Jump to content
korona

Crosstouran Dsg

Recommended Posts

αγόρασα VW CrossTouran DSG ton 8/2008 γιατι το επέλεξα απο αλλα της κατηγορίας.

εχω όμως πρόβλημα με το κιβώτιο απο ένα χρόνο τώρα.

κάνει ένα έντονο θόρυβο απο το Ν στο D και αντίστροφα και τον ίδιο θόρυβο όταν επιβραδύνει σταδιακά.

έχει επισημάνει κανείς κατι παρόμοιο?

Link to comment
Share on other sites

αγόρασα VW CrossTouran DSG ton 8/2008 γιατι το επέλεξα απο αλλα της κατηγορίας.

εχω όμως πρόβλημα με το κιβώτιο απο ένα χρόνο τώρα.

κάνει ένα έντονο θόρυβο απο το Ν στο D και αντίστροφα και τον ίδιο θόρυβο όταν επιβραδύνει σταδιακά.

έχει επισημάνει κανείς κατι παρόμοιο?

Δεν καταλαβαίνω. Τον θόρυβο τον κάνει όταν επιλέγεις D, από N? Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω. Τον θόρυβο τον κάνει όταν επιλέγεις D, από N? Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?

σωστά.

κάνει θόρυβο ( σαν ένα ισχυρό κομπλάρισμα, αν το λέω σωστά, που ακούγεται σε απόσταση 2 μέτρων) όταν επιλέγω D απο Ν ή αντίστροφα,

επίσης τον ίδιο θόρυβο όταν φρενάρω και κατεβάζει ταχύτητες (περισσότερο στη 2 προς 1).

αυτό συμβαίνει οχι αμέσως στην εκκίνηση αλλά μετα 1000 μέτρα περίπου.

σ'ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Μια και είσαι ακόμη στην εγγύηση πήγαινε επειγόντως να το δουν στην αντιπροσωπεία. Αν υπάρχει πρόβλημα στη μονάδα Mechatronics η ζημιά είναι κομματάκι ακριβή.

Ρίξε και μια ματιά εδώ:

ΝΤΙΕΣΤΖΙ

καθώς και στη μετάδοση του γκολφ και σιρόκο.

Υπάρχει πάντως ανάκληση για dsg6 και στην Ελλάδα για μοντέλα που κατασκευάστηκαν 2008-2009. Πήγαινε στον ντιλερ και μη φύγεις αν δεν δοθεί λύση... Η κατάσταση μπορεί να χειροτερέψει.

Link to comment
Share on other sites

Μια και είσαι ακόμη στην εγγύηση πήγαινε επειγόντως να το δουν στην αντιπροσωπεία. Αν υπάρχει πρόβλημα στη μονάδα Mechatronics η ζημιά είναι κομματάκι ακριβή.

Ρίξε και μια ματιά εδώ:

ΝΤΙΕΣΤΖΙ

καθώς και στη μετάδοση του γκολφ και σιρόκο.

Υπάρχει πάντως ανάκληση για dsg6 και στην Ελλάδα για μοντέλα που κατασκευάστηκαν 2008-2009. Πήγαινε στον ντιλερ και μη φύγεις αν δεν δοθεί λύση... Η κατάσταση μπορεί να χειροτερέψει.

σ'ευχαριστώ για την επικοινωνία

δυστυχώς απο τον 12/09 έχω πάει τρείς φορές στην Καρέντα Service, μου κράτησαν το αυτοκίνητο κάποιες μέρες, μου είπαν κατ'αρχή οτι μου άλλαξαν τον βαλβιδοφόρο (Mechatronic?), μετά άλλαξαν κιβώτιο αλλά δεν δούλευε σωστά και το ξανάλλαξαν !!! ο θόρυβος παραμένει απαράλαχτος.

τους ζήτησα γραπτά τι εργασίες έχουν κάνει στο αυτοκίνητο και μου έχουν δώσει κάποιους κωδικούς εκτός απο τον κωδικό του τελευταίου κιβωτίου!!!. εγώ πιστεύω οτι υπάρχει πρόβλημα, γιατι ξέρω άλλα Touran DSG, Golf DSG που δεν κάνουν τίποτα και αυτοί μου λενε οτι είναι ολα φυσιολογικά.

πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

σ'ευχαριστώ για την επικοινωνία

δυστυχώς απο τον 12/09 έχω πάει τρείς φορές στην Καρέντα Service, μου κράτησαν το αυτοκίνητο κάποιες μέρες, μου είπαν κατ'αρχή οτι μου άλλαξαν τον βαλβιδοφόρο (Mechatronic?), μετά άλλαξαν κιβώτιο αλλά δεν δούλευε σωστά και το ξανάλλαξαν !!! ο θόρυβος παραμένει απαράλαχτος.

