tolisgti Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 (edited) προσφατα αγορασα ενα GOLF 2 G60 8v,δεν ειμαι γνωστης,απλα fan του οχηματος.θελω να το βελτιωσω και να το συντηρησω.δεν ξερω ακριβως ποσα χιλιομετρα εχει γιατι εχει τοποθετηθει ηλεκτρονικο κατραν,απο οσο μπορεσα να μαθω πρεπει να ειναι στις 120.000(ο προηγουμενος ιδιοκτητης μας αφησε χρονους και η γιαγια δεν γνωριζε τιποτα).εχω ακουσει για τροχαλιες,εκκεντροφορους,i/c,προγραμματα κ.α. πως να αρχισω για να γινει σωστη δουλεια? Edited June 8, 2009 by tolisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 προσφατα αγορασα ενα GOLF 2 G60 8v,δεν ειμαι γνωστης,απλα fan του οχηματος.θελω να το βελτιωσω και να το συντηρησω.δεν ξερω ακριβως ποσα χιλιομετρα εχει γιατι εχει τοποθετηθει ηλεκτρονικο κατραν,απο οσο μπορεσα να μαθω πρεπει να ειναι στις 120.000(ο προηγουμενος ιδιοκτητης μας αφησε χρονους και η γιαγια δεν γνωριζε τιποτα).εχω ακουσει για τροχαλιες,εκκεντροφορους,i/c,προγραμματα κ.α.πως να αρχισω για να γινει σωστη δουλεια? όλα αυτά ισχύουν αλλά αρχικά θα πρέπει να δεις την κατ/σταση του κομπρέσορα g-ladder , ήταν το αδύνατο σημείο του μάλλον . μετά αν δεν είναι στα καλά του , θα πρέπει να αποφασίσεις αν 8α τον κρατήσεις ή όχι . εξαρτάται αν θες να κάνεις ένα rebuild σε εργοστασιακή κατάσταση ή αν δεν σε νοιάζει αυτό και θες καθαρά ιπποδύναμη τότε αν δεν κρατήσεις τον κομπρεσορα αλλάζεις πολλαπλή εξαγωγής για να κουμπώσει πάνω της μια garrett διαφορετικά το δοκιμασμένο μοτεράκι vr6 ή 1.8T 20vt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 Αυτο το μοτερ φιλε μου ειναι πολυ επιφοβο...Δν ειναι για πολλα ο κομπρεσσορας!Και εγω G60 μοτερ ειχα μεχρι που εκανε μπαμ ο κομπρεσορας και καταπιε το κελυφος του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted June 8, 2009 Author Report Share Posted June 8, 2009 όλα αυτά ισχύουν αλλάαρχικά θα πρέπει να δεις την κατ/σταση του κομπρέσορα g-ladder , ήταν το αδύνατο σημείο του μάλλον . μετά αν δεν είναι στα καλά του , θα πρέπει να αποφασίσεις αν 8α τον κρατήσεις ή όχι . εξαρτάται αν θες να κάνεις ένα rebuild σε εργοστασιακή κατάσταση ή αν δεν σε νοιάζει αυτό και θες καθαρά ιπποδύναμη τότε αν δεν κρατήσεις τον κομπρεσορα αλλάζεις πολλαπλή εξαγωγής για να κουμπώσει πάνω της μια garrett διαφορετικά το δοκιμασμένο μοτεράκι vr6 ή 1.8T 20vt.... το μεγαλο μου προβλημα ειναι οτι στη περιοχη μου δεν εχω πολλες επιλογες να εμπιστευτω το αμαξι μου,δεν γνωριζουν απο βελτιωσεις,απλα κανουν πειραματα.φαντασου τωρα,που να παω να δουν και να κρινουν σε τη κατασταση βρισκεται ο κομπρεσορας.περισσοτερες αποριες και λυσεις σε προβληματα τις εχω λυσει χαρη σε εσας απο εδω μεσα.(μεγαλο ευχαριστω στον Golf_Mk2 για την βοηθεια με τα φρενα ) δεν θελω τη σουπερ δυναμη,εχω το 5αρι για τη κ@υλα μου,θελω να ανεβασω μερικα ασφαλη αλογα ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 κανεις για καμια συμβουλη???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 βαλε τον 1.8 16v 139 αλογα...πολυ δυνατο μοτερ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 βαλε τον 1.8 16v 139 αλογα...πολυ δυνατο μοτερ! να βγαλω το G60 και να βαλω 16v? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 να βγαλω το G60 και να βαλω 16v? Επρεπε να το ειχες κανει απο τη πρωτη μερα αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 (edited) καλος η κακος το G60 δεν ειναι καλο μοτερ λογο του G lader που δεν ειναι αξιοπιστος......εαν σπασει η επισκευη ειναι αρκετα ακριβη ασε που στο "σπασιμο" (δεν στο ευχομαι καθολου) μπορει να "σπασεις" και το μοτερ λογο οτι κοματακια απο το σπασμενο G ισως πανε μεσα στο μοτερ οποτε καταλαβαινεις....... οποτε εχεις 2 επιλογες Α) κρατας το G καλυτερα να ψαχτεις απο ιντερνετ να βρεις λυσεις απο οτι ξερω αλλαζουν τροχαλια για να ανεβασει psi ο G lader και βαζουν και προγραμμα για να εχεις σωστο καυσιμο + εξατμιση ....