Σπύρος Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Μπορεί στους περισσότερους αυτή η ερώτηση να ακούγεται χαζή ή και πρόωρη αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα να μάθω αν ένα κινητήρας συντηρείτε σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές με τα από τις πόσε χιλιάδες χιλιόμετρα πέφτει η απόδοσή του και στα πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι στην καλύτερη δυνατή απόδοση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Η καλύτερη απόδοση του κινητήρα συνήθως και με αυτά που λένε είναι μεταξύ των 25000Km και 70000km! Αλλά και πάλι αυτό είναι γενικό! Ένας κινητήρας αν συντηρείται σωστά μπορεί και μέχρι τα 150000Km να αποδίδει πολύ καλά! Μη νομίζεις βέβαια ότι μετά από αυτά θα αποδίδει χάλια! ¶ντε να χάσεις το πολύ πολύ 1 μ 2 δέκατα του δευτερολέπτου σε επιδόσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Μη νομίζεις βέβαια ότι μετά από αυτά θα αποδίδει χάλια! ¶ντε να χάσεις το πολύ πολύ 1 μ 2 δέκατα του δευτερολέπτου σε επιδόσεις! ← Περίπου τι ποσοστό σε άλογα???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Ρε συ Σπύρο, χαζή δεν είναι η ερώτηση, άκυρη είναι... Είναι σα να ρωτάς κάθε πότε κόβεται ο ιμάντας... Ώς απάντηση μπορώ να σου πώ τα εξής: α)Όταν τα πιστόνια σταματήσουν να σφραγίζουν και χάνεις συμπίεση. β)Όταν οι οδηγοί των βαλβίδων ή/καί οι βαλβίδες φθαρούνε και χάνεις συμπίεση, ή όταν τα ελατήρια των βαλβίδων έχουν πέσει πολύ (τότε κινδυνεύεις και απο άλλα). γ)Όταν κλατάρουν εντελώς τα ωστήρια οπότε οι βαλβίδες ανοιγοκλείνουν όπως νάναι (και χάνεις συμπίεση ) δ)Όταν έχουν αρχσει να παλιώνουν εξαρτήματα χωρίς να χαλάνε και εσύ δεν το παίρνεις πρέφα (πολλαπλασιαστές-καπάκια/ράουλα ντιστριμπιτέρ-μπουζοκαλώδια-τρόμπα βενζίνης κ.λπ.) και το αμάξι δουλεύει όπως νάναι... Το δ) το προλαβαίνεις/το φτιάχνεις. Το γ) το ακούς (κάνει σαν ταξί πολύ πρίν δημιουργήσει ουσιαστικό πρόβλημα, αν έχεις απορία πώς είναι θύμησέ μου το σε κάποιο meeting να ακούσεις το δικό μου ) Τα α,β φαίνονται με ένα τέστ συμπίεσης. Απο κεί και πέρα, για να διορθώσεις τα πιστόνια που δέ σφραγίζουν κάνεις ένα ρεκτιφιέ. Για μένα μιά καλή ώρα είναι οι 200.000 χλμ αν θές το αμάξι πάντα ξυράφι. Τα ίδια περίπου χιλιόμετρα θα έλεγα και για μιά ανακατασκευή της κυλινδροκεφαλής, που διορθώνει τα προβλήματα με βαλβίδες/οδηγούς... Αλλά αυτό είναι απλά θέμα δικού μου γούστου. ¶ΜΑ θες, ΑΜΑ έχει πέσει το αμάξι, άμα, άμα άμα... Μπορεί να μην κάνεις και ποτέ... Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Γεράσιμε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου με κάλυψες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Μπορει αυτο να γινει στα 10.000 μπορει και στα 200.000 ολα ειναι σχετικα... αναλογα την χρηση. Παντως ενα μοτερ ανοιγει κι αλλο αποδιδει τα μεγιστα διλαδη μετα τις 25.000 και μεχρι τις 60.000 περιπου κατα μεσο ορο. Τωρα αν ολες οι συντηρησεις γινουν ακριβως οπως πρεπει και στα λαδια ριχνουμε αντιτριβικο και εχουμε λιγακι ευαισθησια για συχνοτερες αλλαγες απο το προγγραματισμενο το μοτερ μπορει να φτασει και 250.000 χωρις απωλεια.. γενικα ομως εχω δει και μοτερ που