kukuruku Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 EIMAI KATOXOS ENOS MK3 KAI PAEI SAN TON THANATO,DEN PAIZOUN POLLA LEFTA KAI THELO NA KANO KATI NA TIN PALEUO EPEIDI DEN PAEI BIMA. FORAO KINITIRA 1400 75 ALOGA KAI NIOTHO OTI ODIGAO 1000ARAKI. KOITAZA KITAKIA ME KOMPRESORES, EPEIDI LENE OTI KOUMPONONTE ME KAMIA 1500ARA,ALLA SKEFTOMAI TI PAIZEI APO THEMA ANATINAKSIS AFOU TA XILIOMETRA EINAI 150.000 STO MOTER. EXEI KANENAS NA PROTINEI TIPOTA??? KOITAO KATI XORIS NA XO POLLA POLLA PROBLIMATA GIATI DEN THA THELA NA KOITAO TO AMAKSI META... EYXARISTO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 χρηστο γραφε με ελληνικους χαρακτηρες κ οχι με greeklish και κεφαλαια... για να σε καταλαβαινουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 (edited) Βαλε 2λιτρο ABF 150 αλογα απο Golf 3 gti...Ευκολη μετατροπη και χωρις πολλα προβληματα αρκει να βρεις ενα μοτερ καλο και με αληθινα χιλιομετρα γιατι οι περρισοτεροι τα πασαρουν για 100000 χλμ και εχουν πανω απο 200000!Αλλιως αν θες και εχεις χρημα πετας εναν 20v turbo πανω ,του 2000 μοντελο και μετα μοτερ,με 150 αλογα μαμα!Πρωτο σταδιο πας 220 για πλακα! Edited July 20, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 Ορεος φιλε αλλα παιζει θεμα με τον διλιτρο δεν ξερω τι παιζει για να μην δηλωθει,δεν ειμαι να πληρωνω τον διλιτρο ετσι οπως εχουν τα πραγματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Ορεος φιλε αλλα παιζει θεμα με τον διλιτρο δεν ξερω τι παιζει για να μην δηλωθει,δεν ειμαι να πληρωνω τον διλιτρο ετσι οπως εχουν τα πραγματα.. Δηλωνετε 100%...Δεν ξερω να σου πω ακρινως το ποσο!Κανενα 300αρι νομιζω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 (edited) αν δεν τον διλωσω θα χω κανα θεμα ξερω γω? Edited July 20, 2010 by xristoss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 αν δεν τον δηλωσεις απλα παντρευεσαι το αμαξι!βεβαια μπορεις να βρεις κονε να σου χτυπησουν τα νουμερα σου στο μοτερ να σπρωξεις και λιγο για κτεο και ολα οκ!παντως μη σκεφτεσαι την βελτιωση του δικου σου!δεν αξιζει.ειμαι σε παρομοια φαση και το απεκλησα εξαιτιας του μεγαλου κοστους (για σωστη δουλεια)και δεν εχει και θεαματικα αποτελεσματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 επειδη το ψαξες καμια τιμη πανω κατω εχεις ρε φιλε? ευχαριστω παντως για τισ πληροφοριες, αποτι ειδα μετραει πιο πολυ μαλλον να αλλαξω μοτερ χωρισ βελτιωσεισ κτλ αν θελω να δω διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 λοιπον.θες σιγουρα ρεκτιφιε μηχανης.διαφορα ανταλλακτικα απο 1.8 μοτερ σφυριλατα πιστονια μπιελες ροικη εξελιξη για να βαλεις ενα κιτ τουρμπο αξιοπιστα!μαζι με φιλτρο προγραμμα εξατμιση θα πιασεις στην καλυτερη περιπτωση τα 4000 ευρακια!υστερα θες ακρα φρενων απο 1.8 για να βαλεις μεγαλυτερα φρενα!