Πάντως εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι στο facebook group http://www.facebook....12816662127394/ έγινε χαμός μετά το πάτημα του Νίκου.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, όπως σε όλα τα άλλα, έτσι και στις δυναμομετρήσεις ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Δεν παίρνω θέση υπέρ ή κατά των βελτιωτών, άλλωστε οι περισσότεροι αντιγράφουν ο ένας τον άλλον και προφανώς ο καθένας έχει τα δικά του σπασμένα μοτέρ.Εγώ άλλωστε δεν ασχολούμαι και τόσο με αυτά, ένα καλό 1ο στάδιο είμαι.
Πάντως, η ουσία είναι ότι ο Νίκος έχει ένα golf που ρίχνει σε ο,τι κινείται, ο οποίος έχει πρωτοτυπήσει πολύ τεχνολογικά και έχει ανοίξει το δρόμο για εμάς τους υπόλοιπους. Επίσης, από το group στο facebook, διαπίστωσα ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο αν ο Νίκος έχει +20 ή +80 άλογα, αλλά γιατί ένα Golf έριξε σε Ibiza DSG, το οποίο έχει θεοποιηθεί, χωρίς λόγο. Άλλωστε, τόσο στο Ibiza όσο και στο Polo, πρέπει να είσαι κυριολεκτικά ανάπηρος για να χάσεις κόντρα με ένα αντίπαλο αμάξι με περισσότερα άλογα αλλά και κιλά! Και αυτό με χαλάει, γιατί υποτίθεται πως πρέπει να "χτυπιόμαστε" με τίποτα Pug, TypeR κτλ και όχι με γερμανικά...
Αντιθέτως, είναι μαγκιά να ξεκινήσεις καλά ένα Golf ή ένα Scirocco, με 250++++ άλογα στον μπροστινό άξονα ή έστω να πετύχεις μία καλή αλλαγή από 1η σε 2α και πάει λέγοντας. Συνεπώς, μην μας ζαλίζετε και πολύ με τα IbizoPolo, απλά βυθίζετε το δεξί σας πόδι και εξαφανίζεστε...Σιγά τις κόντρες, playstation παίζετε! (δεν θα ξεχάσω τα 4 πατήματα που είχα κάνει ώστε να καταφέρω στο 1 από αυτά να γράψω 0-100 κάτω από 7'', λόγω του ατελείωτου σπιναρίσματος...)
Υ.Γ. Όλοι είμαστε off topic.