stelios256 Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 (edited) Προσφατα ηρθε στα χερια μου ενα polo 9n 1.4 με τα 75 αλογα.Αν ειμαι καλα ενημερωμενος το 75αρι μρ το 100αρι εχουν ιδια μοτερ (1400 16v). Η ερωτηση μου ειναι πως μπορω να το παω 100 αλογα? Με αλλα λογια τι λειπει απο το 75αρι μου για να γινει 100??? Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum). Edited March 5, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Γεια σου Στελιο και καλως μας ηρθες στο VWclub. Η πιο ουσιωδη διαφορα ειναι οτι το 100 εχει αλλον εγκεφαλο απο τον 75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 δεν ειναι κατι τοσο απλο το να το πας απο 75 σε 100 αλλιως προφανως θα το καναν ολοι οσοι ειχαν 75ρι! το μονο ευκολα ειναι να κανεις ενα πρωτο σταδιο δηλαδη προγραμμα-τελικο-εισαγωγη και να ανεβεις καμια 10-15 αλογα το πολυ.. αλλα και παλι ενα 800ρι και γι αυτα θα σου βγει. 100ευρω και αλογα παει συνηθως στα ατμοσφαιρικα τετοιων κυββικων.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios256 Posted March 2, 2007 Author Report Share Posted March 2, 2007 (edited) thanx a lot!!!! Θα το κοιταξω Ξερεις γιατι το λεω? Ειδα στο site της mtm ενα προγραμμα το οποιο εχει 650 euro και σε παει απο 75 στα 100 aloga.Να και το link http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...;FZID=POLOTDI55 και σκεφτηκα οτι ειναι εφικτο εφοσν και τα μοτερ ειναι ιδια. thanx παντως c u Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum). Edited March 5, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 μονο που αυτο ειναι τουρμποντιζελ γι αυτο ανεβαινει τοσο η ιπποδυναμη του. στα ατμοσφαιρικα δυστυχως δε γινεται κατι τετοιο! καμια σχεση τα δυο μοτερ φιλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 (edited) prosfata irthe sta xeria m ena polo 9n 1.4 me ta 75 aloga.an eimai kala enimeromenos to 75ari me to 100ari exounidia moter (1400 16v).i erwtisi mou einai pws mporw na to paw 100 aloga?me alla logia ti leipei apo to 75ari mou gia na ginei 100??? εκτος από διαφορετικό εγκέφαλο το 100άρι έχει πιο άγριο εκκεντροφόρο,διαφορετική κλημάκωση στο σασμάν,μεγαλήτερη συμπίεση και γενικά δεν σου φτάνουν 1500€ για να το κάνεις να πηγαίνει σαν 100άρι Υπολόγισε και κανένα 500 αν θέλεις πίσω δισκόφρενα,και έχουν αν δεν κάνω λάθος διαφορετική αντιστρεπτική ράβδο και διαφορετικό διαφορικό αν και δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για τα 2 τελευταία Edited March 2, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios256 Posted March 2, 2007 Author Report Share Posted March 2, 2007 (edited) μονο που αυτο ειναι τουρμποντιζελ γι αυτο ανεβαινει τοσο η ιπποδυναμη του.στα ατμοσφαιρικα δυστυχως δε γινεται κατι τετοιο! καμια σχεση τα δυο μοτερ φιλε μου ooopppsss!!! Λεει TDI εχεις δικιο!! Λαθος μου. εκτος από διαφορετικό εγκέφαλο το 100άρι έχει πιο άγριο εκκεντροφόρο,διαφορετική κλημάκωση στο σασμάν,μεγαλήτερη συμπίεση και γενικά δεν σου φτάνουν 1500¤ για να το κάνεις να πηγαίνει σαν 100άρι Υπολόγισε και κανένα 500 αν θέλεις πίσω δισκόφρενα,και έχουν αν δεν κάνω λάθος διαφορετική αντιστρεπτική ράβδο και διαφορετικό διαφορικό αν και δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για τα 2 τελευταία shit!!! Τωρα ξενερωσα.... thanx παντως Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum). Edited March 5, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 (edited) μην ξενερωνεις στελαρα!!!σιγα σιγα θα γινουν ολα.