Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

lyko81

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lyko81

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/12/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Eos
  1. Η αλήθεια είναι πως οι χρόνοι παράδοσης έχουν μειωθεί αισθητά. Βέβαια σε αυτό το κ...χανίο που ζούμε ακόμη και σε ένα μήνα να σου πούνε πως θα έρθει, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Τη μια απεργία τα λιμάνια, μετά οι μεταφορικές , μετά οι διεθνείς μεταφορές, μετά τα τελωνία! Και στο τέλος θα έρθει και θα έχουν απεργία οι βενζινοπωλες και οι οδηγοί βυτιοφόρων και δεν θα έχεις βενζίνη ούτε για την πρώτη βόλτα!
  2. Με αυτό το σκεπτικό πιστεύω πως θα το λατρέψεις το αυτοκίνητο. Όσο για το μπλέ χρώμα... δείχνει πολύ όμορφο και κάνει κοντραστ με τα νικελ (midnight blue), αν και αν το ξαναγόραζα μάλλον θα έπαιρνα ασπρο.
  3. Αν και θα μας βγάλουν off topic, ο κινητήρας είναι πολύ καλύτερος από ό,τι περίμενα (σε σύγκριση με τον 1.6 fsi) και πολύ ελαστικός. Η κατανάλωση... πολύ μικρή λόγω και χαμηλών στροφών λειτουργίας. Μοιάζει η λειτουργία του με diesel (με την καλή την εννοια)
  4. Παραπλήσιο με το gti ως προς κινητήρα, μπορεί. Αλλά ως προς συμπεριφορά, καμία σχέση. Λίγο το βάρος, λίγο η κατανομή του βάρους (ειδικά όταν είναι ανοιχτό), και λίγο το γενικότερο στήσιμο βόλτας και άνεσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν ενδείκνεται για πολύ γρήγορη οδήγηση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα σε προβληματίσει ποτε στο δρόμο. Απλά δεν σου δίνει τη σιγουριά του golf. Όταν δε είναι ανοιχτό το esp κάνει υπερωρίες ανπιέσεις το αυτοκίνητο. (σημείωση:Δεν έχω 2.0tfsi αλλά 1.4 tsi και είχα για 3 χρόνια golf V...)
  5. Ξεκίνησε στη Γερμανία η διάθεση του 1.4 tsi με kompressor και turbo στα 160 άλογα. Ο κινητήρας θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο fsi. Αυτό είναι μάλλον καλό για την Ελλάδα μιας και η φορολογία μας επιβαρύνει αρκετά την τελική τιμή αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και τα κάνει απαγορευτικά για αρκετούς αγοραστές. Στη Γερμανία η τιμή της βασικής έκδοσης είναι στα 29.150 ευρώ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έρθει στην ίδια τιμή και στην Ελλάδα μιας και ο βασικός εξοπλισμός διαφέρει (αν και τελευταία όλο αλλαγές γίνονται). Περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι τιμολογιακή πολιτική θα ακολουθήσει ο επίσημος εισασωγέας στο συγκεκριμένο μοντέλο. Περισσότερες πληροφορίες στο configurator του www.volkswagen.de
