Jump to content
stelios256

Απο 75 σε 100

Recommended Posts

Προσφατα ηρθε στα χερια μου ενα polo 9n 1.4 με τα 75 αλογα.Αν ειμαι καλα ενημερωμενος το 75αρι μρ το 100αρι εχουν ιδια μοτερ (1400 16v). Η ερωτηση μου ειναι πως μπορω να το παω 100 αλογα? Με αλλα λογια τι λειπει απο το 75αρι μου για να γινει 100???

Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum).

Edited by Pery
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Στελιο και καλως μας ηρθες στο VWclub.

Η πιο ουσιωδη διαφορα ειναι οτι το 100 εχει αλλον εγκεφαλο απο τον 75.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι κατι τοσο απλο το να το πας απο 75 σε 100 αλλιως προφανως θα το καναν ολοι οσοι ειχαν 75ρι!

το μονο ευκολα ειναι να κανεις ενα πρωτο σταδιο δηλαδη προγραμμα-τελικο-εισαγωγη και να ανεβεις καμια 10-15 αλογα το πολυ..

αλλα και παλι ενα 800ρι και γι αυτα θα σου βγει.

100ευρω και αλογα παει συνηθως στα ατμοσφαιρικα τετοιων κυββικων..

Link to comment
Share on other sites

thanx a lot!!!! Θα το κοιταξω :D

Ξερεις γιατι το λεω? Ειδα στο site της mtm ενα προγραμμα το οποιο εχει 650 euro και σε παει απο 75 στα 100 aloga.Να και το link

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...;FZID=POLOTDI55 και σκεφτηκα οτι ειναι εφικτο εφοσν και τα μοτερ ειναι ιδια.

thanx παντως

c u

Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum).

Edited by Pery
Link to comment
Share on other sites

μονο που αυτο ειναι τουρμποντιζελ γι αυτο ανεβαινει τοσο η ιπποδυναμη του.

στα ατμοσφαιρικα δυστυχως δε γινεται κατι τετοιο!

καμια σχεση τα δυο μοτερ φιλε μου :D

Link to comment
Share on other sites

prosfata irthe sta xeria m ena polo 9n 1.4 me ta 75 aloga.an eimai kala enimeromenos to 75ari me to 100ari exoun

idia moter (1400 16v).i erwtisi mou einai pws mporw na to paw 100 aloga?me alla logia ti leipei apo to 75ari mou gia na ginei 100???

εκτος από διαφορετικό εγκέφαλο το 100άρι έχει πιο άγριο εκκεντροφόρο,διαφορετική κλημάκωση στο σασμάν,μεγαλήτερη συμπίεση και γενικά δεν σου φτάνουν 1500€ για να το κάνεις να πηγαίνει σαν 100άρι

Υπολόγισε και κανένα 500 αν θέλεις πίσω δισκόφρενα,και έχουν αν δεν κάνω λάθος διαφορετική αντιστρεπτική ράβδο και διαφορετικό διαφορικό αν και δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για τα 2 τελευταία

Edited by drspeed
Link to comment
Share on other sites

μονο που αυτο ειναι τουρμποντιζελ γι αυτο ανεβαινει τοσο η ιπποδυναμη του.

στα ατμοσφαιρικα δυστυχως δε γινεται κατι τετοιο!

καμια σχεση τα δυο μοτερ φιλε μου :D

ooopppsss!!!

Λεει TDI εχεις δικιο!! Λαθος μου.

εκτος από διαφορετικό εγκέφαλο το 100άρι έχει πιο άγριο εκκεντροφόρο,διαφορετική κλημάκωση στο σασμάν,μεγαλήτερη συμπίεση και γενικά δεν σου φτάνουν 1500¤ για να το κάνεις να πηγαίνει σαν 100άρι

Υπολόγισε και κανένα 500 αν θέλεις πίσω δισκόφρενα,και έχουν αν δεν κάνω λάθος διαφορετική αντιστρεπτική ράβδο και διαφορετικό διαφορικό αν και δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για τα 2 τελευταία

shit!!!

