granset Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Παντως αν υπηρχε γνωση για ελλατωματικα κομματια, ιδεατα θα ηταν πολυ καλυτερο, η VW να εντοπιζε τις παρτιδες και να σου ελεγε κυριε ελα να στο αλλαξουμε και ας μην κανει κιχ. Τι εκπωσεις στα ανταλακτικα,εργασια και κουραφεξαλα. Θα κραταγε το brand value πολυ ψηλα ειδικα στο afer sales. Αλλα μαλλον μετρησανε τα νουμερα τα τζιμανια στο upper management (εδω κανανε αλλα και αλλα με τον ADAC κτλ) και ειδανε οτι αστω καλυτερα οτι και οποτε σκασει. Μα τι λεω? Συνηθως ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες κανουν ανακλησεις μονο οταν εχουν προβλημα τα πχ φρενα, ζωνες , ABS μην φανε καμια ομαδικη αγωγη σε σοβαρη χωρα και τρεχουν και δεν φτανουν ή οταν πρεπει να αλλαξουν μισο led στην πλαφονιερα για να πει το καθε περιοδικο "α, φοβερη κινηση υπευθυνοτητας" και να επειρεασουν τον μεσο αγοραστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...