nikos golf 2 Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 καλησπερα.μηπως υπαρχει καποιος να ξερει για τη ρυθμιση του τετρακεφαλου σε kr 16v μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Για δες αυτο: k jetronic σε pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 19, 2009 Author Report Share Posted November 19, 2009 Σε ευχαριστω πολυ αλλα αυτο το εχω ηθελα κατι πιο συγκεκριμενο οπως πχ ποσες στροφες δεξια η αριστερα γυριζουμε τη βιδα η κατι τετοιο .αν ξερει κανεις ......καθε βοηθεια δεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Mηπως λεες για την βιδα που ρυθμιζει το καυσιμο? Aν ναι τοτε γυριζοντας την με ενα κατσαβιδι Allen 3mm δεξιοστροφα (κατα την φορα των δεικτων του ρολογιου) τοτε εμπλουτιζουμε το μιγμα ενω αριστεροστροφα το φτωχυνει.Η ρυθμιση γινεται απο το φτωχο μιγμα προς το πλουσιο. Μετα απο καθε ρυθμιση μαρσαρουμε αλλα βγαζουμε ΠΑΝΤΑ το κατσαβιδι απο την κεφαλη. Ο ιδανικος λογο ρυθμισης ειναι 1,5:2 CO το οποιο μπορεις να το δεις με ενα Dwellομετρο ή με ενα αναλυτη καυσαερίων. Αυτα ισχυουν για μκ1 8ν αλλα πιστευω οτι ειναι ιδιο για 2αρι 8ν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 20, 2009 Author Report Share Posted November 20, 2009 Μπραβο σου φιλε αυτο ενοουσα!!!Σ ευχαριστω πολυ με βοηθας πολυ.Αραγε γιατι δεν παιρνει ευκολα οταν το αφησω σβηστο για πανω απο 10λεπτα? Ενω παγωμενο παιρνει αμεσως?ζεστο παλι παιρνει αμεσως.παντως σε ευχαριστω και παλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Μπραβο σου φιλε αυτο ενοουσα!!!Σ ευχαριστω πολυ με βοηθας πολυ.Αραγε γιατι δεν παιρνει ευκολα οταν το αφησω σβηστο για πανω απο 10λεπτα? Ενω παγωμενο παιρνει αμεσως?ζεστο παλι παιρνει αμεσως.παντως σε ευχαριστω και παλι. Αν καταλαβα καλα περνει κανονικα παγομενο δεν παιρνει ενω ειναι ζεστο. Αυτο μπορει να οφειλετε σε πολλα αιτια. 1) Καθαρισμα βαλβιδας ψυχρης αναφλεξης 2) Eλεγχος αισθητηρα λ / Ο2 3) Ελεγχος για διαρροη καυσιμου( σε ποση πιεση δουλευει?) 4) Auxillary Air Regulator (δεν γνωριζω την ελληνικη της ονομασια) 5) Φιλτρο βενζινης βουλομενο Αυτα μπορω να σκεφτω αλλα θα υπαρχουν και αλλα αιτια. Ειναι σε καλη κατασταση το μοτερ σου? Σου κανει διακοπες ή μπουκοματα? Το ρελαντι σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 21, 2009 Author Report Share Posted November 21, 2009 παγωμενο παιρνει.ζεστο παιρνει.ζεστο και αφου σβησω μετα απο 5-7 λεπτα δεν παιρνει.μετα απο αρκετες μιζιες παιρνει.ο λογος ειναι γιατι δεν φερνει βενζινη.δεν ξερω γιατι ,ξερω οτι οταν τραβηξω εγω με το αλλεν 3 ΜΜ την καμπανα φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Δες τις παρατηρισεις #3 και #5 που σου εγραψα παραπανω. Μαλλον δεν φερνει καυσιμο. Πατα λιγο γκαζι οταν δινεις μιζιες. Το δικο σου εχει 2 αντλιες βενζινης? Αν ναι δες μηπως εχει βουλωσει αυτη που βρισκεται μεσα στο ντεποζιτο. Μπεκ εχεις καθαρισει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 ολα ειναι οκ.