παιδια τα ελαστικα ειναι ημι-σλικ εγω τα βλεπω μονο σε αυτοκινητα που τρεχουν για χρονο και truck days δεν εχουν καμια σχεση με τα ελαστικα που χρησιμοποιουμε κι δουλευουν σε αλλες θερμοκρασιες, δεν νομιζω για καθημερινη χρηση να βγαζουν πολλα χιλιομετρα και βγαζουν και θορυβο. επειδη εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα πιστας.
δειτε και αυτο που βρηκα πριν καιρο
Η Toyo διαφημίζει ότι το R888 έρχεται από το εργοστάσιο heat cycled.
Το Heat cycling σε semi-slick γίνεται, μετά την πρώτη τοποθέτηση του ελαστικού. Στην πρώτη βόλτα είναι αναγκαίο το ζέσταμά του και το κρύωμά του να γίνει όσο πιο ήρεμα γίνεται, ώστε το μόρια του ελαστικού να συνδεθούν, έτσι μετά από μια διαδρομή 100-120 χιλιομέτρων χωρίς σπιναρίσματα και απότομα φρεναρίσματα (τα οποία μεταβάλουν απότομα τις θερμοκρασίες) οι ζάντες μαζί με τα λάστιχα πρέπει να βγουν από το αυτοκίνητο, ή να σηκωθεί αυτό ώστε να μην πατάνε στο έδαφος για 24 ώρες.
Σύμφωνα με την Toyo
Οι ιδανικές θερμοκρασίες του R-888 είναι μέσα στο εύρος 71-105°C και η διαφορά μεταξύ εσωτερικού του ελαστικού και εξωτερικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 15.