Τωρα ξενερωσα....

thanx παντως

Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Παρακαλω να γινεται χρηση Ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum).

Edited by Pery
Link to comment
Share on other sites

μην ξενερωνεις στελαρα!!!σιγα σιγα θα γινουν ολα.ακομα και να το φτασεις στα 100 αλογα μετα θα θελεις κι αλλο γιατι παλι δεν θα σου φτανει.

φτιαχνε το σιγα σιγα να το ευχαριστιεσαι,να νιωθεις την καθε αλλαγη που κανεις στο αυτοκινητο σου και θα γουσταρεις.

το πιο τρανο παραδειγμα απο 75αρι εδω μεσα ειναι του stoilas!!!

Edited by vivpolo
Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο που ο στοιλας δεν εριξε χρηματα για μηχανικη βελτιωση που θα ηταν ασκοπα..

ενα βαρελακι εχει ολο κι ολο κ το χρημα θα το ριξει τη καταλληλη στιγμη :lol:

οποτε καλυτερα θα ηταν να βελτιωνε την εμφανιση του αυτοκινητου παρα να περιμενε αλογα απο ενα τετοιο μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο που ο στοιλας δεν εριξε χρηματα για μηχανικη βελτιωση που θα ηταν ασκοπα..

ενα βαρελακι εχει ολο κι ολο κ το χρημα θα το ριξει τη καταλληλη στιγμη ;)

οποτε καλυτερα θα ηταν να βελτιωνε την εμφανιση του αυτοκινητου παρα να περιμενε αλογα απο ενα τετοιο μοτερ..

ε ναι ενταξει, ο κωστας εχει ριξει πολυ στην εξωτερικη εμφανιση αλλα σιγα σιγα ετοιμαζει και το μοτερ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές του 75 (BBU) με το 100 (ΒΒΖ) σε "hardware"είναι : ¶λλοι εκκεντροφόροι,άλλη πολλαπλή εισαγωγής, άλλη πεταλούδα.Για τον εγκέφαλο δέν γνωρίζω, στα Ibiza νομίζω ότι είναι ο ίδιος (marelli).

Link to comment
Share on other sites

μωρε ο εγκεφαλος mareli ειναι,το προγραμμα αλλαζει σιγουρακαι ισως και καποια αλλα μερη οπως τρομπες βενζινης,κανα δισκο πλατο κλπ αφανη μερη!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή κι εγώ 75hp είμαι και θα με ενδιέφεραν τα 100hp είχα ρωτήσει τον μηχανικό μου σχετικά με τη μετατροπή. Μου είπε τα γνωστά, ότι δηλ. το 100αρι έχει αλλο εγκέφαλο, αλλούς εκκεντροφόρους, πεταλούδα μεγαλύτερη και πιο κοντό σαζμάν.

Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ????

Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ???

Link to comment
Share on other sites

Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ????

Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ???

και αφου θα ψαξεις να βρεις τρακαρισμενο για να παρεις το μισο μοτερ δεν παιρνεις ενα τροπετο να το εχεις ολοκληρο?

Edited by vivpolo
Link to comment
Share on other sites

Φιλε και γω στην ιδια κατασταση ειμαι. Βασικα για να το πας 100αρι το οποιο δεν θα ειναι 100αρι γιατι τα 100 αρια βγαζουν παραπανω απο 101 αλογα θα ξοδεψεις πολλα και μετα θα θες παραπανω.

Κατανοω οτι τα χρηματα ειναι μεγαλο προβλημα το οποιο σκεφτομαι κ γω. Η γνωμη μου ειναι να του βαλεις ενα τελικο και ενα φιλτρο. Να φτιαξεις το στησιμο και σιγα σιγα την εμφανιση του. Και αργοτερα βρες κανα τροπετο 1,6 Gti οπως ο Σωτος και βαλτο και τελειωνεις.

