Jump to content
pathanb

Μακρύτερη 5Η Σε 6Ν2 101Ps

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Αγόρασα πριν περίπου ένα χρόνο ένα 6Ν2, που οι ιδιοκτήτες του νόμιζαν ότι είναι 75PS, αλλά τελικά με τη βοήθεια των συν-forum-ιτών εδώ ανακάλυψα από τον τύπο του κινητήρα στην άδεια ότι είναι 101PS.

Γενικά είμαι ήρεμος οδηγός, γι αυτό σκόπευα να πάρω και το 75ρι με την περισσότερη δύναμη χαμηλά, εκεί που οδηγώ δηλαδή. Το περίεργο είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το 101 και χαμηλά, στο οποίο παίζει μάλλον ρόλο και το πολύ κοντό κιβώτιο.

Αυτό το κιβώτιο όμως υπό άλλες συνθήκες είναι το πρόβλημα μου: Η 5η του είναι και αυτή πολύ κοντή, το οποίο ίσως είναι βολικό στα 70χμ/ω της Πειραιώς αλλά στα 130 της Εθνικής και της Αττικής οδού είναι ενοχλητικό. Προσπαθώ να ταξιδέψω ήρεμα και ωραία και ο κινητήρας βουίζει στο αυτί μου.

Νομίζω πως θα με βόλευε γενικά η 5η να είναι λίγο πιο μακριά, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος για κάποια πράγματα:

1. Είναι εφικτή η επέμβαση στο κιβώτιο για αλλαγή μόνο ενός γραναζιού; Αν ναι, είναι εύκολη;

2. Πιστεύετε ότι θα είναι επαρκής η δύναμη του κινητήρα στις χαμηλότερες στροφές για (ήρεμη) κίνηση σε υψηλότερες ταχύτητες, ή θα καταλήξω να κατεβάζω συνεχώς σε 4η (χειρότερη φασαρία και κατανάλωση από πριν);

3. Αν οι απαντήσεις στα παραπάνω είναι θετικές, που προτείνετε να απευθυνθώ για την "επέμβαση" και σε τι κλίμακα υπολογίζετε ότι θα βρίσκεται το κόστος;

Αν έχετε κάποια άλλη λύση στο πρόβλημα μου, παρακαλώ μοιραστείτε την. :thumbsup:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Παναγιώτης

EDIT: Eλάτε ρε παιδιά, 19 visitors και κανείς δεν έχει άποψη; Στην Ελλάδα, που όλοι έχουν άποψη για όλα; ;)

Edited by polo_panos
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Αγόρασα πριν περίπου ένα χρόνο ένα 6Ν2, που οι ιδιοκτήτες του νόμιζαν ότι είναι 75PS, αλλά τελικά με τη βοήθεια των συν-forum-ιτών εδώ ανακάλυψα από τον τύπο του κινητήρα στην άδεια ότι είναι 101PS.

Γενικά είμαι ήρεμος οδηγός, γι αυτό σκόπευα να πάρω και το 75ρι με την περισσότερη δύναμη χαμηλά, εκεί που οδηγώ δηλαδή. Το περίεργο είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το 101 και χαμηλά, στο οποίο παίζει μάλλον ρόλο και το πολύ κοντό κιβώτιο.

Αυτό το κιβώτιο όμως υπό άλλες συνθήκες είναι το πρόβλημα μου: Η 5η του είναι και αυτή πολύ κοντή, το οποίο ίσως είναι βολικό στα 70χμ/ω της Πειραιώς αλλά στα 130 της Εθνικής και της Αττικής οδού είναι ενοχλητικό. Προσπαθώ να ταξιδέψω ήρεμα και ωραία και ο κινητήρας βουίζει στο αυτί μου.

