Guest Κωστας VR6 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 σαν παλιος κατοχος και εγω kr εχω να πω οτι ισως το αμαξι(πειραγμενο) να μην ητανε πανω απο 155 αλογα (σε δυναμομετρο) αλλα οι επιδοσεις του σε συγκριση(κοντρα) με αλλα αυτοκινητα και παρομοια σε βαρος μαλιστα, ητανε οτι ειχες 180 αλογα +..... ακριβως! ναι μεν περνας ποιο δυνατα αμαξια απο εσενα... αλλα δεν παει να πει οτι εχεις και τα ps! στο δικο μου ειχα εκκεντρα..το ειχα κανει 2000cc με εμβολα και στροφαλο απο ABF ..και αλλα πολλα εκει να δεις πλακες με ποιο δυνατα αμαξια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwkr Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 δεν ειπα κατι αντιθετο... εγω μιλησα για οτι μπορεις να παιξεις με το ντισιμπιτερ !... με εκκεντροφορους το αγριευεις πολυ...εχει φιλος μου... και εγω ειχα απο ABT νομιζω ..μιας και το αυτοκινητο ηρθε απο γερμανια... αν το κανεις μαλον τοτε πας για τετραπεταλουδο οπως ειχε ο Ανδρεαδακης απο θεσσαλονικη που μια ζωη τρεχει με golf 2... νιμιζω 220-250ps εφτασε...(tvra exei ton 150 ps apo golf 3 nomizo kai roikh ejelijh syn programma ton exei ftasei 300 ps)..... και ο Δουλγεριδης που ετρεχε με KR και επαιζε με πλανιαρισμα κεφαλης και μπεκ.... καπου ειχα διαβασει οτι οι παλοιοι βαζανε μπεκ απο porshe 911 που φορουσε παλια υδραυλικο injection... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 300 πσ? ? ? ? απο 2000cc μοτερ με διαμετρο 82,5 και διαδρομη 92,8 και εβγαλε 300 ps? που? στις 10.000rpm? καλο! δλδ εγω με το vr6 που εχω 2800cc αμα βαλω εκκεντρα κανω ροικη συμπιεση κτλ κτλ χταποδια, βαλω μπεκ απο φρεγατα κτλ κτλ ποσα θα βγαλω? 400-450 ps? ? ? δλδ ελεος παιδια! ! ! δεν ειναι στραγαλια τα ps! ABF με τετραπεταλουδα στην Γερμανια και Αγγλια με το ζορι πανε 220-230 ps! απο 150 στα 300 πς δλδ + 100% σε ενα μοτερ σχεδιασμενο το 1985 (το ABF Golf III Gti 2000cc 16v ειναι η συνεχεια του KR) απλα ΔΕΝ γινετε! μονο με Turbo! τα πραγματα ειναι απλα! ενα ΚR χωρις εκκεντρα οτι και αν κανεις παει 140-150 αντε να πουμε 155 ps γιατι ειμαστε large με εκκεντρα ροικες κτλ κτλ το πολυ 180-185 τα ιδια και στα ABF μονο που λογο 200cc παραπανω εχεις καπου στα +10 πς στην καθε περιπτωση....αν πας σε 4πεταλουδο αντε να πας 220 πς (τα νουμερα ειναι στο περιπου) σε αγωνες τωρα οπου τα πραγματα αλλαζουν....εχεις καμια 10-15 ps ακομα......αυτο ειναι...δεν τα εχω βγαλει απο το μυαλο μου τα εχουν δοκιμασει κοσμος και κοσμος στο εξωτερικο! χρονια τωρα! (και καποια απο αυτα και εγω...) φιλικα Κωστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 ABF με τετραπεταλουδα στην Γερμανια και Αγγλια με το ζορι πανε 220-230 ps! φιλικα Κωστας ωπως τα λες φιλε μου .... εχω λιωσει το ιντερνετ χρονια τωρα και abf ή kr δεν εχω δει ουτε για πλακα πανω απο αυτα τα αλογα... αμα ϋπηρχε 300 ps abf (ατμοσφαιρα) στην ελλαδα θα μας ειχε κουβαληθει η μιση γερμανια και αγγλια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 ωπως τα λες φιλε μου .... εχω λιωσει το ιντερνετ χρονια τωρα και abf ή kr δεν εχω δει ουτε για πλακα πανω απο αυτα τα αλογα... αμα ϋπηρχε 300 ps abf (ατμοσφαιρα) στην ελλαδα θα μας ειχε κουβαληθει η μιση γερμανια και αγγλια... μια απο τα ιδια φιλε μου τρελο λιωσιμο...ειδικα οταν ψαχνομουν να φτιαξω το δικο μου KR πριν χρονια ...αστα!.... καθε μηνα VWPERFORMANCE ,forums κτλ κτλ αν θυμαμαι καλα 2 ειχα βρει με 240 ps οπου για να φτασουν σε αυτα τα επιπεδα ειχαν κανει τα ΠΑΝΤΑ! εως "ξηρο" καρτερ με ηλεκτρική τρομπα λαδιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted November 21, 2009 Author Report Share Posted November 21, 2009 Οι περισσότεροι απ'ότι βλέπω κλείνεται υπέρ του Kr και δεν βλέπω να λέει κανείς κάτι καλο για το 8v. Ελα που εγώ δεν θέλω το μηχανικό Injection. Εδώ τι κάνουμε?