stig Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Μιας κι έχω καταλήξει σε ελαστικό για TSi 140 (Continental PremiumContact2), σκέφτομαι τον δείκτη. Τί λέτε, H ή V; Προσανατολίζομαι σε H μιας και οι περισσότερες αποστάσεις μου είναι σχετικά μικρές και γενικά δεν το πατάω ούτε το "βάζω" σε στροφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted December 7, 2009 Author Report Share Posted December 7, 2009 Παιδιά, πρίν αλλάξετε λάστιχα κάντε έρευνα αγοράς! Οι αποκλίσεις στις τιμές είναι τεράστιεςςςςς!!! Το συγκεκριμένο ελαστικό το βρήκα από 340 έως 420! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 θα σου έλεγα τα V γιατι τα είναι γενικά μαλακό λαστιχο και το V θα έχει λίγο καλυτερα πλαϊνά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted December 7, 2009 Author Report Share Posted December 7, 2009 θα σου έλεγα τα V γιατι τα είναι γενικά μαλακό λαστιχο και το V θα έχει λίγο καλυτερα πλαϊνά Ναι αλλά το θέμα είναι αν εγώ θα τα αξιοποιήσω τα καλύτερα πλαϊνά. Μ' ενδιαφέρει κυρίως το γρήγορο ζέσταμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Μιας κι έχω καταλήξει σε ελαστικό για TSi 140 (Continental PremiumContact2), σκέφτομαι τον δείκτη. Τί λέτε, H ή V; Προσανατολίζομαι σε H μιας και οι περισσότερες αποστάσεις μου είναι σχετικά μικρές και γενικά δεν το πατάω ούτε το "βάζω" σε στροφές. Ναι αλλά το θέμα είναι αν εγώ θα τα αξιοποιήσω τα καλύτερα πλαϊνά. Μ' ενδιαφέρει κυρίως το γρήγορο ζέσταμα. Λαμβανοντας τα λεγμενα σου υπ'οψιν, θεωρω οτι σκεφτεσαι πολυ σωστα για την επιλογη αυτου του δεικτη ταχυτητας... Το 'χω κανει κι εγω σε αλλο αυτοκινητο της οικεγενειας μιας που δεν προοριζοταν για σπορ οδηγηση και τελικη ανω των 210 χλμ, ετσι απο V το πηγα σε H χωρις κανενα προβλημα και γλιτωνεις ενα σεβαστο και ασκοπο παραπανισιο ποσο. Βεβαια, το θεμα ειναι της καλοκαιρινες μερες μιας που τα H ζεσταινονται γρηγορα, αλλα και παλι απο προσωπικη εμπειρια καθως επισης απο την χρηση που σκεφτεσαι κι εσυ να κανεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα.. Μαλιστα, τα ελαστικα που επελεξες (Continental Premium Contact2) εχω διαβασει οτι ειναι απο τα καλυτερα μαζι με τα Exalto2 στην κατηγορια με δεικτη H.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted December 7, 2009 Author Report Share Posted December 7, 2009 Λαμβανοντας τα λεγμενα σου υπ'οψιν, θεωρω οτι σκεφτεσαι πολυ σωστα για την επιλογη αυτου του δεικτη ταχυτητας... Το 'χω κανει κι εγω σε αλλο αυτοκινητο της οικεγενειας μιας που δεν προοριζοταν για σπορ οδηγηση και τελικη ανω των 210 χλμ, ετσι απο V το πηγα σε H χωρις κανενα προβλημα και γλιτωνεις ενα σεβαστο και ασκοπο παραπανισιο ποσο. Βεβαια, το θεμα ειναι της καλοκαιρινες μερες μιας που τα H ζεσταινονται γρηγορα, αλλα και παλι απο προσωπικη εμπειρια καθως επισης απο την χρηση που σκεφτεσαι κι εσυ να κανεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα.. Μαλιστα, τα ελαστικα που επελεξες (Continental Premium Contact2) εχω διαβασει οτι ειναι απο τα καλυτερα μαζι με τα Exalto2 στην κατηγορια με δεικτη H.. Έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχουν διαφορές τιμής μεταξύ των δεικτών. Το ρώτησα σε 1-2 που πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχουν την ίδια τιμή. Ήμουνα μεταξύ του συγκεκριμένου ελαστικού και του Michelin Energy Saver αλλά είπα να πάω σε πιο δοκιμασμένη λύση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...