τους ζήτησα γραπτά τι εργασίες έχουν κάνει στο αυτοκίνητο και μου έχουν δώσει κάποιους κωδικούς εκτός απο τον κωδικό του τελευταίου κιβωτίου!!!. εγώ πιστεύω οτι υπάρχει πρόβλημα, γιατι ξέρω άλλα Touran DSG, Golf DSG που δεν κάνουν τίποτα και αυτοί μου λενε οτι είναι ολα φυσιολογικά.

πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Εκτός από αυτό, έχεις παρατηρήσει τίποτε άλλο? π.χ.

α. Αναβόσβημα του PRNDS σε ταμπλό και λεβιε?

β. Σε στάση στο φανάρι να αργεί υπερβολικά να ξεκινήσει, αν και έχει πρώτη?

γ. Ξαφνική απώλεια ταχύτητας, όπως όταν μας σβήνει στο φανάρι ένα αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο αν αφήσουμε τον συμπλέκτη απότομα?

δ. Στη Θέση R είναι ομαλή η κίνηση?

ε. Οταν το αυτοκίνητο "ολισθαίνει" - θέση D χωρίς γκάζι, 1η - είναι ομαλή η κίνηση?

στ. Απώλεια ισχύος εν κινήσει?

Τα παραπάνω δεν είναι φυσιολογικά. Το clunking που σου κάνει μου το έχει κάνει και μένα μία φορά σε ρίξιμο από 3-2 στη θέση S. Ποτέ άλλοτε. Ακούγεται όμως δυνατά. Πέραν αυτού το κιβώτιο είναι χάρμα.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι αδύνατον να σου άλλαξαν κιβώτιο. mechatronics μπορεί, αν είχαν στοκ.

Ηρθε η ώρα για επικοινωνία με την Kosmocar!!! και ει δυνατόν με φωνές!!!

Δες και εδώ:

http://www.efpolis.gr/el/component/resource/article/325-rapex-2009-43.html

Θέση 4 - 1406/09

Είναι και τα Touran μέσα στην ανάκληση. Ισως το δικό σου δεν κατασκευάστηκε μέσα στο κρίσιμο χρονικό διάστημα αλλά στη θέση σου θα πίεζα να περιληφθεί και το δικό σου!!

Edited by jsmirlis
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από αυτό, έχεις παρατηρήσει τίποτε άλλο? π.χ.

α. Αναβόσβημα του PRNDS σε ταμπλό και λεβιε?

β. Σε στάση στο φανάρι να αργεί υπερβολικά να ξεκινήσει, αν και έχει πρώτη?

γ. Ξαφνική απώλεια ταχύτητας, όπως όταν μας σβήνει στο φανάρι ένα αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο αν αφήσουμε τον συμπλέκτη απότομα?

δ. Στη Θέση R είναι ομαλή η κίνηση?

ε. Οταν το αυτοκίνητο "ολισθαίνει" - θέση D χωρίς γκάζι, 1η - είναι ομαλή η κίνηση?

στ. Απώλεια ισχύος εν κινήσει?

Τα παραπάνω δεν είναι φυσιολογικά. Το clunking που σου κάνει μου το έχει κάνει και μένα μία φορά σε ρίξιμο από 3-2 στη θέση S. Ποτέ άλλοτε. Ακούγεται όμως δυνατά. Πέραν αυτού το κιβώτιο είναι χάρμα.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι αδύνατον να σου άλλαξαν κιβώτιο. mechatronics μπορεί, αν είχαν στοκ.

Ηρθε η ώρα για επικοινωνία με την Kosmocar!!! και ει δυνατόν με φωνές!!!

Δες και εδώ:

http://www.efpolis.gr/el/component/resource/article/325-rapex-2009-43.html

Θέση 4 - 1406/09

Είναι και τα Touran μέσα στην ανάκληση. Ισως το δικό σου δεν κατασκευάστηκε μέσα στο κρίσιμο χρονικό διάστημα αλλά στη θέση σου θα πίεζα να περιληφθεί και το δικό σου!!

καλησπέρα

εκτός απο τα α και δ τα υπόλοιπα συμβαίνουν.

τους τα έχω αναφέρει αλλά μου λένε οτι ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι o.k.

έστειλα το τελευταίο γράμμα και τους προκαλώ να συγκρίνουμε με τα άλλα ίδια αυτοκίνητα που ξέρω πριν χρησιμοποιήσω ένδικα μέσα.

