gs80 Posted April 6, 2009 Report Posted April 6, 2009 (edited) ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΤ====Τώρα που στο 2λιτρο γίνεται μείωση 3.700ευρώ λόγω τελών (επιβεβαιωμένο σήμερα), μαζί με κάποια έκπτωση της τάξης των 800-1000 ευρώ, το 2λιτρο πέφτει στα 26.000+τέλη κυκλοφορίας. Το 160 άρι έχει με μείωση 800 ευρώ λόγω τελών και κανα 600άρι απο τον αντιπρόσωπο στα 23.500+τέλη κυκλοφορίας. Δλδ, χονδρικά έχουμε διαφορά της τάξης των 2.500ευρώ. Τί θα παίρνατε απο τα 2 και γιατι?? (στα 26.000 βγαίνει και το passat cc 1.8, αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία....)==== ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ...το νέο mkvi golf gti θα φοράει τον ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2.0TSI άρα άκυρο το θέμα....ποιός ο λόγος να πάρει κάποιος αυτοκίνητο εξαμήνου που ο κινητήρας που φορά να μπαίνει στο χρονοντούλαπο της VW....εκτος εάν απο 22 εβδομάδα βάλει τον καινούριο...οπότε σε τέτοιο ενδεχόμενο βλέπω τις αντιπροσωπείες να καίγονται....ή πάλι όχι.....VW είναι αυτή...ποτέ δεν ξέρεις τί θα ξημερώσει... '''Just a few months after unveiling the sixth-generation Volkswagen Golf, the German automaker has now released details on the new Golf GTI Mk6. With an all-new engine, added features, and improved overall performance, the GTI should be a big hit just like the standard model of this iconic vehicle. The Golf GTI Mk6 comes with a new 2.0-liter TSI engine. Power output is pegged at 208 brake horsepower at 5,300-6,200 lb. ft. of torque. The engine will be mated to either a DSG double-clutch transmission or a six-speed manual. Emission levels are down to 170g/km (173g/km for the DSG variant), and fuel economy is at 38.7 mpg, improved from the mk5Άs 35.3 mpg......'' Edited April 7, 2009 by gs80 Quote
RedGolfGT Posted April 7, 2009 Report Posted April 7, 2009 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΤ====Τώρα που στο 2λιτρο γίνεται μείωση 3.700ευρώ λόγω τελών (επιβεβαιωμένο σήμερα), μαζί με κάποια έκπτωση της τάξης των 800-1000 ευρώ, το 2λιτρο πέφτει στα 26.000+τέλη κυκλοφορίας.Το 160 άρι έχει με μείωση 800 ευρώ λόγω τελών και κανα 600άρι απο τον αντιπρόσωπο στα 23.500+τέλη κυκλοφορίας. Δλδ, χονδρικά έχουμε διαφορά της τάξης των 2.500ευρώ. Τί θα παίρνατε απο τα 2 και γιατι?? (στα 26.000 βγαίνει και το passat cc 1.8, αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία....)==== ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ...το νέο mkvi golf gti θα φοράει τον ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2.0TSI άρα άκυρο το θέμα....ποιός ο λόγος να πάρει κάποιος αυτοκίνητο εξαμήνου που ο κινητήρας που φορά να μπαίνει στο χρονοντούλαπο της VW....εκτος εάν απο 22 εβδομάδα βάλει τον καινούριο...οπότε σε τέτοιο ενδεχόμενο βλέπω τις αντιπροσωπείες να καίγονται....ή πάλι όχι.....VW είναι αυτή...ποτέ δεν ξέρεις τί θα ξημερώσει... '''Just a few months after unveiling the sixth-generation Volkswagen Golf, the German automaker has now released details on the new Golf GTI Mk6. With an all-new engine, added features, and improved overall performance, the GTI should be a big hit just like the standard model of this iconic vehicle. The Golf GTI Mk6 comes with a new 2.0-liter TSI engine. Power output is pegged at 208 brake horsepower at 5,300-6,200 lb. ft. of torque. The engine will be mated to either a DSG double-clutch transmission or a six-speed manual. Emission