μηδενισαν με μικρες απωλειες... ακουσον ακουσον... Γαλλικα ως επι το πλειστον και ενα Γιαπωνεζικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Δηλαδή είναι καλύτερο να αλλάζουμε τα λάδια κάθε 7.500 Χλμ και όχι κάθε 15.000? Εγω τα κάνω όλα στον αυτοκινητόδρομο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 7.500 χλμ στο κοντερ ειναι πολλα παραπανω για τον κινητηρα οταν δουλευει μεσα στην πολη, γιατι εχουμε μποτιλιαρισματα, φαναρια, σταματα-ξεκινα κλπ. 10.000 χλμ ισως ειναι καλα. Βεβαια εσενα το Polo κανει χλμ στην Εθνικη και αυτο ειναι καλο γιατι και μικροτερη καταναλωση εχεις και το μοτερ δουλευει πιο σωστα και ομαλα. Και καθε 15.000 να τα αλλαζεις δεν εχεις προβλημα αρκει να βαζεις το σωστο λαδακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 (edited) Το σκέφτομαι σόβαρά να τα αλλάζω κάθε 7.500 Χλμ αλλά ήδη έχω κάνει 1.500. Κάθε 3 μήνες θα είμαι για αλλάγη λαδιών. Σπάσιμο αλλά αν είναι για το καλό της μηχανής πρέπει να το κάνω. Edited September 30, 2005 by Σπύρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Σπυρο ειναι υπερβολη να αλλαζεις 4 φορες το χρονο λαδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Σπυρο ειναι υπερβολη να αλλαζεις 4 φορες το χρονο λαδια ← Το ξέρω και να φανταστείς οτι δεν χρησιμοποιω μόνο αυτό το αυτοκίνητο. Θα πηγαίνω πιο συχνά και από τους ταξιτζίδες για service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Γεράσιμε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου με κάλυψες ← ΄ Anytime! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 το δικό μου το 16v είχε μέχρι τώρα συχνότατο "σερβισε",έχω 210.000 km και μου φαίνεται πως ράβει ακόμα!! το επιβεβαιώνει και ο κολλητός μου με το calibra του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Δυστυχώς η αίσθηση είναι πολύ υποκειμενικός τρόπος αξιολόγησης γιατί επηρεάζεται από την συνήθεια. Πχ, πριν καιρό πήγα και έκανα καθαρισμό μπεκ όχι γιατί ένιωσα πρόβλημα αλλά προληπτικά. Μετά τον καθαρισμό το αμάξι άνοιγε πολύ καλύτερα μετά τις 5000 στροφές. ¶ρα είχε πέσει η απόδοσή του και εγώ δεν το κατάλαβα. Ο ποιό εύκολος φτηνός και γρήγορος τρόπος να μάθεις την κατάσταση του μοτέρ είναι η δυναμομέτρηση. Γιατί βλέπεις όχι μόνο αν έχει πρόβλημα, αλλά και σε ποιά περιοχή το έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Για ποια μηχανη μιλαμε Σπυρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomsiou Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Πιστεύω αν γινεται σωστή συντήρηση και στην ώρα της η μηχανή θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα κ θα αποδίδει σωστά!!!Έχω στο Polaki σχεδόν 160000 χλμ σχεδόν τα περισσοτερα σε ταξίδια στην εθνική και δεν εχω κανένα παράπονο.Μακάρι να συνεχίσει έτσι........!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Ενδεικτικα το 1.8Τ το μοτερ που μας συνοδευσε σχεδον 1.5 δεκατια φτιαχνοταν με προδιαγραφες λειτουργιας περιπου 500.000 χιλιομετρων χρησης. Το ειχε διαβασει καπου ενας φιλος που ψαχνεται γενικοτερα παρα πολυ με ολα αυτα τα θεματα και οταν μου το μετεφερε απλα δεν μπορουσα να το πιστεψω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...