δεν πιστεύω ότι θα ιδρώσει το αυτί τους.

σκέφτομαι όμως άλλος δεν έχει τέτοια προβλήματα άραγε?

ευχαριστώ για την επικοινωνία

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

εκτός απο τα α και δ τα υπόλοιπα συμβαίνουν.

τους τα έχω αναφέρει αλλά μου λένε οτι ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι o.k.

έστειλα το τελευταίο γράμμα και τους προκαλώ να συγκρίνουμε με τα άλλα ίδια αυτοκίνητα που ξέρω πριν χρησιμοποιήσω ένδικα μέσα.

δεν πιστεύω ότι θα ιδρώσει το αυτί τους.

σκέφτομαι όμως άλλος δεν έχει τέτοια προβλήματα άραγε?

ευχαριστώ για την επικοινωνία

Είναι απίστευτοι. Αλλά αγαπητέ μου, δεν πρόκειται με γράμματα και επιστολάρια να λύσεις το πρόβλημά σου. Δυστυχώς πρέπει να πέσεις στο επίπεδό τους. Τι να την κάνεις την πενικιλλίνη εφόσον χρειάζεσαι κεφαλοσπορίνη?

Αφου τους περάσεις λοιπόν γενεές δεκατέσσερις εφόσον δεν σου λύνουν το θέμα (mechatronics - Βαλβιδοφόρος!?!) μπορείς:

1. Να κάνεις καταγγελία στο τηλ. 1520 του Υπουργείου Οικονομίας

2. να ζητήσεις ενεργοποίηση της Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή της οικείας Νομαρχίας.

3. Με την ανάκληση παραμάσχαλα να πας στην Κοσμοκαρ και όχι στην καρέντα, αν και είναι ίδιος όμιλος νομίζω. Πιστεύω ότι υπάρχει θέμα ασφαλείας με αυτά τα dsg. Δεν παίζουμε με την ασφάλειά μας.

Επίσης,

Τα ένδικα μέσα κοστίζουν.

Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς σε κάθε ποστ.

Εύχομαι γρήγορα να λυθεί το θέμα για να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου.

Edited by jsmirlis
Link to comment
Share on other sites

Θες να μας πει τι έγινε με το χθεσινό service?

στον Παζαρόπουλο, που πήγα αυτή τη φορά, ασχολήθηκαν σοβαρά(άκουσαν, σύγκριναν) και αναγνώρισαν ότι υπάρχει πρόβλημα και δεν είμαι ενοχλητικός πελάτης όπως μου είπαν στην Καρέντα.

Το προώθησαν στον εισαγωγέα και περιμένω να με ενημερώσουν τι πρόκειται να γίνει.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

στον Παζαρόπουλο, που πήγα αυτή τη φορά, ασχολήθηκαν σοβαρά(άκουσαν, σύγκριναν) και αναγνώρισαν ότι υπάρχει πρόβλημα και δεν είμαι ενοχλητικός πελάτης όπως μου είπαν στην Καρέντα.

Το προώθησαν στον εισαγωγέα και περιμένω να με ενημερώσουν τι πρόκειται να γίνει.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

τελευταία νέα:

μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τον όμιλο Παζαρόπουλου και Κοσμοκαρ, με παρέπεμψαν στην Καρέντα όπου βέβαια η αντιμετώπιση ήταν προδιαγεγραμένη. Αφού ακολούθησαν τις οδηγίες του τεχνικού επιθεωρητή της Κοσμοκάρ κατέληξαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και όλα είναι φυσιολογικά.

Έτσι μετά τις διακοπές πουλάω το αυτοκίνητο και προσανατολίζομαι σε άλλη εταιρεία.

Αυτή είναι η σύντομη εμπειρία μου απο την VW στην Ελλάδα.

Σας εύχομαι τα καλύτερα και καλές διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

τελευταία νέα:

μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τον όμιλο Παζαρόπουλου και Κοσμοκαρ, με παρέπεμψαν στην Καρέντα όπου βέβαια η αντιμετώπιση ήταν προδιαγεγραμένη. Αφού ακολούθησαν τις οδηγίες του τεχνικού επιθεωρητή της Κοσμοκάρ κατέληξαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και όλα είναι φυσιολογικά.

Έτσι μετά τις διακοπές πουλάω το αυτοκίνητο και προσανατολίζομαι σε άλλη εταιρεία.

Αυτή είναι η σύντομη εμπειρία μου απο την VW στην Ελλάδα.

Σας εύχομαι τα καλύτερα και καλές διακοπές.

