Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

DEMINIO

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DEMINIO

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Passat
  1. Toεωα το εβαλα για να δειξω το μηχανημα και το αλλο για να δει ποιος τα εχει στην ελλαδα. Το δευτερο μαλιστα διχνει και καποια project που εχουν κανει σε αμαξια ενω το αλλο οχι....
  2. Nαι το εχω δοκιμασει . Οσο αναβει το λαμπακι δε λειτουργει και μπλοκαρουν οι τροχοι . Οταν καμια φορα σβυσει το λαμπακι και κρατησει για κανω μερικα μετρα και φρεανρω το ABS δουλευει κανονικοτατα !!!! Το λαμπακι μπορει να ειναι αναμενο το βραδυ που θα το παρκαρω και το πρωι που παρω το αμαξι για να παω στη δουλεια μετα απο μερικα μετρα να αναψει . Μολις δηλαδη οι ροδες κανουν 5-6 στροφες μπορει να αναψει (το πιο συνηθησμενο αυτο το καιρο ) . Οταν παλι σε καποιο φαναρι σβησω το αμαξι και το αναψω παλι μπορει να μενει σβηστο και να δουλευει κανονικα μεχρι το επομενο φρεναρισμα. Με το που πατησω φρενο στο φαναρι και μετα ξεκινησω θα αναψει παλι .... Ελπιζω να καταλαβατε τι εννοω . Αναρωτιεμαι με το μικρο μου μυαλο .... Αν ηταν ο εγκεφαλος του ABS δε θα εμενε αναμενο παντα το λαμπακι ? Γιατι μερικες φορες σβηνει και δουλευει κανονικα ? Iδου το ερωτημα
  3. Παιδια καλησπερα Αν θελετε για 2 DIN radio-gps-και ολα τα σχετικα κοιταχτε εδω http://www.witson.com/newproduct.php?sort1...6&sort3=247 http://www.car-gps.gr/gallery.html το δευτερο λινκ ειναι τα ιδια μηχανηματα αλλα εδω στην Ελλαδα απο καποια εταιρια στην οποια δεν εχω καμμοια σχεση μαζι τους !!! να μη παρεξηγηθω κιολας
  4. Καλησπερα παιδια Εχω παρατηρησει οτι οταν κανω οπισθεν και εχει σβησει το λαμπακι του ABS δεν αναβει !!! Μολις βαλω 1η και ξεκινησω μετα απο καποια μετρα ξαναναβει το λαμπακι του ABS . Υπαρχει περιπτωσει να ειναι στραβωμενη καποια ζαντα και να διαβαζει λαθος απο τη στεφανη ? Μου φαινετε περιεργο να χαλασε ξαφνηκα . Το προβλημα παρουσιαστηκε οταν περισυ πηγα να παρω τη γυναικα μου απο τη δουλεια της την ημερα της χιονοθυελλας !!! Κατα την επιστροφη πηγαινα με 30 χλμ λογω του οτι δεν ειχα αλυσιδες με αποτελεσμα στο Κορωπι το αμαξι γλυστρησε και ακουμπησε με τη δεξια ζαντα στο πεζοδρομιο . Μολις ξεκινησα μετα απο 20 μετρα αναψε το λαμπακι . Το πηγα στη Καρεντα στο Πειραια και η πρωτη ενδειξη ηταν ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ABS κατι το οποιο με παραξενεψε λογω του οτι το αμαξι δε βρηκε καθολου αριστερα παρα μονο ΔΕΞΙΑ !!!! Στη συνεχεια παραγγειλαμε τον αισθητηρα τον βαλαμε επανω αλλα τιποτα μολις το βγαλαμε δοκιμη αναψε παλι . Λετε να ειναι κατι απο αυτα που ανεφερα πιο πανω η οντως ειναι η κεντρικη μοναδα του ABS . AN ναι γιατι εβγαλε τη βλαβη μετα το χτυπημα ? ΠΑΙΔΕΣ ΒΙΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΣΒΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟ PASSAT Ξερει κανεις εδω στο forum αν μπορω να βρω μεταχειρισμενο εγκεφαλο ABS και αν ναι ΠΟΥ ? ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΗΤΕΣ !!!!!!!!
