SOS ΕΡΩΤΗΣΗ!!!!!!!!

ΕΧΩ ΤΟ 1.4 FSI GOLFAKI ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕ 2500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.H VW ΛΕΕΙ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 15000.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 5000???ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΑΔΙΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΤΗΑΝΚS!

Link to comment
Share on other sites

εγω εκανα στα 7500χλμ φιλε μου.δεν ειχα και ουτε εχω ομως προβλημα.τα 15000χλμ ειναι πολλα!!!κανε το στα 5000-7500χλμ.

Link to comment
Share on other sites

έγω έκανα την πρώτη αλλαγή στα 2500χλμ .

μου είπαν στην αντιπροσωπεία πρώτη αλλαγή στα 15000 χλμ κ, προληπτικά αν θέλω,μου συνέστησαν να κάνω στα 2500 χλμ αφού έχει ολοκληρωθεί το στρώσιμο του αυτοκινήτου για να φύγουν τα υπολειμματα απο τον κινητήρα.

προσωπικη μου άποψη να τα αλλάξεις, καινούριο αυτοκίνητο μη λυπάσαι 50 κ κάτι ευρώ (γιατί τόσο μου είχε κοστίσει περίπου, 3 λίτρα λάδι χωρίς φίλτρο λαδιού). όχι οτι θα πάθει κ κάτι βέβαια αν δεν τα αλλάξεις, αλλά καλύτερα..

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι το εκανα κανονικα στα 15.000 χιλιομετρα και ουτε τσιμπησε ουτε ειχα κανενα προβλημα..

Ακριβώς το ίδιο με τον Ounkas. Στα 15.000km και δεν είχε κάψει καθόλου λάδι.

Υπόψιν ότι φοράμε λάδια longlife και η VW λέει πρώτη αλλαγή στα 30.000km. Στις ελληνικές αντιπροσωπείες λένε 15.

Link to comment
Share on other sites

Guest The Coyote

κι εγω ανα 15.000 τα ειχα κανει. βεβαια εμενα ειχε τσιμπησει αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

αφου το συνιστα η ιδια η εταιρεια που τα φτιαχνει ρε παιδια.. γιατι δεν τους ακουτε?

και κατι αλλο πιο φιλοσοφικο tongue.gif

σημερα ειδα ενα 5αρι ενος γειτονα που το εχει μονιμως παραμελημενο, μεσα στη βρωμα, το παρκαρει στα χειροτερα σημεια, το κακομεταχειριζεται κτλ

ε σημερα το πλυνε και το αυτοκινητο ειναι τζιτζι.. ουτε μια γρατζουνια εχει και απο οτι μου λεει ουτε καποιο μηχανικο προβλημα.

κι εγω που συνεχεια με την εγνοια του Golf στο κεφαλι μου ειμαι τι καταλαβα??

σε χειροτερη κατασταση ειναι τελικα το δικο μου....

οσο περισσοτερο ασχολουμαστε, τοσο περισσοτερο βγαζουμε τα ματια μας τελικα..

:huh:

Link to comment
Share on other sites

Μηπως το αν καψει (καταναλωσει) λαδι ή οχι εξαρταται ο απο τον τροπο οδηγησης;;;

Μεχρι τα 15.000χλμ το δικο μου δεν ειχε χασει καθολου.Αλλα οι μεγιστες στροφες που του δίνω είναι εως 3500, και με τα περισσοτερα χλμ που κάνω είναι στην εθνικη.

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο κ εφοσον εχεις περασει το σταδιο του στρωσιματος δε θα πηγαινεις συνεχεια κοφτες η συνεχεια μεχρι 3500 γιατι ετσι θα μπουκωσει κ το αυτοκινητο..

το νοημα ειναι να εκμεταλευεσαι ολο το φασμα των στροφων.

κ προσωπικα σε αποδοση τουλαχιστον βλεπω οτι μου βγηκε σε καλο αυτη η μεση λυση.

και δε τσιμπαει και πηγαινει καλα σε σχεση με καποιο που μπορει να ναι μπουκωμενο..

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Περισσότερο κακό του κάνεις παρά καλό.

Το αυτοκίνητό μου το έστρωσα (δηλ. χαλαρή οδήγηση για 750-1000km). Μετά το πήγα κόφτες (όχι συνέχεια προφανώς, αλλά ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να ξεμπουκώσει). Έχει κάνει στα 15.000km 7 trackdays (επισκέψεις στην πίστα) και δεν έχει κάψει τίποτα.

Από συζήτηση που είχα με τους τεχνικούς συμβούλους του Παζαρόπουλου μου είπαν και αυτοί ότι στατιστικά όσοι τα παραπροσέχουν (οδήγηση σε χαμηλές στροφές) τελικά έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να κάψουν λάδι.

