Jump to content
sav6n2

ποιος ξέρει πως....

Recommended Posts

θα καταφέρω να απενεργοποιήσω 100% ή να παρακάμψω το ιμομπιλα'ι'ζερ απ'το 6ν2 μου?

κάτι λένε οι ηλεκτρολόγοι ότι βγάζεις το τσιπάκι απ'το κλειδί κ το κολλάς στον διακόπτη αλλά δε δουλεύει καλά αυτό το σύστημα γιατί πότε πέρνει μπρος κ πότε όχι.

υπάρχει άλλος τρόπος εκτός απ'αυτόν κ το μπαϊμπας?

@

Link to comment
Share on other sites

bypass και προγραμματισμός του κλειδιού δίχως το immobiliser

Και υπάρχει τρόπος προγραμματισμού του κλειδιού μέσω τις πόρτας του οδηγού,αλλα δυστυχώς δεν τον θυμάμαι

Link to comment
Share on other sites

bypass

bypass εχει ο sav αλλα δεν λειτουργει σωστα...δεν μπορουμε να βγαλλουμε ακρη το γιατι.ηλεκτρολογος το περασε αλλα...γιοκ <_<

Link to comment
Share on other sites

bypass και προγραμματισμός του κλειδιού δίχως το immobiliser

Και υπάρχει τρόπος προγραμματισμού του κλειδιού μέσω τις πόρτας του οδηγού,αλλα δυστυχώς δεν τον θυμάμαι

με μπέρδεψες.

αν κανείς μπαϊμπας γιατί να θέλει προγραμματισμο το κλειδί?

2ος κρυφός διακόπτης με το 2ο κλειδί πάνω.

ΜΜΜΜ...

καλό κ έξυπνο αλλά ρε ψηλέ θα μου βγει ο κούκος αηδόνι.

Link to comment
Share on other sites

με μπέρδεψες.

αν κανείς μπαϊμπας γιατί να θέλει προγραμματισμο το κλειδί?

ΜΜΜΜ...

καλό κ έξυπνο αλλά ρε ψηλέ θα μου βγει ο κούκος αηδόνι.

γιατί αυτό είδα να κάνουν σε golf,μηχανικός πριν 4 χρονια στην χαλκίδα,για πιο λόγο νομίζεις δεν θυμάμαι κτλ να σου πω? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

σήμερα δοκίμαζα κάποια πράγματα.

έβγαλα το τσιπάκι απ'το κλειδί κ δε έσερνε μπρος το αμάξι.

όταν το ξανάβάζα EΠEPNE,όταν όμως το έβγαζα κ το κρατούσα με το χέρι στό δεκτή δεν EΠEPNE.

οπότε κάτι γίνετε με το τσιπάκι κ το κλειδί,δηλ μόνο σε συνεργασία αυτών των δύο μαζί ΠEPNEI μπρος το αμάξι.

αλλά το θέμα είναι ότι ούτε οι ηλεκτρολόγοι δε ξέρουν τι γίνετε,γιατί εχω ηλεκτρονικό μπαϊμπας κ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι σαν να μην έχει.

τα φαινόμενα δείχουν ότι το ιμομπιλάιζερ απενεργοποιητάι μόνο όταν υπάρχει κλειδί στόν διακόπτη. θα πρέπει να κάνω κ άλλες δοκιμές με αλλούς συνδιασμους.

Link to comment
Share on other sites

γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό?

από περιέργεια και μόνο ρωτάω

Link to comment
Share on other sites

γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό?

από περιέργεια και μόνο ρωτάω

γιατί προκαλεί επιπλοκές στό σύστημα εκίνησης εξαποστάσεως.

κατά ένα παράδοξο λόγο από χθες λειτουργεί κανονικότατα.

βέβαια του έβαλα χέρι κ ίσως κατάλάθος να έκανα κάτι κ να διορθώθηκε.

@

Link to comment
Share on other sites

εμενα παλι παιρνει μπρος αλλα σε λιγα δευτερολεπτα σβηναι και χρειαζετ να επανεκκινησεις το κινητηρα για να δουλεψει...τωρα τι γινεται...ενας θεος ξερει...καποια ρυθμιση?το ιμομπιλαιζερ? glare.gif

Link to comment
Share on other sites

εμενα παλι παιρνει μπρος αλλα σε λιγα δευτερολεπτα σβηναι και χρειαζετ να επανεκκινησεις το κινητηρα για να δουλεψει...τωρα τι γινεται...ενας θεος ξερει...καποια ρυθμιση?το ιμομπιλαιζερ? glare.gif

αν πέρνει μπρος κ δουλεύει έστω κ 3δευτερόλεπτα,δεν είναι θέμα ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ.

το ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ επεμβαίνει στό πρώτο δευτερόλεπτο για να σβήσει τον κινητήρα εάν δε δώσεις το σωστό κωδικό.

φίλε παίζει να είναι ή θέμα προγραμματισμού ή θέμα συνδεσμολογίας.

μάλλον είναι το πρώτο.

όμως θα τα πούμε την κυριακή από κοντά ρε φίλε.@

Link to comment
Share on other sites

αν πέρνει μπρος κ δουλεύει έστω κ 3δευτερόλεπτα,δεν είναι θέμα ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ.

το ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ επεμβαίνει στό πρώτο δευτερόλεπτο για να σβήσει τον κινητήρα εάν δε δώσεις το σωστό κωδικό.

φίλε παίζει να είναι ή θέμα προγραμματισμού ή θέμα συνδεσμολογίας.

μάλλον είναι το πρώτο.

όμως θα τα πούμε την κυριακή από κοντά ρε φίλε.@

θοδωρη το θεμα ειναι αλλου,αν ειναι προβλημα συνδεσμολογίας θα το βρουμε αλλα αν ειναι θεμα προγραμματισμου την πατησαμε γιατι ο συναγερμος δεν εχει κατι πανω για να τον ρυθμισεις ή να τον προγραμματισεις....μαλλον θα χρειαστει να επισκευτουμε την αντιπροσωπια της COBRA για να βρουμε ακρη...

Link to comment
Share on other sites

θοδωρη το θεμα ειναι αλλου,αν ειναι προβλημα συνδεσμολογίας θα το βρουμε αλλα αν ειναι θεμα προγραμματισμου την πατησαμε γιατι ο συναγερμος δεν εχει κατι πανω για να τον ρυθμισεις ή να τον προγραμματισεις....μαλλον θα χρειαστει να επισκευτουμε την αντιπροσωπια της COBRA για να βρουμε ακρη...

εμείς οι 2 καλύτερα να μην πολλήαπαντιωμαστε γιατί θα ξανάκατηγορηθούμε για τσατ.

όταν σε δω,θα σου πω τι κ πως θα πράξουμε.

@

Link to comment
Share on other sites

το εχω κανει σε 206 που βαζαμε συναγερμο στο αμαξι του κολητου μου αυτο!απλα καπου δεν θα χε κατσει καλα το τσιπακι δοκιμασε να το βαλεις και σε αλλα μερη λιγο ποιο κοντα στη μιζα κτλ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.