Για ρίξε μια ματιά στο συγκεκριμένο θέμα:

Προβλήματα DSG

Link to comment
Share on other sites

Προς το μελος Karamteo.

Δεν μπορεις να ποσταρεις γιατι δεν εχεις ενεργοποιησει την εγγραφη σου απο το @mail.

Πηγαινε στο @mail και ενεργοποιησε την.

Link to comment
Share on other sites

Προς το μελος Karamteo.

Δεν μπορεις να ποσταρεις γιατι δεν εχεις ενεργοποιησει την εγγραφη σου απο το @mail.

Πηγαινε στο @mail και ενεργοποιησε την.

Ευχαριστώ !! Δύο φορές μέσα σε 3 μέρες έβαλα username και pass αλλά email για ενεργοποίηση (hotmail) δεν ήρθε ποτέ. Τελικά δοκίμασα yahoo και όλα ΟΚ. Το φίλτρο για spam πάντως δεν έχει απορρίψει τίποτε. Τέλος πάντων στο θέμα μας.

Καταρχάς να χαιρετήσω το forum.

Πριν μια εβδομάδα ήμουν πολύ ζεστός να κλείσω το νέο Crosstοuran DSG. Την επόμενη μέρα διάβασα σ'αυτό το forum σχετικά με την αξιοπιστία του DSG και απογοητεύτηκα.

Τελικώς ξέρει κανείς εάν έχει διορθωθεί κάτι στα μοντέλα του 2011 ή συνεχίζονται τα προβλήματα (κροταλίσματα - αλλαγή μονάδας κτλ) ?

Υ.Γ. Δύο πολυμορφικά μου έχουν μείνει ως επιλογές από το ψάξιμο : VW Crosstouran και Citroen C4 Picasso THP (αυτόματο με 155 HP)

Edited by karamteo
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ !! Δύο φορές μέσα σε 3 μέρες έβαλα username και pass αλλά email για ενεργοποίηση (hotmail) δεν ήρθε ποτέ. Τελικά δοκίμασα yahoo και όλα ΟΚ. Το φίλτρο για spam πάντως δεν έχει απορρίψει τίποτε. Τέλος πάντων στο θέμα μας.

Καταρχάς να χαιρετήσω το forum.

Πριν μια εβδομάδα ήμουν πολύ ζεστός να κλείσω το νέο Crosstοuran DSG. Την επόμενη μέρα διάβασα σ'αυτό το forum σχετικά με την αξιοπιστία του DSG και απογοητεύτηκα.

Τελικώς ξέρει κανείς εάν έχει διορθωθεί κάτι στα μοντέλα του 2011 ή συνεχίζονται τα προβλήματα (κροταλίσματα - αλλαγή μονάδας κτλ) ?

Υ.Γ. Δύο πολυμορφικά μου έχουν μείνει ως επιλογές από το ψάξιμο : VW Crosstouran και Citroen C4 Picasso THP (αυτόματο με 155 HP)

εγω το πηρα 6/10 και δεν εχω κανενα τετοιο προβλημα....υπ΄΄ όψιν όμως ότι η πραγματική κατανάλωση στο αυτόματο είναι 10 λιτρα / 100 χλμ

Link to comment
Share on other sites

εγω το πηρα 6/10 και δεν εχω κανενα τετοιο προβλημα....υπ΄΄ όψιν όμως ότι η πραγματική κατανάλωση στο αυτόματο είναι 10 λιτρα / 100 χλμ

Πόσα χλμ έχεις ?

Τα 10 λιτ/100 χλμ που αναφέρεις, πόλη ή εθνική ?

Link to comment
Share on other sites

Παρελήφθη την Παρασκευή με ταξιδάκι Σπάρτη - Αθήνα.

εντυπώσεις :

α) Δεν το είχα ξαναδεί από κοντά, είναι πιο όμορφο από ότι περίμενα

β) Πολύ καλή ποιότητα κύλισης

γ) Γρήγορο και στιβαρό στις στροφές

δ) Μικρή καθυστέρηση κάθε φορά που ξεκινάς (δεν ξέρω αν φταίει το ηλεκτρονικό γκάζι)

ε) Καίει το ρημάδι καίει. Στο ταξίδι με μέγιστη 130χλμ. έγραψε 9,5 lt/100km.

αυτά προς το παρόν...

Link to comment
Share on other sites

Παρελήφθη την Παρασκευή με ταξιδάκι Σπάρτη - Αθήνα.

