DEMINIO Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Καλημερα ,χρονια πολλα σε ολους και καλως σας βρηκα !!! Εχω αγορασει εδω και 7 μηνες ενα PASSAT 1.8 T με πρωτη αδεια κυκλοφορειας Δεκεμβριος του 99. Ο αριθμος που γραφει ο εγκεφαλος ειναι 4B0906018 AC και ειναι της BOSCH . Σε γνωστο site εταιριας μετατροπων απο τη Σουηδια εκανα αποδικωποιηση του VIN (VEHICULE INTENTITY NUMBER ) και μου βγαζει οτι ειναι μοντελο 2000. Ολα αυτα καλως μεχρι εδω ! Ψαχνω εδω και αρκετο καιρο να βαλω προγραμμα στο αυτοκινητο αλλα δεν βρισκω ακρη με τιποτα . Πολλοι ειναι που ασχολουνται με αυτοκινητα καινουργιας τεχνολογιας τα οποια εχουν θυρα OBD ΙΙ και ειναι πολυ πιο ευκολο υποθετω να γιννει προγραμματισμος του εγκεφαλου . Αλλα για μας του πιο παλιας τεχνολογιας τι γινετε ρε παιδια . Μονο η BSR μου ειπε οτι πρεπει να σταλει ο εγκεφαλος στη Σουηδια για να προγραμματιστει. Ο κωδικος της μηχανης ειναι ο APU . Δεν εχω σκοπο να κατεβω σε κοντρες και δεν θελω να κανω πολλες αλλαγες (μου προτειναν να αλλαξω μπεκ ) ,απλα θελω να δωσω λιγο παραπανω νευρο στο αμαξι μου .... Το αμαξι να προσθεσω το αγορασα απο ενα θειο στη τιμη των 7500 ευρω και ειναι σε αριστη κατασταση μηχανικα . ῀Παρακαλω πολυ οποιος γνωριζει κατι ας βοηθησει γιατι εχω ερθει σε απογνωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Μπορεις να βαλεις προγραμμα οχι σειριακα με την θυρα OBD αλλα με τσιπακι στον εγκεφαλο χωρις να χρειαστει να τον στειελεις στο εξωτερικο. Καλωσορισες επισης και καλοριζικο το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Τσιπαρισε το ! μερα με νυχτα με τα τις 2500 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMINIO Posted January 24, 2008 Author Report Share Posted January 24, 2008 Καλησπερα σε ολους !!! Λοιπον εχθες πηγα και περασα ενα προγραμμα της REVO SATGE 1 που ειναι DEMO .H διαφορα ειναι αισθητη οντως μετα τις 2000 αν και το παλικαρι μου ειπε οτι το DEMO ειναι μια απλη ιδεα για το τι κανει το αμαξι . Το κανονικο ειναι ενα κλικ πιο δυνατο κατα τα λεγομενα του . Παντως το αμαξι γεμιζει καλυτερα και το κολλημα στο καθισμα πιο δυνατο !!! Αυτα τα λιγα .Α και για να μην το ξεχασω Το αμαξι προγραμματιστηκε σειριακαααααααααααα !!!!! Φιλικα ΓΙΩΡΓΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 και εμείς έχουμε Passat 1.8T στην οικογένια και είναι με τον APU κινιτήρα, μπίκε το REVO Stage 1 αλλά όχι το Demo, μας κόστισε 950 euro. Αλλα το αμάξι παει τρομερά καλήτερα. Ερώτηση, για την συγκεκριμενη μιχνή υπάρχει Revo Stage 2? Τώρα με το REVO Stage 1 είμαι αποφασισμένος να μπούν μεσέο τελικό αγωνιστικός καταλίτης και να βγάλω το φίλτρο K&N που έχω μέσα στον παπά και να περάσω σε φίλτροχοάνη Green Twister όπως φοράει το polo μου, θα δώ διαφορα έαν ξαναριθμιστή το προγραματάκι της revo με όλα αυτα που πρω ανέφερα?, (σηγουρα θα έχει ακομα καλήτερο μεν γέμισμα) αλλα πόσα μουλάρια θα αποδίδη? έαν έκανε κανεις στο στάδιο 1 τα παραπάνω και έχει να πεί κάτι... ? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMINIO Posted April 22, 2008 Author Report Share Posted April 22, 2008 και εμείς έχουμε Passat 1.8T στην οικογένια και είναι με τον APU κινιτήρα, μπίκε το REVO Stage 1 αλλά όχι το Demo, μας κόστισε 950 euro. Αλλα το αμάξι παει τρομερά καλήτερα. Ερώτηση, για την συγκεκριμενη μιχνή υπάρχει Revo Stage 2? Τώρα με το REVO Stage 1 είμαι αποφασισμένος να μπούν μεσέο τελικό αγωνιστικός καταλίτης και να βγάλω το φίλτρο K&N που έχω μέσα στον παπά και να περάσω σε φίλτροχοάνη Green Twister όπως φοράει το polo μου, θα δώ διαφορα έαν ξαναριθμιστή το προγραματάκι της revo με όλα αυτα που πρω ανέφερα?, (σηγουρα θα έχει ακομα καλήτερο μεν γέμισμα) αλλα πόσα μουλάρια θα αποδίδη? έαν έκανε κανεις στο στάδιο 1 τα παραπάνω και έχει να πεί κάτι... ?Ευχαριστώ. Aπ᾽οτι ειχα ρωτησει μου στη REVO μου ειχαν πει οτι δεν δινει σαν εταιρια stage2 για το συγκεκριμενο κινητηρα γιατι θα χρειαζοταν καποιες παραπανω αλλαγες (μπεκ μεγαλυτερα). Το αμαξι το εχεις βαλει να ανοιξει με καποιο αλλο στα 200 περιπου αλογα και της ιδιας σε βαρος καροτσας για να δεις πως πηγαινει . Ειμαι σιγουρος οτι το κανονικο προγραμμα θα πηγαινει πολυ καλυτερα απο το DEMO . Φιλικα ΓΙΩΓΡΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Για μενα που ειχα ρωτησει υπηρχε μονο για τον δικο μου κωδικο εγκεφαλου Stage II,λογω εξατμισης και αγελαδας. Εχω μοτερ AWT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMINIO Posted April 22, 2008 Author Report Share Posted April 22, 2008 Για μενα που ειχα ρωτησει υπηρχε μονο για τον δικο μου κωδικο εγκεφαλου Stage II,λογω εξατμισης και αγελαδας.Εχω μοτερ AWT. Ετσι πρεπει να ειναι ,παντος φιλος με ιδιο μοτερ σαν το δικο μου APU αλλαξε μπεκ με μεγαλυτερης παροχης και εβαλε προγραμμα ανδριανακη και μεγαλυτερη τουρμπινα και το αυτοκινητο για τον ογκο του εχει γινει πυραυλος !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 (edited) το θέμα είναι όμως ότι ο Ανδριαννάκης δίνει τα μέγιστα και έιναι φοβερός, αλλά πές έτοιχε κάτι έγινε μια στραβή. ο Ανδριαννάκης δεν έχει εγγήση όπως η revo,Στο πόλο που δεν είναι τούρμπο φόραο πρόγραμμα Ανδριαννάκη, αλλά άλλο τα turbo άλλα τα ατμοσφερικά! Σήμερα μπικε αγωνιστικός καταλίτης! και μετα είμαι για μεσέο τελικό, και μπέκ. φιλτρο τελικα λέω να αφήσω το K&N που έχω μέσα στον παπα. Edited April 22, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...