LogInUsername Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 (edited) Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζω μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας Edited September 6, 2009 by LogInUsername Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwwv74 Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 http://translate.google.com/translate?hl=e...#quitschen14tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζο μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας και μενα το κανει αυτο...κυριως ακουγεται πισω στο τελικο το τρακτρερισμα,αλλα δεν με ανησυχει καθως ειναι κρυο και ειναι τουρμπο...ετσι το χω σκεφτει εγω... αν κανω λαθος ας μας πει καποιος τι συμβαινει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Είναι φυσιολογικό και έτσι κάνουν όλα σχεδόν τα καινούρια μοντέλα. Είναι η λειτουργία cold start και σε κάθε εκκίνηση που είναι τελείως παγωμένο το μοτέρ, κρατάει περισσότερο ρελαντι μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα νερά και τα λάδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Είναι φυσιολογικό και έτσι κάνουν όλα σχεδόν τα καινούρια μοντέλα. Είναι η λειτουργία cold start και σε κάθε εκκίνηση που είναι τελείως παγωμένο το μοτέρ, κρατάει περισσότερο ρελαντι μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα νερά και τα λάδια. Ναι ετσι ακριβως ειναι δεν παιζει καποιο προβλημα ολα τα 122 το ιδιο κανουν. http://www.youtube.com/watch?v=StJc5shjCgM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LogInUsername Posted September 6, 2009 Author Report Share Posted September 6, 2009 (edited) xaxaxa να σηκώνεις την γειτονιά στον αέρα.. δηλαδη λέτε να μην ανησυχώ και να μάθω να ζω μ αυτό? Edited September 6, 2009 by LogInUsername Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 να σηκώνεις την γειτονιά στον αέρα.. Που να ακουσεις και το δικο μου πως ακουγεται που φοραει και εξατμιση και ειναι μεσα σε πυλωτη... Ολη η οικοδομη στο ποδι οταν φευγω 6:30 η ωρα το πρωι :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LogInUsername Posted September 6, 2009 Author Report Share Posted September 6, 2009 Πω και γω μέσα σε πιλοτή το χω και μαζί μ ακόμα ένα με φθαρμένους ιμάντες που τσιρίζει για τουλάχιστον 2-3 λεπτά, να τ ανάψω μαζί να μου κάνουν έξωση τέσπα, σας ευχαριστώ όλους για τις γρήγορες και κατατοπιστικές απαντήσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Που να ακουσεις και το δικο μου πως ακουγεται που φοραει και εξατμιση και ειναι μεσα σε πυλωτη...Ολη η οικοδομη στο ποδι οταν φευγω 6:30 η ωρα το πρωι :D :D :D :D :D Και εμενα τα ιδια χαλια.Στις 6 που φευγω και χωρις το καπακι του παπα κανει σαν τζετ για απογειωση.Μιλαμε οτι ακουγεται ΠΟΛΥ να ρουφαει το τουρμπινακι. :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Ναι ετσι ακριβως ειναι δεν παιζει καποιο προβλημα ολα τα 122 το ιδιο κανουν.http://www.youtube.com/watch?v=StJc5shjCgM Συγνώμη ρε παιδαί αλλά στο δικό μου 122 δεν κάνει έτσι!!Δλδ όταν είναι κρύο μοτέρ,μιλάμε για μερά ακινησίας, πάει μέχρι 1300,όπως και στο βίνυεο δλδ,και κραταέι τις στροφές μόνο για 12 δεύτερα!!!Ενώ στο βιντεάκι κάνει πολύ ώρα για να πέσει στις 800 σε σχέση με το δικό μου όπου μετά τα 12 δεύτερα εκκίνησης πέφτει αμέσως στα 800!!!Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το δικό μου???? :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζω μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας ακριβως ετσι κανει και το δικο μου. δεν το "βλεπω" για προβλημα. μαλλον ισχυει αυτο που ειπε ο Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Συγνώμη ρε παιδαί αλλά στο δικό μου 122 δεν κάνει έτσι!!Δλδ όταν είναι κρύο μοτέρ,μιλάμε για μερά ακινησίας, πάει μέχρι 1300,όπως και στο βίνυεο δλδ,και κραταέι τις στροφές μόνο για 12 δεύτερα!!!Ενώ στο βιντεάκι κάνει πολύ ώρα για να πέσει στις 800 σε σχέση με το δικό μου όπου μετά τα 12 δεύτερα εκκίνησης πέφτει αμέσως στα 800!!!Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το δικό μου???? Κάποιος????Με 5άρι 122... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Συγνώμη για το διπλό ποστ!!! Edited September 14, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Μακη μην ανησυχεις.Κανενα προβλημα.Και εμενα τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Μακη μην ανησυχεις.Κανενα προβλημα.Και εμενα τα ιδια. Ok!!Thanx!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...