Jump to content
loupasmi

Corrado....ΘΕΜΑ

Recommended Posts

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.....

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΟ CORRADO ΩΣ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ Η ΑΠΛΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 93 ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΑ Η ΣΥΓΚΟΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΑΠΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ 170000 ΧΛΜ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΜΟΛΙΣ 4000 ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΝΕΒΑΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΟΨΗΜΑΤΑ Η ΣΚΑΛΩΜΑΤΑ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΜΕΣΑΙΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΣΚΟΠΛΑΤΟ ΣΕ ΗΧΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΠΕΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΤΡΥΠΗΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΤΟ ΨΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΥΦΕΡ ΣΩΛΗΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟ PASSAT ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΙΝΕΙ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ ΜΟΥ ΠΕ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ ΤΟΝ ΟΔΗΓΩ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΜΙΑ ΒΑΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΧ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΟΤΕΡ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΓΡΑΤΣΟΥΝΑΓΕ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΑ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ Ε ΑΝ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ Ε ΘΑ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΩΣ ΜΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ?" ΠΡΑΓΜΑ ΑΦΗΣΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ 4 ΧΡΟΝΙΑ!ΑΚΟΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΑΩ Η ΟΧΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 4000 ΕΥΡΩ!

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι τι το θελεις? να βγαζεις γουστα? να το πλακωνεις?

η θελεις να κανεις ταξιδια αμεριμνος και γενικα κανεις πολλα χιλιομετρα ετησιως?

γραψε τι χρηση γενικα το θελεις και θα παρεις πιο ακριβη απαντηση...

γιατι ενα αμαξι με 170.000 δεν ειναι και για να πηγαινεις πανω κατω σε ταξιδια οσο καλη κατασταση και να εχει...

ααα..κλιματιστικο εχει?

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΑΩ Η ΟΧΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 4000 ΕΥΡΩ!

Η γνωμη μου ειναι να μην το τσιμπαγες, θα μου πεις η τιμη ειναι δελεαστικη, σαφως αλλα οταν το αμαξι εχει στην πλατη του, τοοοσα χλμ., οσο καλος και αγιος να'ναι ο ιδιοκτητης του, ολο και καποιο προβληματακι θα σου βγαλει! Ετσι δεν ειναι? Και μακαρι να βγει μικρο. Αν βγει μεγαλο, τοτε? Και απο την αλλη γιατι δεν βαζεις κτ παραπανω να παρεις ενα γκολφ 4 και μαλιστα <<περιποιημενο>>? Ριξε και καμμια ματια πιο κατω στις πωλησεις να δεις τι παιζει. Ελπιζω να σε βοηθησα, παντως ο,τι και να παρεις καλοριζικο :o .

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ AIR CONDITION ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 700 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΠΑΤΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΣΚ ΤΟ ΜΗΝΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΣΚΑΛΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΜΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ AIR CONDITION ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 700 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΠΑΤΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΣΚ ΤΟ ΜΗΝΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΣΚΑΛΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΜΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Σαφως και το γουσταρεις μιας και ειναι παιδικο ονειρο συμπεριλαμβανωντας και

τον εαυτο μου (ασχετα αμα το πραγματοποησα) αρκετων παιδιων μεσα στο κλαμπ.

Οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο 15ετιας και ανω το σιγουρο ειναι πως αργοτερα

κυκλοφοροντας το, θα βρεις αρκετα προβληματα τα οποια δεν φαινοντε με την πρωτη ματια.

Το Corrado ειναι ενα αυτοκινητο που ακομα και σχεδον 20 χρονια μετα την πρωτη κυκλοφορια του

καταφερνει ακομα στο περασμα του να γυρναει κεφαλια.Ομως ενα τοσο παλιο γριγορο και αρκετα

ευαισθητο μηχανικα (βλεπε G lader) αμαξι, εννοειται οτι θα εχει φαει αρκετο πουσαρισμα απο τους

προηγουμενους ιδιοκτητες του και θα εχει και τις αναλογες ζημιες.

Για το μονο λογο που το αγοραζεις ειναι γιατι ειναι Corrado και γιατι ειναι μια πολυ καλη βαση για την

εξελιξη καποιου project.Τωρα αν θες κατι για ταξιδια και να ειναι αξιοπιστο, αγορασε καλυτερα ενα Passat.

Ξανασκεψου για ποια χρηση το θες γιατι πολυ φοβαμαι πως θα ξενερωσεις αν το βαλεις σε

διαφορετικη απ αυτη την οποια αντεχει.

Link to comment
Share on other sites

1)Τα σασμαν εχουνε ΟΧΙ απαραιτητα προβλημα στην 2η, και φενεται εντονα οταν το αμαξι ειναι κρυο ακομα.

