Guest boomax Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Υπάρχει κανείς που να έχει βελτιώσει κινητήρα 1,6 SR (μοντ 99) οκταβάλβιδο με οποιοδήποτε τρόπο (πρόγραμμα,εξάτμιση κλπ); Είδε διαφορές που να αξίζουν τον κόπο; Παίρνει turbo ο συγκεκριμένος κινητήρας και που με συμβουλεύετε να απευθυνθώ; Έχω αμάξι κουφέτο ....και λυπάμαι να το σκοτώσω........... Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 δηλαδη αν του βαλεις τουρμπο δε θα το σκοτωσεις ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boomax Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 δηλαδη αν του βαλεις τουρμπο δε θα το σκοτωσεις ? Εξαρτάται πως εννοείς το "σκότωμα"... Εγώ ,λέγοντας σκότωμα εννοώ να αναγκαστώ κάποια στιγμή να το πουλήσω σε πολύ χαμηλή τιμή.... Αν όμως παίρνει βελτίωση , θα το κρατήσω .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boomax Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 μα καλά ...αυτό το μοτέρ δεν μπορέι να βελτιωθεί με τίποτα;;;;[ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 (edited) να στο πω απλα... με full 1ο σταδιο θα ειναι παλι πιο αργο απο τα μαμα 16V... αυτο πιστευω να σου κανει ως απαντηση... Edited April 26, 2007 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giwrgos Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Υπάρχει κανείς που να έχει βελτιώσει κινητήρα 1,6 SR (μοντ 99) οκταβάλβιδο με οποιοδήποτε τρόπο (πρόγραμμα,εξάτμιση κλπ); Είδε διαφορές που να αξίζουν τον κόπο; Παίρνει turbo ο συγκεκριμένος κινητήρας και που με συμβουλεύετε να απευθυνθώ;Έχω αμάξι κουφέτο ....και λυπάμαι να το σκοτώσω........... Thanks είχα το ίδιο κ πράγματι λυπήθηκα που το έδωσα. Πολύ οικονομικό στα ταξίδια του κ ροπάτο για την πόλη. (4η με 40χλμ/ω κ να ανοίγει άνετα). Αν θες τη συμβουλή μου μη το δώσεις. Φιλικά Γιώργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 (edited) Εγώ πιστεύω, επειδή τότε υπήρχαν οι 1.8Τ και έπεσαν όλοι με τα μούτρα δεν έκατσε κανένας να ασχοληθεί με αυτόν τον κινητήρα..Αποκλείεται να μην βελτιώνεται.Έχω δει σε παλιό περιοδικό του Power ένα Α3 1.6 8V (τον ίδιο κινητήρα δεν έχει?) που είχε βελτιώσει η Boulekos Dynamique me turbo garrett T25 και γύρω στα 170 άλογα.Δεν τους παίρνεις ένα τηλεφωνάκι να δεις τι παίζει?.. (Δεν κάνω διαφήμιση αν υπάρχει πρόβλημα πείτε να το τροποποιήσω γιατί είμαι καινούργιος στο forum και δεν ξέρω ακριβώς τους κανόνες) Edited May 2, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Εγώ πιστεύω, επειδή τότε υπήρχαν οι 1.8Τ και έπεσαν όλοι με τα μούτρα δεν έκατσε κανένας να ασχοληθεί με αυτόν τον κινητήρα..Αποκλείεται να μην βελτιώνεται.Έχω δει σε παλιό περιοδικό του Power ένα Α3 1.6 8V (τον ίδιο κινητήρα δεν έχει?) που είχε βελτιώσει η Boulekos Dynamique me turbo garrett T25 και γύρω στα 170 άλογα.Δεν τους παίρνεις ένα τηλεφωνάκι να δεις τι παίζει?..(Δεν κάνω διαφήμιση αν υπάρχει πρόβλημα πείτε να το τροποποιήσω γιατί είμαι καινούργιος στο forum και δεν ξέρω ακριβώς τους κανόνες) Δεν ειχαν αδικο που πεσανε ολοι με τα μουτρα στους 1,8Τ. Ειναι value for money μετατροπη. Η λυση που λες εσυ,ειναι ημιλυση και ποτε δεν θα φτασει ενα 1,8Τ. Οταν πολλοι φτανανε σε αυτα τα κοστολογια βαζανε το τροπετο πανω και τελειωνε η υποθεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Δεν διαφωνώ .Αλλά για να μας ρωτάει λογικά δεν θέλει το παλικάρι να αλλάξει κινητήρα.. Υ.Γ. "Ημιλύση" για αυτούς που θέλουν 300 άλογα...όχι για αυτούς που βολεύονται με 150-200. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boomax Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Δεν διαφωνώ .