TOMDUKE Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Δυο φορές αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα! Κατ'αρχήν έχω το FSI 1600. Περίπου πριν 4 μήνες πάω το πρωί να πάρω το αμάξι πατάω το κλειδί κάνει να πάρει και σβήνει. Το ξαναβάζω γυρνάει η μίζα αλλα τίποτα.Δεν σκάει για να πάρει μπροστά. Να πώ ότι το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο από τον Παζαρόπουλο στην Θεσ/νίκη 2 χρονών και δεν το πηγένω σε αντιπροσωπεία για service. Πέρνω λοιπόν τον τεχνικό μου τηλέφωνο και μου λέει μάλλον μπαταρία. Φονάζω την οδική και έρχετε να το βάλει μπροστά να το πάω. Μου λέει μπες μέσα και κάνε να το βάλεις μπροστά αλλα το αμάξι τα ίδια. Μπένει μέσα αυτός και το αμάξι πέρνει. Του λέω τι έκανες? και λέει μαζί με την μίζα πατούσα και το γκάζι κάτι που δεν έκανα εγώ. Πέρνω στον Παζαρόπουλο τηλέφωνο και μου λέει ότι η αντλία βενζίνης μπούκωσε και δεν υπάρχει πρόβλημα. Μιλώντας με έναν φίλο που έχει ένα Ford Focus μου είπε ότι και αυτός το αντιμετώπισε και έκανε τι ίδιο για να πάρει μπροστά. Πριν δύο μέρες τα ίδια. Αλλά πάτησα και γκάζι και πήρε και μετά το αμάξι πέρνει κανονικά. Τα ερωτήματά μου είναι δύο. Το πρώτο είναι έχει τύχη αυτό σε κανέναν και αν ναι πώς το αντιμετώπισε? Και το δεύτερο καλά κάνω και το πάω για service αλλού ή να το πηγένω στην αντιπροσωπεία?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Γειά σου φίλε. Εγώ απλά θα σου επισημάνω ότι φίλτρο βενζίνης και αντλία βενζίνης πάνε πακέτο. Δλδ, πρόσεχε τι βενζίνη βάζεις, γιατί αν είναι μάπα η βενζίνη δεν θα την βγάλεις καθαρή μόνο με μια αλλαγή φίλτρου, αλλά με αλλαγή όλης της αντλίας (με ότι σημαίνει αυτό σε κόστος)! Σου το λέω επειδή αναφέρεις "μπουκωμένη" αντλία, που πολύ πιθανόν να σημαίνει και αντλία/φίλτρο με σκουπιδάκια... Όσο για αυτά που ρωτάς συγκεκριμένα, όχι, δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο και όσον αφορά τα service κι εγώ εκτός αντιπροσωπείας πηγαίνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...