Guest TASOS HN Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Αν μπορεί κάποιο μέλος ας παραθέσει για ενημέρωση τις αναλογίες κάθε ταχύτητας /1000 σ.α.λ. σε εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για να γίνει σύγκριση με εξατάχυτο Tiptronic . Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Αν μπορεί κάποιο μέλος ας παραθέσει για ενημέρωση τις αναλογίες κάθε ταχύτητας /1000 σ.α.λ. σε εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για να γίνει σύγκριση με εξατάχυτο Tiptronic . Ευχαριστώ. Φαντάζομαι ότι για να ζητάς σύγκριση με Tiptronic, έχεις το 2.0TFSI σωστά? Οπότε πρέπει να γραφτούν από το ίδιο μοτέρ με manual σασμάν. Πάντως να ξέρεις ότι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση οι σχέσεις του manual με του Tiptronic. Η 6η στο Tiptronic είναι overdrive ταχύτητα (τελική πιάνει με 5η), οπότε αμέσως η διαφορά με τα manuals είναι μεγάλη. Αν θυμάμαι καλά όταν κάναμε παρόμοια κουβέντα με τον anastos & pescarus, όταν το manual έχει με 6η και 3.000σαλ 130χλμ/ω, το Tiptronic έχει 160χλμ/ω. Στις 4.000σαλ εγώ (Tiptronic) έχω 210χλμ/ω και στις 4.500-4.700σαλ (δεν θυμάμαι ακριβώς) 250χλμ/ω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Έχω τo 1.8 TSI οι αναλογίες είναι περίπου (χοντρικά) 1 : 8 , 2 :16 , 3 : 24 , 4 : 32 , 5 : 40, 6 : 50 , πάντα στο περίπου Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Έχω τo 1.8 TSI οι αναλογίες είναι περίπου (χοντρικά) 1 : 8 , 2 :16 , 3 : 24 , 4 : 32 , 5 : 40, 6 : 50 , πάντα στο περίπου Ευχαριστώ. Ο 1.8TSI, νομίζω ότι φοράει DGS7, έτσι δεν είναι?? Με μπέρδεψες λίγο... Εσύ τι σασμάν έχεις??? Νόμιζα ότι ήθελες πόσα χλμ/ω έχει κάθε ταχύτητα ανά 1.000σαλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Είναι Tiptronic και όντως ζητώ τα Km /1000 σ.α.λ. σε κάθε ταχύτητα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Είναι Tiptronic και όντως ζητώ τα Km /1000 σ.α.λ. σε κάθε ταχύτητα . Συγγνώμη που επιμένω κιόλας, αλλά το 1.8TSI έχει DSG7... Το έχει και ο αδερφός μου στο Passat CC. Και από ότι είδα και στο site της VW, και το Passat Limousine DSG7 έχει... Πάντως για αυτό που ψάχνεις, χλμ από 1.8TSI manual, από όσο έχω δει στο φόρουμ, μόνο Passat CC υπάρχουν και αυτοί έχουν καιρό να φανούν! Χρήστη με Limousine με 1.8TSI και manual, δεν έχω δει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Δια του λόγου το αληθές Edited January 29, 2010 by HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Δια του λόγου το αληθές Καλά, δεν χρειαζόταν και οι αποδείξεις! Μάλλον το πήρες σε κάποιο μεταβατικό στάδιο, πριν μπει το DSG7! Έχεις έναν συλλεκτικό συνδιασμό κινητήρα/σασμάν! Ίσως να είχε ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εκτός από την αναλογία στο manual και την αναλογία στο DSG7. Έτσι θα έχουμε αποτελέσματα από το ίδιο μοτέρ και 3 διαφορετικά σασμάν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Χρησιμοποίησα λάθος σημείο στίξης. Έχουμε λοιπόν Σε 1000 /σ.α.λ. 1η 8 km/h περίπου 2η 16 km/h >> 3η 24 km/h >> 4η 32 km/h >> 5η 40 km/h >> 6η 50 km/h >> Επίσης η ταχύτητα εξαρτάται από τη θερμοκρασία του μετατροπέα ροπής. Edited January 28, 2010 by HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Καλά, δεν χρειαζόταν και οι αποδείξεις! Μάλλον το πήρες σε κάποιο μεταβατικό στάδιο, πριν μπει το DSG7! Έχεις έναν συλλεκτικό συνδιασμό κινητήρα/σασμάν! Ίσως να είχε ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εκτός από την αναλογία στο manual και την αναλογία στο DSG7. Έτσι θα έχουμε αποτελέσματα από το ίδιο μοτέρ και 3 διαφορετικά σασμάν! Στις πρώτες παραλαβές του 2009 υπήρχαν μόνο 1.4tsi με DSG7 στο 1.8tsi πρέπει να έχει μπει μετά το δεύτερο εξάμηνο του 2009. Ο φίλος μας το πήρε τέλος του 2008. Οπότε δεν υπήρχε DSG7 ούτε για το 1.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Την εποχή εκείνη κανένας δεν εισήγαγε Tiptronic , παραγγελία και παράδοση μετά από οκτώ μήνες . Μόνο η Καρεντα είχε δυο κομμάτια ετοιμοπαράδοτα , με δυνατότητα επιλογής μόνο της ταπετσαρίας , ούτε βίδα παραπάνω γιατί πήγαινε καλοκαίρι του 09. