Jump to content

agka8l

Members
  • Content Count

    455
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About agka8l

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 07/26/1987

Contact Methods

  • MSN
    stelios_xania@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.kagkouras.gr
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

7,544 profile views
  1. Εγω πάντως εμπιστευομαι τον μηχανικό μου και σε 112000 χλμ , 17 χρόνων αμάξι δεν τις έχω αλλάξει Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Όπως είπαν πάνω η ηλεκτρομαγνητική έχει 1 microswitch π χαλάει Κόστος 25€ ιμιτασιοναρα από ebay , 50€ για μτχσμενη π θα ξαναχαλάσει ή 20€ η 4αδα τα διακοπτακια 4 μπύρες κ 2 απογεύματα με ένα φίλο να τα αλλαξειςς Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Πάντως επειδή κ εμένα το κάρο μου είναι του 99 κ έχει 111000 χλμ μπορώ να σου πω οτι υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις πχ εγώ πάω στη δουλειά με τα πόδια γιατί μένω κέντρο κ δουλεύω κέντρο , άλλος μπορεί να χει μηχανή κτλ κτλ Πριν πάρεις το 4αρι κάντο βόλτα γιατί είναι βαρύ κ πολύ αργό με τα σημερινά δεδομένα , το 1600 πιο άνετο αλλά πολύ καύσιμο .. Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. σε όλα τα παραπάνω που λεει ο φίλος , εχω την εντυπωση ότι το ντιζελ εχει και αλλα νευρα /στήσιμο λογω του τρεμουλου
  5. φυσικά και μπορεις να το φτιάξεις.. 1η μεθοδος παιρνεις ολο τον οφαλο απο αντιπροσωπεια με 80ευρώ και παντρευεις οτι σου χρειάζεται 2η λυση παιρνεις απο εβαυ το σετ επισκευης με 5-15 ευρώ και το βαζεις http://www.ebay.com/itm/VOLKSWAGEN-Golf-MK4-Bora-VW-Beetle-Door-Lock-Repair-Kit-FRONT-LEFT-RIGHT-44-6mm-/261180703424?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3AGolf&hash=item3ccf9542c0&vxp=mtr
  6. εγω εβαλα τελικα στο bora blistein μαυρα , καμια σχεση σαν αμαξι με τα μαμα , πολυ ωραια αισθηση αλλά εχω φαει και ξενερωμα το οποιο θα το αναλύσω παρακάτω κόστος αμορτισερ 140ευρώ , πίσω bump stops 20 ευρώ , εργασία 30ευρώ , ευθυγράμισση 20 ευρώ ο πρώτος μάστορας και μετα απο 3 επισκέψεις αλλα 20 ευρώ ο 2ος μάστορας . την πρωτη φορα ολα καλα αλλα δεν ειχε βγάλει σωστα το κύκλο του τιμονιου , την 2η φορα εχανε αρκετα λιγο παλιι ο κυκλος κανω την λαλακια να ξαναπαω και ενω βγαζει σωστα τον κυκλο το αμαξι τραβαγε μια δεξια , μια αριστερα αναλογα την προηγουμενη στροφη που ειχα πάρει. παω σε α
  7. άλλαξε και αισθητηρα στροφών αλλα παρε τον γνήσιο τον bosch
  8. για την πόρτα δοκίμασε να βγάλεις τον πολο της παταρίας και προσπαθησε απο μεσα να την ανοιξεις!δεν ξερω για την δικιά σου τη γενιά , για μκ4 το κολπο δουλευει παντως.Επίσσης δοκίμασε να ξεκλειδώσεις απο την πορτα του οδηγου με το κλειδι 7-8 φορες ισως της ερθει επιφοίτηση
  9. μάλλον εχει κολήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης! αλλαξε τον .10ευρώ εχει .Αν και αφου λες οτι τον εχεις αλλάξει θεωρητικά εχεις 2 χρονια εγγυηση για το ανταλακτικο σου
  10. ψάχνομαι και εγώ για αμορτισέρ!είμαι ανάμεσα σε blistein b4 gas καπου στα 150ευρώ ή τα μαυρα sachs ~ 190ευρώ Συν την τοποθέτηση μετά! τι να προτιμίσω? Τα sachs τα γνήσια μου αρέσαν πολυ σε ανεση αλλα νομιζω ειναι λιγο βαρκα!
  11. τοσα χρονια φουρναρηςς το κανα και αυτο !εχω 2 τσεκαρισμενα βενζιναδικα που βαζω απο κει κ στα αλλα αμαξια της οικογενειας κ ολα ειναι οκ ! εχω βαλει κ 100σταρα ειδα μεγαλη αλαγη στο γκαζι αλλα οχι στη καταναλωση
  12. ετσι το μετράω απο λαμπάκι σε λαμπάκι ή του κανω φουλ γέμισμα μεχρι να κανει κλακ η αντλια και κανω πχ 100 , 150χλμ και παω και ξαναγεμίζω και τα υπολογίζω
  13. παιδιά δεν εχω βγάλει ακόμα άκρη , άλλαξα αισθητήρα στροφών , εναν θερμοστάτη που έμεινε κολλημένος , ο αισθητήρας ψυχρής δεν χρειαζόταν ηταν αλαγμένος απο τον προηγούμενο κάτοχο με τον πιο εξελιγμένο απο τι μ είπε ο μηχανικός!ο Λ ειναι οκ ! δε ξερω τι αλλό να κανω! εκτός πόλης με οδήγηση χαλαρή μεχρι τα 100 και 3.000 στροφές εχω περίπου κατι λιγότερο απο 10λτ/100 , αν αφήνω το γκάζι στις κατηφόρες με σχέση στο κιβώτιο πέφτει αισθητά στα 9.2~ περίπου !Αυτο που παρατηρώ ειναι οτι αν το σκίζω με 4,5000~5000 στροφές δεν ανεβαίνει τόσο καίει κάπου στα 12.5λτ/100 Το μονο που καταφέρνει ειναι να μη
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.