απο 160 πs θα εισαι καπου στα 190 ps με καλυτερες επιδοσεις απο το "μαμα" Golf V Gti μπορεις να κανεις μετατροπη απο g lader σε turbo με το ιδιο μοτερ αλλα πρεπει καποιος να ξερει να στο κανει! (στην ευρωπη το κανουν κατα κορον) Β) αλλαζεις μοτερ η βαζεις το 16v (θα σου ερθει ποιο οικονομικα) αλλα θα εχεις επιδοσεις αναλογες των 140 ps αν βαλεις εκκεντρα κτλ κτλ θα πας 170-180 max ή βαζεις εναν 20vt με τα 150ps (εαν βρεις και απο S3 τοτε τα 225 αλλογα σε 1000κιλα....κανουν θαυματα) και τα ορια της βελτιωσης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλα! με μια vf34 εισαι απλα "αλλου" θα σε κανουν να ξεχασεις το 5αρι (σε επιδοσεις) και να μην βγαινεις απο το 2αρι Edited June 13, 2009 by Κωστας VR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted June 14, 2009 Author Report Share Posted June 14, 2009 καλος η κακος το G60 δεν ειναι καλο μοτερ λογο του G laderπου δεν ειναι αξιοπιστος......εαν σπασει η επισκευη ειναι αρκετα ακριβη ασε που στο "σπασιμο" (δεν στο ευχομαι καθολου) μπορει να "σπασεις" και το μοτερ λογο οτι κοματακια απο το σπασμενο G ισως πανε μεσα στο μοτερ οποτε καταλαβαινεις....... οποτε εχεις 2 επιλογες Α) κρατας το G καλυτερα να ψαχτεις απο ιντερνετ να βρεις λυσεις απο οτι ξερω αλλαζουν τροχαλια για να ανεβασει psi ο G lader και βαζουν και προγραμμα για να εχεις σωστο καυσιμο + εξατμιση ....απο 160 πs θα εισαι καπου στα 190 ps με καλυτερες επιδοσεις απο το "μαμα" Golf V Gti μπορεις να κανεις μετατροπη απο g lader σε turbo με το ιδιο μοτερ αλλα πρεπει καποιος να ξερει να στο κανει! (στην ευρωπη το κανουν κατα κορον) Β) αλλαζεις μοτερ η βαζεις το 16v (θα σου ερθει ποιο οικονομικα) αλλα θα εχεις επιδοσεις αναλογες των 140 ps αν βαλεις εκκεντρα κτλ κτλ θα πας 170-180 max ή βαζεις εναν 20vt με τα 150ps (εαν βρεις και απο S3 τοτε τα 225 αλλογα σε 1000κιλα....κανουν θαυματα) και τα ορια της βελτιωσης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλα! με μια vf34 εισαι απλα "αλλου" θα σε κανουν να ξεχασεις το 5αρι (σε επιδοσεις) και να μην βγαινεις απο το 2αρι εαν ηξερα ετσι δεν θα το επαιρνα καθολου.ακουγα G60 καλο,χρυσο,δυνατο αλλα δεν ηξερα τις αδυναμιες του. μου ειπαν να βρω κομπρεσσορα απο CLK 320 για δυναμη και αξιοπιστια.θα ψαξω να βρω αυτο πρωτα και βλεπουμε,μεχρι στιγμης το αμαξι δουλευει ρολοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 G60 ειχα φιλε πρωτα και μου εβγαζε ολο προβληματα και στο τελος μου εσπασε ο κομπρεσορας...Εβαλα 20vt και απλα ηρεμησα και παει πολυ καλυτερα απο οτι ο G60 και σε μαμα μορφη ασχετα αν ονομαστικα ειναι 150 αλογα ο 20vt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 μου ειπαν να βρω κομπρεσσορα απο CLK 320 για δυναμη και αξιοπιστια.θα ψαξω να βρω αυτο πρωτα και βλεπουμε,μεχρι στιγμης το αμαξι δουλευει ρολοι. NAI! ΝΑΙ! ! υπαρχει και αυτη η λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios kotrotsis Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 G60 σε Passat έχω ,τετρακίνητο , ο κομπρεσορας μην απελπηζεσαι, ευκολα δεν σπάει!!!!!!! , οταν σου λένε για 16βαλβιδο ,καλά σου λένε αλλά πως ; σε PL ή KR μοτέρ το κάνεις κομπρεσεράτο, http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzjuvIWpXUIIXF9YKWMIswf6Y_EU9Q_p8bZmHgux4Uw114356gYw και όλα καλά , της mercedes ο κομπρέσορας ,ναι είναι σούπερ -,αλλά αν δουλέυει ο δικός σου και δεν υδρώνει από λάδια τι κάθεσαι και το ζαλίζεις το θέμα , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...