  5. καλησπερα σε ολους . Σημερα οδηγησα ενα GOLG V GTI DSG και σε σχεση με ενα που ειχα οδηγησει πιο παλια παρατηρησα το εξης !!! Νομιζω οτι στο πρωτο που ειχα οδηγησει οι σταθμοι απο το ραδιο εμφανιζονταν στην οθονη του υπολογιστη ταξιδιου ενω στο σημερινο δεν ειδα τιποτα . Ειναι θεμα οθονης ? Θεμα ηχοσυστηματος ἠ υπαρχουν διαφορες στις οθονες . Καπου διαβασα οτι υπαρχει ο υπολογιστης ταξιδιου και επισης ο ΥΤ PLUS . Ελπιζω να καταλαβατε την ερωτηση μου γιατι και εγω να πω την αληθεια μπερδευτηκα ... :angry2: Φιλικα Γιωργος ΥΓ. Σχετικα με το κιβωτιο ειναι πραγματικα ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ . Οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα απ᾽ οτι μπορει να φανταστει ο ανθρωπινος νους !!! Ειχα την εντυπωση οτι επεζα PLAYSTATION με τα χειριστιρια στο τιμονι :rolleyes:
  6. Παιδια καλημερα και εμενα το ιδιο μου κανει !!! Τωρα που ειναι να το δωσω κιολας . Το πηγα και το ελεγξα στην αντιπροσωπια και μου ειπαν τα ιδια ακριβως οτι θελει αλλαγη η μοναδα ΑΒS αλλα δεν ειμαι τωρα για 1200 ευρω . Οχι τιποτα αλλο αλλα εχω βρει και TO GOLF GTI DSG και θελω να το κανω ανταλλαγη αλλα με το προβλημα αυτο πιστευετε οτι τα θα παρει ο εμπορος? Εκτος και αν του πανω να κατεβασει τη τιμη .... Εσεις τι λετε ρε παιδια ?
  7. Επανερχομαι με το προβλημα του ABS σημερα το πηγα για να αλλαξω αισθητηρα αλλα τιποτα το ιδιο πραγμα κανει . Τωρα που θελω να το δωσω μου κανει κολπα γαμω τη πουτανα μου !!! Καινουργιος εγκεφαλος ΑΒS x κανει 1300 ευρω και δεν ειμαι διαθετιμενος να τα δωσω . Ξερει κανεις μηοως παιζει κανενας μεταχειρισμενος στην αγορα ?
  8. Kαλησπερα σε ολους Ειμαι κατοχος ενος PASSAT 1999 και εχω επισης και ενα car pc το οποιο το ειχα στο ΤΑΞΙ και το εβγαλα. Το προβλημα μου ειναι οτι θελω να κατεβασω το cimatronic στη τελευταια θεση της κονσολας για να μου αφησει κενο ισο με 2DIN υποδοχη για την οθονη . Αυτο που δεν εχω καταφερει να βρω ειναι η 2DIN υποδοχη που μπαινει στη θεση του clima για να κουμπωσει επανω η οθονη . Ξερετε πουθενα που να πουλανε τετοιυ ειδους ανταλλακτικο . Εχω δει σε ξενα site πολλους που εχουν κανει το ιδιο και η οθονη δενει καταπληκτικα με το ολο συνολο . Αν ξερετε η εχετε δει κατι αντοιστιχο παρακαλω ενημερωστε με Φιλικα Γιωργος
  9. καλησπερα και απο εμενα !! Εχω την εξης απορεια . Σκεφτομαι και εγω να βαλω τα angel eyes της FK στο PASSAT και θα ηθελα να μαθω αν στο συγκεκριμενο φαναρι θα μπορεσω να βαλω ενα κιτ XENON με τους μετασχηματιστες τους . Ξερετε αυτα που πουλανε στο εμποριο . Σε ενα SMART που ειχα πριν λιγο καιρο ειχα βαλει το ιδιο κιτ XENON και εκανε τη νυχτα μερα . Εσεις τι λετε ειναι εφικτο ἠ οχι Ευχαριστω για τις απαντησεις σας Φιλικα Γιωργος
  10. Ετσι πρεπει να ειναι ,παντος φιλος με ιδιο μοτερ σαν το δικο μου APU αλλαξε μπεκ με μεγαλυτερης παροχης και εβαλε προγραμμα ανδριανακη και μεγαλυτερη τουρμπινα και το αυτοκινητο για τον ογκο του εχει γινει πυραυλος !!!