εντυπώσεις :

α) Δεν το είχα ξαναδεί από κοντά, είναι πιο όμορφο από ότι περίμενα

β) Πολύ καλή ποιότητα κύλισης

γ) Γρήγορο και στιβαρό στις στροφές

δ) Μικρή καθυστέρηση κάθε φορά που ξεκινάς (δεν ξέρω αν φταίει το ηλεκτρονικό γκάζι)

ε) Καίει το ρημάδι καίει. Στο ταξίδι με μέγιστη 130χλμ. έγραψε 9,5 lt/100km.

αυτά προς το παρόν...

καλορίζικο, Καλοτάξιδο!!!

¨αντε και στα δικά μας τώρα...

δίνε εντυπώσεις που και πού έτσι???

Η κατανάλωση είναι καλή για αυτόματο... σκέψου ελάχιστα λιγότερο έκαιγε το Cuore της γυναίκας μου... δεν πίνει δεν καπνίζει λέγανε... χαχαχα....

9,6 καίει το δικό μου που είναι 1.6fsi....

ps. 12,4 μετά τις τελευταίες μέρες που δούλευε και φούλ clima...

Edited by chachs
Link to comment
Share on other sites

καλορίζικο, Καλοτάξιδο!!!

¨αντε και στα δικά μας τώρα...

δίνε εντυπώσεις που και πού έτσι???

Η κατανάλωση είναι καλή για αυτόματο... σκέψου ελάχιστα λιγότερο έκαιγε το Cuore της γυναίκας μου... δεν πίνει δεν καπνίζει λέγανε... χαχαχα....

9,6 καίει το δικό μου που είναι 1.6fsi....

ps. 12,4 μετά τις τελευταίες μέρες που δούλευε και φούλ clima...

Eυχαριστώ για τις ευχές σου.

Από εξτρά : τιμόνι με χειριστήρια, εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες και after sales συναγερμός. Σε όλα αυτά και 517 € για επέκταση εγγύησης.

Υ.Γ. Και το δικό μου δεύτερο, cuore αυτόματο είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ για τις ευχές σου.

Από εξτρά : τιμόνι με χειριστήρια, εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες και after sales συναγερμός. Σε όλα αυτά και 517 € για επέκταση εγγύησης.

Υ.Γ. Και το δικό μου δεύτερο, cuore αυτόματο είναι :laugh:

Καλημέρα, καλή χρονιά!!!

Επιτέλους εδώ και κάνα ενάμιση μήνα ήρθε και το δικό μου!

¨αλλη κλάση, καμία σχέση με το παλιό!!! (το οποίο σημειωτέον το σκότωσα...)

Απο κατανάλωση πως πάς τώρα που έκλεισες πεντάμηνο???

εμένα μου φαίνεται "δαγκώνει"... μόλις 2500 χλμ αλλά για να το κρατήσω κάτω από 15lt/100 πρέπει να μην ακουμπάω καθόλου το γκάζι.....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, καλή χρονιά!!!

Επιτέλους εδώ και κάνα ενάμιση μήνα ήρθε και το δικό μου!

¨αλλη κλάση, καμία σχέση με το παλιό!!! (το οποίο σημειωτέον το σκότωσα...)

Απο κατανάλωση πως πάς τώρα που έκλεισες πεντάμηνο???

εμένα μου φαίνεται "δαγκώνει"... μόλις 2500 χλμ αλλά για να το κρατήσω κάτω από 15lt/100 πρέπει να μην ακουμπάω καθόλου το γκάζι.....

Καλή Χρονιά και καλορίζικο.

Μπορεί να έκλεισα πεντάμηνο αλλά από χιλιόμετρα μόλις 3.000.

Οσο για την κατανάλωση, το έχω ξαναγράψει, η αλήθεια είναι ότι παραδαγκώνει. Τώρα, που τον είδαν οι Γερμανοί τον οικονομικό κινητήρα, μόνο αυτοί ξέρουν !!

Υ.Γ. Χρώμα ? Εξτρά ?

Edited by karamteo
Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά και καλορίζικο.

Μπορεί να έκλεισα πεντάμηνο αλλά από χιλιόμετρα μόλις 3.000.

Οσο για την κατανάλωση, το έχω ξαναγράψει, η αλήθεια είναι ότι παραδαγκώνει. Τώρα, που τον είδαν οι Γερμανοί τον οικονομικό κινητήρα, μόνο αυτοί ξέρουν !!

Υ.Γ. Χρώμα ? Εξτρά ?

Καλημέρα, ευχαριστώ.

Επταθέσιο, Λευκό χρωματάκι, όμορφο είναι!

Από εξτρά ηλιοροφή και το αυτόματο παρκάρισμα (ελέω συζύγου), όχι οτι θα χρησιμοποιηθεί ποτέ, αλλά λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.