polo_6566 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) ρε σεις πλακα μου κανετε;τις εικονες με τα στοιχεια και τα αποτελεσματα που εβαλα μερικες μερες πριν δεν τις βλεπει κανεις και ρωτατε τα ιδια πραγματα; @ρημαδοποστ νουμερο 16. Edited March 2, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιντάμπλιγιος Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 ρε σεις πλακα μου κανετε;τις εικονες με τα στοιχεια και τα αποτελεσματα που εβαλα μερικες μερες πριν δεν τις βλεπει κανεις και ρωτατε τα ιδια πραγματα; @ρημαδοποστ νουμερο 16. οπς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 και θεμα χωρου.Σημερα το καταλαβε ο speedy.Στο αμαξι του εχει κανονικη ρεζερβα και εγω στο δικο μου αναγκης.Το βαθος του πορτ-παγκαζ ηταν το μισο απο οτι το δικο μου.Τωρα για την διαφορα στις 16 και 17 θα μας την λυσει την απορια ο κουμπαρος. +1 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 συγνώμη για την καθυστέρηση, λοιπόν έχουμε: ζαντολάστιχα: 225/45/R17 ρεζέρβα αναγκης: 125/70/R16 πώς το βλέπεις; περπατάει; ή.... Μάλιστα, φίλε PanoKrator, δώσε βάση στα παρακάτω στοιχεία. Πλάτος πέλματος ελαστικού (mm) 225 Ύψος ελαστικού (mm) 101 Προφίλ (σειρά) ελαστικού 45 Διάμετρος ελαστικού (mm) 634 Διάμετρος ζάντας (inches) 17 Αρχική περίμετρος (mm) 1.992 Πλάτος πέλματος ελαστικού (mm) 125 Ύψος ελαστικού (mm) 88 Προφίλ (σειρά) ελαστικού 70 Διάμετρος ελαστικού (mm) 581 Διάμετρος ζάντας (inches) 16 Τελική περίμετρος (mm) 1.826 ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΩΝ (mm) 166 ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΑΜΕΤΡΩΝ (mm) 52,90 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Φίλε μου τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν ότι έχεις ΣΟΒΑΡΟ θέμα ασφάλειας, όταν χρησιμοποιείς τη ρεζέρβα σου. 1. Το αμάξι θα γέρνει στο σημείο τοποθέτησης της ρεζέρβας κατά 26mm (θα είναι χαμηλότερο περισσότερο από 2,5 πόντους). 2. Στην πορεία θα τραβάει προς τη μεριά της ρεζέρβας, λόγω μεγάλης διαφοράς (166mm) στο βήμα των δύο τροχών, ειδικά αν βάλεις τη ρεζέρβα μπροστά. 3. Δεν το συζητάω καθόλου για τις διαφορές στα φρεναρίσματα και στα στριψίματα. Για όλα τα παραπάνω: Αν υπάρχει χώρος στο πορτμπαγκάζ ξεφορτώσου την ρεζέρβα σου και βρες μια 16άρα με λάστιχο 205/55/16 ή τουλάχιστον μια 15άρα με λάστιχο 195/65/15. Αν δεν υπάρχει χώρος και πρέπει να κρατήσεις τη ρεζέρβα σου, τότε φρόντισε να τηρείς ευλαβικά τους κανόνες ασφαλείας. Τακτικό έλεγχο στην πίεση του αέρα (συνήθως αυτές θέλουν 60psi, αλλά τσεκάρησέ το, το γράφει στο πλαινό της). Οδήγηση με 60-70Km/h για να μπορείς να έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες που μπορεί να σου παρουσιαστούν. Το συντομότερο επισκευή ή αντικατάσταση του προβληματικού λάστιχου και ξανά τη ρεζέρβα στο παχνί της. Επίσης, καλό είναι να βάζεις αυτή τη ρεζέρβα στον πίσω άξονα, ανεξάρτητα του λάστιχου που σου έχει σκάσει, ιδιαίτερα αν πρέπει να διανύσεις με τη ρεζέρβα μεγάλη απόσταση συνεχόμενη. Αν έχει σκάσει μπροστινό λάστιχο, φέρε το πίσω της ίδιας πλευράς στη θέση του σκασμένου και βάλε τη ρεζέρβα στη θέση του. Αυτά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιντάμπλιγιος Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 .... