Jump to content
aquasonic

Το ραδιο σβηνει οταν δυναμωνω την ενταση...

Recommended Posts

Καλησπερα... Εβαλα στο τουτου το παραπανω radiocd το καλοκαιρι. Απο τοτε αντιμετωπιζω ενα μονο προβλημα : Οταν η ενταση ξεπερναει το 19-24 (αναλογα αν παιζει cd, ρυθμισεις του equalizer κλπ) το ραδιο κανει restart, και αν δεν χαμηλωσω την ενταση απλα δεν αναβει. Αλλαξα τα ηχεια, με τα XS-F1035 μπρος και πισω (30w 4ohms) αλλα παλι τα ιδια. Το μοναδικο πραγμα που εχω κανει "Αντιθετα" με το manual ειναι που εχω καρφωσει και τις 2 +12 (αν θυμαμαι καλα εχει 1 continius power supply και μια switched power supply) σε 1 καλωδιο καθοτι μονο 1 βγαινει απο το jetta (στο οποιο αυτος που ειχε τοποθετησει το παλιο ραδιο ειχε βαλει ενα πηνειο, το οποιο να πω την αμαρτια μου δεν το εβγαλα. Γιατι το εβαλε?)... Προβλημα ρευματος δεν υπαρχει καθοτι το κανει ειτε με σβηστο το αμαξι ειτε με 3-4k rpm. Καμια βοηθεια?

Σκεφτομαι την περιπτωση να τραβηξω απ'ευθειας καλωδιο απο την μπαταρια. Ασφαλεια εχει πανω το ραδιο οποτε δεν χρειαζομαι δευτερη right?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα... Εβαλα στο τουτου το παραπανω radiocd το καλοκαιρι. Απο τοτε αντιμετωπιζω ενα μονο προβλημα : Οταν η ενταση ξεπερναει το 19-24 (αναλογα αν παιζει cd, ρυθμισεις του equalizer κλπ) το ραδιο κανει restart, και αν δεν χαμηλωσω την ενταση απλα δεν αναβει. Αλλαξα τα ηχεια, με τα XS-F1035 μπρος και πισω (30w 4ohms) αλλα παλι τα ιδια. Το μοναδικο πραγμα που εχω κανει "Αντιθετα" με το manual ειναι που εχω καρφωσει και τις 2 +12 (αν θυμαμαι καλα εχει 1 continius power supply και μια switched power supply) σε 1 καλωδιο καθοτι μονο 1 βγαινει απο το jetta (στο οποιο αυτος που ειχε τοποθετησει το παλιο ραδιο ειχε βαλει ενα πηνειο, το οποιο να πω την αμαρτια μου δεν το εβγαλα. Γιατι το εβαλε?)... Προβλημα ρευματος δεν υπαρχει καθοτι το κανει ειτε με σβηστο το αμαξι ειτε με 3-4k rpm. Καμια βοηθεια?

Σκεφτομαι την περιπτωση να τραβηξω απ'ευθειας καλωδιο απο την μπαταρια. Ασφαλεια εχει πανω το ραδιο οποτε δεν χρειαζομαι δευτερη right?

Όταν η ένταση δεν ξεπερνά το 19-24 και το ράδιο παιζει κανονικά, τρεμοπαίζει ο φωτισμός της οθόνης του μηχανήματος???

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμενο οχι, αλλα τωρα που το λες το εκανε το παλιο. Να πω επισης οτι σβηνει στιγμιαια οταν αναβω π.χ τα αλαρμ η οταν πεφτει στο ρελαντι (που το δυναμο κοιμαται)... Οποτε μαλλον παω για απ'ευθειας καλωδιο. Να περασω απλα καλωδιο και να το αφησω με την ασφαλεια του ραδιοφωνου (10Α) η να βαλω και μια δευτερη εγω?

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμενο οχι, αλλα τωρα που το λες το εκανε το παλιο. Να πω επισης οτι σβηνει στιγμιαια οταν αναβω π.χ τα αλαρμ η οταν πεφτει στο ρελαντι (που το δυναμο κοιμαται)... Οποτε μαλλον παω για απ'ευθειας καλωδιο. Να περασω απλα καλωδιο και να το αφησω με την ασφαλεια του ραδιοφωνου (10Α) η να βαλω και μια δευτερη εγω?

Πιστεύω οτι εχεις γενικότερο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητου, πήγαινε να το δει ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, τι χρονολογίας είναι το αυτοκίνητο σου ??

Link to comment
Share on other sites

'82... Θεωρητικα ο ανθρωπος που εκανε την εγκατασταση στο παλιο ραδιοφωνο ειχε φροντησει για τα ρευματα (βαλε οτι και με την αλλαγη μηχανης το 01 ειχε φαει ανακατασκευη ολη η καλωδιωση του) ... Βεβαια το ποσο ειχε φροντησει τελικα ειναι αλλο θεμα ετσι οπως μου τα λες ;)

Παντως το κολλημα ειναι σιγουρα μετα την ασφαλειοθηκη. Το δυναμο ειναι καινουργιο και οι καλωδιωσεις μεχρι την ασφαλειοθηκη ειναι τζιτζι... Απο εκει και περα δεν ξερω τι παιζει...