το κανει μονο ζεστο και αφου εχω σβησει 7 λεπτα και εως 2-3 ωρες.αν κουνησω την καμπανα τοτε φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως.κατι πρεπει να παιζει με την πιεση γιατι ως που να παρει η καμπανα ανεβαινει με δυσκολια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Οταν λες καμπανα εννοεις την κεφαλη του λουφτ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 επειδη δεν τα καταφερνω να βαλω εικονα καμπανα εννοω αυτο που ειναι διπλα στον τετρακεφαλο το στρογγυλο ασημι χρωμα.air flow το λεμε ισως?αυτο οταν το κουνησω φερνει βενζινη και ολα οκ.επισης ξερεις κανεναν παλιατζη να εχει πραγματα για golf 2 ?αν μπορεις να μου πεις και πως βαζω εικονα στο post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 ok καταλαβα. Η κεφαλη σου μαλλον εχει προβλημα αφου λες οτι την κουνας για να παρει καυσιμο. Αν μπορεις βρες μια ιδια κεφαλη να δεις αν εξακολουθει να υπαρχει το προβλημα. Για ανταλλακτικα απο παλιατζη κοιτα στην φρατζη και στους γυρω δρομους. Εχει πολλα μαγαζια, ορεξη για περπατημα να εχεις. Για φοτο την ανεβαζεις εδω imageshack.us κατοπιν κανεις copy-paste το λινκ που σου δινει στο 'insert image' απο τις επιλογες του φορoυμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted November 25, 2009 Author Report Share Posted November 25, 2009 Φιλε σε ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες και κυριως για τον χρονο που μου μου αφιερωσες.ελπιζω να τα ξαναπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Για οτιδηποτε θες πες μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korkolasgolf3 Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 εγω εχω ενα φιλο που εχει κεφαλες απο 9a ke-jet αν υπαρχει κατι που κανει και μπορει να βοηθησει ευχαριστος να βοηθησω! αν και για καλητερα κατα την αποψη μου να πασ σε ενα συνεργειο της bosch με τον αναλυτη θα στο ρυθμιση το λουφτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 και όταν τελικά πάρει μετά κάνει για λίγο λες και δουλεύει με 3 κυλίνδους? αδερφέ η warm up valve είναι το πρόβλημα αν εχεις k-jetronic όσο αφορά τι ρύθμιση μονο σε συνεργείο με αναλυτή καυσαερίων θα στο ρυθμίσουν και μην το σκαλίζεις μονος σου αν θες μια γνώμη από άνθρωπο που χρησιμοποιώ μηχανικό ψεκασμό τα τελευταία 14-15 χρονια (KR)(k-jetronic) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted January 7, 2010 Author Report Share Posted January 7, 2010 Καλησπερα και καλη χρονια.Μου λες δηλαδη οτι αν αλλαξω το warm up θα παιρνει ευκολα και ζεστο αφου το εχω σβησει 10 λεπτα?γιατι το προβλημα ειναι οτι δεν φερνει βενζινη στα μπεκ αφου το εχω σβησει και μετα απο 10 λεπτα.το warm up φταιει?δηλαδη αφου το ξελιγωσω στις μιζιες φερνει βενζινη και παιρνει ?πως δηλαδη εμποδιζει το warm up στο να φερει βενζινη?