Jump to content
chaconne

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ

Recommended Posts

Λοιπόν,ανέβαινα το πρωί Αθήνα άνετος και χαλαρός :lol: και στα μέσα περίπου της διαδρόμής,ύψος Κινέτας, βλέπω την προειδοποιητική κόκκινη λυχνία που μοιάζει με μπαταρία αναμμένη. Σταματάω στο πρώτό parking και διαβάζω στο manual ότι υπάρχει σφάλμα στη γεννήτρια! :D Παίρνω τηλ τον κ. μηχανικό μου και μου λέει να δω αν έχει φύγει το λουρί που βρίσκεται αριστερά του κινητήρα!Και όντως,λουρί πουθενά :huh::blink: Επιστρέφω πίσω με την οδική και κατευθείαν στο συνεργείο,όπου απόφάνθηκε ότι χάλασε το κομπρεσερ του κλίματος!!Τουτ'έστιν 900¤ γνήσιο;;;

Όπως και να'χει το θέμα,την επόμενη φορά που θα πάτε στην εκκλησία ανάψε και ένα κεράκι για το πασατακι μου γιατί δεν αντέχω άλλα προβλήματα :lol:-_-

Υ.Γ. μοντέλο 5/2005, κινητήρας 2.0fsi

Link to comment
Share on other sites

καλα το λουρι οκ ..εφυγε...

βλαβη στο κομπρεσερ γιατι?

για προσεξε λιγο φιλε μου...

μην ..βγαλουν το επιδομα καλοκαιριου απο σενα.....

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα έχεις και πότε έκανες το τελευταίο σου σέρβις? Αν είναι κοντά για πάνε και τράβα τους λίγο τ΄αυτιά!!! protest.gif Το λουρί αυτό δεν είναι για μια ζωή,μετά από κάποια χιλιόμετρα πρέπει να ελέγχεται από το εξουσιοδοτημένο σέρβις και αν έχει φθαρεί ν΄αλλάζεται. -_-

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν γίνεται να λιώσει το λουρί,εξαιτίας της βλάβης στο κλίμα;αναφέρομαι στο λουρί του δυναμό,έτσι;το είχα αλλάξει στα 90.000 χλμ περίπου,μαζί με τον ιμάντα χρονισμού,δεν θυμάμαι ακριβώς πότε.Τώρα έχω σχεδόν 102.000χλμ.

Panoss,το πηγαίνω σε συνεργείο εκτος αντιπροσωπίας,αφού έχω βγει από την εγγύηση εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον.Μέχρι στιγμής δεν τιθέται θέμα εμπιστοσύνης,αλλά το ερώτημα σου"βλάβη στο κομπρεσερ,γιατί;;" ΑΠΑΙΤΕΙ απάντηση -_-

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν γίνεται να λιώσει το λουρί,εξαιτίας της βλάβης στο κλίμα;αναφέρομαι στο λουρί του δυναμό,έτσι;το είχα αλλάξει στα 90.000 χλμ περίπου,μαζί με τον ιμάντα χρονισμού,δεν θυμάμαι ακριβώς πότε.Τώρα έχω σχεδόν 102.000χλμ.

Panoss,το πηγαίνω σε συνεργείο εκτος αντιπροσωπίας,αφού έχω βγει από την εγγύηση εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον.Μέχρι στιγμής δεν τιθέται θέμα εμπιστοσύνης,αλλά το ερώτημα σου"βλάβη στο κομπρεσερ,γιατί;;" ΑΠΑΙΤΕΙ απάντηση -_-

Το λουρί διαλύθηκε "έλιωσε" όπως λες απο την βλάβη στο κομπρεσέρ, δλδ το κομπρεσέρ "κόλλησε" σταμάτησε να γυρίζει και έκανε το λουρί κομμάτια.

Την ωρα που συνέβαινε αυτό πρέπει να υπήρχε έντονος θόρυβος στον χώρο του κινητήρα, δεν άκουσες τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

Το λουρί διαλύθηκε "έλιωσε" όπως λες απο την βλάβη στο κομπρεσέρ, δλδ το κομπρεσέρ "κόλλησε" σταμάτησε να γυρίζει και έκανε το λουρί κομμάτια.

Την ωρα που συνέβαινε αυτό πρέπει να υπήρχε έντονος θόρυβος στον χώρο του κινητήρα, δεν άκουσες τίποτα?