2)Τα 170000χλμ δεν μου κανουν πιστεψε με καμια αισθηση, απολυτως.

3)Ο κομπρεσσορας τι τροχαλια εχει?, εχει καμια αποδειξη για το οτι ισχυριζεται? Στο λεω για να μην βρεθεις μετα ΠΡΟ ΕΚΠΛΗΞΕΩΝ!!!

4)Και τελος, κοψιμο βασης μηχανης σημαινει αποτομες αλαγες και αποτομα ξεκινηματα...και με 20+ κιλα ροπης τι αλλο να περιμενεις?

Η τιμη ειναι πολυ καλη, με βαση το οτι διαβαζω παραπανω, αλλα να θυμασαι ενα πραγμα "Το μεταχειρισμενο ειναι κουμπαρας, και θα βαζεις" ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο καποιας ηλικιας ε?

Αν σ'αρεσει το corrado και εαν οπως λεει ο Πετρος ειναι παιδικο ονειρο...παρτο.

Αν ομως τιποτα απο τα παραπανω, παρε κατι αλλο που να σε γεμιζει.

Καλη τυχη απο εμενα οποια και να ειναι η αγορα που θα κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΑΓΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΟΟΚ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ CORRADO ΘΑ ΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ) ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΑΛΛΑ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΑΓΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΟΟΚ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ CORRADO ΘΑ ΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ) ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΑΛΛΑ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ

Απο που εισαι για να δουμε αν ξερουμε καποιον μηχανικο κοντα σε σενα?

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ CORRADO ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ?

αν θες μπορω να σου πω τον μηχανικο που παω εγω αλλα ειναι στον αγιο δημητριο

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ CORRADO G60 ΕΔΩ ΚΑΙ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ. ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΡΗ ΝΑ ΦΕΡΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ. ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ CORRADO ΟΤΙ ΛΟΓΟ G LADER ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ G ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΡΗ. ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ (ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ) ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ. ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΖΗΜΙΑ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΘΗΣΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GOLF 2 GTI. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ POLO 1.4 16V ME 101PS.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ CORRADO G60 ΕΔΩ ΚΑΙ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ. ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΡΗ ΝΑ ΦΕΡΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ. ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ CORRADO ΟΤΙ ΛΟΓΟ G LADER ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ G ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΡΗ. ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ (ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ) ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ. ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΖΗΜΙΑ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΘΗΣΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GOLF 2 GTI. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ POLO 1.4 16V ME 101PS.

Φιλε μπορει να εχεις το αμαξι 7 χρονια οπως λες αλλα με συγχωρεις γι αυτο που θα πω δεν εχεις ιδεα απο G.

1) Για να επισκευασεις τον κομπρεσσορα πρεπει να μην εχει σπασει κι οπως ολοι γνωριζουν

τα G υποφερουν στον εσωτερικο ημαντα αυτος ειναι η αιτια που χαλανε (κοβεται με αποτελεσμα

να διαλυεται ολος ο υπολοιπος κομπρεσσορας και δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο στην VW αν θες

να τον αλλαξεις προληπτικα).

2) Ακομα και στη Γερμανια τα συνεργεια που τους επισκευαζουν ειναι λιγα πως ειναι δυνατο να

μπορει ο κυρ Μητσος της γειτονιας η ακομα χειροτερα ενας ιδιωτης που απλα πιανει λιγο το χερι του (ρωτα και το φιλο

Γιαννη "Untouchable" απο Θεσσαλονικη 2 επισκευασμενους εβαλε και σπασαν ο ενας σε μια μερα κι ο αλλος δεν πηρε καν μπροστα τ αμαξι).

Link to comment
Share on other sites

ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΑΣΤΟΡΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΛΑΖΟΥΝ ΛΑΔΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ Untouchable ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ''ΜΑΣΤΟΡΑΣ'' Ε ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ? ΟΥΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΘΑ ΕΣΠΑΓΕ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η VW ΤΟ ΙΜΑΝΤΑ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΑΣΤΟΡΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΛΑΖΟΥΝ ΛΑΔΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ Untouchable ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ''ΜΑΣΤΟΡΑΣ'' Ε ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ? ΟΥΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΘΑ ΕΣΠΑΓΕ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η VW ΤΟ ΙΜΑΝΤΑ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ.

Αρα ερχεσαι στα λογια μου οτι και δυσκολα βρισκει ημαντα καποιος που δεν ειναι γνωστης (κι οχι καθε φορα που θες να αλλαξεις ημαντα να δινεις 300e για το σετ επισκευης) και οτι δεν υπαρχουν "μαστοροι" με τη σημασια της λεξεως στην Ελλαδα που να μπορουν να επισκευασουν,συντηρησουν ικανοποιητικα εναν κομπρεσσορα.