Link to comment
Share on other sites

'82... Θεωρητικα ο ανθρωπος που εκανε την εγκατασταση στο παλιο ραδιοφωνο ειχε φροντησει για τα ρευματα (βαλε οτι και με την αλλαγη μηχανης το 01 ειχε φαει ανακατασκευη ολη η καλωδιωση του) ... Βεβαια το ποσο ειχε φροντησει τελικα ειναι αλλο θεμα ετσι οπως μου τα λες :angry2:

Παντως το κολλημα ειναι σιγουρα μετα την ασφαλειοθηκη. Το δυναμο ειναι καινουργιο και οι καλωδιωσεις μεχρι την ασφαλειοθηκη ειναι τζιτζι... Απο εκει και περα δεν ξερω τι παιζει...

Καλά υπέθεσα οτι ειναι παλιό το αυτοκίνητο και με αυτα που εχεις κανει προφανώς και θα εχεις πρόβλημα, ενα τεστ για να δεις οτι εχω δίκιο είναι τα εξής τραβάς ενα καλώδιο απο την μπαταριά και το συνδέεις στην εξοδο του διακόπτη ανάφλεξης, θα δεις οτι θα σταματήσουν αυτα τα ανεβοκατεβάσματα της τάσης.

Πρέπει να ελέγξεις για καλη επαφη

1.πόλους μπαταρίας

2.κεντρικές φισσες

3.κεντρικό διακόπτη εκκίνησης

4.θήκες ασφαλειών

Πάρε ενα σπρευ επαφών και ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα! Επισης αν δεν διορθωθει το προβλημα μπορεις να τραβηξεις ξεχωριστή γειωση απο την πηγη στο σασι και εαν συνεχισει το προβλημα περνα κ ξεχωριστο ρευμα απο την μπαταρια κατευθειαν στην πηγη (παντα βαζουμε ασφαλεια αναμεσα). Εε μετα δεν νομιζω να εχεις προβλημα. Μετα θα φταιει η πηγη!

Link to comment
Share on other sites

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΝ ΕΒΑΛΕΣ ΕΣΥ ΤΟ ΡΑΔΙΟ

το καλοκαιρι ειχα βαλει ενα ραδιοcd σε ενα bmw e36 απο ενα φιλαρακι και μολις το συνδεσα ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα,

ρωτησα εναν ηλεκτρολογο και μου ειπε οτι την γειωση το ραδιοφωνου την ειχα συνδεσει στο καλωδιο του εσωτερικου φωτισμου του καντραν δηλ.

για να βρεις την σωστη γειωση πρεπει να εχεις ανοιχτο τον διακοπτη της μπαταριας

οταν τον εχεις κλειστο η γειωση που βρισκεις ειναι ο φωτισμος οποτε το αλλο καλωδιο που θα βρεις οταν θα εχεις ανοιχτο το διακοπτη συνδεσετο.

γειωση ενοω το αρνητικο καλωδιο το πλην

Link to comment
Share on other sites

News : Τελικα εβαλα πολυμετρο οσο δουλευε το sony και ειδα οτι οσο δυναμωνε η ενταση τοσο επεφτε η ταση του ρευματος. Σε εκεινη την φαση μου γυρισε και πηρα καλωδιο τραβηξα απο μπαταρια απευθειας. Αποτελεσμα? Το ραδιο πεταει, το μοτερ εχει ποιο σταθερο ρελαντι και γενικα πηρε τα πανω του... Απο εκει που στα 140 το πεταλι εγλυφε το πατωμα ισα ισα χαιδεμα θελει για να παει 150! Δεν ξερω τι εχουν κανει σε αυτο το αμαξι με τα ρευματα αλλα τον Ιουνιο/Ιουλιο που θα εχω την απλα του χωριου μου θα αλλαχθουν ολα τα καλωδια εκει μεσα συμφωνα με τα wirings της VW (θα παρω κανα βιβλιαρακι...). Ακομα για ασφαλεια εχω την 10αρα που εχει πανω του το sony αλλα θα βαλω και μια ενδιαμεση για καλο και για κακο... Τωρα αμα δειτε κανα Ασπρο jetta MK1 φλαμπε στον δρομο σταματηστε για καφεδακι τι να πω... ;)

Edited by aquasonic
Link to comment
Share on other sites

News : Τελικα εβαλα πολυμετρο οσο δουλευε το sony και ειδα οτι οσο δυναμωνε η ενταση τοσο επεφτε η ταση του ρευματος. Σε εκεινη την φαση μου γυρισε και πηρα καλωδιο τραβηξα απο μπαταρια απευθειας. Αποτελεσμα? Το ραδιο πεταει, το μοτερ εχει ποιο σταθερο ρελαντι και γενικα πηρε τα πανω του... Απο εκει που στα 140 το πεταλι εγλυφε το πατωμα ισα ισα χαιδεμα θελει για να παει 150! Δεν ξερω τι εχουν κανει σε αυτο το αμαξι με τα ρευματα αλλα τον Ιουνιο/Ιουλιο που θα εχω την απλα του χωριου μου θα αλλαχθουν ολα τα καλωδια εκει μεσα συμφωνα με τα wirings της VW (θα παρω κανα βιβλιαρακι...). Ακομα για ασφαλεια εχω την 10αρα που εχει πανω του το sony αλλα θα βαλω και μια ενδιαμεση για καλο και για κακο... Τωρα αμα δειτε κανα Ασπρο jetta MK1 φλαμπε στον δρομο σταματηστε για καφεδακι τι να πω... :lol:

Σου το είχα επισημάνει απο την αρχη οτι εχεις γενικότερο πρόβλημα στα ηλετρικα, και κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν πρεπει να το αφησεις ετσι γιατι 'τα ρεύματα' κρυβουν αόρατους κυνδινους B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.