Μα,τίποτα.... music.gif

Link to comment
Share on other sites

Το κομπρεσερ τελικά είχε κολήσει επειδή δεν είχε λάδι!! :o :o ε;;!! :D;) Τελοσπάντων, το αντικατέστησα με ένα μεταχειρισμένο,από ίδιο passat,σχεδόν καινούριο ήταν(το είδα και εγώ) 440¤

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να κοιταμε και τα λάδια του κομπρεσερ την κατσαμε....

Link to comment
Share on other sites

Το κομπρεσερ τελικά είχε κολήσει επειδή δεν είχε λάδι!! :o :o ε;;!! -_-:huh: Τελοσπάντων, το αντικατέστησα με ένα μεταχειρισμένο,από ίδιο passat,σχεδόν καινούριο ήταν(το είδα και εγώ) 440¤

Μπορεί κάποιος μόνος του να κάνει έλεγχο στα λάδια του κομπρεσέρ ??

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Το λάδι μαζί με το ψυκτικό μέσο βρίσκονται σε ανάμιξη και κυκλοφορούν μαζί στο δίκτυο. Σε περίπτωση διαρροής πρώτα θα χαθεί το ψυκτικό μέσο με πολύ λίγο λάδι και συγχρόνως θα ενεργοποιηθεί ο πρεσσοστατης χαμηλής πίεσης λόγω έλλειψης πίεσης και θα αποσυμπλέξει το συμπιεστή με αποτέλεσμα το λουρί να μην ζορίζεται καθόλου. Από λαδί μπορεί να μείνει μόνο όταν γίνονται απανωτές φορτίσεις του συστήματος μετά από διαρροή , χωρίς την συμπλήρωση της ποσότητας ελαίου που έχει διαρρεύσει.

Έλεγχος ποσότητας ελαίου δεν γίνεται.

Κάποιος ψώνισε συμπιεστή !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι μαζί με το ψυκτικό μέσο βρίσκονται σε ανάμιξη και κυκλοφορούν μαζί στο δίκτυο. Σε περίπτωση διαρροής πρώτα θα χαθεί το ψυκτικό μέσο με πολύ λίγο λάδι και συγχρόνως θα ενεργοποιηθεί ο πρεσσοστατης χαμηλής πίεσης λόγω έλλειψης πίεσης και θα αποσυμπλέξει το συμπιεστή με αποτέλεσμα το λουρί να μην ζορίζεται καθόλου. Από λαδί μπορεί να μείνει μόνο όταν γίνονται απανωτές φορτίσεις του συστήματος μετά από διαρροή , χωρίς την συμπλήρωση της ποσότητας ελαίου που έχει διαρρεύσει.

Έλεγχος ποσότητας ελαίου δεν γίνεται.

Κάποιος ψώνισε συμπιεστή !!!!!

Μπορείς να μας το μεταφράσεις hmmm.gif , γιατί δεν είμαστε και ψυκτικοί iconcool5lw.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Το κύκλωμα του κλιματισμού αποτελείται από τον συμπιεστή, ο οποίος συμπιέζει το ψυκτικό μέσο (Freon R-134a),που βρίσκεται σε αέρια κατάσταση ,ωθώντας το προς το ψυγείο του συστήματος (βρίσκεται μπροστά από το ψυγείο της μηχανής και έχει παρόμοια μορφή με αυτό ), όπου υγροποιείται και αφαιρείται η θερμότητα του, φθάνοντας σε θερμοκρασία περιβάλλοντος

Στη συνέχεια, περνώντας από το φίλτρο, αποβάλλεται η υγρασία του, κατακρατούνται τυχόν βρωμιές και πηγαίνει προς τον εξατμιστή, που βρίσκεται πίσω από το ταμπλό.

Στην είσοδο του, μια ειδική βαλβίδα εκτόνωσης μειώνει την πίεση του υγρού μετατρέποντας το σε σταγονίδια , το οποίο αεριοποιείται, απορροφώντας τη θερμότητα και υγροποιώντας την υγρασία του εσωτερικού χώρου η οποία αποβάλλεται από ένα σωληνάκι που βρίσκεται στο κάτω σημείο του κελύφους που περιέχει τον εξατμιστή. Ένας θερμοστάτης ελέγχει τη σταθερότητα της θερμοκρασίας του Freon, που πρέπει να διατηρείται πάντα στους -5 βαθμούς Κέλσιου κατά την είσοδο του στον εξατμιστη.