Υ.Γ.

Οτι λεμε τα λεμε φιλικα σαν να ειχαμε μια συζητηση σε καποιο meeting.Σε καμια περιπτωση δεν ηθελα να σε προσβαλω λεγωντας πως δεν εχεις ιδεα απο G.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και μιλαμε φιλικα αδερφε, αλοιμονο. Επισης θελω να ξερεις οτι πριν αγορασω αυτο το αυτοκινητο εκτος αυτα που ειχα ακουσει και ειχα διαβασει κατα καιρους δεν ειχα ιδεα. Μετα την αγορα του ψαχτηκα πολυ( στο internet περισσοτερο) και εμαθα παρα πολλα. Και ενας απο τους λογους που εφερα αλλο ενα corrado απο την γερμανια ηταν να το εχω σαν ανταλακτικα στην περιπτωση που παθω ζημια να μην τρεχω τελευταια στιγμη και ψαχνομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε μια και δυο και τρεις και θα το λεμε συνεχεια.

- Τα corrado σαν αυτοκνητα ειναι αξιοπιστα, μπορεις να βασιστεις πανω τους και να κανεις πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.

Το αδυνατο σημειο που τα αυτοκινητα αυτα πονανε ειναι μονο το g-lader στην αναλογη εκδοση τους.

Αυτος ειναι και ο λογος που το g60 τερματιστηκε προωρα, και απο το 92 και μετα ΔΕΝ ξαναβγηκε. Οτι εφυγε απο 92 εως τελος 95 ειναι για βορειο δυτικη Ευρωπη (Μ.Βρετανια) και Β.Αμερικη στις εκδοσεις VR6 2.8 και 2.9, με το αποκορυφωμα του 95 STORM, που 13 χρονια μετα ΔΕΝ εχει να ζηλεψει τιποτα απο αυτοκηνιτα της κατηγοριας του που ειναι σημερα στην παραγωγη.

- Πραγματι οπως λεει ο Πετρος αλαχτηκαν σε πολυ συντομο διαστημα 2 g-lader απο ανακατασκευη.

Χαμενος χρονος και χρημα. ΔΕΝ υφηστατε θεμα χρονισμου του g (εχει ερωτηθει και απαντηθει σε παλιοτερο post πως γινεται) και καλα ειναι πριν να ποσταρετε κατι, να ριχνετε και μια ματια πιο πισω.

Και στις 2 περιπτωσεις υπησχε φθορα στο εσωτερικο κομματι του g που περιστρεφεται και συμπιεζει τον αερα.

Ο πρωτος εσπασε λουρακι, ο δευτερος κλωτσισε ρουλεμαν, βγηκε εφυγε στην Γερμανια σε γνωστο οικο για fix και πουληθηκε σαν RS 2 σε συνεργειο προ ολιγων ημερον σε δελεαστικη τιμη.

Λουρακια εχω στην ακρη 2 (ΔΥΟ) και οποιος ενδιαφερεται του τα δινω, γιατι πλεον το καμαρι μου ΔΕΝ εχει g-lader, αλλα εχει τουρμπισει.

Μολις τελειωσει το ολο projekt θα κανω σχετικο ποστ με πολλες λεπτομεριες.

-τελος να πω στον φιλο μας @madboy "ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ" οτι αμα ειναι να σπασει θα σου σπασει και στο ρελαντι ακομα!!!!

Aπο σκονη που εχει περασει απο τα φιλτροκουτια και εχει γινει πετσα μεσα, απο λουρακι, απο αποτομο πλακωμα ενω δεν εχει φτασει σε επιθυμιτη θερμοκρασια, απο αποτομο κοψιμο, απο, απο, απο.

Το ολο fix set που κυκλοφορει εξω, αφορα g-laders που ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ KATAΣΤΑΣΗ, και θελουν μονο αλαγες σε τεφλον, φλαντζες, δαχτυλιδια, ρουλεμαν.

Που να βαλεις τα δαχτυλιδια αν τα αυλακια εχουν φαγωθει η σπασει???

Πιστεψε με εχω δει πολλους κομπρεσσορες (περισσοτερους απο ;), και ολοι ηταν μεσα φαγωμενοι.