  6. Δυστυχώς η κατάσταση στις παραδόσεις των EOS την περίοδο που διανύουμε είναι τραγική. Το βλέπω από έναν φίλο που το έδωσε παραγγελία 1-2 μήνες μετά από μένα και δεν το πήρε ακόμη. Δυστυχώς όμως το όλο πρόβλημα εντοπίζεται στα λιμάνια Θεσ/νίκης και Αθήνας που ξεφορτώνουν με προσωπικό ασφαλείας λόγω απεργίας (με ρυθμούς safe mode), και ως γνωστόν τα EOS έρχονται ακτοπλοϊκώς από Πορτογαλλία όπου κατασκευάζονται. Με άλλα λόγια υπομονή σε όλους.
  7. Ευχαριστώ DIS για την γρήγορη απάντηση. Θα ρωτήσω τιμή σε έναν έμπορο ανταλλακτικών VW και αν είναι φθηνό ωστε αν δεν μπαίνει να μην μου κοστίσει θα το δοκιμάσω. Και γώ πάντως διατηρώ μια αμφιβολία για το αν μπαίνει λόγω του διακόπτη. Αν μπαίνει πάντως θα βρεί χρήση το ανοιχτήρι που κράτησα από το golf μου πριν το πουλήσω...
  8. Η ποτηροθήκη που έχει στο υποβραχιόνιο το eos είναι η ανοιχτή χωρίς το συρόμενο πλαστικό που την καλύπτει. Επειδή μου τη δίνει λίγο που μαζεύει βρωμιά και δεν καθαρίζεται ευκολα, ξέρει κανείς αν παίρνει την αντίστοιχη συρόμενη και αν βγαίνει σε μπέζ; Εννοώ αυτή που φοράει το golf V με υποβραχιόνιο. Από εγκατάσταση είναι δύσκολη; Αν έχει και κανένας ΕΤΚΑ και μου πεί και τον κωδικό παραγγελίας θα ήταν τέλεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  9. Χωρίς Vag Com φως δεν θα δείς. Οπότε μην το παλεύεις άδικα. Ελπίζω όμως να είναι μόνο ρύθμιση από το Vag Com και να μην θέλει άλλο canbus (εγκέφαλο τιμονιού). Μια ερώτηση όμως, συνδυαζόταν το tiptronic με pads στο τιμόνι; Πραγματικά δεν το είχα υπόψην.
  10. Γειά σε όλους. Διαπίστωσα μετά την τελευταία βροχή (βροχή να την πει ο Θεός, ΛΑΣΠΗ ΗΤΑΝ!) ορισμένα τριξίματα. Ακούγονταν από το πίσω μέρος της οροφής γύρο από το πίσω παράθυρο. Ο ήχος ήταν σαν να ακούς λάστιχα να τρίβονται. Μισοάνοιξα λοιπόν την οροφή και καθάρισα με σφουγκάρι τα λάστιχα από τη λάσπη. Κατά περίεργο τρόπο μετά τον καθαρισμό όλα σταμάτησαν, αν και να πώ την αλήθεια μόνο καθάρισμα δεν ήταν αυτό που έκανα, περισσότερο πασαλημμα. Θέλει τελικά την περιποίησή της η οροφή. Όσο για το παράθυρο συνοδηγού και προβλήματα στεγανότητας, ή στο MY08 λύθηκαν και δεν παρατήρησα τίποτε, ή είναι πολύ νωρίς ακόμη... αλλά ας μην το γρουσουζεύουμε.
  11. Βάλτο σε ανοιχτή ακρόαση. Στο eos έπαιξε αλλά μονο μπροστά στο καπό από την πλευρά του οδηγού.
  12. Το δοκίμασα και γω και λειτούργησε κανονικά! Απίστευτο! Καλά με υπερ/υπό ηχους δουλευει το τηλεκοντρόλ;
  13. Το δικό μου 10-11 km άπό τη μεταφορά και φυσικά από τη δοκιμή πριν την παράδοση.
  14. Βόλτα; Αν και πρέπει να σου πέφτει λίγο μακρυά η Θεσ/νίκη, αν βρεθεί κατα πάνω κανένα πρόβλημα, όσες θες. Να δεις και τι έχεις να περιμένεις. Μια από τα ίδια ήμουν και εγώ που δεν το είχα δεί καν στην αντιπροσωπία το αμαξι επειδή δεν υπήρχε εκθεσιακό, εος στο σακί δηλαδή.
  15. Δώσε μας λίγο πληροφορίες για το πού σύνδεσες τον αντάπτορα, και ποιός αντάπτορας είναι.
×
×
  • Create New...