ακομα και να το φτασεις στα 100 αλογα μετα θα θελεις κι αλλο γιατι παλι δεν θα σου φτανει. φτιαχνε το σιγα σιγα να το ευχαριστιεσαι,να νιωθεις την καθε αλλαγη που κανεις στο αυτοκινητο σου και θα γουσταρεις. το πιο τρανο παραδειγμα απο 75αρι εδω μεσα ειναι του stoilas!!! Edited March 12, 2007 by vivpolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Ναι μονο που ο στοιλας δεν εριξε χρηματα για μηχανικη βελτιωση που θα ηταν ασκοπα.. ενα βαρελακι εχει ολο κι ολο κ το χρημα θα το ριξει τη καταλληλη στιγμη οποτε καλυτερα θα ηταν να βελτιωνε την εμφανιση του αυτοκινητου παρα να περιμενε αλογα απο ενα τετοιο μοτερ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Ναι μονο που ο στοιλας δεν εριξε χρηματα για μηχανικη βελτιωση που θα ηταν ασκοπα..ενα βαρελακι εχει ολο κι ολο κ το χρημα θα το ριξει τη καταλληλη στιγμη οποτε καλυτερα θα ηταν να βελτιωνε την εμφανιση του αυτοκινητου παρα να περιμενε αλογα απο ενα τετοιο μοτερ.. ε ναι ενταξει, ο κωστας εχει ριξει πολυ στην εξωτερικη εμφανιση αλλα σιγα σιγα ετοιμαζει και το μοτερ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van Gerokost Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Οι διαφορές του 75 (BBU) με το 100 (ΒΒΖ) σε "hardware"είναι : ¶λλοι εκκεντροφόροι,άλλη πολλαπλή εισαγωγής, άλλη πεταλούδα.Για τον εγκέφαλο δέν γνωρίζω, στα Ibiza νομίζω ότι είναι ο ίδιος (marelli). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted March 25, 2007 Report Share Posted March 25, 2007 μωρε ο εγκεφαλος mareli ειναι,το προγραμμα αλλαζει σιγουρακαι ισως και καποια αλλα μερη οπως τρομπες βενζινης,κανα δισκο πλατο κλπ αφανη μερη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Παιδιά επειδή κι εγώ 75hp είμαι και θα με ενδιέφεραν τα 100hp είχα ρωτήσει τον μηχανικό μου σχετικά με τη μετατροπή. Μου είπε τα γνωστά, ότι δηλ. το 100αρι έχει αλλο εγκέφαλο, αλλούς εκκεντροφόρους, πεταλούδα μεγαλύτερη και πιο κοντό σαζμάν. Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ???? Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 (edited) Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ????Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ??? και αφου θα ψαξεις να βρεις τρακαρισμενο για να παρεις το μισο μοτερ δεν παιρνεις ενα τροπετο να το εχεις ολοκληρο? Edited April 18, 2007 by vivpolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted April 19, 2007 Report Share Posted April 19, 2007 Ειναι κι αυτη μια λύση αλλα δυστυχως ειναι και το οικονομικό θεμα μαζί οπότε λέω να περιοριστώ στα βασικά που χρειάζομαι κι όχι σε περιττά πράματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Φιλε και γω στην ιδια κατασταση ειμαι. Βασικα για να το πας 100αρι το οποιο δεν θα ειναι 100αρι γιατι τα 100 αρια βγαζουν παραπανω απο 101 αλογα θα ξοδεψεις πολλα και μετα θα θες παραπανω. Κατανοω οτι τα χρηματα ειναι μεγαλο προβλημα το οποιο σκεφτομαι κ γω. Η γνωμη μου ειναι να του βαλεις ενα τελικο και ενα φιλτρο. Να φτιαξεις το στησιμο και σιγα σιγα την εμφανιση του. Και αργοτερα βρες κανα τροπετο 1,6 Gti οπως ο Σωτος και βαλτο και τελειωνεις. Ειναι κριμα να ξοδεψεις 800+ ευρω για να το φτασεις 101 και με 1300++ να το κανεις 125 ~~>133 αλογα. Θανος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Παιδιά επειδή κι εγώ 75hp είμαι και θα με ενδιέφεραν τα 100hp είχα ρωτήσει τον μηχανικό μου σχετικά με τη μετατροπή. Μου είπε τα γνωστά, ότι δηλ. το 100αρι έχει αλλο εγκέφαλο, αλλούς εκκεντροφόρους, πεταλούδα μεγαλύτερη και πιο κοντό σαζμάν.Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ???? Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ??? όλα τα polo(75 HP ΚΑΙ 100 HP)είναι 10,5:1 εκτός από το 1.400 μονού εκκεντροφόρου(8V) που είναι 10,4:1(Από τις υψηλότερες στην κατηγορία των 1400 κυβικών τα POLO ) Οι διαδρομές και οι διάμετροι είναι ακριβώς οι ίδιες μεταξύ των δύο. όπως είπες και εσύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 όλα τα polo(75 HP ΚΑΙ 100 HP)είναι 10,5:1 εκτός από το 1.400 μονού εκκεντροφόρου(8V) που είναι 10,4:1(Από τις υψηλότερες στην κατηγορία των 1400 κυβικών τα POLO )Οι διαδρομές και οι διάμετροι είναι ακριβώς οι ίδιες μεταξύ των δύο. όπως είπες και εσύ Αυτό ειναι σίγουρο, έτσι?! 