Jump to content
LogInUsername

Vi 122 Dsg χαλάει τον κόσμο

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζω μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας :)

Edited by LogInUsername
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζο μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας :)

και μενα το κανει αυτο...κυριως ακουγεται πισω στο τελικο το τρακτρερισμα,αλλα δεν με ανησυχει καθως ειναι κρυο και ειναι τουρμπο...ετσι το χω σκεφτει εγω...

αν κανω λαθος ας μας πει καποιος τι συμβαινει...

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό και έτσι κάνουν όλα σχεδόν τα καινούρια μοντέλα. Είναι η λειτουργία cold start και σε κάθε εκκίνηση που είναι τελείως παγωμένο το μοτέρ, κρατάει περισσότερο ρελαντι μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα νερά και τα λάδια.

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό και έτσι κάνουν όλα σχεδόν τα καινούρια μοντέλα. Είναι η λειτουργία cold start και σε κάθε εκκίνηση που είναι τελείως παγωμένο το μοτέρ, κρατάει περισσότερο ρελαντι μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα νερά και τα λάδια.

Ναι ετσι ακριβως ειναι δεν παιζει καποιο προβλημα ολα τα 122 το ιδιο κανουν.

http://www.youtube.com/watch?v=StJc5shjCgM

Link to comment
Share on other sites

να σηκώνεις την γειτονιά στον αέρα..

Που να ακουσεις και το δικο μου πως ακουγεται που φοραει και εξατμιση και ειναι μεσα σε πυλωτη...

Ολη η οικοδομη στο ποδι οταν φευγω 6:30 η ωρα το πρωι :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Πω και γω μέσα σε πιλοτή το χω και μαζί μ ακόμα ένα με φθαρμένους ιμάντες που τσιρίζει για τουλάχιστον 2-3 λεπτά, να τ ανάψω μαζί να μου κάνουν έξωση tongue.gif τέσπα, σας ευχαριστώ όλους για τις γρήγορες και κατατοπιστικές απαντήσεις :D

Link to comment
Share on other sites

Που να ακουσεις και το δικο μου πως ακουγεται που φοραει και εξατμιση και ειναι μεσα σε πυλωτη...

Ολη η οικοδομη στο ποδι οταν φευγω 6:30 η ωρα το πρωι :wacko::D :D

:D :D :D :D :D :D :D :D

Και εμενα τα ιδια χαλια.Στις 6 που φευγω και χωρις το καπακι του παπα κανει σαν τζετ για απογειωση.Μιλαμε οτι ακουγεται ΠΟΛΥ να ρουφαει το τουρμπινακι. :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ναι ετσι ακριβως ειναι δεν παιζει καποιο προβλημα ολα τα 122 το ιδιο κανουν.

http://www.youtube.com/watch?v=StJc5shjCgM

Συγνώμη ρε παιδαί αλλά στο δικό μου 122 δεν κάνει έτσι!!Δλδ όταν είναι κρύο μοτέρ,μιλάμε για μερά ακινησίας, πάει μέχρι 1300,όπως και στο βίνυεο δλδ,και κραταέι τις στροφές μόνο για 12 δεύτερα!!!Ενώ στο βιντεάκι κάνει πολύ ώρα για να πέσει στις 800 σε σχέση με το δικό μου όπου μετά τα 12 δεύτερα εκκίνησης πέφτει αμέσως στα 800!!!Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το δικό μου???? :huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την γνώμη σας πάνω σ ένα πρόβλημα π αντιμετωπίζω.. έχω ένα golf vi 122 dsg και πάντα μα πάντα στο πρώτο άναμμα της ημέρας (ξέρετε, την πρώτη φορα που το βάζω μπροστά) το μοτέρ χαλάει τον κόσμο από θόρυβο.. σαν να μην έφτανε αυτό κρατάει στροφές γύρω στις 1.500 στο ρελαντί και η κατανάλωση παίζει στα 3-4 l/h αντί για τα συνηθισμένα 0.5 l/h.. ολ αυτά για περίπου 20 sec όπου μετά οι στροφές του ρελαντί πέφτουν ο ήχος σταματάει και η κατανάλωση πέφτει σε normal επίπεδα.. διάβασα στο manual πως κάποιοι ήχοι στο ξεκίνημα κριου κινητήρα είναι φυσιολογικοί αλλα μιλάμε πως κάνει σαν νταλίκα.. με την πρώτη ευκαιρία σκοπεύω να το πάω στην αντιπροσωπεία απλώς ρωτάω για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω.. τα φώτα σας :D

ακριβως ετσι κανει και το δικο μου.

δεν το "βλεπω" για προβλημα.

μαλλον ισχυει αυτο που ειπε ο Geopan

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδαί αλλά στο δικό μου 122 δεν κάνει έτσι!!Δλδ όταν είναι κρύο μοτέρ,μιλάμε για μερά ακινησίας, πάει μέχρι 1300,όπως και στο βίνυεο δλδ,και κραταέι τις στροφές μόνο για 12 δεύτερα!!!Ενώ στο βιντεάκι κάνει πολύ ώρα για να πέσει στις 800 σε σχέση με το δικό μου όπου μετά τα 12 δεύτερα εκκίνησης πέφτει αμέσως στα 800!!!Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το δικό μου???? ;):D

Κάποιος????Με 5άρι 122...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.