Με τι ρεύματα μπορούμε να παίξουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 μια απο τα ιδια φιλε μου τρελο λιωσιμο...ειδικα οταν ψαχνομουν να φτιαξω το δικο μου KR πριν χρονια ...αστα!.... καθε μηνα VWPERFORMANCE ,forums κτλ κτλ αν θυμαμαι καλα 2 ειχα βρει με 240 ps οπου για να φτασουν σε αυτα τα επιπεδα ειχαν κανει τα ΠΑΝΤΑ! εως "ξηρο" καρτερ με ηλεκτρική τρομπα λαδιου Yπαρχει και το παραδειγμα στο φορουμ μας.Το μελος Roccos απο Σαλονικα εχει ενα scirocco ΜΚ2 ΚR φτιαγμενο τεζα και δεν καταφερε να βγαλει πανω απο 203ps. Κι οταν λεμε τεζα εννοουμε: ανοιγμενο μπλοκ στα 84μμ με πιστονια mahle σφυρηλατα, στροφαλο απο Tdi,μπιελες απο audi 5κιλ. turbo ,καπακι με ροικη απο τον oetinger,εκκεντρα dbillas, τετραπεταλουδα 45αρια με αγραφο εγκεφαλο dta,ηλεκτρονικη και ρευματα msd,χταποδια εξατμισεις κλπ κλπ.Το αυτοκινητο ειναι τερας και πολυ γριγορο αλλα τα αλογα οπως ειπα και πριν με το ζορι περασαν τα 200. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Οι περισσότεροι απ'ότι βλέπω κλείνεται υπέρ του Kr και δεν βλέπω να λέει κανείς κάτι καλο για το 8v. Ελα που εγώ δεν θέλω το μηχανικό Injection. Εδώ τι κάνουμε?Με τι ρεύματα μπορούμε να παίξουμε? θα κανεις υπομονη μεχρι να καταλαβεις οτι το kr ειναι μονοδρομος..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 10, 2010 Author Report Share Posted January 10, 2010 Ο KR είναι δύσκολο να μετατραπεί σε ηλεκτρικό injection ή θα χάσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 πάρε μια ιδέα http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1648969 http://www.dubbase.2ya.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 18, 2010 Author Report Share Posted January 18, 2010 πάρε μια ιδέα http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1648969 http://www.dubbase.2ya.com/ τττ thanks mate!!! Δηλαδή αν βρω ρεύματα απο abf θα παίξει κανονικά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 αυτό που είδες είναι από το 8v πλεξούδες και ecu, από το abf χρειάζεσαι αισθητήρα στροφάλου κάτι που δεν έχουν τα ΚΡ-PL-9a 16v μοτέρ, μην μπλέξεις σε τέτοια κατάσταση θα βρίζεις για πολύ καιρό, η πάρε κατευθείαν ένα από τα μοτέρ που προανέφερα με μηχανικό ψεκασμό (εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα εδώ και χρονια) η πάρε κατευθείαν ένα abf τροπέτο και να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο, βρήκα πρόσφατα τροπέτο με 1500euro ψάξε και θα βρείς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 αυτό που είδες είναι από το 8v πλεξούδες και ecu, από το abf χρειάζεσαι αισθητήρα στροφάλου κάτι που δεν έχουν τα ΚΡ-PL-9a 16v μοτέρ, μην μπλέξεις σε τέτοια κατάσταση θα βρίζεις για πολύ καιρό, η πάρε κατευθείαν ένα από τα μοτέρ που προανέφερα με μηχανικό ψεκασμό (εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα εδώ και χρονια) η πάρε κατευθείαν ένα abf τροπέτο και να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο, βρήκα πρόσφατα τροπέτο με 1500euro ψάξε και θα βρείς Το ABF τοχω σκεφτεί εξαρχής. Αλλά επειδή έχω ήδη μια μετατροπή που μου έχει στοιχίσει πολλά κι ακόμα δεν τελείωσα δεν θέλω να ξεφύγω και με αυτην,και για να μπει ο abf θέλει καινούριες βάσεις. Με τον kr δεν θαχω τέτοια θέματα,απλά αλλάζω τα ρεύματα και τελειώνω δια παντώς. Δηλαδή σε kr λες για ρεύματα απο 1.8 8v? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) ίδιες βάσεις έχει αδερφέ μονο τα ηλεκτρολογικά είναι να περάσεις, tpt άλλο. να ρωτήσω, τι ακριβώς θέλεις να φτιάξεις, αλλα και τι έχεις κάνει έως τώρα? Edited January 20, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 22, 2010 Author Report Share Posted January 22, 2010 ίδιες βάσεις έχει αδερφέ μονο τα ηλεκτρολογικά είναι να περάσεις, tpt άλλο. να ρωτήσω, τι ακριβώς θέλεις να φτιάξεις, αλλα και τι έχεις κάνει έως τώρα? Λ Λοιπόν... Έχω 2 caddy, το ένα το έχω κάνει tdi με μοτερ 2.0 με τα 140,μιλάμε για μεγάλη μετατροπή που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί. Το άλλο είναι εντελώς μαμά και αρκετά ταλαιπωρημένο. Επειδή κρίνω ασύμφορο να ρίξω χρήματα στο μαμά μοτερ(ew) ψάχνω για άλλο μοτέρ,ψεκαστό,λίγο πιο γρήγορο. Το maximum που θα έκανα σ'αυτο το αυτοκίνητο ήταν να το κάνω τετρακίνητο σε κάποια φάση. Απο golf 2 που σκέφτομαι δεν έχω πρόβλημα στην τοποθέτηση,και δεν πληρωνω τα γ@μησι@τικ@ που λέγονται μετατροπή. Αρχικά σκεφτόμουν ενα 8v μοτεράκι με τα 112 αλλα βλέπω πως όλοι επιμένετε στον kr. Αυτό που δεν θέλω σε όποιο μοτέρ κι αν βρω είναι να έχει μηχανικό injection!! Αυτή τη στιγμή έχω στην κατοχή μου φρένα απο corrado αμερικάνικο μαζί με το abs,ταμπλώ και a/c corrado τα οποία θα βάλω για να του δώσω μια νότα εκσυγχρονισμού... Υπόψην πως το αυτοκίνητο το έχω για χόμπυ και όχι για επαγγελματικ΄χρήση...άντε κανα κυνηγι και κανα ψάρεμα να πάει. Ακούω προτάσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΣΨΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ, 8ν ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!! ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLF MK2 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΑΣΟΨΕΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 23, 2010 Author Report Share Posted January 23, 2010 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΣΨΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ, 8ν ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!! ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLF MK2 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΑΣΟΨΕΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ!! Ποιο ακριβώς μοτέρ είχες? Πέραν της αξιοπιστίας πες μου κάποια πράγματα,όπως επιδόσεις,κατανάλωση,ρεπρίζ κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 θα σου πρότεινα να βάλεις ένα 2e μοτέρ αν θες 8V από mk3 με ηλεκτρικά beck, δεν βγάζει άλογα αλλά πάει πολύ καλά, αλλά για εμένα 16v και μηχανικά και άσε τους άλλους να λένε ότι θέλουν, τέτοιο έχω και δεν θα το αλλάξω ποτέ, είναι ο πιο αξιόπιστος ψεκασμός, το λένε όλη η γνώστες και η εταιρία, ποτέ δεν έπαθε τίποτα εδώ και 25 χρόνια που λειτουργούν αρκεί να μην το σκάλιζες, επειδή όμως όλη το παίζανε βελτιωτές και τα σκαλίζανε τα φάγανε στη μούρη και για αυτό έχει ακουστεί ότι έχει πρόβλημα, ε λοιπόν μάθετε κάτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ, όλα θα τα πετάξετε και ο μηχανικός ψεκασμός θα υπάρχει ακόμα και θα λειτουργεί. K-JETRONIC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 οπως λεει και ο φιλος! αν δεν βαλεις χερι το Κ-jet δεν παθαινει τιποτα! φιλε Terlegas λογο οτι σε βλεπω ανησυχο..... βαλε ενα ABF 16v απο Golf 3 ...και 16v και ηελκτρικα μπεκ (να κοιμασε τα βραδια ησυχος) πολυ καλο το 8v αλλα το τραβηγμα μετα τις 4000RPM αναμεσα σε 8V και 16v ειναι Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ! μηλαμε παντα για μαμα μοτερ! ! μην αρχισουμε εγω εβαλα εκκεντρα εγω εβαλα καρμπιρατερ απο φρεγατα και παει λεγοντας..