αλλα 1000! αντιθετως ειχα βρει μοτερ 1.8τ κομπλε 2500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 μοτερακι και αγιος ο θεος ευχαριστω παιδια για τη βοηθεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 θα εχεις το κεφαλι σου ισυχο και το πορτοφολι σου γεματο.κοιτα και για τροπετο ακομα πιο φθηνο και μπορεις να παρεις και αλλα πραγματα απο πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 καλα παντως αν δεν γουσταρεις να δωσεις τοσα φραγκα και να μην μπλεκεις να δηλωνεις και να πληρωνεις 2λιτρο, γιατι δεν κοιτας κανεναν AFH 16V με τα 100 αλογακια; βρισκεις ανετα και φτηνα, του κανεις και ενα φπε και απο τα 60 αλογα που εισαι τωρα στα 110 πανω κατω αρκετα ευκολα. και σκυλι το μοτερ. μη παρεξηγηθουμε, σου μιλαω για την περιπτωση που θες να δεις απλα περισσοτερη δυναμη στο αμαξακι σου, τωρα αν ψαχνεσαι για πολυ παραπανω δυναμη, ο ABF νομιζω η καλυτερη λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 ....εχει Golf III το ποιο ευκολο και οικονομικό είναι να βάλει απο Golf III μοτερ...αν δεν θέλεις 2000cc βαλε το 1600 του Golf III με τα 100 ps...ιδια τελη κυκλοφορίας θα έχεις με το 1400 το δηλώνεις δλδ κανονικά και δνε φοβασε κανέναν...+ οτι το αμάξι σου ΔΕΝ βγάζει 75 ps.....ανάλογα την χρονολογία η 60 πσ εχεις η 67 οπότε από τα 60-67ps στα 100 θα δεις διαφορά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Για μενα βρες μοτερ απο golf mk3 1600 GT!100ps ονομαστικα...109 πραγματικα! και εχει κοντη κλιμακωση κιβωτιου...το εχω και ειναι οικονομικο και απροβληματιστο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 ευχαριστω παιδες για τις λυσεις και μου φενεται οτι το 1600 100 ps 3αρι ειναι κοντα σε αυτα που θελω, απλα εχω απορια σχετικα οτι, οκ βρισκω το μοτερ και απο τι εχω τσεκαρει με μια 500αρα το χω. το θεμα ειναι τι αλλο εξτρα θελει. οι αναρτησεισ που χω ειναι σωστες δεν ειναι η μαμα συν οτι φοραο 16αρες ζαντες . απο κει και περα θα χρειαστω κατι μεσα στη μηχανη μπροστα η γενικα εξατμισεις κτλ παραπανω εκτοσ απο το μοτερ? ειμαι ασχετος ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 Αναρτηση δεν νομιζω να χρειαστεις κατι αλλο αφου ειναι ελαφρυ το 1.6! Φρενα καλο θα ηταν να εβαζες τα δισκοφρενα του GT..νομιζω μπροστα ειναι τα ιδια οποτε μονο τα πισω τσιμπακαι βαλτα πανω μαζι με τα μουαγε και δαγκανες...! Επισης κοιτα να βρεις το μοτερ του GT μαζι με κιβωτιο και πλεξουδα-εγκεφαλο...να μην τρεχεις μετα..! Επισης το διο μοτερ φορεσε και το toledo mk1 GT! Χαρακτηριστικο του ειναι η μεταβλητη πεταλουδα γκαζιου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruku Posted August 1, 2010 Author Report Share Posted August 1, 2010 δηλαδη το μονο που χριαζομαι εξτρα ειναι το μοτερ- πλεξουδα-κιβωτιο και τα φρενα πισω, απο κατω ξερω γω ??(οκ κανα τελικο και κανα φιλτρο θα μπει αλλα τα υπολοιπα??) συν τισ αλλησ ποσο πιστευεισ οτι θα μου παει η μετατροπη ρε φιλε?? ειμαι διατεθιμενος πανω απο 2000 το πολυ να μην χαλασω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...