Στη συνεχεία, το ψυκτικό μέσο μεταφέρεται στο συμπιεστή, όπου συμπιέζεται και πάλι , για να αποβολή στο ψυγείο τη θερμότητα που έχει παραλάβει. Η ψυκτική απόδοση του κλιματιστικού συστήματος ανέρχεται στα 22-23.000 b.t.u

Ο συμπιεστής τίθεται σε λειτουργία με την ηλεκτρομαγνητική σύμπλεξη ενός πηνίου, περιστρεφόμενος μέσω ιμάντα από το στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα. Το έργο που απαιτείται αντιστοιχεί με την απώλεια περίπου δυο ίππων (παλαιοτέρα, ο κλιματισμός αφαιρούσε ακόμη και επτά ίππους από την ισχύ του κινητήρα ).

Η κατανάλωση του κινητήρα αυξάνεται, μόνο στο ποσοστό που αναλογεί στην απώλεια αυτή, αφού το κλιματιστικό σύστημα είναι συνδεδεμένο με τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο, ο οποίος << αναγνωρίζει >> το προσθετό φορτίο και δίνει εντολή στον ψεκασμό για πλουσιότερο μείγμα . Το ίδιο συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο μεταφέρει επιβάτες ή αποσκευές.

Ο κλιματισμός διατηρείται σε άριστη κατάσταση, αν τον θέτουμε σε λειτουργία επί πέντε λεπτά εβδομαδιαίως, καλοκαίρι και χειμώνα, ώστε να λιπαίνονται και να διατηρούνται ελαστικές οι τσιμούχες του μηχανισμού (μαζί με το ψυκτικό μέσον, στο κύκλωμα κυκλοφορεί και λιπαντικό υγρό).Διαφορετικά θα υπάρξει απώλεια του ψυκτικού μέσου. Αν το περιβάλλον είναι ψυχρό, ανοίγουμε και το καλοριφέρ, ώστε να << ισορροπήσουμε >>τη θερμοκρασία.

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Υπάρχουν δυο τύποι κλιματισμού :ο αυτόματος (clima)και ο απλός. Στον πρώτο , μπορούμε να επιλέξουμε την επιθυμητή θερμοκρασία, η οποία διατηρεί ταυ σταθερή με τους κατάλληλους αισθητήρες που ενεργοποιούν παράλληλα τον κλιματικό και το καλοριφέρ του αυτοκίνητου.

Στον απλό κλιματισμό, ο συνδυασμός αυτός επιτυγχάνεται με τη χειροκίνητη χρήση των δυο ρυθμιστών. Με το χειροκίνητο σύστημα μπορούμε να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή απόδοση, ενώ στο climax οι αισθητήρες θέτουν κάποιους περιορισμούς.

Στο σύστημα climax, η επιλογή << defrost >> μας δίνει τη δυνατότητα να αφαιρέσουμε την υγρασία από το εσωτερικό το ταχύτερο ξεθάμπωμα των παραθύρων. Αυτό βέβαια επιτυγχάνεται και με το χειροκίνητο σύστημα, αρκεί να ανοίξουμε ταυτόχρονα τον κλιματισμό και το καλοριφέρ, με εσωτερική ανακύκλωση του αέρα.

Μπορούμε να αυξήσουμε την απόδοση του κλιματιστικού συστήματος, αν ενεργοποιήσουμε την εσωτερική ανακύκλωση του αέρα. Με αυτό τον τρόπο, ο μηχανισμός δεν καταναλώνει προσθετό έργο, αφού απλώς διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του ήδη ψυχρού αέρα, του οποίου, επιπλέον, το ποσοστό υγρασίας είναι ελάχιστο, έχοντας ήδη απομακρυνθεί. Το οξυγόνο όμως που περιέχει εξαντλείται, γι̉ αυτό πρέπει να ενεργοποιούμε περιοδικά την είσοδο του εξωτερικού αέρα.

Ποσότητα λαδιού κομπρεσέρ

Αν δεν υπάρχει επαρκής ποσότητα λαδιού στο κομπρεσέρ, τότε το κομπρεσέρ δεν μπορεί να λιπανθεί επαρκώς. Από την άλλη μεριά , αν αυτή η ποσότητα είναι υπερβολική, μια μεγάλη ποσότητα λαδιού θα προσκολληθεί στα εσωτερικά τοιχώματα του εξαερωτή (evaporator ),αποτρέποντας την αποτελεσματική ανταλλαγή θερμότητας και μειώνοντας την ψυκτική ικανότητα του συστήματος. Γι αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να διατηρηθεί η σωστή ποσότητα λαδιού στο κύκλωμα της ψύξης.