  11. Aπ᾽οτι ειχα ρωτησει μου στη REVO μου ειχαν πει οτι δεν δινει σαν εταιρια stage2 για το συγκεκριμενο κινητηρα γιατι θα χρειαζοταν καποιες παραπανω αλλαγες (μπεκ μεγαλυτερα). Το αμαξι το εχεις βαλει να ανοιξει με καποιο αλλο στα 200 περιπου αλογα και της ιδιας σε βαρος καροτσας για να δεις πως πηγαινει . Ειμαι σιγουρος οτι το κανονικο προγραμμα θα πηγαινει πολυ καλυτερα απο το DEMO . Φιλικα ΓΙΩΓΡΟΣ
  12. καλησπερα σε ολους Ειχα αναφερει για 2 θορυβους που ακουγα απο το μπροστινο μερος του PASSAT . Λοιπον ο ενας σταματησε πλεον να μου σπαει τα νευρα και επιτελους το βρηκα . Αλλαξα σημερα τα ψαλιδια σινεμπλοκ απο τη δεξια πλευρα του αυτοκινητου ,εκει δηλαδη που ηταν ο θορυβος και ολα ειναι μια χαρα . Οσο για το δευτερο θορυβο που ακουγοταν καθως εστριβα το τιμονι δεν μπορω να πω γιατι δεν που τον εχει ξανακανει μεχρι τωρα ,χωρις αυτο να σημαινει οτι προερχοταν απο το ιδιο . Λοιπον θα σας ενημερωσω αν εχω κατι νεοτερο Φιλικα Γιωργος
  13. Kαλημερα σε ολους Θα πω και εγω τη γνωμη μου πανω στο θεμα diesel μιας και εχω και εγω taxi και μαλιστα το μοτερ 2.0 TDI με τα 140 αλογα πανω σε OCTAVIA 5 . Λοιπον το αμαξι εχει τρομερο κινητηρα με τραβηγμα απο πολυ χαμηλα και με ροπη που οτι και ταχυτητα να εχεις στο κιβωτιο το κανει και πεταει.Τα 0-100 η εταιρια τα δινει καπου στα 9.3 αν θυμαμαι αλλα δεν ειναι εκει το θεμα .Σε ανοιχτο δρομο το αυτοκινητο εχει καταπληκτικες ρεπριζ που κανουν πολλα βενζινοκινητα να απορουν πως ενα DIESEL τους κερασε τσαγακι . Σε ανοιγματα που εχω κανει με ενα OCTAVIA 5 RS με 3η και 60 χλμ ειχε μεινει πισω καθως και σε ανοιγματα απο πιο ψιλα . Στην Γαλλια συγκεκριμενα η αγορα αυτοκινητο ειναι 85% DIESEL για το λογο του οτι ο κοσμος κανει αρκετα χιλιομετρα καθημερινα και οτι η βενζινα κοστιζει αρκετα . Μην πεφτετε στη παγιδα που λενε ¨η βενζινα ειναι πιο φθηνη απο το πετρελαιο ῾῾ για το λογο οτι οι κινητηρες πετρελαιου εχουν πιο αργη καυση . Αυτο θα το καταλαβετε οταν ξεκινησετε με αυτοκινητα ιδιας ιπποδυναμης για μια συγκεκριμενη διαδρομη πχ 300 χλμ . Το ενα DIESEL και το αλλο βενζινα . Πηγαινοντας τσιτα τα γκαζια και με τα 2 θα δειτε τη διαφορα στη καταναλωση η οποια θα ειναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ πιστεψε με . Μενοντας στη Γαλλια οταν πηγα τα πρωτα χρoνια και με τη νοοτροπια του Ελληνα Καγκουρα πηγα και αγορασα ενα 330i . Επειδη η δουλεια μου ηταν μακρια και δε βολεβε το ΜΕΤΡΟ επερνα το αυτοκινητο για της μετακινησης μου οι οποιες ηταν σε αυτοκινητοδρομο . Αποτελεσμα το κρατησα 6 μηνες