Επίσης να σου πω το εξής, αν για 15.000km δεν έχεις πάει το αμάξι πάνω από 4000 στροφές που εμφανίζει επιτέλους μια κάποια ροπή, δεν το έχεις οδηγήσει ακόμα. Ξεμπούκωσέ το και θα δεις μεγάλη διαφορά.

Edited by CLSFox
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω και από δικές μου συζητήσεις με μηχανικούς πως περισσότερο λάδι καίνε τα "μπουκωμένα" αυτοκίνητα.

Σας ευχαριστω.

Εχω και μια αλλη ερωτηση. Εχω ακουσει οτι η αλλαγη απο 1η σε 2α καλο ειναι να γινεται εως 3000στρ διοτι αλλιως το ζοριζεις πολυ. Με αλλα λογια κοφτες να πλησιαζω έχοντας φορεσει την 3η.

Ποια η γνωμη σας;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω.

Εχω και μια αλλη ερωτηση. Εχω ακουσει οτι η αλλαγη απο 1η σε 2α καλο ειναι να γινεται εως 3000στρ διοτι αλλιως το ζοριζεις πολυ. Με αλλα λογια κοφτες να πλησιαζω έχοντας φορεσει την 3η.

Ποια η γνωμη σας;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Αν ο κινητήρας είναι ζεστός (ζεστά λάδια), δεν έχεις κανένα πρόβλημα σε καμία ταχύτητα. Αλίμονο αν είχαμε κινητήρες περιορισμένης λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο κινητήρας είναι ζεστός (ζεστά λάδια), δεν έχεις κανένα πρόβλημα σε καμία ταχύτητα. Αλίμονο αν είχαμε κινητήρες περιορισμένης λειτουργίας.

....και πως θα καταλαβαινω οτι οντως τα λαδια εχουν ζεσταθει;;;Αφου η ενδειξη θερμοκρασιας αφορα το νερο και εξαλλου (οπως ειχα διαβασει σε παλιοτερο topic) η θερμοκρασια νερου δεν συμπιπτει (στην αρχη τουλαχιστον) με την θερμοκρασια λαδιου;;;

Υπαρχει καποιος ασφαλης τροπος για να το καταλαβαινω;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

....και πως θα καταλαβαινω οτι οντως τα λαδια εχουν ζεσταθει;;;Αφου η ενδειξη θερμοκρασιας αφορα το νερο και εξαλλου (οπως ειχα διαβασει σε παλιοτερο topic) η θερμοκρασια νερου δεν συμπιπτει (στην αρχη τουλαχιστον) με την θερμοκρασια λαδιου;;;

Υπαρχει καποιος ασφαλης τροπος για να το καταλαβαινω;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Φίλε μου δεν είναι κάτι το υπερπολύπλοκο! Υπολόγισε περίπου τη διπλάσια ώρα απ' ότι κάνει για να ζεσταθεί το νερό, έτσι για τη σιγουριά.

Πάντως μη μασάς.. Κάντο επιτέλους!!! Να στοφάρει λίγο ο κινητήρας, γι' αυτό άλλωστε κατασκευάστηκε!!! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν είναι κάτι το υπερπολύπλοκο! Υπολόγισε περίπου τη διπλάσια ώρα απ' ότι κάνει για να ζεσταθεί το νερό, έτσι για τη σιγουριά.

Πάντως μη μασάς.. Κάντο επιτέλους!!! Να στοφάρει λίγο ο κινητήρας, γι' αυτό άλλωστε κατασκευάστηκε!!! :huh:

[/quot

Το ΣΚ βγαινω εθνικη. Οποτε θα τα δοκιμασω ολα οσα μου υποδειξατε, και θα σας πω τις εμπειριες μου.

Σας ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σας

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ SOS ΕΡΩΤΗΣΗ!!!!!!!!

ΕΧΩ ΤΟ 1.4 FSI GOLFAKI ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕ 2500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.H VW ΛΕΕΙ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 15000.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 5000???ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΑΔΙΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΤΗΑΝΚS!

Η VW λεει αλλαγη στα 15000Χλμ. Τα λαδια ειναι longlife όπως πολυ σωστα ειπαν καποια παιδια, οποτε το σωστο ειναι να κανουμε αυτο που λεει η VW και το βιβλιαρακι !!! Το μονο που πρεπει υποχρεωτικα να κανουμε ολοι ειναι να τα ελέγχουμε ! Απο κει κ περα οποιος θελει ας τα αλλαζει και καθε διαδρομη ! ΕΛΕΟΣ !!! ;)

Παντως με εναν τεχνικο που μιλησα στην Karenta (Λ.Βουλιαγμενης) , μου ειπε , φιλαρακο ελα στα 15000Κ . Και μην ακους τις Μ@Λ@ΚΙΕΣ που λεει ο καθε ενας... :lol:

Ελπιζω να βοηθησα :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.