Και τελος, απο ανταλακτικα το βολευεις ευκολα με παραπλησια μοντελα της χρονιας του, πλην G - λαμαρινας - φωτα, και ψιλοπραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Να ρώτισω κάτι... ? Επίδη και έγω έχω ένα κόλημα με τα Corrado θέλω να φέρω ένα απο γερμανία μέσω ανθρώπου που θα μένει στην γερμανια και θα ειναι στο ονομάτου ασχετα θα το κυκλοφορώ εγώ... το θέμα ειναί, έχω βρεί ένα (ΝΑΙ θα τα δώσω τα 14.000) εκει στην Γερμανία έχει 79.000κμ ειναι 6/1995 πρωτη κυκλοφορια 1 χέρι ειναι ιδιώτης αυτός που έχει... σε αυτό το αυτοκήνιτο πως μπορώ να καταλάβω εάν έχουνε πιραχτει τα χιλιομετρα μετά πώς θα δω έαν ο G ειναι οκ? Μου έστυλε σε email το Service Book εχει σφραγιδες και υπογραφες απο το Service σε VW αντυπρωσοπια, έχει τα συμβόλεα αγώρας, μου έχει στύλει επιπλέων φώτος απο το αυτοκίνητο... και επιδή θα ανεύω να πάρω κάτι πράγματα για το Polo 6N που έχω απο Γερμανία θα πάω να το δώ απο κόντα... απλά τι άλλο να προσεξω στην λαμαρίνα η οτι δύποτε αλλου στα μηχανικά μέροι του αυτοκινήτου??

Ευχαριστώ πολη παιδία εκ τον πρωτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Ειπες οτι το αυτοκινητο θα ειναι σε φιλου σου το ονομα που μενει γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι με ελληνικα νουμερα? Γιατι αν ειναι με γερμανικα και σε πιασουν να το κυκλοφορεις θα το κατασχεσουν. Δεν υπαρχει τροπος να τσεκαρεις αν ειναι κατεβασμενα τα χιλιομετρα. Αλλα αφου λες οτι ειναι πρωτο χερι ισως να ειναι και ετσι. Εγω ξερω εναν γερμανο στην Νυρεμβεργη που εχει ενα GOLF1 GTI με 2500χιλ. Και οσο για το τι πρεπει αν προσεξεις στο αυτοκινητο να σου πω οτι το πας σε μια αντιπροσωπια για εναν ελεγχο. Δεν θα σου κοστισει πολλα. Και αν σου ειναι ευκολο πες μου σε πια πολη στην γερμανια ειναι το αυτοκινητο.

Ας ανεβασω και 2 φοτο απο σπασμενο G :lol:;)

post-8925-1215888553_thumb.jpg post-8925-1215888568_thumb.jpg

Edited by madboy
Link to comment
Share on other sites

μπορεί να το πάρω και να το εκτελωνίσω μια διάφορα μέσα...αυτο που με ενδιαφέρει τώρα για το G αυτό πρέπει να λυθει ο κομπρέσορας για να το δώ έτσι?

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να λυθει. Μπορει να μετρηθει και ετσι. Για αυτο σου ειπα να το πας σε μια αντιπροσωπια να το δουν. Αν εχει προβλημα θα σου πουν. Και ενα αλλο που ξεχασα να σου πω οτι αυτο το αυτοκινητο δεν εκτελωνιζεται πλεον στην ελλαδα. Δεν πληρει τις οδηγιες για να εισαχθει. Εκτος και εχεις μεγαλη ακρη σε τελωνειο και κανουν μπουγαδα. Αλλα και παλι το κοβω δυσκολα.

Link to comment
Share on other sites

@Dark Angel, 6/1995 και g60 λιγο δυσκολο....

Tα g σταματησανε απο την παραγωγη στο τελος του 92, αλλα απο την επισημη υποστηριξη μερικα χρονια αργοτερα.

Μολις μπορεσεις να δεις το αμαξι απο κοντα, σηκωσε την πισω πορτα και δες πισω απο το φαναρι απο την μερια του οδηγου.

Αν δεν ειναι ξαναβαμενο, εκει εχει μια αυτοκολητη ετικετα, με ολες τις πληροφοριες του αυτοκινητου, VIN - ΧΡΩΜΑ - ΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.

Το εχω ξαναγραψει, αλλα ας το πουμε παλι.

PG = G-Lader

KR = 16V

SLC = VR6

Τελος να πω οτι και αυτο που εχω ειναι απο Γερμανια, αλλα δεν εχει καμια διαφορα με αυτα που εισαχθησαν εδω απο τις αντιπροσωπειες.

Ασε που με λιγο ψαξιμο, μπορεις να βρεις κατι καλο εδω, και απο μερακλη.

Link to comment
Share on other sites

Μα στην αδειά του έτσε έγραφε, δεν νομίζω να ειναι πλάστη, επισεις έχω και ένα αναλακτικό του 3/1995 : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

και ένα ακόμα αλλα δεν ξέρω τι παίζει με τα χιλιομετρά του.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Θα δύμε από φθινόπορο μερία τι παίζει που θα ανεύω Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.