Nikos_Passat_2.0T Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 (edited) Ενώ το αμάξι το είχα παραγγείλει με shift pads στο τιμόνι, ο πωλητής τα μπέρδεψε και ξέχασε να το βάλει στην παραγγελία. Οπότε καιρό είχε που σκεφτόμουν την αλλαγή του μέχρι που πήγα σε έναν γνωστό εισαγωγέα γνήσιων ανταλλακτικών VW και μου είχε την λύση! Έχει ένα τιμόνι από Golf το οποίο έχει shift pads, και θα μου το δώσει να το δοκιμάσω, να δω αν είναι όλα καλά με τις πλεξούδες κλπ και στη συνέχεια θα παραγγείλω ένα καινούργιο για μένα... Οπότε σήμερα το απόγευμα θα γίνει το τεστ και αν όλα πάνε καλά θα παραγγείλω ένα καινούργιο τιμόνι. Σκέφτομαι να παραγγείλω από το R36, το οποίο έχει και πιο σπορ κόψιμο. Το "πρόβλημα" είναι ότι έχω μπανίσει το τιμόνι από το Passat CC κι έχω πάθει πλάκα... Γνωρίζει κανείς αν έχει κυκλοφορίσει στη Γερμανία, οπότε θα παρέχουν και ανταλλακτικά του? Και μια που το έφερε και η κουβέντα, έχω δει ένα βιντεάκι, στο οποίο το CC έχει κρυμμένη κάμερα οπισθοπορίας μέσα στο πίσω σήμα, και όταν βάζεις όπισθεν το σήμα περιστρέφεται λίγο (όπως όταν ανοίγεις τον χώρο αποσκευών) και εμφανίζεται η κάμερα!! Αυτό και αν είναι πρόκληση, να το βάλω στην Passatούμπα!! ΤΙΜΟΝΙ R36 ΤΙΜΟΝΙ CC Edited March 26, 2008 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 27, 2008 Author Report Share Posted March 27, 2008 Λοιπόν, χθες έκανα την πρώτη μου απόπειρα. Πήρα το τιμόνι από το Golf λοιπόν, άνοιξα και το δικό μου και είδα ότι μέσα είναι ακριβώς τα ίδια. Το δικό μου είχε μέχρι και την φίσα για τα shift pads η οποία ήταν σαφώς κενή. Έκανα όμως την αλλαγή, σύνδεσα το τιμόνι του Golf και δεν δούλεψε! 3 πράγματα με προβληματίζουν τώρα. 1 ότι ίσως το τιμόνι λόγω του ότι είναι μεταχειρισμένο έχει χαλάσει και δεν λειτουργεί ούτως ή άλλως, 2 επειδή το τιμόνι του Golf είναι για DSG σασμάν ενώ εγώ έχω το Tiptronic παρόλο που οι φίσες είναι ΟΛΟΪΔΙΕΣ δεν κάνουν την ίδια δουλειά και 3 (αυτό που έχω και για πιο σίγουρο), ;oti πρέπει να μπω με Vag com και να ενεργοποιήσω κάπου τα shift pads... Έχει κανείς καμιά ιδέα? Πάνω που το είδα ότι ήταν ολόιδιο και είχα χαρεί ότι θα λειτουργήσει, το ότι δεν δούλεψε όταν το δοκιμάσαμε μου έκοψε τα φτερά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyko81 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Λοιπόν, χθες έκανα την πρώτη μου απόπειρα. Πήρα το τιμόνι από το Golf λοιπόν, άνοιξα και το δικό μου και είδα ότι μέσα είναι ακριβώς τα ίδια. Το δικό μου είχε μέχρι και την φίσα για τα shift pads η οποία ήταν σαφώς κενή. Έκανα όμως την αλλαγή, σύνδεσα το τιμόνι του Golf και δεν δούλεψε! 3 πράγματα με προβληματίζουν τώρα. 1 ότι ίσως το τιμόνι λόγω του ότι είναι μεταχειρισμένο έχει χαλάσει και δεν λειτουργεί ούτως ή άλλως, 2 επειδή το τιμόνι του Golf είναι για DSG σασμάν ενώ εγώ έχω το Tiptronic παρόλο που οι φίσες είναι ΟΛΟΪΔΙΕΣ δεν κάνουν την ίδια δουλειά και 3 (αυτό που έχω και για πιο σίγουρο), ;oti πρέπει να μπω με Vag com και να ενεργοποιήσω κάπου τα shift pads... Έχει κανείς καμιά ιδέα? Πάνω που το είδα ότι ήταν ολόιδιο και είχα χαρεί ότι θα λειτουργήσει, το ότι δεν δούλεψε όταν το δοκιμάσαμε μου έκοψε τα φτερά... Χωρίς Vag Com φως δεν θα δείς. Οπότε μην το παλεύεις άδικα. Ελπίζω όμως να είναι μόνο ρύθμιση από το Vag Com και να μην θέλει άλλο canbus (εγκέφαλο τιμονιού). Μια ερώτηση όμως, συνδυαζόταν το tiptronic με pads στο τιμόνι; Πραγματικά δεν το είχα υπόψην. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 (edited) Χωρίς Vag Com φως δεν θα δείς. Οπότε μην το παλεύεις άδικα. Ελπίζω όμως να είναι μόνο ρύθμιση από το Vag Com και να μην θέλει άλλο canbus (εγκέφαλο τιμονιού).Μια ερώτηση όμως, συνδυαζόταν το tiptronic με pads στο τιμόνι; Πραγματικά δεν το είχα υπόψην. Μια και το τιμόνι ήταν και είναι MFSW και δουλεύουν τα υπόλοιπα πλήκτρα τότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής εγκεφάλου τιμονιού. Νομίζω ότι η ενεργοποίηση των shift paddles είναι καθαρά θέμα ρύθμισης με VAGCOM (Drive-by-Wire) Κώστας Edited March 27, 2008 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 27, 2008 Author Report Share Posted March 27, 2008 (edited) Μια και το τιμόνι ήταν και είναι MFSW και δουλεύουν τα υπόλοιπα πλήκτρα τότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής εγκεφάλου τιμονιού.Νομίζω ότι η ενεργοποίηση των shift paddles είναι καθαρά θέμα ρύθμισης με VAGCOM (Drive-by-Wire) Κώστας Είναι ακριβώς όπως τα λές Κώστα. Ψάχνωντας καλύτερα στα φόρουμς κατάλαβα ότι τελικά το μόνο που θέλει είναι μια ρύθμιση στο VAG COM. Λόγω του ότι είχα ήδη το πολυλειτουργικό τιμόνι δεν χρειάζεται αλλαγή του εγκεφάλου τιμονιού. @ lyko81 Ναι, το tiptronic μπορεί να έχει shift pads. Είναι κανείς από Θεσσαλονίκη που να έχει και να γνωρίζει και να έχει το VAGCOM ώστε να μπορεί να με βοηθήσει???? Edited March 27, 2008 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...