Jump to content
polo_6566

Oz

Recommended Posts

γιατρε απο μαμα φοραγα 185/55/14.διαφορα με την τωρινη διασταση δεν εχω δει καμμια.ουτε σε ροπη εχει κοψει το αμαξι,ουτε σε πορεια.

στις 3,100 στρ. μου εβγαζε ακριβως 100χλμ στο κοντερ,στις 3,900 στρ. μου εβγαζε ακριβως 120 στο κοντερ.ως μετρο υπολογισμου λοιπον το στροφομετρο και οχι το κοντερ εχω με την τωρινη διασταση ακριβως την ιδια αναλογια στροφων-ταχυτητας.μπορει να το υπολογιζω και λαθος και να μην ειναι σωστη αυτη η μεθοδος δεν ξερω.... :ninja:

αυτό που μέτρησες είναι τελείως άκυρο γιατί το κοντέρ παίρνει παλμό από τον άξωνα του διαφορικού και όχι από τον τροχό οπότε και 20άρα να βάλεις στο κοντέρ πάντα την ίδια αναλογία θα έχεις.Στην πραγματικότητα τί γίνεται όμως!Κανονικά τώρα πχ στα 100 έχεις παραπάνω χλμ/ω από πρίν αλλά θα σου έχει κώψει ρεπρίζ και δεν θα αναιβάζει τόσο εύκολα.Για την ακρύβια έχεις 2.93% μεγαλύτερο βήμα οπότε χάνεις άλογα έτσι.Αν έβαζες 195/45/15 θα ήσουν λίγο καλύτερα με -0.467% αλλά υπολογίζοντας την διαφορά κόστους σύγουρα τα 195/50/15 συμφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

αυτό που μέτρησες είναι τελείως άκυρο γιατί το κοντέρ παίρνει παλμό από τον άξωνα του διαφορικού και όχι από τον τροχό οπότε και 20άρα να βάλεις στο κοντέρ πάντα την ίδια αναλογία θα έχεις.Στην πραγματικότητα τί γίνεται όμως!Κανονικά τώρα πχ στα 100 έχεις παραπάνω χλμ/ω από πρίν αλλά θα σου έχει κώψει ρεπρίζ και δεν θα αναιβάζει τόσο εύκολα.Για την ακρύβια έχεις 2.93% μεγαλύτερο βήμα οπότε χάνεις άλογα έτσι.Αν έβαζες 195/45/15 θα ήσουν λίγο καλύτερα με -0.467% αλλά υπολογίζοντας την διαφορά κόστους σύγουρα τα 195/50/15 συμφέρουν.

γιαυτο και δεν ειμαι σιγουρος οτι ο τροπος που το μετρησα(στροφες κινητηρα-ενδειξη ταχυμετρου)ειναι σωστος.

σαφως και εχει αλλαξει η συνολικη διασταση του τροχου(βαση του γνωστου μαθηματικου τυπου)αλλα εγω δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα ισως επειδη ειναι 101 ps και δεν επιδρα η αλλαγη στο μοτερ τοσο οσο αν ηταν με 75ps.παντως ο κατασκευαστης στην ταπα ρεζερβουαρ προτεινει 195/45/15 οπως γραφεις σωστα και συ.

το παραβλεψα για λογους καθαρα ανεσης και λιγοτερης καταπονησης των μερων του αυτοκινητου.στο κοστος ουτε που πηγε το μυαλο μου.ειναι μεγαλη η διαφορα με το μικροτερο προφιλ;

Link to comment
Share on other sites

γιαυτο και δεν ειμαι σιγουρος οτι ο τροπος που το μετρησα(στροφες κινητηρα-ενδειξη ταχυμετρου)ειναι σωστος.

σαφως και εχει αλλαξει η συνολικη διασταση του τροχου(βαση του γνωστου μαθηματικου τυπου)αλλα εγω δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα ισως επειδη ειναι 101 ps και δεν επιδρα η αλλαγη στο μοτερ τοσο οσο αν ηταν με 75ps.παντως ο κατασκευαστης στην ταπα ρεζερβουαρ προτεινει 195/45/15 οπως γραφεις σωστα και συ.

το παραβλεψα για λογους καθαρα ανεσης και λιγοτερης καταπονησης των μερων του αυτοκινητου.στο κοστος ουτε που πηγε το μυαλο μου.ειναι μεγαλη η διαφορα με το μικροτερο προφιλ;

Η διαφορά στην τιμή της τεράδαν είναι περίπου 80-140€ ανάλογα το λάστιχο.

Πάντως έχεις δίκιο για την άνεση και την καταπόνηση του αυτοκινήτου.

Και πάλι με γειά και καλά χιλιόμετρα χωρίς απρόοπτα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.