Jump to content

chaconne

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

About chaconne

  • Birthday 08/10/1983

Contact Methods

  • MSN
    tasakisgr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Passat

chaconne's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μέχρι χθες αγνοούσα αυτή τη παράμετρο,αλλά τελικά στην Ελλάδα όλα πρέπει να λαδώνονται για να "κινηθείς"
  2. Το κομπρεσερ τελικά είχε κολήσει επειδή δεν είχε λάδι!! :o ε;;!! Τελοσπάντων, το αντικατέστησα με ένα μεταχειρισμένο,από ίδιο passat,σχεδόν καινούριο ήταν(το είδα και εγώ) 440¤
  3. Καταρχήν γίνεται να λιώσει το λουρί,εξαιτίας της βλάβης στο κλίμα;αναφέρομαι στο λουρί του δυναμό,έτσι;το είχα αλλάξει στα 90.000 χλμ περίπου,μαζί με τον ιμάντα χρονισμού,δεν θυμάμαι ακριβώς πότε.Τώρα έχω σχεδόν 102.000χλμ. Panoss,το πηγαίνω σε συνεργείο εκτος αντιπροσωπίας,αφού έχω βγει από την εγγύηση εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον.Μέχρι στιγμής δεν τιθέται θέμα εμπιστοσύνης,αλλά το ερώτημα σου"βλάβη στο κομπρεσερ,γιατί;;" ΑΠΑΙΤΕΙ απάντηση
  4. Λοιπόν,ανέβαινα το πρωί Αθήνα άνετος και χαλαρός και στα μέσα περίπου της διαδρόμής,ύψος Κινέτας, βλέπω την προειδοποιητική κόκκινη λυχνία που μοιάζει με μπαταρία αναμμένη. Σταματάω στο πρώτό parking και διαβάζω στο manual ότι υπάρχει σφάλμα στη γεννήτρια! Παίρνω τηλ τον κ. μηχανικό μου και μου λέει να δω αν έχει φύγει το λουρί που βρίσκεται αριστερά του κινητήρα!Και όντως,λουρί πουθενά Επιστρέφω πίσω με την οδική και κατευθείαν στο συνεργείο,όπου απόφάνθηκε ότι χάλασε το κομπρεσερ του κλίματος!!Τουτ'έστιν 900¤ γνήσιο;;; Όπως και να'χει το θέμα,την επόμενη φορά που θα πάτε στην εκκλησία ανάψε και ένα κεράκι για το πασατακι μου γιατί δεν αντέχω άλλα προβλήματα Υ.Γ. μοντέλο 5/2005, κινητήρας 2.0fsi
  5. Είναι προτιμότερο να βάλει κανείς τα φιλέτα ή ολόκληρη μάσκα νικελομένη;;Υπάρχει αισθητή διαφορά;;
  6. Λοιπόν,στο διαγνωστικό έδειξε πως,όντως,ο διακόπτης ήταν το πρόβλημα.Συγκεκριμένα έδειχνε"ασαφές σήμα" ή κάτι τέτοιο στο διακόπτη.Δεν συγκράτησα κωδικό σφάλματος.Και η αντικατάστασή του κόστισε 36¤!!
  7. Υ.Γ. Με την ευκαιρία στο exhaust center έβαλα τις εξόδους
  8. Μάλιστα!Παρασκευή ή Σάββατο που θα το πάω στο συνεργείο θα σας ενημερώσω για τη νεκροψεία Προς το παρόν το passataki μου στέκεται στο γκαράζ με πρώτη,για να μην χρησιμοποιήσω το χειρόφρενο
  9. Νίκο σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση καταρχήν.Τον διακόπτη τον έχω αλλάξη πριν 2 χρόνια,αν θυμάμαι καλά,επειδή είχε φθαρεί όμως,όχι επειδή είχε παρουσιαστεί το εν λόγω σφάλμα.Με ανησυχεί γιατί διάβασα παραπάνω για σφάλμα και στον εγκέφαλο.
  10. Επαναφέρω το ίδιο θέμα βέβαια,αλλά το ίδιο πρόβλημα με το χειρόφρενο παρουσιάστηκε κ σε εμένα!Αναβόσβηνε η κόκκινη λυχνία του χειροφρένου αλλά και μια κίτρινη λυχνία μαζί με τον προειδοποιητικό ήχο σφάλματος.Το χειρόφρενο δεν λυνόταν και όπως προαναφέρθηκε έλυσα τους πόλους της μπαταρίας!Αλλά με την αμέσως επόμενη χρήση του ξανακόλησε!Passat-doc όταν λες οτι σου άλλαξαν τον διακόπτη,εννοείς το κουμπί του χειροφρένου;Αλήθεια,αν κρίνω από το Ναύπλιο,στην αντιπροσωπεία στο ¶ργος το πήγες;;Γιατί και εγώ κάπου εκεί περιφέρομαι!
  11. Μια λύση είναι το navibox. Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.navibox.gr/viewforum.php?f=15 Δεν ξέρω τι παίζει όμως με το touch της οθόνης.
  12. chaconne

    My passat

    My passat
  13. Καλησπέρα και από μένα παιδιά :blink: !! Με λένε Θεοδόσιο και έδω και λίγο καίρο είμαι μέλος του club.Καταγωγή από το ¶ργος(Αργολίδα) αλλά μένω Πετρούπολη. Δάσκαλος στο επάγγελμα και ετών 25. Κάτοχος ενός passat 2.0 FSI εδώ και τρια χρόνια(που και που οδήγω και το eos της κοπέλας μου ). Ενδιαφέροντα: τα ταξίδια με το αυτοκίνητο, υπολογιστές και gadgetοειδή ιστορικά βιβλία και ψυχογραφήματα. Καλώς σας βρήκα λοιπόν!!
  14. Καλορίζικο!! Υποθέτω οτι ταιριάζει μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.