thodoros_k Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 αυτο που επαθα δεν εχει προηγουμενο. το παηγαινα για σερβις να αλαξο ιμαντα και μου εσπασε το ρουλεμαν του ιμαντα με αποτελεσμα να μουκαταστρεψει την μηχανη. ετσι αλαξα μηχανη και εβαλα με 101 αλογα. ολο μου κοστισε 1600 ευρο (η μηχανη μεταχηρισμενη 1000 ευρο μαζι με εγκεφαλο) το εχει παθει κανεις αλλος αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 ποσα χλμ ειχες κανει με αυτον τον ιμαντα-ρουλεμαν? πιο πολο εχεις? το 9Ν? σουπερ γκαντεμια...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Πραγματικά κρίμα! Θα πρέπει όμως να αναρωτηθείς, ποιός πεαγματικά ευθύνεται! Αν τυχόν πήγαινες σε αντιπροσωπεία και έκανες τα σέρβις και συνέβη κάτι τέτοιο, πρέπει να κινηθείς εναντίον τους! Πώς και πήγαινες εκείνη την ημέρα για αυτό?Προληπτικά ή στο είπε κάποιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 ΜΚΙΙ εχει ο φιλος μας και πραγματικα ειναι απιστευτη τετοια συμπτωση. Σημαντικο ομως ειναι να μην περασες κατα πολυ τις προδιαγραφες του εργοστασιου...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoros_k Posted September 7, 2005 Author Report Share Posted September 7, 2005 το polo του 2000 με 75 αλογα ειχω μαλον το 6n εχω. γυρω στα 50.000 χλμ ειχα και το πηγενα για αλαγη ιμαντα. στην αντιπροσοπια(αγρινιου) τα εκανα ολα τα σερβις γιατι εχω ενα κολητο μου ακι μου ειπαι οτι πρωι φορα το ειδε αυτο το πραγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 εγώ έχω Polo 6N2 του 2000 αλλά το 1000άρι (8-βάλβιδο) Στον Παζαρόπουλο που είχα ρωτήσει μου είχε πει ένας μηχανικός "ά το 8-βάλβιδο είναι... 90.000χλμ άφοβα!" ελπίζω να έχει δίκιο γιατί έχω γύρω στα 75.000 τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 δεν πας να τον αλλαξεις ρε 30 για καλο και για κακο? ξερεις εσυ.οχι στον παζαροπουλο.. στη γερμανια, στο εργοστασιο :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 με αυτά που διαβάζω με έπιασε μια ανησυχία οφείλω να ομολογήσω! κάτι ανάλογο είχε συμβεί και σε έναν γνωστό μου (παλιό Renault Clio είχε) έφυγε κάπου εκτός πόλης και προγραμμάτιζε στην επιστροφή να αλλάξει τον ιμάντα αλλά.... γύρισε καβάλα σε οδική βοήθεια :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Αλλαξτε το στα 60.000 να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.Τα 60.000khm ειναι η μεση τιμη αντοχης για τον ιμαντα εκκεντροφορου στα περισσοτερα αυτοκινητα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Μη συγκρίνετε τις γαλλικές αναξιόπιστες και ανασφαλείς μπαγκαντέλες με τα VW...Έλεος!Το 1 στα 2 γαλλικά σχεδόν πάσχει από κομμένο ιμάντα εκκεντροφόρου ή σπασμένο ρουλεμάν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 Τι σχέση έχει ο ιμάντας με την αξιοπιστία των γαλλικών; Οι κομμένοι ιμάντες έχουν καθαρά να κάνουν με τους ιδιοκτήτες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Σε καμία περίπτωση...bit... Οι 9 στους 10 κατόχους γαλλικών πέφτουν θύματα προβλημάτων με ιμάντες εκκεντροφόρου λόγω αδυναμίας αντιπροσωπείας και εργοστασιακών χιλιομετρικών εντολών για την έγκαιρη αντικατάστασή τους!Γνωρίζω επώνυμα πάμπολλους ιδιοκτήτες που σχεδόν καταστράφηκε το αμάξι τους από κακή πολιτική συντήρησης αλλά και αστοχίες υλικών από εργοστάσιο μεριά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 το δικό μας ακόμα δεν έπαθε τπτ..λες να είμαι τόσο τυχερός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 εγώ στο Lupo του 99 υμάντες άλλαξα στα 74000 και είχαν φθαρεί πάρα πολύ ...ο μάστορας μου είπε ότι ήμουν τυχαιρός...στο polo του 96 που έχω θα αλλάξω τώρα στα 75000 και ο θεός βοηθός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 o ιμαντας με τον ιδιοκτητη τι σχεση εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 o ιμαντας με τον ιδιοκτητη τι σχεση εχει? ← Μαλλον επειδη ο ιδιοκτητης πληρωνει τον ιμαντα.Δεν εξηγειται αλλιως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 επειδή ο ιδιοκτήτης παραμελεί να παεί μα τον αλλάξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Ή απλά επειδή ο ιδιοκτήτης έχει "χαλαρό νού" και αγόρασε γαλλικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες κατασκευαστή! Φιλαράκο αν αλλάξεις στο Λούπο στα 75000 ιμάντα και ρουλεμάν, υπάρχει πιθανότητα να...σε χάσουμε! Εγώ πάντως με 80000χλμ έχω αλλάξει στα 40000 αλλά και στα 80000 πρόσφατα ! Τη δεύτερη φορά ο ιμάντας ήταν μιά χαρά, παρ'όλο το σκίσιμο! ¶ρα στα 50000 είναι ιδανικά!Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά...γαϊδουρο-γαλλο-γύρευε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF V 1.6 Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Ή απλά επειδή ο ιδιοκτήτης έχει "χαλαρό νού" και αγόρασε γαλλικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες κατασκευαστή!Φιλαράκο αν αλλάξεις στο Λούπο στα 75000 ιμάντα και ρουλεμάν, υπάρχει πιθανότητα να...σε χάσουμε! Εγώ πάντως με 80000χλμ έχω αλλάξει στα 40000 αλλά και στα 80000 πρόσφατα ! Τη δεύτερη φορά ο ιμάντας ήταν μιά χαρά, παρ'όλο το σκίσιμο! ¶ρα στα 50000 είναι ιδανικά!Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά...γαϊδουρο-γαλλο-γύρευε! ← εαν πατε στο βιβλιο οδηγιων ο ιμαντας αλλαζετε στα 90000 χλμ ή στα 4 χρονια οποτε μαλλον ο κατασκευαστης τα εχει προβλεψει ολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 ωχ!!! για τα 90.000χλμ το ήξερα. για τα 4 χρόνια δεν το ήξερα!! λες? θα ρίξω κι εγώ μια ματιά στο φυλλάδιό μου και θα σας πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 Ε ναι βρε παιδιά είχα δει το βιβλιό για αυτό άλλαξα στα 75000 το θέμα είναι πως του έπινα το αίμα και τώρα που το πούλησα άλλαξα πρώτα τους ιμάντες να το χαρεί ο νέος ιδιοκτήτης,,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoros_k Posted September 19, 2005 Author Report Share Posted September 19, 2005 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΟΥ ΙΜΑΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΕΝΑ ΓΙΑ ΑΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ. ΣΤΑ 50 ΧΙΛΑΔΕΣ ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...