γιατι με διελυσε σε θεμα καταναλωσης . Πουλωντας το και επειδη μου αρεσε πολυ η σειρα 3 πηγα και το εκανα ανταλλαγη με ενα 330 D το οποιο ειχε 231 ιππους και ροπη 500 ΝΜ απο τις 1750 στρ/λεπτο . Απο επιδοσης απο σταση ηταν ιδια αλλα σε ρεπριζ την αφηνε αρκετα πισω . Απο καταναλωση τωρα που ηταν και το επιμαχο θεμα για το οποιο αλλαξα το αμαξι για τα ιδια ακριβως χλμ (70 καθημερινα προς δουλεια ) με την 330i εκανα 5 γεμισματα το μηνα ενω με τη 330D 2. Οπως καταλαβενετε η διαφορα χρηματικα ηταν τεραστια στο μηνα αλλα και πιο πολυ στο χρονο .Αυτα ομως εδω στο Ελλαδα δε το καταλαβενουμε .Δεν ειναι τυχαιο που ολη η Ευρωπη εχει περασει στους κινητηρες TURBO-DIESEL και εμεις ακομα ψαχνοματε με τη βενζινα . Τα σερβις ειναι πιο αραια στα DIESEL και οικονομικα δεν εχουν μεγαλη διαφορα με τη βενζινα .Ας αλλαξουμε επιτελους καποια στιγμη νοοτροποια και ας δουμε λιγο πιο μακρυα . Δεν ειναι τυχαιο ολη η Ευρωπη να εχει διαφορετικη αποψη και εμεις να ειμαστε οι σωστοι . Μην περνετε σαν παραδειγμα για το DIESEL καποια ΤΑΞΙ παλιας τεχνολογιας τα οποια και θορυβο κανουν και εξοπλισμενα καλα δεν ειναι . Αν δειτε αυτοκινητα τα οποια πουλιουνται στο εξωτερικο και δειτε τα επιπεδα εξοπλισμου θα παθετε πλακα . Απο θεμα ρυπανσης που λενε πλεον τα αυτοκινητα με DIESEL εχουν φιλτρα και οι κινητηρες τους δεν βγαζουν τα καυσαερια που εβγαζαν καποτε . Τα περισοτερα ειναι πλεον με injection και οι τουρμπινες τους ειναι μεταβλητης γεωμετριας και οι τεχνολογικη ανακαμψη και προοδο που εχουν κανει σε σχεση με τους βενζινοκινητηρες ειναι τεραστια σε διαφορα . Λοιπον αυτη ειναι και η δικη μου αποψη πανω στο θεμα το αυτοκινητων DIESEL . Μακαρι καποια στιγμη να αλλαξει η νοοτροποια που εχουμε ολοι πανω σε αυτο το θεμα και να δουμε οχι μονο εμεις οι πολιτες αλλα και το κρατος με διαφορετικο βλεμμα το θεμα αυτο . Υ.Γ :οσο απο επιδοσεις δεν εχουν πραγματικα να ζηλεψουν τιποτα πιστευω απο τα βενζινοκινητα . ΒΜW 330i Vitesse maximale en km/h 250 Vitesse maximale en km/h, xDrive 250 Accélération 0 – 100 km/h (en s) 6,1 Accélération 0 – 100 km/h (en s), xDrive 6,2 Accélération 0 – 1000 m (en s) 25,5 Reprise 80 - 120 km/h (en s) en 4e et 5e 6,2/7,7 ------------------------------------------------------------- BMW 330D Vitesse maximale en km/h 250 Vitesse maximale en km/h, xDrive 242 Accélération 0 – 100 km/h (en s) 6,7 Accélération 0 – 100 km/h (en s), xDrive 6,6 Accélération 0 – 1000 m (en s) 26,6 Reprise 80 - 120 km/h (en s) en 4e et 5e 5,0/6,4 Φιλικα deminio
×
×
  • Create New...