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΣΨΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ, 8ν ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!! ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLF MK2 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΑΣΟΨΕΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ!! ειχα μαμισιο GTI II 1991 μοντελο. 16βαλβιδο σιγουρα να παρεις. το αμαξι το πουλησα σε φιλο κ ακομα τρεχει και κανερναν προβλημα δεν εβγαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 Οπότε ψάχνουμε kr και ηλεκρικά μπεκ ή abf,αφού οι περισσότεροι εκεί καταλήγετε. Για το 2ε δεν έχω ακούσει τίποτα..δεν εχω αποψη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 (edited) εγω εβαλα καρμπιρατερ απο φρεγατα και παει λεγοντας..... είσαι θεός xaxaxaxaxaxaxa Edited January 26, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted February 24, 2010 Author Report Share Posted February 24, 2010 Βρήκα χθες ένα μοτέρ jh με εισαγωγή digifant2. Απ'ότι έψαξα στο νετ το συγκεκριμένο μοτέρ είναι με μηχανικες βαλβίδες και k jetronik,και φαίνεται ότι το έχουνε κάνει μετατροπή σε digifant. Ξέρει κανείς γι'αυτό το μοτέρ τίποτα παραπάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted March 17, 2010 Author Report Share Posted March 17, 2010 Recent news... Βρήκα golf 2 με abf,σε πάρα πολύ καλή τιμή. Προσπάθησα να το βάλω μπρος δεν έσκαγε με τίποτα,και μου αναβόσβηνε το λαμπάκι της πίεσης λαδιού.Είναι σε ακινησία περίπου 1 χρόνο. 1)παίζει να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα? 2)KR ή ABF??? 3)Πόσο βενζινοβόρο είναι? 4)Τα ανταλλακτικά του ισχύει ότι "τσούζουνε" γιατί σκέφτομαι να του κάνω ένα rebuild.. 5)Στο caddy(golf1) κουμπώνει στάνταρ χωρίς μετατροπές?? Δώστε μου τα φώτα σας γιατί δεν θα κατασταλάξω ποτέ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) Recent news... Βρήκα golf 2 με abf,σε πάρα πολύ καλή τιμή. Προσπάθησα να το βάλω μπρος δεν έσκαγε με τίποτα,και μου αναβόσβηνε το λαμπάκι της πίεσης λαδιού.Είναι σε ακινησία περίπου 1 χρόνο. 1)παίζει να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα? 2)KR ή ABF??? 3)Πόσο βενζινοβόρο είναι? 4)Τα ανταλλακτικά του ισχύει ότι "τσούζουνε" γιατί σκέφτομαι να του κάνω ένα rebuild.. 5)Στο caddy(golf1) κουμπώνει στάνταρ χωρίς μετατροπές?? Δώστε μου τα φώτα σας γιατί δεν θα κατασταλάξω ποτέ...! 1)αν εχει σημαντικο προβλημα ή οχι δν μπορεις να το γνωριζεις εκ πρωτης ματιας παντως ακομα και τροπετο να εβρισκες δν ξερεις ποσο καιρο θα το ειχε στην αποθηκη του.Οποτε αυτο ειναι σχετικο με το χρονο!Παντως μπορεις να δεις αν δν ειναι καθαρο το μοτερ αν εχει λαδια στο κορμο-καπακι κτλπ και αν χανει απο καπου σαν πρωτη ματια.Μετα πρεπει βεβαια να το βαλεις να δουλεψει-να το πας και μια βολτα και το καλυτερο θα ηταν να βρεις ενα μηχανικο να το ακουσει-δει τα πιο βασικα τουλαχιστον γιατι σιγουρα θα χρειαστει να ριξεις χρημα.Ειναι πιθανο να εχει κολληση η αντλια απο την ακινησια ή αφου λες οτι δν εσκαγε τα εχει παιξει η μπαταρια ή η μιζα! 2)Τι? 3)2000 κυβικα ειναι...Καιει σαν 2000!Οσο το πατας πιο πολυ τοσο πιο πολυ ζηταει.. 4)Αν ψαχτεις απο ebay-μαντρες εδω Ελλαδα κτλπ δν νομιζω να ισχυει!Αν πας αντιπροσωπεια για γνησια ανταλακτικα θα τσουζει λογικα.. 5)Αν δν κανω λαθος εχει ακριβως ιδιες βασεις με το Golf 2 οποτε πρεπει να κουμπωνει απευθειας! Edited March 18, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...