Jump to content
Yiannis

ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ!-passat Fsi 1.6

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Έχω ένα Passat FSI 1.6 και πριν μερικές ημέρες ξαφνικά το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε και άναψε στην οθόνη η ένδειξη EPC ή EPS (δεν θυμάμαι ακριβώς).

Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε σε εξουσιοδοτημένο και η διάγνωση είναι: βγήκε το γρανάζι του στρόφαλου (ανοίγεις το καπό και φαίνεται το γρανάζι να έχει βγει έξω). Ακόμη δεν γνωρίζω τί ζημιά έχει γίνει μέσα γιατί ζήτησα να μην το ανοίξουν πριν έρθει πραγματογνώμονας.

Αυτό που μου είπανε από το συνεργείο είναι ότι πρώτη φορά βλέπουν κάτι τέτοιο (το ίδιο και ο οδηγός της οδικής βοήθειας που το μετέφερε, όπως και πραγματογνώμονας που έβαλα).

Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το Νοέμβριο του 2005 και έχει 48.500 χλμ. Επίσης έχει γίνει επισκευή στο ίδιο εξουσιοδοτημένο μετά από τρακάρισμα (μετωπική) τον περασμένο Σεπτέμβριο (το αμάξι βγήκε από το συνεργείο το Νοέμβριο). Κατά τη διάρκεια της επισκευής ο κινητήρας βγήκε και ξαναμπήκε (ελέγχθηκε όπως μου είπαν με διαγνωστικό) χωρίς να γίνουν κάποιες εργασίες σε αυτόν ούτε να ανοιχτεί.

Το πιο πιθανό είναι το πρόβλημα να ξεκίνησε από το τρακάρισμα και να παρουσιάστηκε τώρα. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, τότε είναι πρόβλημα από την κατασκευή του αυτοκινήτου. Δεν μπορεί στα καλά καθούμενα εκεί που το αυτοκίνητο κινείται (μόλις είχε βγει η γυναίκα μου από το βενζινάδικο όπου έβαλε βενζίνη και ευτυχώς πήγαινε σιγά) να βγαίνει το γρανάζι του στρόφαλου.

Εάν συμβαίνει το πρώτο τότε ή πρέπει η VW να διορθώσει τα διαγνωστικά ή να δώσει εντολή στα συνεργεία να μην τα εμπιστεύονται σε τέτοιες περιπτώσεις (τρακάρισμα) και να κάνουν έλεγχο ανοίγοντας τον κινητήρα.

Εάν συμβαίνει το δεύτερο, τότε ίσως να μην έχει να κάνει μόνο με το δικό μου αυτοκίνητο αλλά και με άλλα. Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε εάν έχει συμβεί σε κάποιον από εσάς ή έχετε ακούσει να συνέβει σε άλλον να βγει το γρανάζι του στρόφαλου.

Εγώ πάντος θα κυνηγήσω νομικά το συνεργείο γιατί όταν το πήγα για επισκευή αυτοί μου είπαν θα το πάρεις σαν καινούργιο και όπως αποδείχτηκε σε μία τέτοια επισκευή, μετά από μετωπική, αυτοί δεν έλεγξαν τον κινητήρα όπως έπρεπε.

Edited by Yiannis
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Εγώ πάντος θα κυνηγήσω νομικά το συνεργείο γιατί όταν το πήγα για επισκευή αυτοί μου είπαν θα το πάρεις σαν καινούργιο και όπως αποδείχτηκε σε μία τέτοια επισκευή, μετά από μετωπική, αυτοί δεν έλεγξαν τον κινητήρα όπως έπρεπε.

Αλλαξε τους τα φωτα. new_killpc.gifshockgun.gifmachinegun.gif

Link to comment
Share on other sites

έτσι νομικά πλέσια μην τους αφήσεις να κάνουν κιχ!

Link to comment
Share on other sites

νομικά πάντως δε θα πάρεις φράγκο. Θα πουν ότι είχε από πριν πρόβλημα το αμάξι και θα έχεις πληρώσει τσάμπα δικηγόρους. Πήγαινε να στο φτιάξουν (τσάμπα εννοείται), να σου πουν μια συγγνώμη για την ταλαιπωρία και να τελειώσει εκεί το θέμα. Συμβαίνουν αυτά.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς αλλά τέτοια πράγματα δεν γίνωνται...

Link to comment
Share on other sites

βασικά χειρότερα γίνονται. ¶λλοι έχουν φύγει με 1-2 μπουλόνια στους τροχούς.

Link to comment
Share on other sites

ε τότε γιατί να μην τους κυνηγήσει? εάν είναι ασυνεπείς στην δουλεία τους... υπάρχει και ο σχετικός νόμος περί αμέλειας.

Link to comment
Share on other sites

θα πήγαινες δλδ εσύ στο δικαστήριο να πεις, "μου έφυγε το γρανάζι του στροφάλου";

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο για το παραμικρό πράγμμα που μου είπαν πώς θα κάνουν και δεν έκαναν και ότι δίποτε έχει σχέσει με σέρβισε και εξάρτημα που δεν μπίκε τυχών σωστά... ΝΑΙ τοτέ θα του πήγενα στο άνετο!

