Jump to content
Tasos Corrado

Corrado Vr6 Syncro Compressor Under Construction

Recommended Posts

Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.

Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor.

Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίος φιλαράκι.

Go on και περιμένουμε τις εξελίξεις σου

Link to post
Share on other sites

Ελα Doc.αυτα ειναι.Αντε να δουμε και κανα καλο corrado και syncro worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif .

Κανε τη μετατρωπη στο δικο σου να μαθεις γιατι οταν βρω πατωμα θα φτιαξεις και το δικο μου new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif .

Link to post
Share on other sites
Ελα Doc.αυτα ειναι.Αντε να δουμε και κανα καλο corrado και syncro worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif .

Κανε τη μετατρωπη στο δικο σου να μαθεις γιατι οταν βρω πατωμα θα φτιαξεις και το δικο μου new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif .

Φιλε μου Πετρο εχω αρκετες foto απο την κατασκευη του Syncro αλλα δεν ξερω πως να τις ανεβασω .Help.

Οσο για πατωμα Syncro θα σου εχω σε 7 ημερες αν το χρειαζεσαι , αν και δεν ειναι απαραιτητο διοτι κατα την τοποθετηση του διαπιστωσα πως αν το αρχικο επανατοποθετηθει 21 cm ψηλοτερα τοτε το διαφορικο και το ντεποζιτο του syncro ταιριαζουν. Θα ανεβασω τις σχετικες φοτο οταν μου πει καποιος τον τροπο. ?????

Link to post
Share on other sites
Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.

Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor.

Link to post
Share on other sites
Guest Κωστας VR6

ευκολο ειναι...

πας εδω

http://www.imageshack.us/

ανεβαζεις την φωτο που θελεις απο το pc σου

μετα κανεις copy-paiste το link που ειναι κατω απο την φωτo

στο "παραθυρο" απαντησης του forum και εισαι ετοιμος

Link to post
Share on other sites
Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.

Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor.

Τασο ευχομαι το project να εξελιχθει οπως το περιμενεις, καθως επισης υπομονη. Τα καλυτερα ερχονται

Link to post
Share on other sites

Η ταμπελα μ'αρεσει στη τελευταια φωτο. ;)B):thumbsup::thumbsup::lol:

Link to post
Share on other sites

Ειναι αυτονοητο πως απο το Golf III Variant VR6 Syncro εκτος απο την τετρακινηση και το μοτερ ,θα χρειαστω το πατωμα της ρεζερβας για να χωρεσει το διαφορικο και το ντεποζιτο. Το τουνελ του Corrado δεν χρειαζεται καμια μετατροπη

[b]To Σαββατο 13-06-09 [/b]αρχισαν οι εργασιες για το πατωμα του Syncro. ( να δω ποτε θα τελειωσω ????)

Επρεπε να κοψω το τμημα του πατωματος της ρεζερβας και να πονταρω το πατωμα του Syncro για να χωρεσει το ντεποζιτο (που ειναι διαφορετικο) καθως και ο πισω αξονας με το διαφορικο.

Τα ορια για το που πρεπει να κοπει καθοριζονται απο τα ραμφη που εινα ορατα απο το κατω μερος του αμαξωματος.

Τα αρχικα ραμφη δεν χρειαστηκε να τα πειραξω.

Χρειαστηκα 2 δισκους κοπης για Inox για το κοψιμο του απλου πατωματος , και 3 μεγαλους για το πατωμα απο το Golf 3 syncro.

Οι εργασιε κοπης και συγκολησης κρατησαν 2 ημερες. (για το επομενο θα χρειαστω 1).

Το κοψε ραψε

http://img44.imageshack.us/img44/7751/vr6004.jpg

Link to post
Share on other sites

http://img44.imageshack.us/img44/195/vr6010.jpg

http://img44.imageshack.us/img44/6883/vr6011.jpg

http://img44.imageshack.us/img44/5632/vr6012.jpg

Αυτα εγιναν το Σαββατοκυριακο.

Σημερα Δευτερα λογω αναβολης μιας δουλειας ,βρηκα χρονο και περασα αντισκοριακο -τσιχλα- πανω απο τις πονταρισιες, και ετριψα και εβαψα τον πισω αξονα . Αυριο το βραδυ ελπιζω να βρω χρονο να περασω επανω τον αξονα και το ντεποζιτο. (Θα ανεβασω και τις αναλογες φοτο)

Link to post
Share on other sites
Guest Κωστας VR6

δεν κανει τιποτα!

κανεις πολυ καλη δουλεια και απο οτι βλεπω εισαι

"διαβασμενος" θελουν υπομονη και μερακι αυτες οι δουλειες....

ενα μεγαλο μπραβο!

Link to post
Share on other sites

Το διαφορικο με τον αξονα φρεσκοτριμενο και βαμενο με αντισκοριακο ( το Golf Variant αγοραστηκε απο Ελβετια οπου λογω χιονιου = αλατι =σκουρια). Παρεπιπτοντως το Variant ειχε 76000 χιλιομετρα στα χαρτια του Ελβετικου ΚΤΕΟ.diaforiko.jpg

Link to post
Share on other sites

Παρατηρηση : Στα Corrado 89-90 οι σωληνωσεις του ντεποζιτου περνουν κατω απο το πισω ραμφος (στην πλευρα του συνοδηγου, ενω στα μοντελα 91 -95 υπαρχει οπη διαμεσω του ραμφους για να προστατευονται οι σωληνωσεις (να μην κοπουν) απο τον αξονα οταν αυτος κανει μεγαλη διαδρομη (πχ σε λακουβα με φορτομενο αμαξι). Ετσι οταν τοποθετησα το πατωμα με τα ραμφη απο το Golf 3 ,πανω στα ραμφη του Corrado (ετσι εχω 2 ραμφη σε καθε μερια = διπλη ενισχυση) απεκτησα και την τρυπα των σωληνωσεων,και το μονο που εκανα = ανοιξα την εξοδο προς τον θολο .

Πετρο δες για να καταλαβεις

trypa.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.