sergeant Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Καλημερα σε ολους! Το προβλημα με μπουζι-πολλαπλασιαστες λυθηκε...Παρολα αυτα εχω 2 ερωτησεις : 1. μολις σημερα το πρωι μου αναψε η ενδειξη για service και εκτος απο τα καθιερωμενα (λαδια,φιλτρα,υγρα κτλ) θα κανω και αλλαγη του υγρου ψυξης δηλαδη του παραφλου. Μεχρι στιγμης χρησιμοποιουσα το προτεινομενο απο το εργοστασιο δηλαδη το G12 plus. Κατα καιρους εχω ακουσει διαφορα για το συγκεκριμενο...απο το οτι χρειαζεται αραιωμα με απιονισμενο νερο μεχρι οτι δεν πεφτει ευκολα η θερμοκρασια του με αποτελεσμα μακροπροθεσμα να εχεις προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα. Προσωπικα δεν εχω παρατηρησει να το αραιωνουν στο συνεργειο που πηγαινω...το βαζανε κατευθειαν χωρις αραιωμα...Θα ηθελα να ρωτησω τι παιζει με τα παραφλου και αν θα μπορουσε να τοποθετηθει κατι καλυτερο χωρις αραιωματα και αλχημειες...Εχω ακουσει καλα λογια για Repsol και Yacco. 2. τις τελευταιες 3 εβδομαδες εχω αρχισει και παρατηρω εναν ανεπαισθητο ηχο που προερχεται απο τα αμορτισερ οταν περναω αργα πανω απο λακουβες...ειναι ενας θορυβος μεταξυ ελαστικων και μεταλλικων μερων και ισα-ισα που ακουγεται. Ενας φιλος που μπηκε στο αυτοκινητο προχθες μου ειπε οτι κατα 90% ειναι τα σινεμπλοκ...βασικα το ιδιο υπεθεσα και εγω οταν πρωτο-ακουσα τον θορυβο...Εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον σινεμπλοκ? Γνωριζω οτι υπαρχουν τα μπλοκ πολυουρεθανης αλλα δεν θελω το αυτοκινητο να κοπαναει πολυ οποτε μαλλον θα προσανατολιστω στα μαμα...Γνωριζουμε ποσο κανουν περιπου? Υπαρχει κατι καλυτερο απο το γκρουπ (ας πουμε απο S3) που να ταιριαζει και να μην θυσιαζεται η ανεση? Τελος το σινεμπλοκ του κινητηρα (dog-bone νομιζω λεγεται...) να το αλλαξω και αυτο? Η αναρτηση ειναι KONI 1130 sport kit. Ευχαριστω για τις προτασεις και για τον πολυτιμο χρονο σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 1. Για μενα βαλε παλι το εργοστασιακο παραφλου.Δεν εχεις λογο να το αλλαξεις. 2. Οπως το περιγραφεις ειναι σινεμπλοκ.Για τα δικα μας αυτοκινητα δεν ειμαι σιγουρος οτι μπαινουν απο S3 πχ.Μπορεις να ψαξεις σε aftermarket στυλ powerflex αλλα σιγουρα θα εχει καποιο πιο εντονο κραδασμο αλλα θα ειναι και πιο σφιχτο σαν συνολο το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergeant Posted November 5, 2008 Author Report Share Posted November 5, 2008 1. Για μενα βαλε παλι το εργοστασιακο παραφλου.Δεν εχεις λογο να το αλλαξεις.2. Οπως το περιγραφεις ειναι σινεμπλοκ.Για τα δικα μας αυτοκινητα δεν ειμαι σιγουρος οτι μπαινουν απο S3 πχ.Μπορεις να ψαξεις σε aftermarket στυλ powerflex αλλα σιγουρα θα εχει καποιο πιο εντονο κραδασμο αλλα θα ειναι και πιο σφιχτο σαν συνολο το αμαξι. Εσυ Κωστα ποιο παραφλου χρησιμοποιεις? Αυτα που λενε περι αραιώματος ισχυουν? Για τα σινεμπλοκ μηπως γνωριζουμε που κυμαινονται οι τιμες (τοσο τα μαμα οσο και τα πολυουρεθανης)?? Thanx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Το G12plus της VW. Tιμες για τα σινεμπλοκ δεν ξερω να σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 (edited) για μενα το καλυτερο αντιψυκτικο ειναι το evans Edited December 10, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGKOL Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Καλημερα σε ολους!