'Αρα η αναβάθμιση στα 100hp γίνεται "εύκολα". Μένει να βρεθεί δότης τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 (edited) Αυτό ειναι σίγουρο, έτσι?! 'Αρα η αναβάθμιση στα 100hp γίνεται "εύκολα". Μένει να βρεθεί δότης τώρα Πρέπει να κοιτάξεις επίσης τα καντραν όργανα κλπ. Tα 100αρια έχουν άλλα όργανα, Εχουν ανεβασμένο κόφτη από εργοστάσιο νομίζω χτυπάνε 7άρες. θα σου φύγουν 2000 για πλάκα, ++++ κ.α. Edited April 23, 2007 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Πρέπει να κοιτάξεις επίσης τα καντραν όργανα κλπ. Tα 100αρια έχουν άλλα όργανα, Εχουν ανεβασμένο κόφτη από εργοστάσιο νομίζω χτυπάνε 7άρες. θα σου φύγουν 2000 για πλάκα, ++++ κ.α. Αν φτάσει τόσο δε κάνω τίποτε. προτιμώ να τα δώσω για το 20vt που έχω για τα ταξίδια μου. Θα το ψάξω όμως μόλις βρω ευκαιρία να δούμε που φτάνει ακριβώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Μην το κάνεις. Κράτα τα λεφτά σου και πάρε λίγο νωρίτερα το επόμενό σου αυτοκίνητο. Μπαίνεις στο "τρυπάκι" και μετά δε βγαίνεις εύκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 οπότε λέω να περιοριστώ στα βασικά που χρειάζομαι κι όχι σε περιττά πράματα. οπως αναρτηση,φρενα,ηλεκτρικα,καντραν και αλλα τετοια περιττα... Και αργοτερα βρες κανα τροπετο 1,6 Gti οπως ο Σωτος και βαλτο και τελειωνεις.Ειναι κριμα να ξοδεψεις 800+ ευρω για να το φτασεις 101 και με 1300++ να το κανεις 125 ~~>133 αλογα. Θανος Ναι για το 6Ν αλλα για το 9Ν 1.6 gti? Αν φτάσει τόσο δε κάνω τίποτε. προτιμώ να τα δώσω για το 20vt που έχω για τα ταξίδια μου. Θα το ψάξω όμως μόλις βρω ευκαιρία να δούμε που φτάνει ακριβώς ειλικρινα πες μου οτι περιμενες λιγοτερα λεφτα!!!και αφου εχεις 20vt γιατι δεν αφηνεις ησυχο το πολακι???σορι κιολας αλλα αν εχεις το πολο για δευτερο γιατι θες να του ριξεις λεφτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 οπως αναρτηση,φρενα,ηλεκτρικα,καντραν και αλλα τετοια περιττα...Ναι για το 6Ν αλλα για το 9Ν 1.6 gti? ειλικρινα πες μου οτι περιμενες λιγοτερα λεφτα!!!και αφου εχεις 20vt γιατι δεν αφηνεις ησυχο το πολακι???σορι κιολας αλλα αν εχεις το πολο για δευτερο γιατι θες να του ριξεις λεφτα? Δεν κουμπωνει ??? Νομιζω πως το παιρνει το μοτερ. Παντος για αυτο που ειπες εχεις δικαιο.. Καλυτερα αν εχει το 20vt να κρατησει το πολακι ως εχειν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 (edited) Ειλικρινά δεν έχω ιδέα που κυμαίνοντε οι τιμές για μιά τέτια μετατροπή. Σίγουρα δε πιστεύω πως ειναι κατι που μπορει να γινει με 200€. Τέτοια κόλπα κάνω μόνο στο Fiatακι μου που στο κάτω κάτω ουτε ηλεκτρονικά έχει και το φτιάχνω και μόνος μου για να περνάω την ώρα μου. Το Polo το έχω για εντώς πόλης κυρίως και για ταξίδια ενα A4 20vT Quattro. Καμία σχέση σίγουρα το ένα με το άλλο, απλά είναι να μην έχει το μικρόβιο της βελτίωσης στο αίμα σου. Βάλε και οτι η αλλαγή απο το Α4 στο Polo ειναι σαν να σέρνω αναπηρικό καροτσάκι και σίγουρα θα καταλάβεις γιατι θέλω το λίγο παραπάνω. Με τα 100hp πάντως πιστεύω θα είμαι οκ. Αλλά και το 1,6 GTi που προαναφέρθηκε δε μου ακούγετε κακό.....παντα για μελλοντικές αλλαγές μιλάμε!!! Edited May 2, 2007 by ChrisD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Δεν κουμπωνει ??? Νομιζω πως το παιρνει το μοτερ. νιωσε ρε!!!!λογικα θα μπαινει αλλα πως θα το δηλωσει?και αλλαζεις που αλλαζεις το μοτερ και θελεις να βγαλεις αλογα,στο 1.6 θα πας η στο 1.8?κι αφου εχει ηδη ενα 20vt για τα ταξιδια του ο ανθρωπος στο πολο το πολυ πολυ να κανει ενα φπε αφου θελει να κανει κατι για βελτιωση και δεν θα δωσει και πολλα λεφτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...