vw16v Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Καλημέρα και καλή εβδομάδα, την προηγούμενη εβδομάδα άνοιξα με nissan almera φτιαγμένο (πρόγραμμα, εξάτμιση, χταπόδι, χοάνη κι ήταν το challenge 1.5) και το πέρασα σαν σταματημένο. Το ίδιο βράδυ άνοιξα με polo 9n2 16v με τα 100 άλογα. 1,2,3 άντε γεια πολύ πίσω σχεδόν 4 αυτοκίνητα..... Όταν όμως μας έπιασε φανάρι και έκοψα και με μάζεψε λογικά και με το που ανοίγει κατεβάζω 3η και γειά σου. ΤΟ μέγα πρόβλημα ήταν όταν έβαλα 4η με μάζευε και μου έριξε 1 αυτοκίνητο μέχρι τα 170. Το όλο σκηνικό με προβλημάτισε, με αποτέλεσμα να ζητήσω από κολλητό φίλο μέλος του club κι αυτός, να ανοίξουμε από 2ες. Τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια. 6n 16v, ίδιο σασμαν dxj, χωρίς καμία απολύτως μετατροπή, το μόνο είναι ότι του φίλου είναι χαμηλωμένο και έχει 110.000km ενώ το δικό μου 93.000Km. Πράγματι 2ες -3ες με ίδιες αλλαγές κόπια με το που βάζουμε 4η στις 2,500 αρχίζει και μου φεύγει λίγο όπου ψηλά στις 4,000 μου έχει κάνει μια καρότσα... Έχασα την μπάλα...... τα βάλαμε κάτω και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει... καμιά ιδέα κανείς;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 εχεις αλλαξεις σασμαν λογω προβληματος κ εχεις βαλει το ιδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted November 5, 2007 Author Report Share Posted November 5, 2007 οχι μόνο ντίζα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 δεν μπορω να καταλαβω τι γινετε.....ρωτησες κανα μηχανικο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Εγώ δεν κατάλαβα αυτό ..........με το που βάζουμε 4η στις 2,500 αρχίζει και μου φεύγει λίγο όπου ψηλά στις 4,000 μου έχει κάνει μια καρότσα... Δηλαδή ανοίξατε 2α 3η, μετά κόψατε και ανοίξατε μόνο με τετάρτες από τις 2.500 στροφές; Γενικά δεν είναι και καμιά τρομερή η διαφορά. Ένα μικροπρόβλημα να έχεις (μπεκ, λ, παλιό φίλτρο αέρα) άνετα γίνεται. Πες μου όμως λίγο από μέχρι πόσα Km/h φτάσατε γιατί παίζει ρόλο το χαμήλωμα. Ναι μην το γελάτε, το διαπίστωσα κι εγώ τώρα που το χαμήλωσα. Ανεβάζει ποιο γρήγορα και πήρα 4 χιλιόμετρα τελική παραπάνω. Το λόγο δεν σας τον λέω, είναι εύκολο να το καταλάβετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 geia sas paidia, logili i aporia vrachos, sta teleivmata tritis meta tis 5000 rpm san na ksekolisa mprosta kai stin tetarti gyrw stis 4 meta tin allagi eixa mia karotsa. Thema allagis grigoris katstastasi simplekti den paizei giati opos eipa sta teleiomata tritis kati fanike. o filos mou foraei kn ston papa ego xartino.programma kaneis. Egw nomizo oti psila stegnonei logo kn. Tha dokimasoume kai me xartino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 ξεχασα να αλλαξω την γραμματο σειρα σορυ παιδια....για να ενισχυσω τα λεγομενα μου να πω οτι ανοιξαμε και μονο τριτες ρολαριστες απο 2000 μεχρι 6000 περιπου οπου γυρω στις πεντε παλι ξεκολλησα μισο φτερο νομίζω (διορθωσε με ήταν και νύχτα). Εγω είχα παραπάνω βενζίνη καμια δεκαρια λιτρα. Νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα στο αυτοκίνητο του φίλου μου απλά χωρίς πρόγραμμα ψηλά ο πολύς αέρας μπερδεύει.....Παιδιά ακούμε τις γνώμες σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Πες μου όμως λίγο από μέχρι πόσα Km/h φτάσατε γιατί παίζει ρόλο το χαμήλωμα.Ναι μην το γελάτε, το διαπίστωσα κι εγώ τώρα που το χαμήλωσα. Ανεβάζει ποιο γρήγορα και πήρα 4 χιλιόμετρα τελική παραπάνω. Το λόγο δεν σας τον λέω, είναι εύκολο να το καταλάβετε σωστος.αλλαζει η μετωπικη επιφανεια οποτε και η αεροδυναμικη και τα κλασικα συνεπακολουθα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 καλησπέρα, με τον vw16v θα ξαναανοίξουμε μέσα στν εβδομάδα οπότε για να βγάλουμε απο το παιχνίδι το θέμα χαμηλώματος θα έχω ανοιχτά τα δικά μου παραθυρα και ο φίλος θα τα έχει κλειστά ώστε η αεροδυναμική αντίσταση να εξισωθεί στο περίπου......Θα έχουμε συνέχεια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Για την ιστορία να πω ότι ξανανοίξαμε αυτή την φορά με χάρτινο φίλτρο και αφού είχαν αρκετά χλμ για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα και του φίλου μου πήγαινε πολύ κάλύτερα. Στα χαμηλά ξέφευγα λίγο ως δίπορτος και λίγο πιο ελαφρύς, αλλά δν άνοιγε άλλο η διαφορά. Παιδιά εγώ νομίζω ότι τα φιλτρα χωρίς πρόγραμμα αποδίδουν σε πολύ περιορισμένο εύρος στροφών και ψηλά μάλλον παρέχουν περισσότερο αέρα απο όσο μπορεί να διαχειριστεί το πρόγραμμα/ρυθμιστής πίεσης οπότε τελικά έχεις φτωχό μείγμα. Ισως χωρίς πρόγραμμα το παιχνίδι να παίζεται στην θερμοκρασία του αέρα όπως έχει γραφτεί εδώ σε 9n...Οσοι έχουν μετρητη μίγματος έστω τον φτhνό με τα λαμπάκια και φοράνε φίλτρο χωρίς πρόγραμμα να μας διαφωτίσουν τι βλέπουν ......βέβαια και πάλι εξαρτάται το μοντέλο τι περιθώια έχει ο εγκέφαλος απο μόνος του να ρυθμίσει χρονισμούς προαναφλέξεις κλπ..πχ είναι γνωστό στα σαξόραλλα με ένα φίλτρο πως στανταρ τσιμπάνε κάτι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 μισό άλογο; ...και αν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...