Ειναι κριμα να ξοδεψεις 800+ ευρω για να το φτασεις 101 και με 1300++ να το κανεις 125 ~~>133 αλογα.

Θανος :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή κι εγώ 75hp είμαι και θα με ενδιέφεραν τα 100hp είχα ρωτήσει τον μηχανικό μου σχετικά με τη μετατροπή. Μου είπε τα γνωστά, ότι δηλ. το 100αρι έχει αλλο εγκέφαλο, αλλούς εκκεντροφόρους, πεταλούδα μεγαλύτερη και πιο κοντό σαζμάν.

Αν αφήσουμε το θέμα του σαζμαν στην άκρη (το 75αρι έχει πιο μακρύ αν δε κάνω λάθος) και λαμβάνοντας υπόψην ότι στις μάντρες "παίζουν" ένα σωρό στουκαρισμένα 100αρια Polo και Ibiza, τότε δε μπορούμε να πάρουμε την κεφαλή και τον εγκέφαλο απο ένα τέτιο και να το βάλουμε στο 75αρι ????

Πεταλούδα, εκκεντροφοόροι, μεγαλύτερες βαλβίδες, κτλ όλα ειναι πάνω στην κεφαλή απο το 100αρι μοτερ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα πιστόνια και οι διαδρομές ειναι ίδιες και στα 2 μοτερ. Το μόνο που δεν ήξερε να μου πει αν η συμπίεση είναι ίδια. Ξέρει κανεις τις συμπιέσεις των δυο μοτερ???

όλα τα polo(75 HP ΚΑΙ 100 HP)είναι 10,5:1 εκτός από το 1.400 μονού εκκεντροφόρου(8V) που είναι 10,4:1(Από τις υψηλότερες στην κατηγορία των 1400 κυβικών τα POLO :wacko: )

Οι διαδρομές και οι διάμετροι είναι ακριβώς οι ίδιες μεταξύ των δύο. όπως είπες και εσύ dead.gif

Link to comment
Share on other sites

όλα τα polo(75 HP ΚΑΙ 100 HP)είναι 10,5:1 εκτός από το 1.400 μονού εκκεντροφόρου(8V) που είναι 10,4:1(Από τις υψηλότερες στην κατηγορία των 1400 κυβικών τα POLO B) )

Οι διαδρομές και οι διάμετροι είναι ακριβώς οι ίδιες μεταξύ των δύο. όπως είπες και εσύ dead.gif

Αυτό ειναι σίγουρο, έτσι?! 'Αρα η αναβάθμιση στα 100hp γίνεται "εύκολα". Μένει να βρεθεί δότης τώρα :wub:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειναι σίγουρο, έτσι?! 'Αρα η αναβάθμιση στα 100hp γίνεται "εύκολα". Μένει να βρεθεί δότης τώρα :(

Πρέπει να κοιτάξεις επίσης τα καντραν όργανα κλπ. Tα 100αρια έχουν άλλα όργανα, Εχουν ανεβασμένο κόφτη από εργοστάσιο νομίζω χτυπάνε 7άρες. :lol:

θα σου φύγουν 2000 για πλάκα, ++++ κ.α.

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να κοιτάξεις επίσης τα καντραν όργανα κλπ. Tα 100αρια έχουν άλλα όργανα, Εχουν ανεβασμένο κόφτη από εργοστάσιο νομίζω χτυπάνε 7άρες. :D

θα σου φύγουν 2000 για πλάκα, ++++ κ.α.

Αν φτάσει τόσο δε κάνω τίποτε. προτιμώ να τα δώσω για το 20vt που έχω για τα ταξίδια μου. Θα το ψάξω όμως μόλις βρω ευκαιρία να δούμε που φτάνει ακριβώς

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Μην το κάνεις.