levels are down to 170g/km (173g/km for the DSG variant), and fuel economy is at 38.7 mpg, improved from the mk5Άs 35.3 mpg......'' Tωρα πλεον με κλειστα ματια το 2.0 TSI. Βλεπω οτι οι διαφορες στη τιμη ειναι πολυ μικρες και συμφερει με τα χιλια αν οντως ειναι ετσι. Ο 2.0 TSI που φοραει το Scirocco τωρα ειναι ο νεος με την αυξημενη ροπη ή ο παλιος διλιτρος του 5 GTI ?? Αν προκειται να τον αλλαξουν κι αυτουν και να βαλουν τον καινουριο, τοτε αξιζει η αναμονη. Αγοραζεις με 26.000 ενα πραγματικο σπορ αμαξι με αστειρευτο γκαζι, μεγαλη ροπη και καλα κρατηματα. Πραγματικο εργαλειο και απο βελτιωσιμοτητα στο μεγιστο. Quote
gs80 Posted April 7, 2009 Author Report Posted April 7, 2009 (edited) σαφώς δεν είναι ο νέος του MKVI Golf Gti αλλα και ούτε ο παλιός ο δίλτρος του MKV Golf Gti είναι ακριβώς...ούτε όμως είναι και αυτός που φοράει το AudiS3,Leon Cupra σε πιο detuned έκδοση...... είναι άλλος κινητήρας.....αλλα παλαιός και με οχι τόσο ισχυρά μέταλλα όσο οι άλλοι που προανέφερα..... (ή VW πρέπει να έχει μπόλικους στην γκάμα της) το θέμα της αναμονής που αναφέρεις είναι εύλογο...αλλά εάν το παραγγείλω τώρα και έρθει σε 4-5 μήνες ΤΙ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ???? ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ (ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ). ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ...''ΚΥΡΙΕ ΟΧΙ 26.000 ΑΛΛΑ 29.700!!!!!!''' ΒΕΒΑΙΑ TO ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ @Α@ΑΕΙ.... Edited April 7, 2009 by gs80 Quote
Scrooge Posted April 11, 2009 Report Posted April 11, 2009 σαφώς δεν είναι ο νέος του MKVI Golf Gti αλλα και ούτε ο παλιός ο δίλτρος του MKV Golf Gti είναι ακριβώς...ούτε όμως είναι και αυτός που φοράει το AudiS3,Leon Cupra σε πιο detuned έκδοση...... είναι άλλος κινητήρας.....αλλα παλαιός και με οχι τόσο ισχυρά μέταλλα όσο οι άλλοι που προανέφερα..... (ή VW πρέπει να έχει μπόλικους στην γκάμα της) Συγνώμη αλλά δεν το κατάλαβα αυτό. Πόσους δίλιτρους έχει τελικά η VAG ? Και γιατί δεν βάζει τον "καλό" σε όλα τα μοντέλα ? Δηλ. θες να μου πεις ότι στο νέο -και κατ'εμέ πιο ενδιαφέρον- μοντέλο της (Scirocco) βάζει παλιά έκδοση κινητήρα ? Δεν ξέρω τι πληροφόρηση έχεις γι' αυτό, αλλά αν ισχύει το θεωρώ απαράδεκτο. Quote
gkik Posted April 26, 2009 Report Posted April 26, 2009 σαφώς δεν είναι ο νέος του MKVI Golf Gti αλλα και ούτε ο παλιός ο δίλτρος του MKV Golf Gti είναι ακριβώς...ούτε όμως είναι και αυτός που φοράει το AudiS3,Leon Cupra σε πιο detuned έκδοση...... είναι άλλος κινητήρας.....αλλα παλαιός και με οχι τόσο ισχυρά μέταλλα όσο οι άλλοι που προανέφερα..... (ή VW πρέπει να έχει μπόλικους στην γκάμα της)το θέμα της αναμονής που αναφέρεις είναι εύλογο...αλλά εάν το παραγγείλω τώρα και έρθει σε 4-5 μήνες ΤΙ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ???? ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ (ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ). ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ...''ΚΥΡΙΕ ΟΧΙ 26.000 ΑΛΛΑ 29.700!!!!!!''' ΒΕΒΑΙΑ TO ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ @Α@ΑΕΙ.... Μην μπερδευεστε... Ο κινητηρας 2.0 TSI του scirocco ειναι ακριβως ο ιδιος με αυτον του Golf GTI V. Τα μεταλλα του ειναι εξισου ισχυρα, και επι της ουσιας προκειται για εναν βραβευμενο ουκ ολιγες φορες κινητηρα στην κατηγορια των 2λιτρων. http://www.vwvortex.com/artman/publish/vol...nter_2235.shtml Quote