Link to comment
Share on other sites

θα πήγαινες δλδ εσύ στο δικαστήριο να πεις, "μου έφυγε το γρανάζι του στροφάλου";

Φυσικά, αν δεν το κάνεις για ένα τέτοιο θέμα που έχει να κάνει με την ασφάλεια τη δική σου και της οικογένειάς σου, πότε θα το κάνεις. Δεν μου λέρωσαν την ταπετσαρία να δώσω τόπο στην οργή, εδώ μιλάμε για ασφάλεια στο δρόμο!

Όσο για τους δικηγόρους, έχω νομική κάλυψη από την ασφαλιστική, αλλά και αν χρειαστεί να πληρώσω θα το κάνω για να μάθουν να παίρνουν στα σοβαρά τη δουλειά τους γιατί έχει να κάνει με την ασφάλεια του κόσμου.

Δεν μπορούν να πουν ότι είχε από πριν πρόβλημα το αμάξι γιατί όλα τα service έχουν γίνει εκεί και το service των 45.000 χλμ έγινε μετά το ατύχημα πάλι εκεί. Αν είχε πρόβλημα από πριν, σημαίνει πάλι ότι αυτοί δεν το βρήκαν, αλλά και ότι το πρόβλημα είναι από την κατασκευή, δηλαδή από το εργοστάσιο.

Όσο για να μου το φτιάξουν τσάμπα και να ζητήσουν συγνώμη όπως λες, να σου πω τί έγινε. Κατ΄αρχήν με το που είδαν το γρανάζι και χωρίς εγώ να ξέρω τίποτε με φωνάζουν και μου λένε "τί άτυχος που είσαι, και πρώτη φορά βλέπουμε τέτοιο πράγμα". Όταν ρώτησα πώς μπορεί να έγινε, μου λένε "τυχαίο γεγονός, έτυχε να γίνει σε σένα". Όταν όμως εγώ φώναξα πραγματογνώμονα και ενημέρωσα την Kosmocar, μου πρότειναν 70% έκπτωση στα ανταλλακτικά, δηλαδή μου δίνει η Kosmocar με 70% έκπτωση τα ανταλλακτικά, αλλά αυτοί τα εργατικά θέλουν να τα πάρουν! Να φανταστείς ότι για την επισκευή του ατυχήματος πληρώθηκαν στο συνεργείο 12.000 ¤ και 2.000 ¤ στον λαμαρινά.

Πάντος δεν θα μείνω μόνο στα νομικά. Είμαι σε επικοινωνία με ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και πρόκειται να στείλω επιστολή στην VW Γερμανίας. Δεν μπορεί η VW να διαφημίζει ασφάλεια και αξιοπιστία και να βγαίνουν έτσι τα γρανάζια από τον στρόφαλο των αυτοκινήτων της, έστω και μετά από επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, αν δεν το κάνεις για ένα τέτοιο θέμα που έχει να κάνει με την ασφάλεια τη δική σου και της οικογένειάς σου, πότε θα το κάνεις. Δεν μου λέρωσαν την ταπετσαρία να δώσω τόπο στην οργή, εδώ μιλάμε για ασφάλεια στο δρόμο!

Όσο για τους δικηγόρους, έχω νομική κάλυψη από την ασφαλιστική, αλλά και αν χρειαστεί να πληρώσω θα το κάνω για να μάθουν να παίρνουν στα σοβαρά τη δουλειά τους γιατί έχει να κάνει με την ασφάλεια του κόσμου.

Δεν μπορούν να πουν ότι είχε από πριν πρόβλημα το αμάξι γιατί όλα τα service έχουν γίνει εκεί και το service των 45.000 χλμ έγινε μετά το ατύχημα πάλι εκεί. Αν είχε πρόβλημα από πριν, σημαίνει πάλι ότι αυτοί δεν το βρήκαν, αλλά και ότι το πρόβλημα είναι από την κατασκευή, δηλαδή από το εργοστάσιο.

Όσο για να μου το φτιάξουν τσάμπα και να ζητήσουν συγνώμη όπως λες, να σου πω τί έγινε. Κατ΄αρχήν με το που είδαν το γρανάζι και χωρίς εγώ να ξέρω τίποτε με φωνάζουν και μου λένε "τί άτυχος που είσαι, και πρώτη φορά βλέπουμε τέτοιο πράγμα". Όταν ρώτησα πώς μπορεί να έγινε, μου λένε "τυχαίο γεγονός, έτυχε να γίνει σε σένα". Όταν όμως εγώ φώναξα πραγματογνώμονα και ενημέρωσα την Kosmocar, μου πρότειναν 70% έκπτωση στα ανταλλακτικά, δηλαδή μου δίνει η Kosmocar με 70% έκπτωση τα ανταλλακτικά, αλλά αυτοί τα εργατικά θέλουν να τα πάρουν! Να φανταστείς ότι για την επισκευή του ατυχήματος πληρώθηκαν στο συνεργείο 12.000 ¤ και 2.000 ¤ στον λαμαρινά.