Κράτα τα λεφτά σου και πάρε λίγο νωρίτερα το επόμενό σου αυτοκίνητο.

Μπαίνεις στο "τρυπάκι" και μετά δε βγαίνεις εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

οπότε λέω να περιοριστώ στα βασικά που χρειάζομαι κι όχι σε περιττά πράματα.

οπως αναρτηση,φρενα,ηλεκτρικα,καντραν και αλλα τετοια περιττα...

Και αργοτερα βρες κανα τροπετο 1,6 Gti οπως ο Σωτος και βαλτο και τελειωνεις.

Ειναι κριμα να ξοδεψεις 800+ ευρω για να το φτασεις 101 και με 1300++ να το κανεις 125 ~~>133 αλογα.

Θανος :D

Ναι για το 6Ν αλλα για το 9Ν 1.6 gti?

Αν φτάσει τόσο δε κάνω τίποτε. προτιμώ να τα δώσω για το 20vt που έχω για τα ταξίδια μου. Θα το ψάξω όμως μόλις βρω ευκαιρία να δούμε που φτάνει ακριβώς

ειλικρινα πες μου οτι περιμενες λιγοτερα λεφτα!!!και αφου εχεις 20vt γιατι δεν αφηνεις ησυχο το πολακι???σορι κιολας αλλα αν εχεις το πολο για δευτερο γιατι θες να του ριξεις λεφτα?

Link to comment
Share on other sites

οπως αναρτηση,φρενα,ηλεκτρικα,καντραν και αλλα τετοια περιττα...

Ναι για το 6Ν αλλα για το 9Ν 1.6 gti?

ειλικρινα πες μου οτι περιμενες λιγοτερα λεφτα!!!και αφου εχεις 20vt γιατι δεν αφηνεις ησυχο το πολακι???σορι κιολας αλλα αν εχεις το πολο για δευτερο γιατι θες να του ριξεις λεφτα?

Δεν κουμπωνει ??? Νομιζω πως το παιρνει το μοτερ.

Παντος για αυτο που ειπες εχεις δικαιο.. Καλυτερα αν εχει το 20vt να κρατησει το πολακι ως εχειν

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν έχω ιδέα που κυμαίνοντε οι τιμές για μιά τέτια μετατροπή. Σίγουρα δε πιστεύω πως ειναι κατι που μπορει να γινει με 200€. Τέτοια κόλπα κάνω μόνο στο Fiatακι μου που στο κάτω κάτω ουτε ηλεκτρονικά έχει και το φτιάχνω και μόνος μου για να περνάω την ώρα μου.

Το Polo το έχω για εντώς πόλης κυρίως και για ταξίδια ενα A4 20vT Quattro. Καμία σχέση σίγουρα το ένα με το άλλο, απλά είναι να μην έχει το μικρόβιο της βελτίωσης στο αίμα σου.

Βάλε και οτι η αλλαγή απο το Α4 στο Polo ειναι σαν να σέρνω αναπηρικό καροτσάκι και σίγουρα θα καταλάβεις γιατι θέλω το λίγο παραπάνω. Με τα 100hp πάντως πιστεύω θα είμαι οκ. Αλλά και το 1,6 GTi που προαναφέρθηκε δε μου ακούγετε κακό.....παντα για μελλοντικές αλλαγές μιλάμε!!!

Edited by ChrisD
Link to comment
Share on other sites

Δεν κουμπωνει ??? Νομιζω πως το παιρνει το μοτερ.

νιωσε ρε!!!!λογικα θα μπαινει αλλα πως θα το δηλωσει?και αλλαζεις που αλλαζεις το μοτερ και θελεις να βγαλεις αλογα,στο 1.6 θα πας η στο 1.8?κι αφου εχει ηδη ενα 20vt για τα ταξιδια του ο ανθρωπος στο πολο το πολυ πολυ να κανει ενα φπε αφου θελει να κανει κατι για βελτιωση και δεν θα δωσει και πολλα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.