Jump to content

vwgt

Members
  • Posts

    142
  • Joined

  • Last visited

About vwgt

  • Birthday 05/23/1977

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Πελοποννήσου - Οιχαλίας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,770 profile views

vwgt's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. όλα ειχαν μια σχετικη φθορά. οπότε αποφασίσαμε να τα αλλάξουμε όλα. τα υπόλοιπα (αξονες γρανάζια) ήταν οκ.... με τις υγείες μας.... ο ήχος που άκουγα ήταν αυτός
  2. τελικά ρουλεμαν κιβωτίου. ερώτηση είναι λογική ζημια για τα χλμ του (165,000) και με δεδομένη νορμαλ χρήση;;
  3. ευχαριστώ για την απάντηση... να δούμε ειναι απο εχθες μεσα περιμένω νεότερα... θα ενημερώσω. o δισκος εχει κατι λιγοτερο απο 15,000 χλμ. οσο για τρεμουλο οχι δεν ειχα παρατηρησει κατι...
  4. Καλησπέρα, μετά απο 165,000 χλμ αντιμετωπίζω το εξής θέμα. με σχέση στο κιβώτιο ακούω έναν θόρυβο (σα φτερωτή) που από όσο διαβάζω πιθανότατα να σχετίζεται με ρουλεμάν κιβωτίου. αυτό που με προβληματίζει/μπερδεύει είναι ότι θόρυβος (αν και σε χαμηλότερη ένταση) ακούγεται και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει με νεκρά. Η συχνότητα μειώνεται ώσπου να σταματήσει όταν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. σε "μαρσάρισμα" με νεκρά δεν ακούγεται κάτι. καμία ιδέα;;
  5. Οι 100% είναι στα 3350Κ και οι 130% στα 3700Κ. Τις πρώτες τις έχω σε γκολφ 5 (με κάτοπτρο όχι προτζεκτορα) και είμαι ευχαριστημένος. Έχουν σαφώς καλύτερο φως από τις εργοστασιακές κ είναι ένα κλικ πιο λευκές. Βέβαια αρκετά πιο κίτρινες από ΟΕΜ ξένον που είναι στα 4300Κ
  6. Μπουρδολογίας το ανάγνωσμα η απάντηση της καρεντα. τυπική δικηγορίστικη απάντηση με απλή παράθεση γεγονότων που ήδη ήταν γνωστά ... επί της ουσίας μηδέν ή μάλλον απλά βγάζει λάδι τους μηχανικούς της (και εν μέρη πετάει το μπαλάκι και σε εσένα ότι δεν παρατήρησες κάτι το περίεργο). γιατί δεν τους λες ευθέως οτι: α) δεν παρατηρείς καμία έκπληξη από μερίας τους για το συμβάν για έναν κινητήρα που έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας με μόλις 125,000 χλμ (περίπου 4,200 ώρες λειτουργίας) β) και καμία διάθεση για περαιτέρω έρευνα για τα αίτια αυτής της αστοχίας. . Είναι άραγε κάτι το φυσιολογικό;; γ) οι γερμμανοι στην απάντησή τους ανέφεραν και τη φράση " on the spot investigation" και οτι θα ζητούσαν απο την κοσμοκαρ να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα σου. ποιά είναι η έρευνα που έκαναν και ποία ειναι τα αποτελέσματα αυτής;; ως εταιρεία που σίγουρα συμμορφώνεται με πιστοποιητικά ποιότητας ISO (αν όχι η κοσμοκαρ σίγουρα η VW) ποιο είναι το route cause αυτής της αστοχίας;; και τέλος η αμέριστη προσοχή της κοσμοκαρ αρχίζει και τελειώνει στην έκπτωση του 38%;
  7. απογοητευτική η απάντηση αν και δεν περίμενα κάτι καλύτερο... και είμαι σίγουρος ότι το κόστος σε περίπτωση ανάλυσης σε εργαστήριο αντοχής υλικών θα το επωμισθείς εσύ. ίδια και χειρότερη η απάντηση της μητρικής VW και ειδικά όταν τους αναφέρεις κάτι τόσο σοβαρό. πραγματικά θα τους ρωτούσα με ευθύ τρόπο πως είναι δυνατό για ένα τόσο σοβαρό θέμα να δείχνουν τέτοια αδιαφορία τόσο για τον πελάτη τους όσο και για το ίδιο τους το προϊόν. βεβαια πριν χρόνια όταν "γρατζουναγαν" τα συχρονιζέ της 2ας και πλησίαζα προς το τέλος της εγγύησης και δεν είχε χτυπήσει το δικό μου τους είχα στείλει εμαιλ και μου είχαν απαντήσει δίνοντας μια απάντηση της πλάκας. προσωπικά επειδή δεν είναι και καιρός για να πετάμε χρήματα θα σου πρότεινα και εγώ τη λύση του vassilis
  8. φαντάζομαι αύτο είναι το θέμα και τους εξιστόρησες τα γεγονότα με κάθε λεπτομέρεια. όσο για τα σφάλματα που λες παραπάνω ότι καταγεγραμμένα στον εγκέφαλο, από όσο γνωρίζω μπορείς να τα διαγράψεις (είναι βέβαιο αυτό). αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν αυτά καταγράφονται και σε κάποιο άλλο "log file" που να μπορεί να ανακληθεί με κάποιον ειδικό τρόπο. προσωπικά θα έλεγα να τους πιέσεις όσο περισσότερο μπορείς μιας και όπως λες το αυτοκίνητο ήταν σωστά συντηρημένο και τα χιλιόμετρα σου είναι λίγα για να συμβεί κάτι τέτοιο. (θα έλεγα πως δεν είναι λογικό να συμβεί κάτι τέτοιο σε οποιονδήποτε κινητήρα που λαμβάνει σωστή συντήρηση) ελπίζω να έχεις καλά ξεμπερδέματα και κράτα μας ενήμερους
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.