Συμπλήρωση λαδιού μετά την αντικατάσταση ανταλλακτικών.

Αν ανοιχτεί το κύκλωμα του A/C , το ψυκτικό υγρό θα εξέλθει και θα εξατμιστεί στην ατμόσφαιρα .Παρ όλα αυτά ,επειδή το λάδι του κομπρεσέρ δεν εξατμίζεται σε θερμοκρασία δωματίου , σχεδόν ολόκληρη η ποσότητα του θα παραμείνει στο σύστημα. Γι αυτό το λόγο, όταν αντικαθίσταται ένα εξάρτημα, όπως το φίλτρο /αφυγραντήρας, τον εξαερωτή, τον συμπυκνωτή, πρέπει να προστεθεί μια ποσότητα λαδιού στο σύστημα ίση με αυτή που περιέχεται στο παλιό εξάρτημα. Το ακόλουθο είναι ένας οδηγός για την ποσότητα του λαδιού που πρέπει να προστεθεί όταν αντικαθίσταται ένα λειτουργικό εξάρτημα:

-Φίλτρο αφυγραντήρας 10-20 κ.εκ.

-Συμπυκνωτής 40-50 κ.εκ.

-Εξαερωτής (Evaporator ) 40-50 κ.εκ.

-Κομπρεσέρ (βλέπε σημείωση παρακάτω)

Σημείωση:Στα καινούργια κομπρεσέρ υπάρχει όλη η ποσότητα λαδιού που χρειάζεται το σύστημα. Έτσι όταν αλλάζετε το κομπρεσέρ, πρώτα αδειάστε και μετρήστε την ποσότητα του λαδιού στο παλαιό κομπρεσέρ. Μετά αδειάστε το λαδί από το νέο κομπρεσέρ και συμπληρώστε την ίδια ποσότητα λαδιού με αυτή που βγάλατε από το παλαιό, προσθέτοντας και αλλά 20 cm3 στο νέο κομπρεσέρ.

Φόρτιση του συστήματος έχουμε όταν γεμίζουμε το σύστημα με Freon . μαζί με τη φόρτιση πρέπει να προστεθεί και η ποσότητα λαδιού που χάθηκε με τη διαρροή η οποία αναλόγως του σημείου της διαρροής κυμαίνεται από 5 κ.εκ. έως και 25 κ.εκ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για να μην ανοιγω καινουριο θεμα,ξερετε πως βγαινει ο αισθητηρας του κλιματισμου,που ειναι στο μπροστα παρπριζ,γιατι μαλλον τα εχει παιξει,μπας και παραγγειλω κανεναν απο το ebay και τον αλλαξω.Τωρα τελευταια εκει που δινει το κλιματιστικο στα φουλ κρυο,ξαφνικα σταματαει.Απο μια ματια που εριξα στις τιμες που παιρνει ο αισθητηρας μου δειχνει ο,τι να ναι.Την μια μου δειχνει 40 βαθμους και δουλευει στα φουλ,και την αλλη μου δειχνει 18 βαθμους και σταματαει την ροη αερα.Η διαφορα αυτη πεφτει απο τους 40 στους 18 μεσα σε 30 δευτερολεπτα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για να μην ανοιγω καινουριο θεμα,ξερετε πως βγαινει ο αισθητηρας του κλιματισμου,που ειναι στο μπροστα παρπριζ,γιατι μαλλον τα εχει παιξει,μπας και παραγγειλω κανεναν απο το ebay και τον αλλαξω.Τωρα τελευταια εκει που δινει το κλιματιστικο στα φουλ κρυο,ξαφνικα σταματαει.Απο μια ματια που εριξα στις τιμες που παιρνει ο αισθητηρας μου δειχνει ο,τι να ναι.Την μια μου δειχνει 40 βαθμους και δουλευει στα φουλ,και την αλλη μου δειχνει 18 βαθμους και σταματαει την ροη αερα.Η διαφορα αυτη πεφτει απο τους 40 στους 18 μεσα σε 30 δευτερολεπτα.