Πάντος δεν θα μείνω μόνο στα νομικά. Είμαι σε επικοινωνία με ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και πρόκειται να στείλω επιστολή στην VW Γερμανίας. Δεν μπορεί η VW να διαφημίζει ασφάλεια και αξιοπιστία και να βγαίνουν έτσι τα γρανάζια από τον στρόφαλο των αυτοκινήτων της, έστω και μετά από επισκευή.

+1000000000000000000 με καλυψες απολυτως ειδικα για το θεμα της ασφαλειας (οχι αυτοκινητου αλλα των επιβαινιντων)

Link to comment
Share on other sites

προσπαθησε να εξαντλησεις οποιον αλλο τροπο εχεις ωστε να βρεθει λυση.

τα δικαστηρια αστα σαν τελευταια επιλογη και εφοσον δεν εχεις αλλα περιθωρια.

ειναι ιδιαιτερα χρονοβορα και στο τελος πολυ πιθανο να κουραστεις απο αυτη τη διαδικασια....................... :)

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα μία απιλή μέσω δικηγώρου σου λέω έγω το πόσο θα πέσουν τα αυτάκια τους και θα ματώσει η μιτούλα τους.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετέφερα το αυτοκίνητο στο εξουσιοδοτημένο service της Καβάλας. Το εξουσιοδοτημένο της Δράμας από όπου το αγόρασα και έκανα όλα τα service και την επισκευή δεν το εμπιστεύομαι πλέον.

Όταν πήγα το αυτοκίνητο και αφού το μόνο που κάνανε ήταν να ανοίξουν το καπό και να δουν ότι το γρανάζι ήταν βγαλμένο, τους ζήτησα να μην κάνουν καμιά εργασία μέχρι να έρθει πραγματογνώμονας. Όταν μετά από 10 ημέρες πήγε η οδική βοήθεια να το φορτώσει για να μεταφερθεί στην Καβάλα, δεν άνοιγε ούτε το πορτ παγκάζ. Κατάφεραν να αποφορτίσουν την μπαταρία! Είχαν αφήσει το κλειδί στη μίζα πατημένο (όσοι ξέρουν το κλειδί του passat καταλαβαίνουν), ενώ εγώ το είχα βγάλει όταν το άφησα εκεί. Την ημέρα που πήγα με τον πραγματογνώμονα το είχα βρει στη μίζα και το είχα βγάλει πάλι. Έχουν εξουσιοδοτημένο συνεργείο και δεν μπορούν ούτε την μπαταρία να κρατήσουν φορτισμένη!

Από την Kosmocar μου είπανε ότι η έκπτωση του 70% στα ανταλλακτικά ισχύει και στο συνεργείο της Καβάλας, οπότε το μετέφερα εκεί και για την ώρα η αντιμετώπιση είναι πολύ καλή.

Από ότι μου είπανε χτύπησε βαλβίδες, στείλανε φωτογραφίες στην Kosmocar και περιμένουν απάντηση από Δευτέρα.

Για μένα πάντος είναι άλλο το θέμα του κόστους της επισκευής και ποιος θα το επωμιστεί και άλλο το θέμα του ότι παρουσιάστηκε μία βλάβη στο αυτοκίνητο ή οποία δεν έπρεπε να συμβεί. Ακόμη και όλο το κόστος της επισκευής να μην χρειαστεί να το πληρώσω, η πραγματογνωμοσύνη και οι καταγγελίες θα γίνουν, όπως και η επικοινωνία με την Volkswagen Γερμανίας.

¶λλο το ποιος θα πληρώσει τη βλάβη και άλλο το ποιος θα έπρεπε να φροντίσει ώστε να μη συμβεί μία βλάβη η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμη και σε ατύχημα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις όλα τα δίκια του κόσμου με το μέρος του έτσι! άντε να πάνε όλα καλά απο εδώ και πέρα!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έδωσα το Ok για να ξεκινήσει η επισκευή, ενώ παράλληλα θα γίνει και η πραγματογνωμοσύνη.

Το κόστος συνολικά είναι 1.600 euro από τα οποία θα πληρώσω το 30% των ανταλλακτικών και τα εργατικά.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η βλάβη δεν έχει να κάνει με το ατύχημα, αλλά πρόκειται για κατασκευαστικό πρόβλημα. Η βλάβη δημιουργήθηκε επειδή πήδηξε η καδένα...

Τώρα το πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι όσους ρώτησα (συνεργεία, πραγματογνώμονες) σε κανέναν δεν έχει ξανατύχει.

Αυτός είναι και ο λόγος που συνεχίζω να γράφω εδώ. Καλό είναι να ενημερώνονται οι κάτοχοι VW γιατί αν συμβεί κάτι τέτοιο και σε άλλον κινητήρα FSI τότε θα έχει να κάνει με την αξιοπιστία του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

¶ντε με το καλό φίλε να το παραλάβεις!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.