και γιατι αμα κουνησω τη καμπανα φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Διότι η warm up κανονίζει αν θα έχεις πίεση καυσίμου στο luft η όχι, επίσης κανονίζει και το πόσο εύκολα θα ανεβαίνει η όχι το luft, για αυτό. η warm up είναι ένας ρυθμιστής πιέσεις φίλε μου που κανονίζει την πίεση καθόλη τι διάρκεια τις λειτουργίας του κινητήρα. ψάξε και θα βρεις εδώ υπάρχει αναλυτικά από φίλο η λειτουργία τις wur (warm up regulator) Edited January 7, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 λοιπόν το βρήκα, ρίξε μια ματια και θα καταλάβεις περίπου τι γίνετε. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26767&st=0&p=311002entry311002 να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορα τον φίλο (dpap) για τις πληροφορίες σχετικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 Φιλε μου σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες ,με βοηθας πολυ.θα δω τι θα κανω .αν και θυμαμαι οταν ειχα αλαξει πριν χρονια warm up ολα τα μεταχειρισμενα ηταν κολλημενα και αυτο ηταν το καλυτερο.ισως βαλω εξωτερικο ρυθμιστη γιατι ποιος ξερει ποσο θαχει καινουργιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 καινούριο αδερφέ έχει πολαααααααααα 500+ και αν βρεις κιόλας, μπορείς να βάλεις ρυθμιστή πιέσεις απλό το έχω δοκιμάσει δουλεύει ρολόι πάει το “μόλο” του το αμάξι αλλά έχει και κάποια κατά, (κατανάλωση) και το χειμώνα είναι ένα θέμα με το να πάρει εκτός αν πειράξεις το 5το beck με διακοπτάκι ktlp όπως είπε πολύ σωστά και ένας φίλος από εδώ (rocpet), αν θες να δοκιμάσεις άλλο ρυθμιστή έχω έτοιμο το (ρυθμιστή σωληνώσεις) για να το δοκιμάσεις και να δεις τι και πως(τοποθέτηση 15 λεπτών),εγώ το έβγαλα μόνο για λόγους κατανάλωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos golf 2 Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 Σ ευχαριστω πολυ. προς το παρον δεν εχω καθολου χρονο καποια στιγμη θα το δω.παντως και ετσι καιει τον απατο.εντος πολης καιει ενα ρεζερβουαρ καθε 150-200 χιλιομετρα. το warm up επηρειαζει και τις επιδοσεις ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 ναι φιλε μου εννοείτε αφού η κατάλληλη πίεση σημαίνει και σωστός ψεκασμός άρα και σωστή απόδοση του μοτέρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwclub Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Γεια χαρα σε ολους. Ειμαι νεο μελος,και με αφορμη την αποκτηση ενος Golf Mk2 Gti16V'89(KR) ξεκινησα την περιπλανηση μου στο διαδικτυο αναζητωντας πληροφοριες και διαβαζοντας τα "απειρα" σε συναρτηση παντα με την παρατηρησεις που επισημαινω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με τον μηχανικο ψεκασμο.Ακουστε λοιπον την ιστορια μου. Στην οικογενεια εχουμε αλλα δυο αυτοκινητα:ενα Mondeo 1800cc '05(πατερα μου),και ενα Leon FR '06 (αδερφου μου).