vwclub Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Φίλε mrkgti ο KR είναι αρκετά αξιόπιστο μοτέρ. Πόσα Km έχει το δικό σου? Για μένα μην αλλάξεις τον kr αν δεν έχει πολλά km. Το πρόβλημα με την εκκίνηση είναι σύνηθες σε όλα τα μοτέρ με μηχανικό ψεκασμό. Το πιο πιθανό είναι η βαλβίδα κρύας εκκίνησης η οποία μπορεί να θέλει καθάρισμα ή ανακατασκευή ή να βρεις μια μεταχειρισμένη που να δουλεύει. Επίσης όταν δίνεις μίζα για να ξεκινήσεις πατά λίγο το γκάζι. Για την κατανάλωση, αφού έχεις κάνει όλα τα σέρβις του, πήγαινε σε έναν μηχανικό να δει μήπως χρειάζεται ρύθμιση το luft (τετρακέφαλο), έλεγξε τα μπεκ σου και την αντλία σου. Το 9Α έχει και αυτό τον ίδιο ψεκασμό!!! Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Εδω να σημειώσω οτι εμαθα οτι το αυτοκίνητο ηταν σε ακινησία 2,5 χρόνια και οτι φορούσε πάλι KR κινητήρα ο οποίος είχε ροική (δεν έμαθα τι άλλο) και είχε το Leon(μαμα) στα ίσια.Το συγκεκριμένο μοτέρ έπαθε απο θερμοκρασία.Αλλαγή μοτερ πάλι με KR, αυτον που έχει τώρα το οποίο ψηφιακό καντραν λέει οτι έχει 43.600 χλμ. Δεν το πολυπιστεύω,τι να πω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Εδω να σημειώσω οτι εμαθα οτι το αυτοκίνητο ηταν σε ακινησία 2,5 χρόνια και οτι φορούσε πάλι KR κινητήρα ο οποίος είχε ροική (δεν έμαθα τι άλλο) και είχε το Leon(μαμα) στα ίσια.Το συγκεκριμένο μοτέρ έπαθε απο θερμοκρασία.Αλλαγή μοτερ πάλι με KR, αυτον που έχει τώρα το οποίο ψηφιακό καντραν λέει οτι έχει 43.600 χλμ. Δεν το πολυπιστεύω,τι να πω? Aν ο καινούργιος ΚR έχει 43000 Km είναι μια χαρά αρκεί να μην του έχουν πιει το αίμα και να του κάνανε κανένα σέρβις. Δυστυχώς οι τέτοιες μετατροπές είναι λίγο 'γουρούνι στο σακί' γιαυτό κοίταξε για διαρροές λαδιού γύρω από τις φλάτζες ή για λάδι στην πεταλούδα και στο χταπόδι. Πάντως το ψηφιακό καντράν είναι πολύ καλό. Για ότι άλλο θες πες μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...