easyrider Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 καλησπέρα παίδες.... από τον ιανουαριο του 2008 έχω στην κατοχή μου ένα jetta tsi. τον πρώτο χρόνο δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα εκτός από κάποιες αρυθμίες που από ότι κατάλαβα είναι φυσιολογικό για αυτούς τους κινητήρες. αυτή την στιγμή έχει 13.000 χλμ. και τον Ιανουάριο του 2009 έκανα και το πρώτο servive (λάδια και φίλτρο λαδιού) Την τρέχουσα εβδομάδα που διανύουμε μου παρουσιάστηκε το εξής. Ενώ ήμουνα σταματημένος σε φανάρι έσβησε ο κινήτηρας. Στην συνέχεια εβαλα μπροστά τον κινητήρα χωρίς καμία δυσκολία. Σήμερα ενώ βρισκόμουν εν κινήση στην εθνική οδό αθηνών λαμίας και είχα τετάρτη ταχύτητα (περίπου 80 χλμ/ώρα) ο κινητήρας έκοψε το γκάζι εντελώς. Πατούσα το γκάζι αλλά δεν υπήρχε καμμία αντίδραση. Με το πάτημα του συμπλέκτη ο κινητήρας έσβησε. Εβαλα μπροστά τον κινητήρα χωρίς καμία δυσκολία. έχετε καμία ιδέα γιατί το κάνει αυτό ;;;; μπορεί να φταίει η βενζίνη;;;; Eπίσης είναι φυσιολογικό όταν πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα από ρελαντί χωρίς ταχύτητα να μην ανεβαίνει παραπάνω από τις 3800 στροφές ;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) α) Καταρχην ξεκιναμε απο τα απλα, το αμαξι εχει κοφτη στροφων, για να μην μαρσαρεις ασκοπα. Η καλυτερη και πιο γρηγορη εκκινηση, γινεται περιπου στις 4.000 στροφες οπου ειναι και το οριο, που μπορεις να ανεβασεις χωρις να εχεις ταχυτητα μεσα. β) Μια φορα και εμενα μου εσβησε οταν ημουν σταματημενος, χωρις λογο μπορει να φταινε πολλα, απο την βενζινη που ειπες μεχρι βρομικο φιλτρο αερα η βενζινης, βουλωμενο μπεκ κτλ. Φυσικα δεν ειναι κατι που πρεπει να συμβαινει ευκολα και φυσικα δεν ειναι αποδεκτο. γ) Οτι σου εβησε ενω ησουν εν κινησει αυτο ειναι και το πιο σημαντικο πιστευω, και πρεπει να ανυσηχησεις. Συμβουλη μου ειναι α) τσεκαρε απο που βαζεις βενζινη (να βαζεις παντα απο ενα συγκεκριμενο) "μια φορα το fabia που ειχα πριν μου ειχε βουλωσει δυο μπεκ μονο απο την βενζινη που ειχα βαλει σε εναν απατεωνα" β) Βαλε 100 οκτανιων για καναδυο τεποζιτα, και αν θες και συμπληρωματικο οκτανιων, και βγαλτο στην εθνικη να ξεμπουκωσει. γ) Δες αν εχει περασει και το τελευταιο προγραμμα αναβαθμισης η vw, στο σερβις που εκανες. δ) Εαν το προβλημα συνεχιστει, ανεφερε το στην εταιρεια και πες τους να το διορθωσουν, φυσικα στην εγγυηση. Υ.Σ. Οι αρυθμιες δεν ειναι φυσιολογικες !!! Edited March 28, 2009 by GAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
easyrider Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 ευχαριστώ για τις συμβουλές τις οποίες ήδη έκανα αμέσως μετά και ελπίζω να μην το ξανακάνει... με ποιο τρόπο μπορώ να δω αν έχει περάσει η VW το τελευταίο πρόγραμμα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Για να το δεις πρεπει να συνδεσεις το καλωδιο και να εχεις το προγραμμα ειναι λιγο δυσκολο. Ρωτα εκει που εκανες το τελυταιο σερβις, αν δεν εχουν πειραξει τιποτα στο επομενο που θα πας πες να το τσεκαρουν και αν χρειαζεται αναβαθμιση να το κανουν. Εμενα μου το εβαλε η εταιρεια περιπου στο τελος του 08' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
easyrider Posted May 6, 2009 Author Report Share Posted May 6, 2009 Για να το δεις πρεπει να συνδεσεις το καλωδιο και να εχεις το προγραμμα ειναι λιγο δυσκολο. Ρωτα εκει που εκανες το τελυταιο σερβις, αν δεν εχουν πειραξει τιποτα στο επομενο που θα πας πες να το τσεκαρουν και αν χρειαζεται αναβαθμιση να το κανουν. Εμενα μου το εβαλε η εταιρεια περιπου στο τελος του 08' καλησπέρα .... Kατόπιν επίσκεψης στην VW και βάσει του διαγνωστικού ελέγχου διαπίστωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στον ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης ο οποίος για κάποιο λόγο σταματούσε να τροφοδοτεί τον κινητήρα με καύσιμο. βέβαια μου το αντικατέστησαν και τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάτι σε αυτό το σημείο. αλλά από ότι φαίνεται δεν θα σταματήσουν τα προβλήματα. Σ Συγκεκριμένα από την στιγμή που παρέλαβα το αυτοκίνητο έχω μείνει 3 φορές από μπαταρία σε χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας. Η VW βάσει ελέγχων που έκανε δεν διαπίστωσε κανένα πρόβλημα (δεν υπάρχει διαρροή ρεύματος και δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία από την στιγμή που φορτίζει). Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι και τις 3 φορές ακουγόταν ένας συνεχόμενος ήχος στο σημείο που βρίσκεται το ρεζερβουαρ του αυτοκινήτου (θεωρώ ότι μάλλον είναι η τρόμπα βενζίνης). αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον έχω πέσει στην περίπτωση. εχει να μου προτείνει κάποιος πως να διαχειριστώ την περίπτωση;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...