sav6n2 Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 θα καταφέρω να απενεργοποιήσω 100% ή να παρακάμψω το ιμομπιλα'ι'ζερ απ'το 6ν2 μου? κάτι λένε οι ηλεκτρολόγοι ότι βγάζεις το τσιπάκι απ'το κλειδί κ το κολλάς στον διακόπτη αλλά δε δουλεύει καλά αυτό το σύστημα γιατί πότε πέρνει μπρος κ πότε όχι. υπάρχει άλλος τρόπος εκτός απ'αυτόν κ το μπαϊμπας? @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 2ος κρυφός διακόπτης με το 2ο κλειδί πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 bypass και προγραμματισμός του κλειδιού δίχως το immobiliser Και υπάρχει τρόπος προγραμματισμού του κλειδιού μέσω τις πόρτας του οδηγού,αλλα δυστυχώς δεν τον θυμάμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 bypass bypass εχει ο sav αλλα δεν λειτουργει σωστα...δεν μπορουμε να βγαλλουμε ακρη το γιατι.ηλεκτρολογος το περασε αλλα...γιοκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 5, 2008 Author Report Share Posted May 5, 2008 bypass και προγραμματισμός του κλειδιού δίχως το immobiliser Και υπάρχει τρόπος προγραμματισμού του κλειδιού μέσω τις πόρτας του οδηγού,αλλα δυστυχώς δεν τον θυμάμαι με μπέρδεψες. αν κανείς μπαϊμπας γιατί να θέλει προγραμματισμο το κλειδί? 2ος κρυφός διακόπτης με το 2ο κλειδί πάνω. ΜΜΜΜ... καλό κ έξυπνο αλλά ρε ψηλέ θα μου βγει ο κούκος αηδόνι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 με μπέρδεψες.αν κανείς μπαϊμπας γιατί να θέλει προγραμματισμο το κλειδί? ΜΜΜΜ... καλό κ έξυπνο αλλά ρε ψηλέ θα μου βγει ο κούκος αηδόνι. γιατί αυτό είδα να κάνουν σε golf,μηχανικός πριν 4 χρονια στην χαλκίδα,για πιο λόγο νομίζεις δεν θυμάμαι κτλ να σου πω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 6, 2008 Author Report Share Posted May 6, 2008 σήμερα δοκίμαζα κάποια πράγματα. έβγαλα το τσιπάκι απ'το κλειδί κ δε έσερνε μπρος το αμάξι. όταν το ξανάβάζα EΠEPNE,όταν όμως το έβγαζα κ το κρατούσα με το χέρι στό δεκτή δεν EΠEPNE. οπότε κάτι γίνετε με το τσιπάκι κ το κλειδί,δηλ μόνο σε συνεργασία αυτών των δύο μαζί ΠEPNEI μπρος το αμάξι. αλλά το θέμα είναι ότι ούτε οι ηλεκτρολόγοι δε ξέρουν τι γίνετε,γιατί εχω ηλεκτρονικό μπαϊμπας κ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι σαν να μην έχει. τα φαινόμενα δείχουν ότι το ιμομπιλάιζερ απενεργοποιητάι μόνο όταν υπάρχει κλειδί στόν διακόπτη. θα πρέπει να κάνω κ άλλες δοκιμές με αλλούς συνδιασμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό? από περιέργεια και μόνο ρωτάω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 7, 2008 Author Report Share Posted May 7, 2008 γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό?από περιέργεια και μόνο ρωτάω γιατί προκαλεί επιπλοκές στό σύστημα εκίνησης εξαποστάσεως. κατά ένα παράδοξο λόγο από χθες λειτουργεί κανονικότατα. βέβαια του έβαλα χέρι κ ίσως κατάλάθος να έκανα κάτι κ να διορθώθηκε. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 εμενα παλι παιρνει μπρος αλλα σε λιγα δευτερολεπτα σβηναι και χρειαζετ να επανεκκινησεις το κινητηρα για να δουλεψει...τωρα τι γινεται...ενας θεος ξερει...καποια ρυθμιση?το ιμομπιλαιζερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 8, 2008 Author Report Share Posted May 8, 2008 εμενα παλι παιρνει μπρος αλλα σε λιγα δευτερολεπτα σβηναι και χρειαζετ να επανεκκινησεις το κινητηρα για να δουλεψει...τωρα τι γινεται...ενας θεος ξερει...καποια ρυθμιση?το ιμομπιλαιζερ? αν πέρνει μπρος κ δουλεύει έστω κ 3δευτερόλεπτα,δεν είναι θέμα ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ. το ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ επεμβαίνει στό πρώτο δευτερόλεπτο για να σβήσει τον κινητήρα εάν δε δώσεις το σωστό κωδικό. φίλε παίζει να είναι ή θέμα προγραμματισμού ή θέμα συνδεσμολογίας. μάλλον είναι το πρώτο. όμως θα τα πούμε την κυριακή από κοντά ρε φίλε.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 αν πέρνει μπρος κ δουλεύει έστω κ 3δευτερόλεπτα,δεν είναι θέμα ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ.το ΙΜΟΜΠΙΛΑ'ι'ζερ επεμβαίνει στό πρώτο δευτερόλεπτο για να σβήσει τον κινητήρα εάν δε δώσεις το σωστό κωδικό. φίλε παίζει να είναι ή θέμα προγραμματισμού ή θέμα συνδεσμολογίας. μάλλον είναι το πρώτο. όμως θα τα πούμε την κυριακή από κοντά ρε φίλε.@ θοδωρη το θεμα ειναι αλλου,αν ειναι προβλημα συνδεσμολογίας θα το βρουμε αλλα αν ειναι θεμα προγραμματισμου την πατησαμε γιατι ο συναγερμος δεν εχει κατι πανω για να τον ρυθμισεις ή να τον προγραμματισεις....μαλλον θα χρειαστει να επισκευτουμε την αντιπροσωπια της COBRA για να βρουμε ακρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 10, 2008 Author Report Share Posted May 10, 2008 θοδωρη το θεμα ειναι αλλου,αν ειναι προβλημα συνδεσμολογίας θα το βρουμε αλλα αν ειναι θεμα προγραμματισμου την πατησαμε γιατι ο συναγερμος δεν εχει κατι πανω για να τον ρυθμισεις ή να τον προγραμματισεις....μαλλον θα χρειαστει να επισκευτουμε την αντιπροσωπια της COBRA για να βρουμε ακρη... εμείς οι 2 καλύτερα να μην πολλήαπαντιωμαστε γιατί θα ξανάκατηγορηθούμε για τσατ. όταν σε δω,θα σου πω τι κ πως θα πράξουμε. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 το εχω κανει σε 206 που βαζαμε συναγερμο στο αμαξι του κολητου μου αυτο!απλα καπου δεν θα χε κατσει καλα το τσιπακι δοκιμασε να το βαλεις και σε αλλα μερη λιγο ποιο κοντα στη μιζα κτλ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...