Το αυτοκινητο(δικο μου) το πηρα σχεδον τσαμπα με το σκεπτικο οτι θα το κρατουσα κανα δυο χρονια και μετα θα το πεταγα για κατι αλλο. Το οξυμωρο της ιστοριας ειναι οτι εχω το διπλωμα απο το '99 και αυτοκινητο δεν αξιωθηκα να αποκτησω ποτε λογω της γνωστης Ελληνικης πραγματικοτητας η οποια θελει να σε εχει να ψαχνεις για δουλεια καθε λιγο και λιγακι με τα γνωστα επακολουθα. Πηρα λοιπον το Golf αψηφιστα σκεπτομενος "σιγα το ματρακα, 20ετιας ειναι, καλο θα ειναι για πλακα". Το αυτοκινητο το πηρα απο γνωστο ο οποιος ασχολιοταν πολυ με το συγκεκριμενο και του φοραει εξτρα πραματακια (ζαντες ζανφορ αναρτησεις ηλ.παραθυρα εξατμιση).Βεβαια το αυτοκινητο εδω που τα λεμε ενα βαψιμο το χρειαζεται διοτι απλα το χρωμα του εχει φαει τα ψωμια του και ακομη σε γνωστα σημεια που σκανε πετραδακια εχει αρχισει και σκουριαζει. Ε λοιπον την Π Α Τ Η Σ Α!!! Ε Ρ Ω Τ Α Σ Μ Ε Γ Α Σ με το "ματρακα"!!! Αν και δεν εχει για παραδειγμα το γκαζι του Leon ή την ησυχια του Mondeo εντουτις η αισθηση που σου αφηνει ειναι καταπληκτικη!!!Οταν το οδηγω ξυπναω ρε παιδια πως να σας το περιγραψω, (φανταστικος ηχος μοτερ)εχει μια αισθηση κατι αλλο που ουτε στο Leon την αισθανομαι.Λες και κανω sex χωρις προφυλακτικο ενω στο Leon νιωθω λες και ειμαι σε αποστειρωμενο περιβαλον.Λετε να ειναι κολημα του εγκεφαλου μου? Αλλα δυστυχως καθε παραμυθι εχει και ενα δρακο.Και αυτος λεγεται: - Αυτοκινητο 20ετιας με μηχανικο ψεκασμο. Αντιμετωπιζω το γνωστο προβλημα με την εκκινηση οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο και επισης πρεπει να εχω και αυξημενη καταναλωση. Διαβαζοντας δεξια αριστερα αυτο που αντιλαμβανομαι οσο αφορα το ψεκασμο ειναι οτι ή πληρωνεις και παιρνεις ολο το συστημα καινουργιο ή το ανακατασκευαζεις ή αλλαζεις κινητηρα. Και αν αλλαξεις κινητηρα ποιον να βαλεις? Τον 2000cc 9A του Passat ολοκληρο με πλεξουδα? Μπαινει? Αλλαζει τη συμπεριφορα του αυτοκινητου? Ειναι πιο βαρυς απο τον KR? Θελω και σασμαν? Βρισκουμε αναταλλακτικα για το συστημα ψεκασμου του?(Αληθεια τι ψεκασμο εχει?) Εχει και εγκεφαλο ο 9Α? Ποια ειναι η οικονομικοτερη επιλογη?Υπαρχει πραγματικα οικονομικοτερη επιλογη? Διοτι και πιο καινουργια μοντελα που ρωτω τιμες για ανταλλακτικα πανω κατω τις ιδιες ακουω απο ολα τα γκρουπ.Και εχει γινει και αυτη η "κριση" τωρα θελει και προσεκτικες κινησεις,δεν ειμαστε να πεταμε λεφτα.Πειτε μου τις αποψεις σας.Σας ευχαριστω προκαταβολικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Γεια χαρα σε ολους. Ειμαι νεο μελος,και με αφορμη την αποκτηση ενος Golf Mk2 Gti16V'89(KR) ξεκινησα την περιπλανηση μου στο διαδικτυο αναζητωντας πληροφοριες και διαβαζοντας τα "απειρα" σε συναρτηση παντα με την παρατηρησεις που επισημαινω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με τον μηχανικο ψεκασμο.Ακουστε λοιπον την ιστορια μου. Στην οικογενεια εχουμε αλλα δυο αυτοκινητα:ενα Mondeo 1800cc '05(πατερα μου),και ενα Leon FR '06 (αδερφου μου).