Το προβλημα με μπουζι-πολλαπλασιαστες λυθηκε...Παρολα αυτα εχω 2 ερωτησεις : 1. μολις σημερα το πρωι μου αναψε η ενδειξη για service και εκτος απο τα καθιερωμενα (λαδια,φιλτρα,υγρα κτλ) θα κανω και αλλαγη του υγρου ψυξης δηλαδη του παραφλου. Μεχρι στιγμης χρησιμοποιουσα το προτεινομενο απο το εργοστασιο δηλαδη το G12 plus. Κατα καιρους εχω ακουσει διαφορα για το συγκεκριμενο...απο το οτι χρειαζεται αραιωμα με απιονισμενο νερο μεχρι οτι δεν πεφτει ευκολα η θερμοκρασια του με αποτελεσμα μακροπροθεσμα να εχεις προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα. Προσωπικα δεν εχω παρατηρησει να το αραιωνουν στο συνεργειο που πηγαινω...το βαζανε κατευθειαν χωρις αραιωμα...Θα ηθελα να ρωτησω τι παιζει με τα παραφλου και αν θα μπορουσε να τοποθετηθει κατι καλυτερο χωρις αραιωματα και αλχημειες...Εχω ακουσει καλα λογια για Repsol και Yacco. 2. τις τελευταιες 3 εβδομαδες εχω αρχισει και παρατηρω εναν ανεπαισθητο ηχο που προερχεται απο τα αμορτισερ οταν περναω αργα πανω απο λακουβες...ειναι ενας θορυβος μεταξυ ελαστικων και μεταλλικων μερων και ισα-ισα που ακουγεται. Ενας φιλος που μπηκε στο αυτοκινητο προχθες μου ειπε οτι κατα 90% ειναι τα σινεμπλοκ...βασικα το ιδιο υπεθεσα και εγω οταν πρωτο-ακουσα τον θορυβο...Εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον σινεμπλοκ? Γνωριζω οτι υπαρχουν τα μπλοκ πολυουρεθανης αλλα δεν θελω το αυτοκινητο να κοπαναει πολυ οποτε μαλλον θα προσανατολιστω στα μαμα...Γνωριζουμε ποσο κανουν περιπου? Υπαρχει κατι καλυτερο απο το γκρουπ (ας πουμε απο S3) που να ταιριαζει και να μην θυσιαζεται η ανεση? Τελος το σινεμπλοκ του κινητηρα (dog-bone νομιζω λεγεται...) να το αλλαξω και αυτο? Η αναρτηση ειναι KONI 1130 sport kit. Ευχαριστω για τις προτασεις και για τον πολυτιμο χρονο σας εγω εβαλα σινεμπλοκ απο S3 περιπου στα 100 ευρω...και το αυτοκινητο εσφιξε σαν αισθηση και φρεναρε καλυτερα(με αμορτισερ bilstein και ελατηρια h&r) επισης το repsol ειναι καλο αλλα μην περιμενεισ και καμμια αισθητη διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 - αν ειναι να βαλεις της amsoil και της yacco πρεπει να ξεπλυθει πληρως και επισταμενως οτι ειχες πριν μιας και δεν εχουν καμια σχεση τα μεν με το εργοστασιακο και υπαρχει κινδυνος αλληλεπιδρασης ,της yacco ειναι νεας γενιας τα λεγομενα "συνθετικα" αντιψυκτικα αλλα εχε υποψην οτι της amsoil ναι μεν δεν θα σου βρασει ποτε αλλα εχεις το μειον οτι στις μετακινησεις εντος πολης αν ειναι συντομες η καταναλωση βενζινης θα ειναι αυξημενη μιας και δεν θα ανεβαζει στην σωστη θερμοκρασια λειτουργιας ,ειναι οτι πρεπει για αγωνες και δεν το συστηνουν για καθημερινη χρηση - αλλο ενα μειον ειναι οτι σε περιπτωση διαρροης δεν επιτρεπεται να συμπληρωσεις με τιποτε αλλο γιατι δεν εχει απεσταγμενο νερο μεσα οπως ολα τα αλλα (!) - σε σχεση με το εργοστασικο G12 + της Repsol ειναι μακραν καλυτερο με υψηλοτερο σημειο βρασμου και πολυ ταχυτερο χρονο επαναφορας σε κανονικες συνθηκες ,εαν θελεις υπαρχει και συμβατο προσθετο που το βελτιωνει ακομη περισσοτερο και δεν προκαλει χημικη αντιδραση μιας και της VW η αιθυλενογλυκολη εχει αυτην την ταση (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...