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Φίλε μου τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν ότι έχεις ΣΟΒΑΡΟ θέμα ασφάλειας, όταν χρησιμοποιείς τη ρεζέρβα σου. 1. Το αμάξι θα γέρνει στο σημείο τοποθέτησης της ρεζέρβας κατά 26mm (θα είναι χαμηλότερο περισσότερο από 2,5 πόντους). 2. Στην πορεία θα τραβάει προς τη μεριά της ρεζέρβας, λόγω μεγάλης διαφοράς (166mm) στο βήμα των δύο τροχών, ειδικά αν βάλεις τη ρεζέρβα μπροστά. 3. Δεν το συζητάω καθόλου για τις διαφορές στα φρεναρίσματα και στα στριψίματα. .... Κουμπάρε σ'ευχαριστώ για την πολύτιμη ανάλυση αν και με στεναχώρησε. Η αντιπροσωπεία το ήξερε και δεν έδωσε σωστή ρεζέρβα ή συνήθως κάνουν τον κινέζο και λένε αυτή είναι και οδήγα προσεκτικά; Με λιγα λόγια σε όλους σας συμβαίνει αυτό ή με πιάσανε κορόιδο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 η ρεζερβα(λαθος ορος) ανηκει στον εξοπλισμο του αυτοκινητου απο το εργοστασιο.αρα η αντ/πια δεν εχει καμια ευθυνη.γι'αυτο λεγεται τροχος αναγκης.ειναι για να σε βγαλει απο την δυσκολη θεση μεχρι να φτασεις αμεσα στο πλησιεστερο βουλκανιζατερ.γι'αυτο εχει και οριο ταχυτητας που αναγραφεται πανω στον τροχο.σχετικη αναφορα για την χρηση της γινεται και στο manual του αυτοκινητου.δεν καταλαβαινω γιατι απογοητευεσαι ή νιωθεις οτι πιαστηκες κοροιδο.προσωπικα τον τροχο αναγκης τον χρειαστηκα μολις μια φορα και αυτο επειδη βρηκα το αμαξι με κλαταρισμενο λαστιχο.τον εβαλα πολυ γρηγορα και ευκολα καθοτι ελαφρυς.η χρηση του ηταν μεχρι το πρωτο βουλκανιζατερ που βρηκα περιπου 4 χλμ μακρια.κινηθηκα προσεχτικα και χωρις προβλημα ταχυτητας αφου ουτως ή αλλιως στην Αθηνα πανω απο 60 δυσκολα θα πας.στο διαταυτα,εμεινα απολυτα ευχαριστημενος απ αυτον τον μικρο τροχο και εκανε την δουλιτσα του μια χαρα .δεν τον ξαναχρειαστηκα ποτε τα τελευταια 8 χρονια περιπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Κουμπάρε σ'ευχαριστώ για την πολύτιμη ανάλυση αν και με στεναχώρησε. Η αντιπροσωπεία το ήξερε και δεν έδωσε σωστή ρεζέρβα ή συνήθως κάνουν τον κινέζο και λένε αυτή είναι και οδήγα προσεκτικά; Με λιγα λόγια σε όλους σας συμβαίνει αυτό ή με πιάσανε κορόιδο; Φίλε μου, δεν ξέρω αν πιάστηκες κορόιδο ή όχι. Επίσης δεν ξέρω ποιός και γιατί εξοπλίζει τα αμάξια που φοράνε 17άρες, με αυτά τα κάτι σαν ρεζέρβες. Κι αν ξεμήνεις στου διαόλου τη μάνα και είναι όλα κλειστά τί γίνεται ? Προσωπικά πάντως στο Passat 2.0FSI έχω 5 ίδιες αλουμινένιες ζάντες και 5 ίδια λαστιχάκια και ταξιδεύω ήσυχος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...