Το αυτοκινητο(δικο μου) το πηρα σχεδον τσαμπα με το σκεπτικο οτι θα το κρατουσα κανα δυο χρονια και μετα θα το πεταγα για κατι αλλο. Το οξυμωρο της ιστοριας ειναι οτι εχω το διπλωμα απο το '99 και αυτοκινητο δεν αξιωθηκα να αποκτησω ποτε λογω της γνωστης Ελληνικης πραγματικοτητας η οποια θελει να σε εχει να ψαχνεις για δουλεια καθε λιγο και λιγακι με τα γνωστα επακολουθα. Πηρα λοιπον το Golf αψηφιστα σκεπτομενος "σιγα το ματρακα, 20ετιας ειναι, καλο θα ειναι για πλακα". Το αυτοκινητο το πηρα απο γνωστο ο οποιος ασχολιοταν πολυ με το συγκεκριμενο και του φοραει εξτρα πραματακια (ζαντες ζανφορ αναρτησεις ηλ.παραθυρα εξατμιση).Βεβαια το αυτοκινητο εδω που τα λεμε ενα βαψιμο το χρειαζεται διοτι απλα το χρωμα του εχει φαει τα ψωμια του και ακομη σε γνωστα σημεια που σκανε πετραδακια εχει αρχισει και σκουριαζει. Ε λοιπον την Π Α Τ Η Σ Α!!! Ε Ρ Ω Τ Α Σ Μ Ε Γ Α Σ με το "ματρακα"!!! Αν και δεν εχει για παραδειγμα το γκαζι του Leon ή την ησυχια του Mondeo εντουτις η αισθηση που σου αφηνει ειναι καταπληκτικη!!!Οταν το οδηγω ξυπναω ρε παιδια πως να σας το περιγραψω, (φανταστικος ηχος μοτερ)εχει μια αισθηση κατι αλλο που ουτε στο Leon την αισθανομαι.Λες και κανω sex χωρις προφυλακτικο ενω στο Leon νιωθω λες και ειμαι σε αποστειρωμενο περιβαλον.Λετε να ειναι κολημα του εγκεφαλου μου? Αλλα δυστυχως καθε παραμυθι εχει και ενα δρακο.Και αυτος λεγεται: - Αυτοκινητο 20ετιας με μηχανικο ψεκασμο. Αντιμετωπιζω το γνωστο προβλημα με την εκκινηση οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο και επισης πρεπει να εχω και αυξημενη καταναλωση. Διαβαζοντας δεξια αριστερα αυτο που αντιλαμβανομαι οσο αφορα το ψεκασμο ειναι οτι ή πληρωνεις και παιρνεις ολο το συστημα καινουργιο ή το ανακατασκευαζεις ή αλλαζεις κινητηρα. Και αν αλλαξεις κινητηρα ποιον να βαλεις? Τον 2000cc 9A του Passat ολοκληρο με πλεξουδα? Μπαινει? Αλλαζει τη συμπεριφορα του αυτοκινητου? Ειναι πιο βαρυς απο τον KR? Θελω και σασμαν? Βρισκουμε αναταλλακτικα για το συστημα ψεκασμου του?(Αληθεια τι ψεκασμο εχει?) Εχει και εγκεφαλο ο 9Α? Ποια ειναι η οικονομικοτερη επιλογη?Υπαρχει πραγματικα οικονομικοτερη επιλογη? Διοτι και πιο καινουργια μοντελα που ρωτω τιμες για ανταλλακτικα πανω κατω τις ιδιες ακουω απο ολα τα γκρουπ.Και εχει γινει και αυτη η "κριση" τωρα θελει και προσεκτικες κινησεις,δεν ειμαστε να πεταμε λεφτα.Πειτε μου τις αποψεις σας.Σας ευχαριστω προκαταβολικα. Φίλε mrkgti ο KR είναι αρκετά αξιόπιστο μοτέρ. Πόσα Km έχει το δικό σου? Για μένα μην αλλάξεις τον kr αν δεν έχει πολλά km. Το πρόβλημα με την εκκίνηση είναι σύνηθες σε όλα τα μοτέρ με μηχανικό ψεκασμό. Το πιο πιθανό είναι η βαλβίδα κρύας εκκίνησης η οποία μπορεί να θέλει καθάρισμα ή ανακατασκευή ή να βρεις μια μεταχειρισμένη που να δουλεύει. Επίσης όταν δίνεις μίζα για να ξεκινήσεις πατά λίγο το γκάζι. Για την κατανάλωση, αφού έχεις κάνει όλα τα σέρβις του, πήγαινε σε έναν μηχανικό να δει μήπως χρειάζεται ρύθμιση το luft (τετρακέφαλο), έλεγξε τα μπεκ σου και την αντλία σου. Το 9Α έχει και αυτό τον ίδιο ψεκασμό!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...