mariakrizan Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 αγαπητα μου παιδια,τι θελει μια κοπελα στο vw club??η απογνωση με οδηγησε.. λοιπον,εχω(ειχα?θα δειξει..)ενα golf tsι,44000 χμ.Το turbo συμφωνα με την καρεντα εχει βγει εκτος..Αυτο που διαπιστωσα εγω ειναι οτι αφενος πηγαινε τα ζωα μου αργα,αφετερου ειχε αρχισει το turbo να κανει ενα περιεργο θορυβο,κατι σαν γρυλισμα,ιδιαιτερα τραχυ..επισης απο τους πρωτους 6 μηνες(το εχω 2 χρονια),στην επιταχυνση επανω μου εκανε καποια κοψιματα,ελπιζω να βγαζετε νοημα,προσπαθω.. Απο την καρεντα μου ειπαν οτι φταει η βαλβιδα αερισμου και οτι μετα την αλλαγη της θα ειναι κατα 99,9% οκ. Οι αποριες μου ειναι: 1/ υπαρχει περιπτωση να εχει υποστει βλαβη η τουρμπινα?ειμαι εκτος εγγυησης.. 2/υπαρχουν πολλες βαλβιδες?διαβαζω για n75 kai 249..στην καρεντα μου ειπαν για αλλαγη μιας μονο. 3/εχει ξαναχαλασει η βαλβιδα σε καποιον απο εσας που την εχει ηδη αλλαξει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 (edited) αγαπητα μου παιδια,τι θελει μια κοπελα στο vw club??η απογνωση με οδηγησε..λοιπον,εχω(ειχα?θα δειξει..)ενα golf tsι,44000 χμ.Το turbo συμφωνα με την καρεντα εχει βγει εκτος..Αυτο που διαπιστωσα εγω ειναι οτι αφενος πηγαινε τα ζωα μου αργα,αφετερου ειχε αρχισει το turbo να κανει ενα περιεργο θορυβο,κατι σαν γρυλισμα,ιδιαιτερα τραχυ..επισης απο τους πρωτους 6 μηνες(το εχω 2 χρονια),στην επιταχυνση επανω μου εκανε καποια κοψιματα,ελπιζω να βγαζετε νοημα,προσπαθω.. Απο την καρεντα μου ειπαν οτι φταει η βαλβιδα αερισμου και οτι μετα την αλλαγη της θα ειναι κατα 99,9% οκ. Οι αποριες μου ειναι: 1/ υπαρχει περιπτωση να εχει υποστει βλαβη η τουρμπινα?ειμαι εκτος εγγυησης.. 2/υπαρχουν πολλες βαλβιδες?διαβαζω για n75 kai 249..στην καρεντα μου ειπαν για αλλαγη μιας μονο. 3/εχει ξαναχαλασει η βαλβιδα σε καποιον απο εσας που την εχει ηδη αλλαξει?? βαλβιδα αερισμου???? βαλβιδα αερισμου υπερσιμπιεστη ? αν ειναι αυτο Η N249 ειναι η πρωτη δικλειδα που κοβει πιεση ανοιγοντας την σκαστρα (ουσιαστικα κοβει την πιεση της σκαστρας κλεινει το κυκλωμα και πεφτει η πιεση του αμαξιου). και ναι εχει συμβει αρκετες φορες dont panic αλαξε την και θα εισαι οκ τωρα οσο για την turbina σου οσο δεν το ζωριζεις με την βλαβη καλο κανεις κακο δεν κανεις Edited August 14, 2009 by N.O.S.--> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 (edited) στο εγραψα λιγω αναλυτικα ελπιζω να καταλαβεις οτι θες εδω ειμαστε Edited August 14, 2009 by N.O.S.--> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 1/ υπαρχει περιπτωση να εχει υποστει βλαβη η τουρμπινα?ειμαι εκτος εγγυησης..2/υπαρχουν πολλες βαλβιδες?διαβαζω για n75 kai 249..στην καρεντα μου ειπαν για αλλαγη μιας μονο. 3/εχει ξαναχαλασει η βαλβιδα σε καποιον απο εσας που την εχει ηδη αλλαξει?? την Ν249 την εχω αλλαξει και εγω πριν ενα χρονο (αν θυμαμαι καλα αυτη πρεπει να ηταν). Βεβαια τοτε δεν ανεβαζε πανω απο 3,000rpm Το κοστος της ειναι χαμηλο 20ευρώ (αν και επειδη μολις ειχε ληξει η εγγυηση μου καλυψαν τον κοστος) αυτο το καλοκαιρι μου εκανε κατι κομπιασματα οπως λες και εσυ, το πηγα στο συνεργειο φοβουμενος οτι ειναι παλι το ιδιο, αλλα απλα εκαναν καποια ρυθμιση (στον εγκεφαλο) και ολα καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω πιθανοτατα N249 ή n75. dont panic Απλως θα χρειαστει να πας στην αντι/πεια να στις αλλαξουν. Να ριξουν και στην σκαστρα μια ματια. Πριν 15 μερες αλλαξα σκαστρα και βαλβιδα Ν75, ευτυχως εντος εγγυησεως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 βασικα προβλημα τις σκαστρας απο το εργοστασιο ειναι, το ειχαν παθι ολα τα γκολφ 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...