bourasnik Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς πως λέγεται η βαλβίδα που χρησιμοποιήται ως παράκαμψη του κομπρέσσορα (σε περιπτώσεις χαμηλής ζήτησης ισχύος). Μιλάμε για βαλβίδα 2 θέσεων που μεταβάλωντας το duty-cycle (ρυθμός άνοιξε κλείσε) λειτουργεί ως κλαπέτο (ρυθμίζει το ποσοστό του αέρα που θα περάσει απο κομπρέσσορα). Μιλάω για το 1.4 TSi και με ενδιαφέρι πως λέγεται (στα αγγλικά π.χ. Ν75 ή Ν296) για να δω τη λειτουργία της μέσω VAG-COM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 (edited) Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς πως λέγεται η βαλβίδα που χρησιμοποιήται ως παράκαμψη του κομπρέσσορα (σε περιπτώσεις χαμηλής ζήτησης ισχύος). Μιλάμε για βαλβίδα 2 θέσεων που μεταβάλωντας το duty-cycle (ρυθμός άνοιξε κλείσε) λειτουργεί ως κλαπέτο (ρυθμίζει το ποσοστό του αέρα που θα περάσει απο κομπρέσσορα). Μιλάω για το 1.4 TSi και με ενδιαφέρι πως λέγεται (στα αγγλικά π.χ. Ν75 ή Ν296) για να δω τη λειτουργία της μέσω VAG-COM. H N75 είναι αυτή Ν296 εαν δεν κάνω (κάνεις) λάθος δεν υπάρχει. Μήπως θέλεις πεις αυτή ? : Κώστας Edited November 12, 2008 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς πως λέγεται η βαλβίδα που χρησιμοποιήται ως παράκαμψη του κομπρέσσορα (σε περιπτώσεις χαμηλής ζήτησης ισχύος). Μιλάμε για βαλβίδα 2 θέσεων που μεταβάλωντας το duty-cycle (ρυθμός άνοιξε κλείσε) λειτουργεί ως κλαπέτο (ρυθμίζει το ποσοστό του αέρα που θα περάσει απο κομπρέσσορα). Μιλάω για το 1.4 TSi και με ενδιαφέρι πως λέγεται (στα αγγλικά π.χ. Ν75 ή Ν296) για να δω τη λειτουργία της μέσω VAG-COM. Λέγεται J808 και είναι αυτή που δείχνει ο COSTAS στη 2η φωτογραφία παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 H N75 είναι αυτή Ν296 εαν δεν κάνω (κάνεις) λάθος δεν υπάρχει. Μήπως θέλεις πεις αυτή ? : Κώστας κώστα τι πρόγραμμα είναι αυτο που πηρες τις εικόνες??? (elsa???? ποια έκδοση???) το θέλω! (στείλε μου πμ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 κώστα τι πρόγραμμα είναι αυτο που πηρες τις εικόνες??? (elsa???? ποια έκδοση???)το θέλω! (στείλε μου πμ) Υπάρχουν κι εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 δεν θέλω τις φωτο αλλα το πρόγραμμα!! (ευχαριστω πάντως!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted November 13, 2008 Author Report Share Posted November 13, 2008 H N75 είναι αυτή Ν296 εαν δεν κάνω (κάνεις) λάθος δεν υπάρχει. Μήπως θέλεις πεις αυτή ? : Κώστας Ευχαριστλω πολύ, εννοούσα την δεύτερη που έδειξες. Τλωρα τα δύσκολα. Ξέρει κανείς αν "βλέπουμε" με το VAGCOM ή VCDS (νέα ονομασία) τη λειτουργία αυτής της βαλβίδας? Ερώτηση δεύτερη. Η βαλβίδα Ν75 μέσω VAGCOM βλέπω να μην παίρνει σε καμιά περίπτωση την τιμή 0. Αν θυμάμαι καλά η τιμή την οποία έχει με το αμάξι "ήσυχο" είναι 4,5 ή κάτι τέτοιο. Για να τσεκάρει κάποιος (το βλέπουμε στο measure Block 114) γιατί μου φαίνεται λογικό να έπαιρνε την τιμή 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Ευχαριστλω πολύ, εννοούσα την δεύτερη που έδειξες. Τλωρα τα δύσκολα. Ξέρει κανείς αν "βλέπουμε" με το VAGCOM ή VCDS (νέα ονομασία) τη λειτουργία αυτής της βαλβίδας?Ερώτηση δεύτερη. Η βαλβίδα Ν75 μέσω VAGCOM βλέπω να μην παίρνει σε καμιά περίπτωση την τιμή 0. Αν θυμάμαι καλά η τιμή την οποία έχει με το αμάξι "ήσυχο" είναι 4,5 ή κάτι τέτοιο. Για να τσεκάρει κάποιος (το βλέπουμε στο measure Block 114) γιατί μου φαίνεται λογικό να έπαιρνε την τιμή 0. Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω ούτε τί θέλεις να πεις, ούτε τι θέλεις να κάνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted November 14, 2008 Author Report Share Posted November 14, 2008 Με τη χρήση του προγράμματος VagCom μπορούμε να βλέπουμ σε πραγματικό χρόνο διάφορες παραμέτρους του κινητήρα (υπερπίεση, κ.α). Η βαλβίδα Ν75 για παράδειγμα την οποία βλέπω μέσω VAGCOM απο το measure block 114 (όποιος έχει Vag-Com καταλαβαίνει) πάιρνει διάφορες τιμές όταν ο κινητήρας δουλεύει ψηλά (λειτουργία turbo) ενώ δεν αλλάζει τιμή (περίπου 4.5) στην λειτουργία του κινητήρα με κομπρέσσορα. Θα ήθελα λοιπόν να μάθω (απο κάποιο που δουλεύει το VagCom) αν μπορώ να δω τη λειτουργία ή όχι της εν λόγω βαλβίδας. Ελπίζω να είμαι κατατοπιστικότερος τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...