Αλλά για να μας ρωτάει λογικά δεν θέλει το παλικάρι να αλλάξει κινητήρα..Υ.Γ. "Ημιλύση" για αυτούς που θέλουν 300 άλογα...όχι για αυτούς που βολεύονται με 150-200. Ακριβώς έτσι όπως τα λές είναι φίλε μου... Πιστεύω ότι αν αλλάξω κινητήρα θα μπλέξω .....!!γι αυτό και προτιμώ τη λύση της βελτίωσης, η οποία λογικα δεν πρέπει να είναι τόσο σύνθετη. Εξάλλου το μοτέρ μου είναι άψογα συντηρημένο (με 80.000 χλμ) Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου. Φιλικά Μάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Φίλε έχουμε το ίδιο μοτερ είναι σίγουρα ποιο αργο απο το 16V που λέει κ ο Χρόνης ο έχω ψάξει το θέμα.. ο κινητ΄ξρας δεν έιναι για πολύ ζόρισμα, με το 1ο στάδιο παίρνει αρκετά τα πάνω του απλα πας κάπου στα 1000¤. Η λύση είναι η μετατροπή σε 1.8Τ ή αστο έτσι λιώστω κ πούλα το αργότερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Απο την στιγμη που ειναι 8βαλβιδος τουρμπιζεται ανετα. Η Seat ειχε βγαλει στο 1.6Leon τουρμπο κιτ που το πηγαινε περιπου 140-150 ιππους. Εχεις ρωτησει μηπως ενα χοντρικο κοστος για το εγχειρημα αυτο?Γιατι αν φτανει στα 3χιλιαρικα,προσωπικα για μενα,δεν αξιζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Να 'σαι καλά boomax .Αν προχωρήσεις σε κάποια βελτίωση έλα να μας πεις εντυπώσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 Απο την στιγμη που ειναι 8βαλβιδος τουρμπιζεται ανετα.Η Seat ειχε βγαλει στο 1.6Leon τουρμπο κιτ που το πηγαινε περιπου 140-150 ιππους. Εχεις ρωτησει μηπως ενα χοντρικο κοστος για το εγχειρημα αυτο?Γιατι αν φτανει στα 3χιλιαρικα,προσωπικα για μενα,δεν αξιζει. 2500-3000 ζητάνε ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 Tο να βάλεις τροπέτο είναι επίσης ημίμετρο αφού μετά θα έχεις μια μετατροπή και τίποτα παραπάνω... Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ντιζάτο και τουρμπίζεται πολύ πιο εύκολα από το αντίστοιχο με το ηλεκτρικό γκάζι. Αν δεν ζητάς την απόλυτη ιπποδύναμη με ένα light τούρμπισμα πιστεύω ότι θα είσαι καλυμένος και κολλημένος για αρκετό καιρό ακόμα με το αμάξι σου! Το κόστος είναι η βασική παράμετρος που πρέπει να εξετάσεις σε τέτοιου είδους βελτίωση. Αν είναι παραπάνω από 3.000 ευρώ τότε είναι ασύμφορο οπότε το κρατάς ως έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 είχα το ίδιο κ πράγματι λυπήθηκα που το έδωσα. Πολύ οικονομικό στα ταξίδια του κ ροπάτο για την πόλη. (4η με 40χλμ/ω κ να ανοίγει άνετα). Αν θες τη συμβουλή μου μη το δώσεις.Φιλικά Γιώργος +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boomax Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 (edited) Tο να βάλεις τροπέτο είναι επίσης ημίμετρο αφού μετά θα έχεις μια μετατροπή και τίποτα παραπάνω...Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ντιζάτο και τουρμπίζεται πολύ πιο εύκολα από το αντίστοιχο με το ηλεκτρικό γκάζι. Αν δεν ζητάς την απόλυτη ιπποδύναμη με ένα light τούρμπισμα πιστεύω ότι θα είσαι καλυμένος και κολλημένος για αρκετό καιρό ακόμα με το αμάξι σου! Το κόστος είναι η βασική παράμετρος που πρέπει να εξετάσεις σε τέτοιου είδους βελτίωση. Αν είναι παραπάνω από 3.000 ευρώ τότε είναι ασύμφορο οπότε το κρατάς ως έχει. Ρώτησα και μου είπαν ότι το κόστος για να τουρμπίσω τον κινητήρα προκειμένου να βγάλει γύρω στα 150 άλογα, είναι μεγαλύτερο από την αλλαγή ολοκληρου του κινητήρα με έναν 1,8Τ (150 HP) ο οποίος κομπλέ (τοποθέτηση , ηλεκτρικά , κλπ....) θα στοιχίσει χοντρικά 4.500 € !! Το θέμα τώρα είναι , πως μπορεί να διασφαλιστέι ότι ο 1,8Τ θα είναι τουλάχιστον στην κατάσταση που είναι ο δικός μου , δηλαδή τζάμι !!!!!!!! Edited May 6, 2007 by boomax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 1.) πιστευω σου ειπαν πολλα για την μετατροπη 2.) οδηγα πρωτα ενα που να ειναι 1.8τ και αν σου αρεσει βαλτο εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε και οταν συνεβει αυτο απλα πουλησα το τροπετο που ειχα ηδη αγορασει. πριν το βαλω πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Ρώτησα και μου είπαν ότι το κόστος για να τουρμπίσω τον κινητήρα προκειμένου να βγάλει γύρω στα 150 άλογα, είναι μεγαλύτερο από την αλλαγή ολοκληρου του κινητήρα με έναν 1,8Τ (150 HP) ο οποίος κομπλέ (τοποθέτηση , ηλεκτρικά , κλπ....) θα στοιχίσει χοντρικά 4.500 β�¬ !! Το θέμα τώρα είναι , πως μπορεί να διασφαλιστέι ότι ο 1,8Τ θα είναι τουλάχιστον στην κατάσταση που είναι ο δικός μου , δηλαδή τζάμι !!!!!!!! Το μόνο καλό σε μια ενδεχόμενη μετατροπή στο αμάξι σου μιας και έχει ντίζα είναι ότι θα περαστεί μια ΑGU μοτέρ το οποίο προφανώς και δεν θα μείνει στα 150 ΗΡ. Αυτά τα τροπέτα είναι από μοντέλα 1998, 99 οπότε θα βρεις σίγουρα και φθηνότερα από 4.500 ευρώ. Το αν θα είναι καλό ή όχι δεν είναι κανείς σε θέση να το διασφαλίσει αφού στην καλύτερη το τροπέτο που θα σου βάλουν θα είναι πεταμένο σε μια αποθήκη για πολύ πολύ καιρό πάνω σε μια παλέτα και θα περιμένει αγοραστή. Το να λειτουργούν όλα πάνω του είναι σχεδόν απίθανο, η πλεξούδα θα μοιάζει με γόρδιο δεσμό και γενικά μιλάμε για ιστορίες για αγρίους. Βέβαια όλοι θα σου πούνε ότι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα, ότι είναι το καλύτερο, σχεδόν καινούριο, μιλάμε για τεράστια ευκαιρία και δεν συμαζεύεται. Ο μόνος τρόπος για μια καλή μετατροπή κατά τη γνώμη μου είναι να βρεις ένα τρακαρισμένο GTi και να ξηλώσεις όλα από πάνω του για να περαστούν στο δικό σου με τη βοήθεια ένος καλού μηχανικού και ηλεκτρολόγου. Αυτό βέβαια απαιτεί ψάξιμο και το κόστος έτσι η αλλιώς ξεφεύγει. Αυτά από μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Δηλαδή το να σου κάνουν turbo το 1600 γύρω στα 150 άλογα θα στοιχίσει πάνω από 4500 ? Έχουν ξεφύγει τελείως.Καλύτερα να πάρουμε από 3-4 βιβλία ο καθένας και να αρχίσουμε να λύνουμε και να δένουμε μόνοι μας.. Φίλε μου boomax ψάξου πολύ αλλά καλύτερα άσ'το όπως είναι μην το χαλάσεις το αμάξι ..Sorry άλλα σου έλεγα τις προάλλες αλλά ... Το κάνουν σαν κάτι άλλους που φτιάχνουν site στο front page μέσα σε 10 λεπτά και ζητάνε 400¤+ από τον άσχετο ιδιοκτήτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 εγω παντως εβαλα 20V και ειδα ασπρες μερες...κανε οικονομια και αλλαξε μοτερ...ολα τα υπολοιπα ειναι τζαμπα χρημα γιατι πολυ απλα το αποτελεσμα θα ειναι κατω του μετριου...οσο για το μοτερ κυκλοφορουν τοσα πολλα που πρεπει να τραβηξεις κληρο και να πεσεις σε καλο...εγω παντως επεσα σε οκ και οσοι εχουν παει απο κει ειναι τζετε...αλλα τιμη ξεφευγει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted April 7, 2018 Report Share Posted April 7, 2018 (edited) Ας είναι παλιό το θεμα μιας και έχω αυτό το μοτέρ βρήκα αυτό το site https://mychiptuningfiles.com/en/chiptuning-files/seat/seat-leon/seat-leon-1-6i-8v-100hp Και εδώ από Αγγλία 112hp https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/seat-leon-16i-8v-102hp/ Edited April 7, 2018 by BILL5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Εχει περασει μια δεκαετια που απο τοτε ηταν πεταμενα λεφτα. Τσαμπα λεφτα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Γενικά πεταμένα λεφτά ήταν για το Golf 4 το Golf 7 1.0cc 115hp τελική έχει στα 215χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...