golfakias1983 Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 οχι δε ξεφυγαμε αλλα δε το βρισκω και εντος θεματων "κινητηρα"... στο ποιους κερασαμε και ποιοι μας κερασαν τσαγακι πιο πολυ ταιριαζει το topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Αν δεν βγαίνουμε και εμείς καμιά φορά εκτός τόπικ, τι θα κάνουν οι mods; Πέρα από την πλάκα, το RX-8 καίει λάδι του κεράτα. Δεν τα φωνάζουν άδικα φρυτέζες. Από την άλλη πάντως, είναι μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης. Είναι πιο διασκεδαστικό από ένα GTI πόσο από ένα TSI. Δεν είναι πιο γρήγορο από τον "μεγάλο" στις ευθείες, αλλά στην πίστα κάνει καλύτερο χρόνο. Και όσο για τεχνολογία, όταν οι άλλοι προσπαθούν να ανεβάσουν την απόδοση καύσης σε ένα "απλό" βενζινοκινητήρα, χρησιμοποιώντας turbo και kompressor, η mazda ήταν αυτή που αλλάζοντας της διάταξη δημιουργώντας ένα νέο κινητήρα, έκανε πραγματικότητα αυτό που οι άλλοι παλεύουν χρόνια. Και να το θυμηθήτε, κάποια στιγμή θα βρουν το τρόπο να νικήσουν την κατανάλωση και το λάδι και μετά να δούμε ποιος είναι ο κινήτηρας του μέλλοντος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 τι με νοιαζει η τεχνολογια ομως εμενα...οι επιδοσεις,η διαρκεια ζωης,η συντηρηση,η καταναλωση...αυτα με ενδιαφερουν... απλα τωρα εγιναν μοδα τα μικρων κυβικων τουρμπατα και αυτο ειναι ολο...αργησε λιγο ο γερμανος αλλα τα καταφερε... σε λιγο θα βγουν και 600αρια με τουρμπο...ηδη εχει clio 1.2 και ερχεται και το Fiat Bravo μετα το καλοκαιρι... εγω εχω μια αλλη απορια...γιατι το RX-8 το παιζω ενω το RX-7 με γ@@ει κανονικα ????εχει αλλη τεχνολογια ε?!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Ίσως γιατί το RX-7 καίει όσο 4 Golf σαν το δικό σου, ή όσο 2 RX-8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch02614 Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 στο 4 τροχοι (Τευχος Φεβρουαριου 2005) εχει δοκιμη του RX8 και δυναμομετρηση (153Hp στις 7600 τροχο) ρεπριζ 80-110 με 4η σε 8,4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch02614 Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 http://library.techlink.gr/4t/article.asp?...p;article=10305 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 (edited) το tsi ποσο εχει ροδα? Edited May 28, 2007 by viaGRa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch02614 Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 133.5/5700 συμφωνα απο το 4τροχοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JamesTSI Posted May 29, 2007 Author Report Share Posted May 29, 2007 (edited) Αν δεν βγαίνουμε και εμείς καμιά φορά εκτός τόπικ, τι θα κάνουν οι mods; Πέρα από την πλάκα, το RX-8 καίει λάδι του κεράτα. Δεν τα φωνάζουν άδικα φρυτέζες. Από την άλλη πάντως, είναι μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης. Είναι πιο διασκεδαστικό από ένα GTI πόσο από ένα TSI. Δεν είναι πιο γρήγορο από τον "μεγάλο" στις ευθείες, αλλά στην πίστα κάνει καλύτερο χρόνο. Και όσο για τεχνολογία, όταν οι άλλοι προσπαθούν να ανεβάσουν την απόδοση καύσης σε ένα "απλό" βενζινοκινητήρα, χρησιμοποιώντας turbo και kompressor, η mazda ήταν αυτή που αλλάζοντας της διάταξη δημιουργώντας ένα νέο κινητήρα, έκανε πραγματικότητα αυτό που οι άλλοι παλεύουν χρόνια. Και να το θυμηθήτε, κάποια στιγμή θα βρουν το τρόπο να νικήσουν την κατανάλωση και το λάδι και μετά να δούμε ποιος είναι ο κινήτηρας του μέλλοντος... φυσικά αφού το μονο που κάνουν καλά είναι να παιρνουν τη γερμανική τεχνολογία (βλέπε kin. wankel) και να την εξελίσσουν. δεν μπορούν να κάνουν κάτι μονοι τους οι ιάπωνες:S Edited May 30, 2007 by konstantinos passat @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 fysika afou to mono pou kanoun kala einai na pernoun th germanikh texnologia (vlepe kin. wankel) kai na thn e3elisoun. den mporoun na kanoun kati monoi tous oi iapwnes:S Ας μην μιλήσουμε για Ιαπωνία και τεχνολογία.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch02614 Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 Ας μην μιλήσουμε για Ιαπωνία και τεχνολογία.. εκτος απο αλουμινενιο μπλοκ που ειναι πρωτοποροι σε αυτο το θεμα σε τι αλλο εχουν καινοτομησει οι ιαπωνες και δεν το ξερω!!! και μην μου πειτε περι vtec και vvti γιατι θα ξενερωσω ασχημα αν θεωρουνται αυτες σοβαρες τεχνολογιες!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 Στο θεμα μας παιδια!! Οποιος θελει να συζητησει για τις διαφορες Γερμανων και Ιαπωνων μπορει να ανοιξει θεμα στα Διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 Παραθέτω μία σύντομη -και μερικώς off topic- απάντηση: εκτος απο αλουμινενιο μπλοκ που ειναι πρωτοποροι σε αυτο το θεμα σε τι αλλο εχουν καινοτομησει οι ιαπωνες και δεν το ξερω!!! και μην μου πειτε περι vtec και vvti γιατι θα ξενερωσω ασχημα αν θεωρουνται αυτες σοβαρες τεχνολογιες!!!! Αστειεύεσαι φαντάζομαι.. εκτός και αν θεωρείς τεχνολογία μόνο τις εφευρέσεις.. Υπάρχει και η εξέλιξη μετά από κάθε εφεύρεση/καινοτομία το οποίο είναι εξίσου δύσκολο. Το vtec και το vvti που ανέφερες είναι απλά παραδείγματα και σταγόνες στον ωκεανό σε σχέση με την τεχνολογία και τεχνογνωσία της ιαπωνίας. Παρεπιπτόντως, δεν θα περιφρονούσα αυτές τις τεχνολογίες.. παρόλο που δεν τις επιλέγω προσωπικά. Βεβαίως βεβαίως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...