Νομίζω πως θα με βόλευε γενικά η 5η να είναι λίγο πιο μακριά, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος για κάποια πράγματα:

1. Είναι εφικτή η επέμβαση στο κιβώτιο για αλλαγή μόνο ενός γραναζιού; Αν ναι, είναι εύκολη;

2. Πιστεύετε ότι θα είναι επαρκής η δύναμη του κινητήρα στις χαμηλότερες στροφές για (ήρεμη) κίνηση σε υψηλότερες ταχύτητες, ή θα καταλήξω να κατεβάζω συνεχώς σε 4η (χειρότερη φασαρία και κατανάλωση από πριν);

3. Αν οι απαντήσεις στα παραπάνω είναι θετικές, που προτείνετε να απευθυνθώ για την "επέμβαση" και σε τι κλίμακα υπολογίζετε ότι θα βρίσκεται το κόστος;

Αν έχετε κάποια άλλη λύση στο πρόβλημα μου, παρακαλώ μοιραστείτε την. ;)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Παναγιώτης

EDIT: Eλάτε ρε παιδιά, 19 visitors και κανείς δεν έχει άποψη; Στην Ελλάδα, που όλοι έχουν άποψη για όλα; :p

Στο προβλημα σου υπαρχουν δυο λυσεις

Η πρωτη ειναι με το μακρυτερο γραναζι 5ης οπως το εχεις σκεφτει και εσυ. Μπορεί να γινει (εγω τουλαχιστον ξερω ανθρωπο που μπορεί να το κανει ανετα) και θα ηταν καλα το συνδιασεις με μια αλλαγη σε δισκο πλατο για να μην πληρωσεις το κατεβασμα του σασμαν μονο για το γραναζι. Το αμαξι θα μπορει να τραβηξει με μια λιγο πιο μακρυα πεμπτη αλλα για να γινει η δουλεια σωστα πρεπει να καταληξεις ποσα χιλιομετρα τελική θες να βγαζει καπου κοντα στον κοφτη ή ποσα χιλιομετρα θες να εχει με 2700 στρ/λεπτο οπου εκει το μοτερ ειναι σχετικα ησυχο.

Η δευτερη λυση το σασμαν απο το Lupo gti. Οι κωδικοι του σασμαν ειναι GVX, GSN, GPF, FUT με part number 02U300050B και 02U300050BX και ο κωδικος του κινητηρα στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι AVY. Θα δυσκολευτεις πολυ να το βρεις μιας και το lupo gti δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα αλλααα.. ειναι 6ταχυτο οποτε και λυνει ολα τα προβληματα σου με την μια :pardon:. Αν χρειαστείς καποια αλλη βοηθεια εδω ειμαστε :D.

Link to comment
Share on other sites

Στο προβλημα σου υπαρχουν δυο λυσεις

Η πρωτη ειναι με το μακρυτερο γραναζι 5ης οπως το εχεις σκεφτει και εσυ. Μπορεί να γινει (εγω τουλαχιστον ξερω ανθρωπο που μπορεί να το κανει ανετα) και θα ηταν καλα το συνδιασεις με μια αλλαγη σε δισκο πλατο για να μην πληρωσεις το κατεβασμα του σασμαν μονο για το γραναζι. Το αμαξι θα μπορει να τραβηξει με μια λιγο πιο μακρυα πεμπτη αλλα για να γινει η δουλεια σωστα πρεπει να καταληξεις ποσα χιλιομετρα τελική θες να βγαζει καπου κοντα στον κοφτη ή ποσα χιλιομετρα θες να εχει με 2700 στρ/λεπτο οπου εκει το μοτερ ειναι σχετικα ησυχο.

Η δευτερη λυση το σασμαν απο το Lupo gti. Οι κωδικοι του σασμαν ειναι GVX, GSN, GPF, FUT με part number 02U300050B και 02U300050BX και ο κωδικος του κινητηρα στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι AVY. Θα δυσκολευτεις πολυ να το βρεις μιας και το lupo gti δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα αλλααα.. ειναι 6ταχυτο οποτε και λυνει ολα τα προβληματα σου με την μια :). Αν χρειαστείς καποια αλλη βοηθεια εδω ειμαστε :D.

Ευχαριστώ Capamaru, για ακόμα μια φορά έρχεσαι στη διάσωση! :D

Το 6-τάχυτο κιβώτιο ίσως θα ήταν η ιδανική λύση, αλλά απ' ότι φαίνεται θα είναι δύσκολο να το βρω, σχεδόν αδύνατο να το ελέγξω πριν το αγοράσω, και το κόστος ανεβαίνει αρκετά. Μάλλον θα προτιμήσω την αλλαγή του γραναζιού. Θα μπορούσες να μου δώσεις στοιχεία επικοινωνίας για τον "άνθρωπο που μπορεί να το κάνει άνετα"; Έχεις ιδέα σε τι κόστος να υπολογίζω;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.