Ωχ ρε Πάνο καλοκαιριάτικα τι έπαθες!!! :whistling: Μήπως του ρίχνεις πολύ γυαλιστικό? tongue.gif Πάρε ένα πανάκι με μικροίνες και με λίγο καθαριστικό π.χ της sonax και καθάρισέ τον. Αν πάλι δεν στρώσει είσαι 100% σίγουρος ότι η ανωμαλία προέρχεται από τον αισθητήρα αυτόν και όχι από κάπου αλλού? ;) Πάντως πρέπει να βγαίνει εύκολα με μια κάρτα.Αν όχι αφού θα τον αλλάξεις που θα τον αλλάξεις πιάστον με μια πένσα αφού βάλεις ένα πανάκι στην εκεί περιοχή για να μην προκαλέσεις καμιά γρατζουνιά και τράβα τον προς τα πάνω.Λογικά πρέπει να είναι κουμπωτός.Εξάλλου η όλη εργασία θα γίνει αφού πάρεις στα χέρια σου τον καινούργιο αισθητήρα και έτσι θα δεις που ενδεχομένως κουμπώνει ή τις εγκοπές που έχει. :D

Link to comment
Share on other sites

Ρε Γιωργο δεν βαζω γυαλιστικα και τετοια,και μου κανει εντυπωση.Κοιταω καμμια φορα την ενδειξη της θερμοκρασιας απο το συνδυασμο των κουμπιων ECO και της ροης αερα στο μπαρμπριζ,στο 01 και μου δειχνει κατι 10 βαθμους κελσιου και τετοια,ενω καταλαβαινεις μεσα πρεπει να εχει πανω απο 50 βαθμους οταν το αφηνω κλειδωμενο μες τον ηλιο,και συνεχεια τωρα βαζω το LO.Η πλακα ειναι οτι δεν το κανει συνεχεια σημερα ας πουμε δουλευε κανα 10λεπτο μια χαρα,μετα αρχισε και εβγαζε ζεστη.Κοιταω θερμοκρασια που περνει ο αισθητηρας.. 08 βαθμους κελσιου,οτι να 'ναι..

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για να μην ανοιγω καινουριο θεμα,ξερετε πως βγαινει ο αισθητηρας του κλιματισμου,που ειναι στο μπροστα παρπριζ,γιατι μαλλον τα εχει παιξει,μπας και παραγγειλω κανεναν απο το ebay και τον αλλαξω.Τωρα τελευταια εκει που δινει το κλιματιστικο στα φουλ κρυο,ξαφνικα σταματαει.Απο μια ματια που εριξα στις τιμες που παιρνει ο αισθητηρας μου δειχνει ο,τι να ναι.Την μια μου δειχνει 40 βαθμους και δουλευει στα φουλ,και την αλλη μου δειχνει 18 βαθμους και σταματαει την ροη αερα.Η διαφορα αυτη πεφτει απο τους 40 στους 18 μεσα σε 30 δευτερολεπτα.

Για δες, σου κάνει??

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895

Link to comment
Share on other sites

Για δες, σου κάνει??

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895

Δεν είναι το ίδιο αλλά μια ιδέα μου έδωσε,ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι μαζί με το ψυκτικό μέσο βρίσκονται σε ανάμιξη και κυκλοφορούν μαζί στο δίκτυο. Σε περίπτωση διαρροής πρώτα θα χαθεί το ψυκτικό μέσο με πολύ λίγο λάδι και συγχρόνως θα ενεργοποιηθεί ο πρεσσοστατης χαμηλής πίεσης λόγω έλλειψης πίεσης και θα αποσυμπλέξει το συμπιεστή με αποτέλεσμα το λουρί να μην ζορίζεται καθόλου. Από λαδί μπορεί να μείνει μόνο όταν γίνονται απανωτές φορτίσεις του συστήματος μετά από διαρροή , χωρίς την συμπλήρωση της ποσότητας ελαίου που έχει διαρρεύσει.

Έλεγχος ποσότητας ελαίου δεν γίνεται.

Κάποιος ψώνισε συμπιεστή !!!!!

παιδια δυστηχως ετσι ειναι..και το εχω αναφερει και εγω στα προβληματα του golf

και εγω δεν ειχα ιδεα για ολλα αυτα..και γλιτωσα τον συμπιεστη τελευταια στιγμη..

2 χρονια στην αντιπρωσοπ και αλλα δυο εξω με τους ασχετους μεχρι να βρω ενα μαστορα της προκοπης

δεν με ειχε ενημερωσει κανενας για την αλαγη ελαιου μαζι με το φρεον και ποσο σημαντικο

ειναι να γινετε παντα στο service του κλιματισμου.ουτε το φιλτρο γυρης δεν μου αλαζανε τα λαμογια..εξουσιοδοτημενα και μη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.