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Την εποχή εκείνη κανένας δεν εισήγαγε Tiptronic , παραγγελία και παράδοση μετά από οκτώ μήνες . Μόνο η Καρεντα είχε δυο κομμάτια ετοιμοπαράδοτα , με δυνατότητα επιλογής μόνο της ταπετσαρίας , ούτε βίδα παραπάνω γιατί πήγαινε καλοκαίρι του 09. Aν είχες προχωρήσει σε παραγγελία, μπορεί και να σου είχε έρθει με DSG7. Εγώ παρήγγειλα το 1.4tsi 5 Αυγούστου του 2008 και μου ήρθε 15 Ιανουαρίου του 2009. Αποτέλεσμα, πήρα πρώτος, αφού στην αντιπροσωπεία έμειναν παγωτό, ή από τους πρώτους το εξοπλιστικό πακέτο που ακολούθησε και άρχισε να διατίθεται Φεβρουάριο, Μάρτιο του 2009. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anexa Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Aν είχες προχωρήσει σε παραγγελία, μπορεί και να σου είχε έρθει με DSG7. Εγώ παρήγγειλα το 1.4tsi 5 Αυγούστου του 2008 και μου ήρθε 15 Ιανουαρίου του 2009. Αποτέλεσμα, πήρα πρώτος, αφού στην αντιπροσωπεία έμειναν παγωτό, ή από τους πρώτους το εξοπλιστικό πακέτο που ακολούθησε και άρχισε να διατίθεται Φεβρουάριο, Μάρτιο του 2009. Διλαδη εσει παρελαβεσ το αμαξι με DSG7 ,χορισ να το παραγγειλισ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Διλαδη εσει παρελαβεσ το αμαξι με DSG7 ,χορισ να το παραγγειλισ. Όχι βέβαια, απλά ήρθε με πολύ πλουσιότερο και πιο αναναεωμένο εξοπλισμό. Γι' αυτό έγραψα και για το φίλο με το Tiptronic, επειδή έγινε σχετική κουβέντα, ότι αν προχωρούσε σε παραγγελία, είναι πολύ πιθανό παρόλο που θα είχε ζητήσει Tiptronic να του ερχόταν με DSG7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Αν ερχόταν DSG αντί για TIPTRONIC θα τρώγαμε τα μουστάκια μας με τον πωλητή , διότι η ροπή που περνά στον τροχό και όχι στο στρόφαλο δεν συγκρίνεται και το καταλαβαίνεις όταν τραβάς σκάφος , μπαγκαζιέρα κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Τώρα πια τίθεται θέμα επιλογής; Μόνο DSG νομίζω πως μπορείς να έχεις. Πάντως αφού το φτάσαμε ως εδώ ίσως θα ήταν ενδιαφέρον, όποιος μπορεί, να παραθέσει ένα συγκριτικό ανάμεσα σε Tiptronic και DSG7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anexa Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Όχι βέβαια, απλά ήρθε με πολύ πλουσιότερο και πιο αναναεωμένο εξοπλισμό. Γι' αυτό έγραψα και για το φίλο με το Tiptronic, επειδή έγινε σχετική κουβέντα, ότι αν προχωρούσε σε παραγγελία, είναι πολύ πιθανό παρόλο που θα είχε ζητήσει Tiptronic να του ερχόταν με DSG7. Ετσι και σε μενα. Παρελαβα 18 φεβραριου 2009 , και ηρθε με τα δικα μου εξτρα(τιμονι με κουμπια,αφτοχολντ,εσθετιρεσ παρκ.),αλλα και με επιπλεον εξτρα αυτοματο παρκαριζμα και RDS-510(απιστευτο).Αλλα... Αλλα...? Πιστευω οτι μασ κοροιδεβουν.Διλαδι κανουν οτι γουσταρουν.Καπια πραγματα που εμεισ πληροσαμε σαν εξτρα,ειδη απο το VW ξεκινησαν να βγαζουν στο βασικο εξοπλιζμο.Και τα λευτα μας που πηγανε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Ετσι και σε μενα. Παρελαβα 18 φεβραριου 2009 , και ηρθε με τα δικα μου εξτρα(τιμονι με κουμπια,αφτοχολντ,εσθετιρεσ παρκ.),αλλα και με επιπλεον εξτρα αυτοματο παρκαριζμα και RDS-510(απιστευτο).Αλλα... Αλλα...? Πιστευω οτι μασ κοροιδεβουν.Διλαδι κανουν οτι γουσταρουν.Καπια πραγματα που εμεισ πληροσαμε σαν εξτρα,ειδη απο το VW ξεκινησαν να βγαζουν στο βασικο εξοπλιζμο.Και τα λευτα μας που πηγανε? Είμαστε off-topic, άλλα τους αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έπρεπε να τους χρεωθείς , από τη στιγμή που μπήκαν στο στάνταρ εξοπλισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anexa Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Είμαστε off-topic, άλλα τους αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έπρεπε να τους χρεωθείς , από τη στιγμή που μπήκαν στο στάνταρ εξοπλισμό. Σημφονω και για off-topic, και για το αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...